Onko kellään vinkkejä kuinka saa naisen iskemään itseäni. Tämä kysymys on pannut mittimään. Onko sellainen edes mahdollista. Olisi kiva kokeilla käytännössä.
Varsinki naiset, vinkkejä kiitos...
Saada nainen iskemään itteäni
9
3345
Vastaukset
- kysyt?
Ei voi olla totta... Kyllä naisetkin iskee, jos kohde kiinnostaa. Ennenkaikkea riippuu naisesta.
Sellaisia miehiä on vaikea, ellei mahdoton iskeä, jotka epäilee jokaista siihen viittaavaa elettä. - Jussi
Aika helppoa se on. Sen kun hankit monta naispuolista ystävää niin kyllä se siitä (tietenkin olettaen että olet jokseenkin haluttua tavaraa). Nykyisin naiset kyllä tekevät helposti aloitteen mutta 99% naisista ei lähde juttelemaan ventovieraalle selvässä tilassa. Kynnys pokata mies jonka jo tuntevat taas on tosi alhainen. Tietysti jos olet jo puhevälissä jonkun naisen kanssa ja se ei anna mitään merkkiä siitä että se on kiinnostunut niin sitä ei sit varmaan kiinnosta.
Yksi hyvä tapa saada nainen agressiviseksi on laittaa joku kaverisi uskottelemaan sille että moni nainen on kiinnostunut sinusta. Nainen yleensä omaa huonon itsetunnon ja tämän vuoksi käyttäytyy kuin pieni lapsi joka haluaa lelun vain sen takia että se sattuu olemaan toisen lapsen kädessä.- ettää
olen sitä mieltä ettei kaveri/ystävä suhteesta enää siirrytä läheisempään suhteeseen
- Jussi
ettää kirjoitti:
olen sitä mieltä ettei kaveri/ystävä suhteesta enää siirrytä läheisempään suhteeseen
Aina kun joku naikkonen on ryhtynyt ystäväkseni niin onkin sitten vähitellen tullut selville että se haluu muutaki. Ja sit kun ei kelpaa niin yleensä aletaan vähitellen olemaan vähemmän kavereita.
Itse en harrrasta ns. pokaamista ja en ikinä menisi heittämään mitään kohteliaisuuksia naiselle jota en tunne hyvin. Minulle kun merkitsee sekin jotain mitä sen nupissa liikkuu.
- pitäis olla sen
verran munaa että tekisit itse aloitteen etkä laittaisi sitä naisen tehtäväksi. Niinkin kyllä voi käydä että nainen tulee juttelemaan jos tarpeeksi flirttaat tai muutoin olet niin vastustamattoman ihana, mutta tuo kysymys oli kyllä miehen kirjoittamaksi melko säälittävää sorry vaan!
- fnfmf
Jos olet niin turpa kiinni.
- etkai vaan
fnfmf kirjoitti:
Jos olet niin turpa kiinni.
suuttunut edelliselle... olen samaa mieltä että säälittävältä kuulostaa
- ridge
etkai vaan kirjoitti:
Niin, siis että vain naisilla on oikeus olla säälittävä ??
- Jussi
etkai vaan kirjoitti:
Mun mielestä vain säälittävät luuserit pokaavat naisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1334859Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa173524Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583337Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss322798Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu902533Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181843Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101462Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky81418Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1351378Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267