Millaisia ovat edellämainitut naiset!
Totuus on tämänkaltainen ja se näkyy katukuvassa myös viikonloppuisin ja varsinkin kesällä!
Kovin yriteään miestä huijata ja vielä halpamaisesti!
No kerrotaan lisää:
-Ylipainoisia
-Epäsiistejä
-Käytöstavat puuttuvat
-Eivät hoida itseään
-Patalaiskoja
-Länkisäärisiä
-Yksinhuoltajia(Monta lasta, eri isät kaikilla)
-Asunto on on aivan sekaisin ja laitteet hajalla
-Maisterin tai Ekonomin koulutus
-Juovat viinaa ja polttavat tupakkaa!
-Eivät osaa pukeutua!
-Kotikasvatus puuttuu ja sen korvaa "Korkeakoulutus".
-Hakevat elättäjää ja maksujen maksajaa!
"Katseenkestävät Viehättävät Laatunaiset"
26
4534
Vastaukset
- mies.
häpyhuulet suustani.
Lisäisin vielä listaan:
-kyynisiä
-narsistisia
-kylmäkiskoisia
-pitkäkarvaisia
-ihrapilluisia- -.-.-.-.-.-.-.
koskaan saamaan naista,niin törkeää on kirjoituksesi anti kuten myös tekee sinusta naurunalaisen sian . Monet puumerkkisi täällä osoittavat millainen olet.Kuvasikin oli profiileineen näytillä,ja siinä oli babyface pikkupoika(ihan ok näköinen,ei sillä).
MUTTA:Kasva edes aikuiseksi ensin,palaa vasta sitten areenalle.
Opettele ensin myös kunnioittavat tavat.
Tämä on ilmainen vinkki. - mies.
-.-.-.-.-.-.-. kirjoitti:
koskaan saamaan naista,niin törkeää on kirjoituksesi anti kuten myös tekee sinusta naurunalaisen sian . Monet puumerkkisi täällä osoittavat millainen olet.Kuvasikin oli profiileineen näytillä,ja siinä oli babyface pikkupoika(ihan ok näköinen,ei sillä).
MUTTA:Kasva edes aikuiseksi ensin,palaa vasta sitten areenalle.
Opettele ensin myös kunnioittavat tavat.
Tämä on ilmainen vinkki.kaatuu niinkuin heinää.
Liekö sitten syynä pahanhajuinen hengitys vai mikä mutta kaatuu kuitenkin.
Sinulla on lievää suurempia vaikeuksia ilmaista itseäsi. Olet ahdistunut ja itseesi päin kääntynyt. Kärsit hallusinaatioista ja unettomuudesta. Tarkempaa analyysia varten täytyisi toimittaa kohdunpohjan tähystys.
- huoh..
Kylläpä oot hakeutunu seuraan surkeaan.
- ......
so?
- nainen 40
Listasi yksikään kohta ei pidä kohdallani paikkaansa, tosin minulla ei ole sitä korkeakoulututkinntoa vielä. Yksinhuoltaja olen, kun en tyydy keskustelun kyvyttömään ja toisia huomioon ottamattomaan suhteeseen koulutuksesta riippumatta. Ehkä kannattaisi ennemmikin etsiä henkilöä jolla on samanlainen esim. arvomailma, käsitys käytöstavoista, saman suuntainen näkemys ylipäätään tärkeimmissä asioissa.
- Rotu-007
mitä tilaa . Kjieh kjieh!
Mä taas olen löytänyt upean himottaren:-)
*maiskis .. *- ....
ja ehkä samankaltaiset ihmiset etsiytyvät samoihin paikkoihin. sossuluukulla käydessäsikö olet näihin törmännyt :-)
- nainen 40
Kuuluuko laatumiehen ominaisuuksiin keskustelukyvyttömyys ja seksin ehdottelu ensi tapaamisella? Kaikki muut ovat kyllä osanneet käyttäytyä treffeillä paitsi nämä itseään laatumiehiksi kutsuvat.
- ........
muutama herne väärärässä paikassa tosi paikan tullen..
Onnea jatkoon ! - upea uros eli
laatu-lasse yleensä edes hukkaa aikaa moiseen ja miten viitsit edes kirjoitella meistä laaduttomista naikkosista.Eikös sun pitäis olla omies joukossa ;)
Ethän sä voi tulla edes huijatuks meidän taholta,kun sun tyyppiset miehet ei edes katso meihin halpamaisiin ;)
Eli mikä närästää laadukasta lassea ;)- Herrasmies
Omasta mielestäni laatunainen on suraavanlainen:
-Kielenkäytössä joka toinen sana ei ole S,V,K,P-alkuinen
-Katsoo itseään peilistä ennenkuin lähtee liikkeelle, ja katsoo onko kaikki OK!
-Hoitaa itseään
-Ei tupakoi (Raikas hengitys)
-Ei haistattele kenellekään!
-Pitää asuntonsa siistinä ja puhtaana ITSE!
-Ei sikaile humalassa
-Kun mies avaa oven naiselle, niin silloin nainen sanoo KIITOS!
