Kokemuksia Denivit valkaisevasta kynästä?

ampiainen

Hei!

Onko kukaan kokeillut uutta Denivit Whitening peniä? Siinä näkyy olevan sekä peroksidia että kloriittia...vakuutetaan, ettei vahingoita hammaskiillettä, mutta epäilyttää. Tuloksia?

9

19278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että semmosta

Varoituksen sana tuosta Denivit hammastahnasta. Käytin aikaisemmin päivittäin kyseistä tahnaa ja järkytys oli suuri kun tarkastuksessa hammaslääkäri kysyi onko minulla bulimia vai olenko kasvissyöjä!!!! (en kumpaakaan) Hammaskiilteeni oli sen verran vahingoittunut. Keskustelun jälkeen selvisi sen johtuvan kyseisestä tuotteesta. Denivit tahnaa voi käyttää silloin tällöin mutta ei missään tapauksessa päivittäin.

• Tepu

Kahden viikon käytön jälkeen (ei ihan joka päivä!). Kohtuullisen huono tulos... hieman valkoisemmat. En suosittele!

• WhiteTeeth

Älä turhaan kukuta aikaa ja rahaa Denivit Whitening Peniin. Se sisältää 6% peroxidiä, joka tarkoittaa sitä että se kyllä valkaisee, mutta joudut käyttämään kyseistä ainetta todella kauan.
      Mitä enemmän peroxidia, sitä nopeampi tulos ja lyhyempi vaikutusaika. Suosittelen että tilaat netistä karbamiidi peroxiidi valkaisugeeliä, noin 20%. Pakkauksissa on mukana muotoiltavat hammaslastat. Tarkoitus on että tuota ainetta ei mene ikeniin, eikä suuhun.

• Nikkisikin jo...

Nikkisikin jo osoittaa että olet maahantuoja jne. Eihän kukaan normaali pidä tommost nikkiä ellei oo jotenkinhampaitten kans tekemisissä. Miskei Suomi24 ylläpito poista mai´noksia täältä?
        Osti just tuotteen ja aion käyttää. Vain 2 kertaavuodessa saa käyttää. Tuntuu tepsivän! Kokeile itte. Denivit Intensive White Sokoksesta.

• WhiteTeeth
        Nikkisikin jo... kirjoitti:

Nikkisikin jo osoittaa että olet maahantuoja jne. Eihän kukaan normaali pidä tommost nikkiä ellei oo jotenkinhampaitten kans tekemisissä. Miskei Suomi24 ylläpito poista mai´noksia täältä?
        Osti just tuotteen ja aion käyttää. Vain 2 kertaavuodessa saa käyttää. Tuntuu tepsivän! Kokeile itte. Denivit Intensive White Sokoksesta.

Olen suositellut tällä palstalla Lumenen itseruskettavaa vaahtoa, Absolut torria, Victoria beckhamin farkkuja, Abercrombien vaatteita, Diorin hajuvesiä, Bulevardin plastikkakirurgia , Chistinan klinikkaa, karbamidi peroxidi valkaisuja jne... Olenko mielestäsi markkinoinut kyseisiä tuotteita? Luuletko että olen anasainnut rahaa kyseisillä keskusteluilla?
        Jos kuitenkin markkinoinnin tilalla tarkoitat mainostusta, en ole myöskään ansainnut penniäkkään siitä että olen maininnut kyseisten tuotteiden nimet.
        Mainostaminen joka johtaa siihen että itse ansaitsee sillä rahaa on kielletty tällä palstalla. Älä siis huolestu, Suomi24 palstan ylläpitäjät ovat ammatti ihmisisiä ja pitävät taatusti huolta tästä palstasta.
        Ei muuta kuin onnea tuon ostamasi tuotteen suhteen. Itse en todellakaan heitä rahojani tuotteisiin jotka eivät tehoa. Netti on täynnä vetyperoksidi tuotteita joita myös hammaslääkärit käyttävät. Ne tehoavat 100% varmasti.PS. Myöskään mun nick name ei ole "markkinoitia" ja "normaali"...hmm...en varmaan olekkaan ihan normaali,hehe

• Kamaan

Elikkäs mistä moisia valkaisukyniä oikein saa? Pitääkö tilata internetistä, vai saako tavallisesta tavaratalosta?

Riippuuko valkaisu-teho käyttäjästä? Eli jos on luonnostaan keltaisemmat hampaat, niin toimiiko tuote niin hyvin, kuin sellaisella, jolla hampaat eivät luonnostaan ole niin valkoiset? Entä miten käy hammaskiilteen?

Itse kaipaisin valkaisua, sillä en ole tyytyväinen hampaisiini, jopa hymyileminen nolostuttaa.

• dear

paljonkos kyseinen tuote sitten maksaa, ja todellakin miten hammaskiille?

• dinsjuu
        dear kirjoitti:

paljonkos kyseinen tuote sitten maksaa, ja todellakin miten hammaskiille?

Kokemuksia löytyy. Omat hampaani eivät olleet _keltaiset_ mutta halusin kokeilla. Itse ostin Vapaavalinnasta tuollaiset kynät ja käytin kai n. 2-3vk (en ihan säännöllisesti) ja tulosta kyllä tuli ihan mukavasti. Ei mitkään lumen valkoiset hampaat mutta päivänvalossa suht vaaleat(jos on keltaiset hampaat ne näkyy päivänvalossa pahiten) ja olin ihan tyytyväinen. taisi maksaa n. 17€ 2kpl noita kyniä. Eikä mitään haitta/sivuvaikutuksia tullut! Eikä myöskään jälkeenpäin mitään vihlomisia ym. Ihan ok tuote omasta mielestäni.

• Piidu

Karbamidiperoksidi 35% on aine jota on nykypäivän valkaisukynissä. Aine on turvallinen kotikäyttäjille ja helppo käyttää. Sitä saa ainakin ideapuodista (www.ideapuoti.fi) myy sitä 14,90.

Toimii hyvin ja sopii kotiäidille.......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      40
      3067
    2. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      80
      2861
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      189
      2465
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      36
      2185
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      20
      1493
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      23
      1403
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1396
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      10
      1284
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      13