Todellakin,ostin purkin ..oli kallista kylläkin mutta raaskin kerrankin tuhlata (27,60€) ja tonalin avulla laihduin 8 kiloa =O ja en lenkkeillyt paljon yhtään..söin myös lempiherkkujani pitsaa ja makkaraa :D
Nyt sitten olen laihtunut tonalin avulla (söin yhden purkin kuukauden aikana) ja reidet vatsa on kiinteytynyt.olen laskenut joka päivä paljon on painoa pudonnut/kiinteytynyt..
helppoa ja nopeaa..ottaa vaan kapselin ja syö ja sitten illalla kapselin ja syö jotain iltapalaa päälle :)
Suosittelen ehdottamasti,luulin aluksi että on hömpötys tuote mutta koitettuani oikein ällistyin..nyt olen tyytyväinen painooni :)
Enkä rehkinyt salilla/ulkona paljoakaan.joskus kerran kuukaudessa saatan eksyä lenkille,ilmojen salliessa..muuten kyllä olen sohvaperuna :P
ja herkut maistuu,nyt sitten koitan jos pääsisin herkuista eroon ja haluan ettei nuo 8 kiloa tule takaisin :/
Suosittelen lämpimästi..
10
2925
Vastaukset
- Minä kanssa..
Sain tonalin avulla painostani pois 5 kiloa,ne tuli raskauden aikana,tai siis jäi raskauden jälkeen 5 kiloa ylimääräistä ja kaveri suositteli tonalia.
Ostin ja se auttoi..mutta lenkkeilin kesällä päivittäin vaunujen kanssa,nyt sitten olen ostanut uuden tonalin purkin kun on tullut laiskuuden takia 2 kiloa takaisin ..
Toisille auttaa..toisille ei..- Huips
Hui, olisikohan tuo oikeasti mahdollista? Itsellä kun muuten tuo ruokavalio ok, mutta herkkuja en saa tarpeeksi vähäksi, eli 2-3 kertaa viikossa menee suklaata tms.
Onko kyseessä tämä tuote?
http://workspace5.smilehouse.com/workspace.client_oulunnatural/PublishedService?file=page&pageID=3& - hyvä
Huips kirjoitti:
Hui, olisikohan tuo oikeasti mahdollista? Itsellä kun muuten tuo ruokavalio ok, mutta herkkuja en saa tarpeeksi vähäksi, eli 2-3 kertaa viikossa menee suklaata tms.
Onko kyseessä tämä tuote?
http://workspace5.smilehouse.com/workspace.client_oulunnatural/PublishedService?file=page&pageID=3&olen myös kuullut että Tonalin auttaa, mutta en ole itse kokeillut. Pitäisköhän tilata ?
- tokkiisa
hyvä kirjoitti:
olen myös kuullut että Tonalin auttaa, mutta en ole itse kokeillut. Pitäisköhän tilata ?
Joo tilatkaa ihmeessä oikein tuplasatsit. Kannattaa varmaan enne sitä kuitenkin miettiä, kuinka joku aine voisi laihduttaa.....
- kokeilemaan
Myydäänkö tätä Tonalia muualla kun nettikaupoissa?
- näinköhän?
Olen kokeillut kyseistä tuotetta. Minulla se ei vaikuttanut mitenkään. Söin yhden purkin sitä.
Olen kokeillut joskus ennen muinoin myös ananastabletteja,(nekin luontaistuotekaupasta), eikä nekään auttanu.
En oikein usko näiden kokeilujeni jälkeen että mikään rohto/lääke voi tosissaan pudottaa painoa, ennemminkin ne voi tukea rasvan palamista. Mehän oltais kaikki laihoja jos ne todella auttais. Sehän olis tosi helppoa, syötäis suklaata ja pitsaa ja sitte tabu perään ja kilot karisee...Joopa joo.- purkilla
ei näkyviä tuloksia saa aikaseksi.Kun rasva palaa niin kyllä kai siinä painokin alenee vai kuinka.Ja ei todellakaan mitään pitsoja sun muuta epäterveellistä silloin voi syödä,kyllä täytyy elämän tapa remontikin olla matkassa.Kyllähän se kiihdyttää aineenvaihduntaa ajaa nesteitä ulos,kyllä siitä apua on,itse olen käyttänyt glafiguria/kromi ja tuloksia on tullu.Mittaamalla siis mittanauha apuna tulokset kummastuttaa,senttejä lähtee,se on tosi.
Alkuperäinen kirjoittaja on maksanu liikaa tuotteesta,luonteistuotekaupasta voi kyllä kysyä tarjouksia,aina kaksi maksaa vähemmän,näin minä olen alenukset saanu. - esim luontaiskaupasta..
Tonalia saa kaupunkisi Luontaiskaupoista,ostin sieltä oman purkkini ja tämän toisen tilasin
http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=2046
Niin tuolta toisen purkkini koska en jaksanut lähteä kauppaan ajelemaan :D
Toimii minulla ainakin,en sitten tiedä kun monet epäilee tuotetta mutta miksi sitä huippu-urheilijatkin mainostaa ja puhuisi palturia? - maksetaan
esim luontaiskaupasta.. kirjoitti:
Tonalia saa kaupunkisi Luontaiskaupoista,ostin sieltä oman purkkini ja tämän toisen tilasin
http://www.hyvinvoinnin.fi/hvttShop.pmd/shop/prdinf?p=2046
Niin tuolta toisen purkkini koska en jaksanut lähteä kauppaan ajelemaan :D
Toimii minulla ainakin,en sitten tiedä kun monet epäilee tuotetta mutta miksi sitä huippu-urheilijatkin mainostaa ja puhuisi palturia?ne tekee mitä vaan... Eihän niiden tarvitse laihtua!!! Ei ne tiedä laihduttamisesta mitään.
Mitä tuote sisältää?
- kyselijä
Kuinka kauan kesti, että sait pudotettua painoasi 8 kiloa? Olisin kyllä kiinnostunut tuotteesta. Myydäänkö sitä alle 18vuotiaille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511203Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa333740Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132488Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985