Bertta, Mäyris ja muut

Ritan

Aloitetaanpas taas tämän viikon ketju kun tänne palstalle satun yleensä aina aamusta.
Jumppapalloa en vielä ostanut kun niitä on kahden kokoisia enkä minä tiedä kumpi niistä pitäisi ostaa? Mut kuminauhatreenin olen huomannut tosi hyväksi, sitä on helppo tehdä iltaisin telkkaria katsellessa. Ja askelmittarinkin saan muutaman päivän päästä.
Vaaka pysyy edelleen kaapissa torstaihin asti mutta ainakin oma fiilis on hyvä! Ja olen miettinyt että jos mun fiilis säilyy hyvänä niin kannattaako sitä vaakaa sieltä kaapista kaivaakaan? Jos vaikka fiilis meneekin? No, enköhän sen sieltä kaiva, ainakin yhdet vanhat housut menee taas päälle joten voisi kuvitella laihtumista tapahtuneen! Viikonlopun juhlissakaan en mässytellyt, otin vain muutaman karkin ja pienen palan kakkua.

Mitenkäs muilla? Ollaanko me ensi kesänä rannalla bikineissä? Olin mä kyllä viime kesänäkin vaikka 10 kiloa oli painoa enemmän kuin nyt... ;)

9

406

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Wilma

Totta kai kesällä pitää rannalle bikineissä päästä! Omani ostin syksyn alesta, viime kesänä näyttäydyin rannalla kokouimapuvussa, mutta ensi kesänä olen jo upeasti ja uljaana bikineissä! :)

Viikonloppu meni kohtuullisesti, tosin eilen tuli hemmoteltua parilla suklaapalalla. Eiköhän tämä tästä.

Mulla taas toi vaaka on sellainen juttu, että tuntuu jotenkin tarpeelliselta punnita joka aamu. Muulloin en punnaa, kun päivän aikana paino vaihtelee syömisen, juomisen ja vessassakäynnin mukaan. Eli kerta päivässä, siitä saa samalla palautetta edellisestä päivästä (ja taas mahdollisuuden selitellä itselleen) ja motivaatiota alkavaan päivään. Ymmärrän kyllä pointin tuossa "kerta viikkoon" -meiningissäkin, mutta itsellä on niin lyhyt pinna, että on pakko ottaa välillä "väliaikatuloksia" että viitsii jatkaa.

• Bertta

...suklaalakko on menossa jo kolmatta päivää. Eilen vahingossa söin yhden palan tummaa suklaata, oli kamalan makeeta!

Mutta kävelty on paukkuvasta pakkasesta huolimatta tunnin verran, joten hyvä on mieli!

• Ritan

Sain eilen lopultakin hankittua sen jumppapallon ja ihan kiva sen kanssa oli jumpata, saa selkäkin liikettä ihan eri tavalla ja selkää mun just pitää liikuttaa kun sen kanssa vähän ollut ongelmia (ihan rakenteellinen vika). Vielä käsipainot niin mulla on hyvä "kotikuntosali" kun en ikinä saa aikaiseksi lähteä minnekään salille.
        Hieman pelottaa mennä vaakaan torstaina kun odotukset on niin korkealla ja tuntuu että paino on väkisinkin pudonnut mutta entä jos se ei olekaan? Tosin sain hyvän vinkin että kannattaa mitata vyötärö ja lantio ensin, sitten ei ole merkitystä mitä vaaka näyttää jos senttejä on lähtenyt. Ja varmasti on kun saan taas yhdet vanhat housut päälle mitkä vielä pari viikkoa sitten kiristi liikaa.
        Kerron sitten torstaina miten kävi! ;)

• pulla

Viikko on alkanut kohtuu mukavasti. Kohta pitäisi taas hypätä pyörän selkään ja polkea se puoli tuntia.

Suunnitteill kyllä on olla bikinikunnossa ens kesänä (tai ainakin viimeistään vuoden päästä kesällä oikein ylpeästi bikineillä ;) ).
      Katsotaan mitä vaaka on mieltä huomenna, vähän nimittäin jännittää kun viikonloppuna tuli jälleen herkuteltua, jokaisena päivänä jotakin. Lauantai taisi olla vähäherkkuisin päivä.

Mutta tsempillä eteenpäin.

• Ritan

Jee, lopultakin pääsin alle sen maagisen rajan! Tosin vain puoli kiloa eli 74.5 näytti tänä aamuna mutta kuitenkin... Ja mikä parasta, vyötäröltä on viime mittauksen jälkeen on lähtenyt 2,5 senttiä ja lantioltakin sentti. Ilmankos parit housut jo tippuu päältä. Myisin kokoa 44 olevat toppahousut, ollut käytössä vain yhden talven! ;)
        Mitenkäs muilla viikko sujuu?

• Wilma
        Ritan kirjoitti:

Jee, lopultakin pääsin alle sen maagisen rajan! Tosin vain puoli kiloa eli 74.5 näytti tänä aamuna mutta kuitenkin... Ja mikä parasta, vyötäröltä on viime mittauksen jälkeen on lähtenyt 2,5 senttiä ja lantioltakin sentti. Ilmankos parit housut jo tippuu päältä. Myisin kokoa 44 olevat toppahousut, ollut käytössä vain yhden talven! ;)
        Mitenkäs muilla viikko sujuu?

Nollaviikko (74,9kg) kun vertaa viime perjantaihin, miinusta, jos vertaa lennonjälkeisen aamun turvotukseen. Eli läskiä ei ole kadonnut.

No, aion jaksaa silti sinnikkäästi, kyllä se vielä romahtaa. Sitäpaitsi, olen käynyt ahkerasti pumpissa ja tunnetusti lihas painaa enemmän kuin läski.

• Mäyris*

Siitä Xenicalista sananen.
      Olen aina ollut laihdukseen liittyviä ihmekikkoja vastaan, mutta lääkärillä kun olin, ajattelin, että jos kuitenkin. Joku syyhän siihen on oltava, ettei paino putoa niinkuin pitäisi. Ruoka on kuitua täynnä, ei rasvaa, ei sokeria, terveellinen linja siis. Apteekissa en ole vielä käynyt, kolme kuukautta olisi tarkoitus kokeilla, ihmeitä en odota, mutta...
      Radikaalimpaakin suunnittelen, jos ei paino ala pudota edes 0,5-1 kg vkovauhtia.
      Reseptiäkään en olisi ilman nivelrikkoa saanut, vasen jalka ei taitu enää edes 90 asteen kulmaan, muita ehtoja kun en täyttänyt. Ei oikein passaa se, ettei liikkua voi, kun on tuo kohta 1,5 v vauhtiveijari..
      No, sunnuntaina se nyt kuitenkin alkaa. Sivuvaikutukset vain hitusen hirvittävät.. ;)
      Mutta tsemppiä muille, matka jatkuu..hymyssä suin. :)

• pulla

Pieni takapakki on tullut, nimittäin punnitus kertoi että 300g! Ei siis mitään hirveitä, mutta kuitenkin... Ja pisteet on ylittyneet MONENA PÄIVÄNÄ! Ja ylimääräisiä napostetavia tullut otettua. Höh.

Katsotaan miten tästä noustaan. Motivaatio on siis jälleen haussa!

• Wilma

Ei me lannistuta pienistä plussista ta nollaviikoista.

Kevät tulee kuitenkin, ja jokainen meistä syö taas viikko viikolta terveellisemmin ja kesän bikineitä odottaen, eikös niin?!

Pieni päätös päivässä -parhaimpina parikin. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3459
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2686
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2414
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe