Miesten profiileista..

Ihmettelijä

Oletteko huomanneet kuinka miesten profiileissa (useimmissa) on kriteereissä aika suuri haarukka? Esim. ikä 20-40 vuotta vaikka hakija on 30v, eikä varmasti huoli 40 vuotiasta. Painollakaan ei niin ole väliä kun se monissa on 50-80kg tai jopa 45-90kg, mutta silti kroppa pitää olla hoikka, normaali, urheilullinen tai pyöreä. Sanoisinpa että pidempikin nainen joka painaa yli 70kg luokitellaan ylipainoiseksi, vaikka näyttäisi normaali kokoiselta tai pyöreältä. Yh:kin käy ja lapsia saa olla, kunhan ne ei ole eri miesten kanssa.. mitä väliä sillä on kuinka monen kanssa lapsia on jos kerta yh käy??? Ei se naisesta lumppua tee jos mies pistää paksuksi ja jättää.

Voisitteko hyvät miehet tiukentaa kriteereitä sellaiseksi millasta naista todellisuudessa haette, ettei naisten tarvi turhaan ottaa yhteyttä ja ihmetellä miks ei kelpaa kun profiileissa muuta sanotaan.

Muistelkaa vaikka omia exiä, onko ne ollut sen painosia pituisia millasen haluatte vai haluatteko jotain muuta ja laittakaa sinne profiiliin. Jos haluat punapäisen, kuvan kauniin, 55 kilosen, sinkun, ilman lapsia niin miksi sitä ei suoraan sanota?

Ja ne joille ihan oikeasti ei paljoa merkitse painot, hiusten värit, kropan mallit, kuinka monta lasta on ja niin edelleen, ja todellakin etsitte etupäässä sielun kumppania, naista jonka kanssa keskustella, jakaa ilot ja surut, ettekä etsi mitään näyttely esinettä niin miksi te ette ota naisiin yhteyttä???
Odotatteko että nainen tekee aina aloitteen???

23

3616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelijä

Itsestäni voin sanoa etten ole kovin kranttu, mies saa olla ylipainoinen reilustikkin, kunhan käteni ylettyy ympäri, mutta vatsa ei kovasti roiku. Ei tarvi niin komea olla, saa olla silmälasit, arpia, luomia, tatuointeja.. itsellenihän haen, en muiden katseltavaks.
      Ei tarvi olla koulutettu, menestynyt, ei hyvää palkkaa, mökkiä, kallista autoa, kunhan toimeen tulee. Ajokortti olis kyllä suotavaa, ettei tarvi aina itse ajaa. Lapsia saa olla, niistä täytyy pitää huolta vaikka ne ei samassa huussollissa asuiskaan, saa olla yh:kin ja minun lapsetkaan ei saa olla este.
      Suurin ja tärkein kriteeri minulla on että alkoholia pitää osata käyttää kohtuudella, jos ei mies tiedä millanen määrä on sopivaa, eikä tunne omaa rajaansa niin se ei ole mikään mies.

• Yksinvaan

olen tullut siihen tulokseen,että naiset ottavat harvoin yhteyttä.Taitaa olla alle viisi tapausta.Itse olen kirjoittanut yli sadalle naiselle.Muutamien kanssa olen jatkanut keskusteluja yli puoli vuotta,mutta ei ensimmäisiäkään treffejä.Nähtävästi kanssani voi keskustella,muttei sen enempää.

• on ne profiilit

eli 40 ja 50 miehet,joilla on naisen "ihanneikänä" 18-30 vuotta!!!

hmmm...

• spm

Ni rupee oleen pikkasen rajaa mikä kelpaa ja mikä ei...

loppuu ihmettely!

• Minttu-66

No huh huh.. Kovasti kehut ittees, ei taida puoletkaan pitää paikkansa, miehisen miehen kun ei tarvi kehuskella. Mua ei ainakaan kiinnostanu muu kun se Camaro, eikä auton merkki vielä saa mua miestä valitsemaan.

