Tahtoisin oppia soittamaan bassoa. Mistä saisin hyvän aloittelijalle ja millainen sen pitäisi olla? Kauhean kallista ei varmasti ole mahdollista vielä hankkia, koska olen vasta 15 ja äitini joutuisi siitä varmaankin maksamaan.. Tai riippuu mikä on palkkatilanne itselläni. En osaa oikein soittaa mitään ja musiikin tunneilla oli aina vähän ongelmia. Olen vähän huono keskittymään täysillä..
Aloittelija
3
723
Vastaukset
joskus löytyy ihan kierrätys keskuksista tarpeeks hyviä alottelijoille ja ei luulis olevan mitään hirveen kalliitakaan et kantsii tsiikailla oman paikkakunnan kierrätyskeskukset ei kai sen ekan tarvii niin viimestä huutoo olla pää asia et pääsee soittaa jos kerta todellakin haluu.
- mies soittaa kitaraa
Olen soittanut yli 30 vuotta kitaraa ja ostin viime syksynä muun tavaran ohessa Thomannilta 75 euron hintaisen hbp90bk-basson. Ihan soitettava ja soiva peli. Sellaisella varmasti oppii soittamaan, jos on oppiakseen. Siinä on lyhyt kaula eli lyhyemmät nauhavälit, mistä on varmasti aloittelijalle etua.
http://www.thomann.de/thoiw3_harley_benton_hbp90bk_shortscale_ebass_prodinfo.html
http://www.thomann.de/thoiw3_harley_benton_mb222t_prodinfo.html
Jälkimmäisessä on normaalimittainen kaula. Molemmat ovat ns. Hot Deals -tuotteita, joilla on 30 päivän rahat-takaisin-takuu.
Sitten vaan muut haukkumaan kuin paskoja HB:t ovat :-) Sen HB-logon saa muuten plektralla raaputettua pois, minkä jälkeen kitara soi jo paljon paremmin. :-D- Lilja. J
Tuosta on varmasti apua. kiitos ja menestystä soittamisellesi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271944
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001690Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561306Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?671244Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311008Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47906Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51903Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44872- 107828
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820