Mieheni jätti minut yllättäen ja muuttui heti todella kylmäksi ja vihamieliseksi. Ei rakasta minua kuulemma, eikä mitään tunteita ole. Tämä siis täysi shokki minulle.
Mikä aiheuttaisi tuon kauhean kylmyyden ja vihamielisyyden? Hänestä tuli samantien sellainen ja ennen oli niin nauaravainen ja mukava ihminen. Toista hänellä ei ole.
Miksi jättäjästä tulee vihamielinen?
7
1808
Vastaukset
- tilanne...
aiheuttaa hänelle pahaa oloa (esim. syyllisyyttä) jonka hän sitten purkaa sinuun. Ei halua kohdata sinua koska muistutat häntä pahasta olosta.
Toisekseen voi olla että päästäkseen tasapainoon täytyy ikään kuin käydä toisessa äärilaidassa ja sitten se sieltä tasaantuu ennen pitkää.
Tai sitten toinen on loukkaantunut jostain muttei halua sanoa (tai ei ehkä edes tiedä) syytä. - tyttöystävä
muuttui ainaski tollaiseksi kun petti minua.eikä tunnustanut ennen kuin kaivoit itse totuuden.en kyllä ymmärrä että mikä sellasta ihmistä vaivaa ja mikä siihen menee.exäni muuttui kanssa vihaiseksi,kylmäksi ja sanoi että tunteet on kuollut parissa kuukaudessa melkein 4 vuoden yhdessä olon jälkeen.
- mies vaan...
Sama juttu. 5-vuoden seurustelu loppui viikonloppuna. Nainen oli tosi kylmänä, ei kunnolla edes katsonut päin. Ei hymyillyt kertaakaan. Väitti ettei ole toista miestä mutta hetken päästä sain selville että toinen löytyy. Sen huomaa niin selvästi, tai minä ainakin huomaisin. Kertoi vaan että ollaan hyviä ystäviä edelleen ja rakastaa minua vieläkin mutta silti todella kylmä koko ajan. Silloin kun toinen on ihastunut uuteen ihmiseen niin silloin toinen ei voisi vähempää kiinostaa. Tiedän koska olen joskus kokenut saman asian...
- ...
voi johtua siitä, että hän yrittää kieltää lämpimät tunteensa sinua kohtaan. hän ehkä katuu jättämistä. on helpompi päästä eteenpäin, jos kieltää tunteensa on yrittää olla vihainen. ei ainakaan voi jäädä kaipaamaan..
- _________Nainen____________
Itse en halua olla missään tekemisissä ex-mieheni kanssa, koska hän alkoi juoda ja muuttui väkivaltaiseksi. Hän myös yrittää vielä jatkaa suhdettamme, mitä en missään tapauksessa halua enää. Mutta pienikin vastaus yllyttää häntä luulemaan liikoja, esim. jos vastaan puhelimeen. Siksi en vastaa mihinkään. Olen tyytyväinen, että säilyin edes hengissä kammottavasta suhteesta hänen kanssaan ja yritän koota elämääni uudelleen.
Kylmä ja tunteeton olen kuulemma, koska en vastaa hänen rakkauteensa...- Sare
Jos pitempään on yhdessä ollut ja aidosti toista rakastanut, niin kyllä itse epäilisin heti että puolisolla on joku toinen jos on vihamielinen ja "tunteeton" heti toista kohtaan.. Väkivaltainen suhde on taas ihan eri asia, mutta joillakin on vaikeaa sellaisestakin lähteä pois, mutta hyvä että sinä olet päässyt irti suhteesta, koska se on 99% varmaa että jos mies lyö, lyö toisen kerran ja jos ei apua ymmärrä hakea kierre jatkuu seuraavassa suhteessa aikanaan
- ja parempi niin
Sama tilanne... yritän kieltää itseltäni kaikki lämpimät tunteet väkivaltaista miestä kohtaan. Aina on se riski, että yhteydenpito ymmärretään väärin. Mies kun on suoraan sanonut uskovansa (välillä jopa TIETÄVÄNSÄ) että vielä joskus haluan hänet takaisin. Niin olen tehnytkin, ihan liian monta kertaa. Nyt saa riittää, joten parempi keskittyä kasailemaan itseään ja omaa itsenäistä elämäänsä, vaikka tylyily joskus miestä satuttaisikin. Itsepähän satutti paljon pahemmin, fyysisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708