Nainenkin saa olla aikalailla millanen vaan, mutta silti afrot, latinot ja thait saa syttyy..
        Luuletko et kovin moni suomalainen innostuu miehestä joka niin sanoo???

Oli just sellasta tekstiä mistä ensimmäinen kirjotteli, kaikki kelpaa, mutta ei kuitenkaan.

Ei taida miehet tietää mitää haluu, kaipa niille äiti vaatteetkin ostaa että tulee oikeen väriset ja kokoset :)

• spm
        Minttu-66 kirjoitti:

No huh huh.. Kovasti kehut ittees, ei taida puoletkaan pitää paikkansa, miehisen miehen kun ei tarvi kehuskella. Mua ei ainakaan kiinnostanu muu kun se Camaro, eikä auton merkki vielä saa mua miestä valitsemaan.

Nainenkin saa olla aikalailla millanen vaan, mutta silti afrot, latinot ja thait saa syttyy..
        Luuletko et kovin moni suomalainen innostuu miehestä joka niin sanoo???

Oli just sellasta tekstiä mistä ensimmäinen kirjotteli, kaikki kelpaa, mutta ei kuitenkaan.

Ei taida miehet tietää mitää haluu, kaipa niille äiti vaatteetkin ostaa että tulee oikeen väriset ja kokoset :)

Minttu WANHA nami!

Pitää olla tasoo jos ihan oikeesti duunaa suhdetta,,,äitini on kiva ja pyykkää kyllä,,,,vitut kun mulla on palvelijatar Hong Kongista!

Hommaa oma autos ja lue profiilia niin kauan että tajuut mikä on sen POINTTI,,,,,???

Ällitälli leikkaa sulla!

• Minttu-66
        spm kirjoitti:

Minttu WANHA nami!

Pitää olla tasoo jos ihan oikeesti duunaa suhdetta,,,äitini on kiva ja pyykkää kyllä,,,,vitut kun mulla on palvelijatar Hong Kongista!

Hommaa oma autos ja lue profiilia niin kauan että tajuut mikä on sen POINTTI,,,,,???

Ällitälli leikkaa sulla!

Isäkö sen Camaron osti?
        Mä ostin ihan ite Thunder birdin, joten en tarvi autoos.
        Oikein tyypillinen pilalle hemmoteltu nulkki joka vielä ihmettelee miks ei saa naista.

• vähän vanhempi mies
        Minttu-66 kirjoitti:

Isäkö sen Camaron osti?
        Oikein tyypillinen pilalle hemmoteltu nulkki joka vielä ihmettelee miks ei saa naista.

Todella ihmettelen jos joku nainen tuollaiseen profiiliin sortuu. Kyseessä ei silloin ole nainen.

Kertakaikkiaan naurettava pelleprofilli, feikkinäkin täysin mauton.

• spm
        Minttu-66 kirjoitti:

Isäkö sen Camaron osti?

Kun on kaikkee kivaa,vai oliskohan vaan sellanen pikku tarkotuskin tässä profiilissa??

Ai ihan auton ostit,,tohon ikään pitäs olla jo se viimenen lepopaikkakin varattu?

Elä vedä hernettä,ota jelly ja anna tunteillesi valta.

Pitää olla kato vara valita,sori vaan jos ei (tyttönen) sopinut kriteereihin.

Keskity itseesi,pura vihasi vaikka sauvakävelyyn!

spm

• jos haluat
        spm kirjoitti:

Minttu WANHA nami!

Ällitälli leikkaa sulla!

täällä päteä. Mieti vähän aikaa ja katsotaan ymmärrätkö edes mistä on kyse!!!!!!

• spm
        jos haluat kirjoitti:

täällä päteä. Mieti vähän aikaa ja katsotaan ymmärrätkö edes mistä on kyse!!!!!!

woi kun waan olisin wähän wanhempi.....