-Paino-indeksi on välillä 20-25 eikä 30-40
-ymmärtää omanarvonsa ja kantaa myös sen mukaisesti itseään (Liikkuu)
-ymmärtää miesnäkökulman asioihin, osaa käsitellä miestä oikein, ei pidä miestä omana poikanaan!
- ymmärtää asemansa oikein tasa-arvoisessa parisuhteessa, eikä yritä tehdä miehestä itselleen palveluskoiraa tai renkiä!
- kuokkavieras
Herrasmiehistä puheen ollen: Herrasmiehet ovat ihania. Eivät valita toisten ulkomuodosta tai muusta sen sellaisesta. Ulkonäkö ei vaikuta herrasmiehenä olemiseen muuten kuin että hyväksyvät itsensä, eivät tuo sitä liikaa esille mutta eivät toitota "olen ruma"-hokemaa. Sinäkin tunnut valittavan turhasta. Joku nainen sanoi olevansa katseenkestävä, olikin ruma ja nyt sinun maailmasi on tuhoutunut? Jos nainen kesti suhtautumisesi niin eikö hän ole katseen kestävä? :)
Eikös nämä ole ihan tiedostettuja riskejä nettitreffailussa? Minäkin sen tiedän vaiken sitä harrasta. - yh-äiskä
Taidat kuvitella itsestäs liikoja..
Olet oikein tyypillinen nirso, etsit täydellistä naista jonka löytää vain päiväunista tai ehkä sinun tapauksessa yöunista.
Kyllä tosiasia on että jokaisesta jotain vikaa löytyy ja rimaa on laskettava jos jonkun vierelleen haluaa tai sitten on oltava yksin.
Itsekkin olen kahden lapsen yksinhuoltaja (yhden miehen lapsia), elätän itse lapseni (jos ei lasketa elatusmaksua lasten isältä), vain peruskoulu ja ammattitutkinto, en ole epäsiisti (kampaan hiukset päivittäin ja pesen vaatteet), poltan ulkona ja pari siideriä kerran kuussa, kämppä suhtkoht siisti(välillä koiran karvoja nurkissa, anteeksi), ylipainoa on (kaverit on kyllä tykänny kun olen pehmeä, eikä tunnu siltä kun vetelis puunkoloon), huussollissa ei ole mikään rikki niin en tarvi sen takia miestä (ja ainahan voi soittaa korjaajan), enkä tarvi miestä elättämään, sen jo todistaa se että pari viimestä kaveria on ollu työttömiä.
Mitä opimme tästä? En ole täydellinen, enkä odota sitä toiseltakaan ja sillon on paremmat mahikset :) - tavoittamattomissa mammanpo...
Herrasmies?? Luulenpa että itse olet..
- reippaasti ylipainoinen (tosin itse sanot kauniisti "nallekarhumainen"..),
- otsasi kasvaa kuukausi kuukaudelta (siirtelet pidempiä hiuksia takaa eteen..ihan vaan koska tykkäät ohuista haihtuvista silmien eläpuolella..),
- sormesi on hikisen nihkeät heti kun vastakkaisen sukupuolen edustaja erehtyy vilkaisemaan (luulet saanesi juuri himoitsevan katseen vaikka tosiasiassa tuo nainen meinasi juuri oksentaa..),
- puheesi takeltelee ja nyit päätäsi hermostuneesti kun yrität suunnitella mitä ihmettä kirjoittaisit netin treffipalstalle saadaksesi edes jonkin naisen kiinnostumaan (ja tietenkin muotoilet lauseesi niin että teksti menee hyväksytysti läpi äitisi oikoluvusta..),
- vaatetuksesi sisältää poikkeuksetta huosuja joissa vyötärö kutittelee jo kasvaneita rintojasi, tietysti tiukasti ruskealla vyöllä köytettynä housujen väristä riippumatta (ja sehän tietysti vain lisää sinun charmia omasta ja äitisi mielestä..)
- elät omaa elämää pienessä 36 neliön kämpässä jossa ylellisyytenä liesituuletin ja "ethän polta täällä"-kyltti (ja äidilläsi on vara-avain "hätätilanteita" varten..eli ruokaostosten tuomista ja pyykkien pesemistä varten..)
- suurinta nautintoa haet netistä..keskustelupalstoilta, treffi-ilmoituksista ja "testaa viehätysvoimasi ja seksikkyytesi"- testeistä (kaikissa vastaten ja kertoen sen mukaan mikä on käsityksesi ihannemiehestä..et siis sen mukaan mitä itse olet..)
- olet surullinen ja katseen maahan luotaava "pieni" mies, joka on saanut liian monet pakit ja rukkaset niin tosielämässä kuin virtuaalisessa (monen lapsen yhäitikään ei sinua ole kelpuuttanut siittämään jälleen uutta elämää, mutta "hyvän itsetunnon" omaavana käännät asian päälaelleen ja palaat taistelukentälle, eli palstalle, julistamaan miten huonoja naisia on olemassakaan..kun eivät sinua halua!)
