Miten saan talven aikana kertyneet kilot etenkin vatsan ja vyötärön alueelta pois kesäksi! Painoa on tullut n. 71kg ja pituutta on vain n. 166cm. Minkä verran pitäisi laihtua. Miten vatsalihakset (kaikki) saa hyviksi?
Apua. Huom. Olen tyttö ja 22v.
Apua kaivataan...
1
328
Vastaukset
- Kupru
Lisää liikuntaa; käy lenkillä esim. 3 kertaa viikossa ja tee lihaskuntoliikkeitä pari kertaa viikossa. Esim. kerran viikossa ylävartalon lihakset ja toisella kerralla alavartalo. Pilates parantaa ryhtiä ja koordinaatiota sekä auttaa trimmamaan keskivartalon lihaksia timmimpään kuntoon. Älä tuijota vaakaan, vaan anna mittanauhan kertoa todellisesta muodonmuutoksesta. Lihaksethan painavat enemmän kuin läski.
Kirjaa viikon ajan kaikki syömisesi ylös ja lisää myös missä mielentilassa söit. Tarkista viikon lopulla mikä oli turhaa, liian kaloripitoista jne. Jos huomaat syöväsi esim. stressaantuneena, väsyneenä tai vaikkapa masentuneena liikaa, järjestä syömisrytmisi uudelleen. Hyvä ohjenuora on että syöt elääksesi etkä elä syödäksesi. Älä anna negatiivisten tunteiden voittaa. Ihminen laihtuu kun hän kuluttaa enemmän energiaa kuin saa sitä. Älä paastoa kaalikeittokuureilla tms. niiden tulokset eivät ole pysyviä.
Olen itse todennut että välipalojen muuttaminen pullasta ja makeisista hedelmiin ja kasviksiin sekä juureksiin auttaa tehokkaimmin. Kuidut täyttävät niin tehokkaasti ettei edes jaksa syödä runsasenergiaisia ruokia tolkuttomasti. Myös pari kevyttä lämmintä ateriaa päivässä sekä kunnon aamiainen auttavat jaksamaan. Muista syödä säännöllisin väliajoin ettei verensokeri pääse laskemaan liian alas. kolme tunnin välein on minun mottoni :) Tsemppiä elämäntapojen muutokseen ja valoisaa kevään jatkoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi564556Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal884262- 713718
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963647Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1172687- 352488
- 372382
- 242369
- 382359
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232234