• No thanks
        spm kirjoitti:

woi kun waan olisin wähän wanhempi.....

Sorry, mutta en ole kiinnostunut tosta poika-rakkaudesta.

Ilmeisesti et vieläkään tajua, mikä sinun profiilissasi mättää pahemman kerran. Mieti nyt vielä.

• spm
        No thanks kirjoitti:

Sorry, mutta en ole kiinnostunut tosta poika-rakkaudesta.

Ilmeisesti et vieläkään tajua, mikä sinun profiilissasi mättää pahemman kerran. Mieti nyt vielä.

Arvaa mikä mättää,,että on saanu narutettua liian monta akkaa,,,hieman matalammalla profiilila.

Tämänkin profiilin ottajia on tarjolla,,,melko pellepintaliitoa akkojen touhu.

Luuletko tosiaan että menen tällä kenenkään kanssa rehvaa,,dorka.

pirun helppoa vaan karsia puusilmät ja muut mielenvikaset,säästyy aikaa ja vaivaa.

Joka tämän kanssa jotain haluaa,on sekaisin.
        Joka tästä ottaa hernettä,puuttuu elämästä sisältö.

Terveisin 27 kaatunutta puusilmää,mielenvikaisiin ei kosketa...

FEIKKAA,säästät aikaa ja vaivaa

Ps...olen varmasti hieman vajavainen varmaan historiassa kyllä,,,ihana nainen mikä on kiinalainen nökö?

• pari asiaa.
        spm kirjoitti:

Arvaa mikä mättää,,että on saanu narutettua liian monta akkaa,,,hieman matalammalla profiilila.

Tämänkin profiilin ottajia on tarjolla,,,melko pellepintaliitoa akkojen touhu.

Luuletko tosiaan että menen tällä kenenkään kanssa rehvaa,,dorka.

pirun helppoa vaan karsia puusilmät ja muut mielenvikaset,säästyy aikaa ja vaivaa.

Joka tämän kanssa jotain haluaa,on sekaisin.
        Joka tästä ottaa hernettä,puuttuu elämästä sisältö.

Terveisin 27 kaatunutta puusilmää,mielenvikaisiin ei kosketa...

FEIKKAA,säästät aikaa ja vaivaa

Ps...olen varmasti hieman vajavainen varmaan historiassa kyllä,,,ihana nainen mikä on kiinalainen nökö?

Nimittäin ihmetyttää kovasti,että mitä sinä sitten itse olet tekemässä ja hakemassa täällä, jos kerran et voi edes omassa profiilissasi olla se todellinen ja rehellinen oma itsesi. Saattaa olla, että olen dorka, mutta kuule mulla on kyllä itsetuntoni aika kohdallaan, eikä mulla ole tuollaisia ongelmia kuin sinulla. Valitettavasti en menisi sanomaan sinusta samaa.

Se pieni epäkohta joka profiilissasi kiinnitti huomioni on varmasti lähes kaikille ihmisille täysin merkityksetön, mutta entisenä asian harrastajana ja ehkä vähän friikkinäkin täytyy mainita, että ensimmäinen Camaron vuosimalli on ´67. ;) Muuten minulle on aivan sama, mitä olet sinne kirjoittanut, kuten ilmeisesti myös itsellesikin.

Ota elämäsi vähän iisimmin, niin voit vielä joku kaunis päivä yllättyä noiden naistenkin suhteen positiivisesti.

Sitäpaitsi olen poistanut oman profiilini, joka kylläkin oli täysin 100%:sti sitä mitä olen itsekkin ja olen toivottavasti taitanut löytää sen ihanan naisen. :) Aika näyttää.

Kunhan kävin täällä lukemassa muutaman oman vanhan jutun.