Tiivistettynä..olet "mies" joka ei kelpaa kellekään ykkösvaihtoehtona, mutta joskus ehkä viimeisenä. Niin säälittävän "herrasmiehen" puhetta että toivon tosiaan ettei äitisikin ole jo sinua hylännyt..ethän millään selviäisi ilman äidin hoivaa ja paapomista.
Herrasmies?? totta tosiaan! Olet juuri sellainen johon itse en edes vilkaisisi jos ohi kävelisit.- blondimummo
Olipas räväkkä kirjoitus!!!Ja asiaa..
- Akka
Joka ravintolaillan päätteeksi tyrkyttä itseään jokaisen miespuolisen matkaan.
Näitä naisia on nähty vuosikymmenien varrella ja näyttää, että kaupustelu on ennestään koventunut.
Herrasmies huomaa hetikohta ko. pyrkyrin. - kala nimeltään Wanda
Akka kirjoitti:
Joka ravintolaillan päätteeksi tyrkyttä itseään jokaisen miespuolisen matkaan.
Näitä naisia on nähty vuosikymmenien varrella ja näyttää, että kaupustelu on ennestään koventunut.
Herrasmies huomaa hetikohta ko. pyrkyrin.sun eväät joku syöny?
- Herrasmies
-Ylipainoa on kertynyt muutama kilo
-Hiukset ovat OK
-Sormet eivät hikoa vaikka niin väität!
-En tarvitse mitään oikolukijaa tekstin käsittelyyn, vaikka en olekaan mikään konttori-rotta niinkuin sinä olet!
-Vaatteet ovat ihan normaalit ja rinnat ei roiku!
-Asunto ei ole suuri, mutta riittää kyllä omaan käyttööni!
-Tupakkaa en polta enkä tarvitse mitään kylttejä!
-Enkä pyykinpesijää eikä vara-avaimia ole jaettu!
-Netissä kirjoittelen kyllä paljon ja arvostelen Suomi-naista ja syystä!
-Pakkeja olen saanut ja monet olen myös itsekin antanut, et kai ole vaan ole ollut postitus-listalla!
-Olen saanut naida aivan niin paljon kuin olen halunnut!
-Surullinen voin olla, mutta se johtuu muista syistä!
-Iltapäivälehdet kirjoittavat joka päivä näistä "laadukkaista" Suomi-naisista, eikä minun tarvitse sitä erikseen kertoa!
-En ole mikään viimeinen vaihtoehto, vaan tunnun jopa kelpaavan sinullekin, koska näin vihaisen ja ilmeisesti itseäsi koskevan törkeän kirjoituksenkin viitsit tänne tehdä!
Tunnen kaltaisiasi naisia varmaan 200 ja tiedän mistä puhun ja nämä ovat ympäri etelä-Suomea!
Ps. jos kerran olen niin surkea, niin miten voin kertoa asioista jotka on käynyt lukemassa 3000 henkilöä, ja suurin osa heistä on todennäköisesti ap:n tyyppisiä sinkku-naisia!
- olla kade
siitä, että et pysty tällaista laatunaista pitämään ja "elättämään", sillä hän ei sinuun katsokaan :))))
- Täydellinen Nainen
Mikset sano suoraan että haet äitisi kaltaista naista? Hänhän mitä ilmeisimmin sopii noihin kriteereihin? Ja jos ei, niin säälitkö isääsi huijatuksi tulemisesta? Onhan se harmi jos tajuaa syntyneensä sellaisesta naisesta joka kuuluu mainitsememaasi listaan...
- kysymys.....
sinä,tekstin aloittaja?
- TYPERYS ss
Sitä saa mitä tilaa! Minä olen nainen ja todella en ole yksinhuoltaja saati epäsiisti tai köyhä tai muuta yhtä typerää!
Hae vaan edelleen naisesi sieltä mistä olet ennenkin hakenut eli mihin olet tottunut,
Tiedänkin jo paljon sinun tavoistasi jos olet tuollaisiin naisiin eksynyt....joten pysy kaukana minusta!
Terveisin Onnellinen nainen- kunnollinen nainen
Onko sinut jätetty ja ehkä petetty? Eipidä koskaan yleistää ja tyrkyttää omia huonoja tapoja muille. Meneppä koira kouluu niin opit tapoja.
- ;DDNainen
XYlipainoisia (ihannepainoon on3-5kg)
-Epäsiistejä
-Käytöstavat puuttuvat
-Eivät hoida itseään
-Patalaiskoja
-Länkisäärisiä
-Yksinhuoltajia(Monta lasta, eri isät kaikilla)
XAsunto on on aivan sekaisin ja laitteet hajalla
-Maisterin tai Ekonomin koulutus
XJuovat viinaa(KALJAA :)
-Eivät osaa pukeutua!
-Kotikasvatus puuttuu ja sen korvaa "Korkeakoulutus".
-Hakevat elättäjää ja maksujen maksajaa!
-------
Tästä listasta mulle nämä jotka merkkasin X:LLÄ.
(nuo olivat mun miinuspuoliani, ja positiiviset ovat sitten yllätys MELKOISET )
Koska treffataan ?? :) - Että silleen...
Näiden naisten aikuiset lapset sanovat itseään herrasmiehiksi!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1351679Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2561212Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 128939
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49868- 10865