todella lyhytnäköistä mieheltä chätätä parikymppisen neidin kanssa,kun itse on laittanut profiiliinsa omakuvan kolmekymppisenä, on tosiasiassa päälle nelikymppinen,ja treffeillä paljastuu näyttävänsä viisikymppiseltä!!
en koe olevani pinnallinen, en todellakaan vaadi mallin näköistä miestä itselleni, mutta jotain toisen ulkonäössä pitää olla että viehättää, vaikka tuikkivat silmät tms. mutta jos mielessä on kuva toisesta kolmekymppisen näköisenä, ja todellisuus on kaksikymmentä vuotta myöhemmin, niin pettymys on niin valtava, ettei oikein mitään ole tehtävissä! luulevatko miehet oikeasti, ettei se haittaa naisia, kunhan ovat saaneet kerran treffeille, niin kyllä tulevat toistekin? minä en ainakaan!!
jos naiset valehtelevat painoaan alemmas(vaikken sitäkään ymmärrä), niin ainakin voivat laihduttaa jos muuten kiinnostusta riittää puolin ja toisin!
valheella on lyhyet jäljet
3
1491
Vastaukset
- Vanhoista äijistä.
Se on ennen tapaamistanne kehuskellu saavansa nuorta. Kertonut tapaaamispaikanne ja uteliaat ovat olleet kyttäämässä ja todenneet, että äijän puheissa oli perää!
Sun olis pitänyt samantien kun tajusit tullees petetyksi, unohtaa käytöstavat (eihän hänelläkkään niitä ollut kun kerran huijaa!) ja sanoa kovalla äänellä jotain, että "herra on hyvä ja lakkaa jahtaamasta nuoria naisia sillä meikätyttö ei ole tuollaisista vanhuksista kiinnostunut!"
Sitten vain nopea poistuminen. - Molla
Juu, toi on yleistä miespuolisilla laitella monia vuosia vanhoja kuvia:D oikeen huvittaa ja säälittää niiden epätoivoinen käytös..
- 39v
Olen huomannut, että miehet myös törkeästi valetelevat syntymäaikansa profiileissaan. Eräs oikeasti 41-vuotias mies oli ilmoittanut olevansa 39 v. Muista havainnoistani en edes tiedä kuinka vahoja oikeasti ovat. Erään kanssa puhuin puhelimessa ja ääni oli selvästi vanhempi kuin 39 v. ja mielestäni erään lähettämä kuva ei vastannut ilmoitettua ikää. Se on kai taktiikkaa, ilmoittaa 39 v. niin pääsee hakutulokseen mukaan, jossa kolmekymppiset naiset hakevat 30-39 v. miestä. Tuo 40 v. on varmaan jonkinlainen kynnys seuraavaan ikäluokkaan. Taktista peliä se on tämäkin homma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1293249Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282706Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu832439Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211299Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41228