Kaikkea hyvää sinullekkin jatkossa! Slow down man.

t. Edelleenkin Mies

• spm
        pari asiaa. kirjoitti:

Nimittäin ihmetyttää kovasti,että mitä sinä sitten itse olet tekemässä ja hakemassa täällä, jos kerran et voi edes omassa profiilissasi olla se todellinen ja rehellinen oma itsesi. Saattaa olla, että olen dorka, mutta kuule mulla on kyllä itsetuntoni aika kohdallaan, eikä mulla ole tuollaisia ongelmia kuin sinulla. Valitettavasti en menisi sanomaan sinusta samaa.

Se pieni epäkohta joka profiilissasi kiinnitti huomioni on varmasti lähes kaikille ihmisille täysin merkityksetön, mutta entisenä asian harrastajana ja ehkä vähän friikkinäkin täytyy mainita, että ensimmäinen Camaron vuosimalli on ´67. ;) Muuten minulle on aivan sama, mitä olet sinne kirjoittanut, kuten ilmeisesti myös itsellesikin.

Ota elämäsi vähän iisimmin, niin voit vielä joku kaunis päivä yllättyä noiden naistenkin suhteen positiivisesti.

Sitäpaitsi olen poistanut oman profiilini, joka kylläkin oli täysin 100%:sti sitä mitä olen itsekkin ja olen toivottavasti taitanut löytää sen ihanan naisen. :) Aika näyttää.

Kunhan kävin täällä lukemassa muutaman oman vanhan jutun.

Kaikkea hyvää sinullekkin jatkossa! Slow down man.

t. Edelleenkin Mies

Sen camaron,,,,tunto kohillaan

testiä,,,säästyy noi paskanjauhamiset noitten turhuuksien kanssa. faktaa 70% fiktio 30%

• toinen mies
        spm kirjoitti:

Sen camaron,,,,tunto kohillaan

testiä,,,säästyy noi paskanjauhamiset noitten turhuuksien kanssa. faktaa 70% fiktio 30%

Tyyppihän on täysin pimeä. En usko että pystyt sellaisen viestin kirjoittamaan että joku nainen siihen vastaisi. Ei noilla hengen lahjoilla.

Muista kuitenkin että vetävän käteen jää aina pää.

• spm
        toinen mies kirjoitti:

Tyyppihän on täysin pimeä. En usko että pystyt sellaisen viestin kirjoittamaan että joku nainen siihen vastaisi. Ei noilla hengen lahjoilla.

Muista kuitenkin että vetävän käteen jää aina pää.

Kelpaa katos ihan mikä vaan,,,toinen hakee hilloa,,,ei kivat mussukat tähän lankeakaan.

Pintakillto,pano´ja muuten dorkat!

• man

hei haloo, eikö miehillä saa olla ollenkaan vaatimuksia. Sen te naiset osaatte. Se on sitä tasa-arvoa!

• Ihmettelijä

Saa olla ja pitääkin, mutta miksi laittaa liian suurta haarukkaa kun todellisuudessa kaikki haarukkaan sopivat ei kelpaa kuitenkaan???

Sitäpaitsi.. kuinka moni mies on ollut tietoinen siitä kuinka paljon naisystävä on painanut? Tuntuu ainakin siltä että suurimmalla osalla miehistä ei ole hajuakaan miltä minkäkin kiloinen ja pituinen nainen näyttää.

Olettakaapa miehet että saatte kahdelta naiselta vastauksen koska profiilissa lukee 50-80 kiloa. Kumpikin painaa 80 kiloa, toinen 160 cm ja toinen 175 cm pitkä, kumman kanssa lähdette treffeille??? Luulenpa ettette kummankaan, kerta hehän ovat ylipainoisia ja profiilissanne lukee pyöreä, joka taas tarkoittaa normaali kokoista mimmiä (korkeintaan 65kg) D-kupin rintsikoilla.

Turhauttavaa kun ei sovi kenenkään profiiliin, ylipainoinen rehellisesti ja vaan B-kupit.

