Miehet, missä kapungissa/tapahtumassa/festarissa/ tilanteessa olette nähneet mieleenpainuvan kauniin naisen ja milloin? Mikä hänessä teihin vetosi?
Kysymys miehille
6
860
Vastaukset
- Kertova
"Miehet, missä kapungissa/tapahtumassa/festarissa/ tilanteessa olette nähneet mieleenpainuvan kauniin naisen ja milloin?" Erään kaverini luona tammikuussa 2002.
"Mikä hänessä teihin vetosi?" No se mieleenpainuva kauneus ensimmäisenä. Sen jälkeen kaikki muut seikat kun tutustuttiin. - Masa
Näin pari kesää sitten erittäin seksikkään nuoren naisen. Olin kaupassa hakemassa jädeä, ja niin oli hänkin. Valitettavasti en mennyt juttelemaan, olin valitettavasti varattu.
Varmaankin se vetosi että hän oli erittäin muodokas, ja puekutuneena kesämekkoon.
Tuli vaikka mitä hurjaa mieleen ;-)- Italiassa oli monta komeaa ...
Pari kertaa olen käynyt Italiassa jossakin House Trance Festareissa siellä oli todella kamalan uskomattoman komeita adoniksia siis niitä UROKSIA!
ihan joka paikassa ja mitkä kropat että että vaan!pian taas sinne 'kevät Trance -festareihin ;))) - leen
Italiassa oli monta komeaa ... kirjoitti:
Pari kertaa olen käynyt Italiassa jossakin House Trance Festareissa siellä oli todella kamalan uskomattoman komeita adoniksia siis niitä UROKSIA!
ihan joka paikassa ja mitkä kropat että että vaan!pian taas sinne 'kevät Trance -festareihin ;)))Mutta oliko mikään mieleenpainuva kun niitä niin paljon oli??? Kyllähän minäkin ulkomailla esim. Italiassa ja Kreikassa olen nähnyt tuhansia uskomattoman kauniita jumalattaria mutta siellä niistä harvempi painuu mieleen kun niitä on niin paljon. Sen sijaan tuo josta jo kerroin oli mieleenpainuva kun näin hänet täällä Suomessa tavallisten ja rumien suomalaisnaisten keskellä.
- mies30
Helsingin Itäkeskuksen uimahallin kahviossa eilen iltapäivällä. Hän oli jotenkin vain luonnollisen nätti ja ilmeisesti myös puhdas;d Paikkana kyllä meikäläiselle hyvin normaalista poikkeava, siksi tämä piti mainita.
- kaarlo ja kisu
Lahdessa lauluyhtye Rajattomien Beatles konsertissa.Ihana nainen,pitkät aaltoilevat mustat hiukset.Korkea otsa,kuulakas iho.Niukat huulet,leveähkö suu.Säteilevä hymy.Niukasti yli 20v.Normaali vartalo.Selvästi varattu.En saanut silmiä irti.Ja mikä sattuma,istumapaikkani hänen takanaan.Olin ihastunut häneen jo ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735012Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1194721- 804213
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1074189Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33328Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1243137- 352848
- 282787
- 402773
- 372762