Eli heittäkää vihjeitä, mihin biiseihin kannattaisi tutustua tarkemmin ennen maaliskuun keikkaa! Eihän näitä kukaan voi varmaksi tietää, mutta...Itse olen kuunnellut lähinnä paria viimeistä levyä, eikä tässä ehdi enää koko tuotantoon tutustua ennen h-hetkeä. Ois mukava tuntea biisejä etukäteen, saisi varmasti enemmän irti koko touhusta. Tampereelle oon suunnistamassa.
In Flamesin "varmat" livebiisit?
3
547
Vastaukset
Tässä nyt muutamia In Flamesin huippubiisejä, jotka todennäköisesti kuulee monilla eri keikoilla. Näihin biiseihin kannattaa mielestäni tutustua hieman tarkemmin, varsinkin silloin jos on menossa In Flamesin keikalle.
Bullet Ride
Jotun
Food For The Gods
Colony
Ordinary Story
Resin
Gyrosope
Episode 666
Pinball Map
Scorn
Gyrosope
Clayman
Embody The Invisible
Trigger
Moonshield
Behind Space
Reroute To Remain
The Hive
Only For The Weak
Dawn Of A New Day- randy
Aika monelta bändiltä löytyy settilistoja netistä edellisiltä keikoilta. Hyvin pitkälti pyörittävät sitä samaa listaa kiertueen ajan.
In Flames Set List 1/25/06 - Tempe, AZ
1. Worlds Within The Margin
2. Leeches
3. Swim
4. Artifacts Of The Black Rain
5. Jotun
6. Clad In Shadows
7. Insipid 2000
8. Scream
9. The Quiet Place
10. Cloud Connected
11. Pinball Map
12. Take This Life
13. Drifter
14. Touch Of Red
15. Vacuum
16. Ordinary Story
17. Trigger
18. Only For The Weak
19. My Sweet ShadowMuuten kyllä hyvä settilista, mutta sais olla pari biisiä lisää tolta uudelta levyltä...ihastuin meinaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243