• tottakai

toki miehetkin tietävät mitä haluavat? eikö?
        haaveilevat tietyn tyyppisestä naisesta,mutta jos viiskymppinen mies haaveilee juuri teini-iän ohittaneista tytöistä,silloin...tuoksahtaa pahalle.itse olen lueskellut miesten profiileita,ihan mielenkiinnolla ja huomannut treffeillä muutaman miehen etsivän(45-50 w miehiä) noin 18-25 w tyttöjen seuraa.ja juuri näillä miehillä lukee profiilissaan yleensä:nuorekas.kuva kertoo ihan muuta.vanhoja käppänöitä,joilla ehkä kaikki äly jäänyt noin 15 vuotiaan tasolle ja siksi etsivät nuoria naisia,kun eivät pärjää millään tasolla ikäisilleen.ovat jääneet nämä miehet ala-asteen tasolle tässä elämän koulussa.

• ....
        tottakai kirjoitti:

toki miehetkin tietävät mitä haluavat? eikö?
        haaveilevat tietyn tyyppisestä naisesta,mutta jos viiskymppinen mies haaveilee juuri teini-iän ohittaneista tytöistä,silloin...tuoksahtaa pahalle.itse olen lueskellut miesten profiileita,ihan mielenkiinnolla ja huomannut treffeillä muutaman miehen etsivän(45-50 w miehiä) noin 18-25 w tyttöjen seuraa.ja juuri näillä miehillä lukee profiilissaan yleensä:nuorekas.kuva kertoo ihan muuta.vanhoja käppänöitä,joilla ehkä kaikki äly jäänyt noin 15 vuotiaan tasolle ja siksi etsivät nuoria naisia,kun eivät pärjää millään tasolla ikäisilleen.ovat jääneet nämä miehet ala-asteen tasolle tässä elämän koulussa.

asiaan liittyen tai vähän vierestä: 4kymppinen voi olla nuorekas. mutta 22-25 vuotias ei ole NUOREKAS vaan NUORI !! Hauska seurata kuinka moni 40 / 50 pitää itseään nuorekkaana. Hmm. Hieman itsekritiikkiä kiitos !

• blah
        .... kirjoitti:

asiaan liittyen tai vähän vierestä: 4kymppinen voi olla nuorekas. mutta 22-25 vuotias ei ole NUOREKAS vaan NUORI !! Hauska seurata kuinka moni 40 / 50 pitää itseään nuorekkaana. Hmm. Hieman itsekritiikkiä kiitos !

Huvittavaa tosiaan seurata tätä "nuorekas" -termin kylvämistä. Jotkut kolmikymppisetkin käyttävät tätä?? Todennäköisesti juuri huomattavasti nuoremman seuran kaipuussaan. Sama tarkoitus varmaan näissä 30 ,40 , jne. tapauksissa (luulenpa, että näissä 30 mies tai nainen kolkuttelee pikemminkin 45:tä). Nuorekkaat epäilyttävät, ja jäisivät väliin, koska luultavasti henkisessä kehityksessä näillä henkilöillä on ollut jotain häiriötä.

• MaleRule

Häh.... ottaako joku teistä paskantärkeistä tättähääristä ihan oikeasti omatoimisesti yhteyttä.... ??? Saati sitten vastaa viestiin ?

(Lainaus)
      "millasta naista todellisuudessa haette, ettei naisten tarvi turhaan ottaa yhteyttä ja"

Te odotatte että me teemme aloitteen . JA te
      valikoitte. Eikö niin ?

(Lainaus)
      " esinettä niin miksi te ette ota naisiin yhteyttä???
      Odotatteko että nainen tekee aina aloitteen??? "

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      162
      5011
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      20
      3611
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      162
      3419
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2917
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      107
      2679
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      28
      2058
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1905
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      11
      1789
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      155
      1522
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1502
    Aihe