kuinka ehdottaa kolmatta pyörää

mää

onko kellään vinkkejä / kokemusta kuinka uskaltaa ehdottaa kolmatta pyörää kumppanille, siis toista naista, luulen että kumppanini on joskus ainakin "leikkinyt" ajatuksella itsekin...

13

1976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • milla

mikset tee naistasi onnelliseksi ja ehdota toista miestä sänkyynne?
      tulisin itse ainakin tyytyväiseksi ja tyydytetyksi kun saisi niin niin paljon munaa ettei se loppuisi heti yhden siemensyöksyn jälkeen kokonaan.

• Gabriel00

Milla hei sun täytyy muuttuu....Jos kiinnostaa, laita viestia [email protected]. Tarkempaa faktaa tulee palautuspostissa.

• mää

yleensä ei ole minusta kiinni se munan saaminen, hän vaan ei taida jaksaa herätellä kalua uudelleen...

• milla
        mää kirjoitti:

yleensä ei ole minusta kiinni se munan saaminen, hän vaan ei taida jaksaa herätellä kalua uudelleen...

pystyisit siis onkelmitta panemaan ja laukeamaan useat kerrat putkeen? että se on vaan siinä ku muija ei jaksa herätellä sun lörppöä? :)
        kyllä meilläkin suhteen alussa nussitiin kokoajan, oikeastikkin kymmeniä kertoja päivässä. naapurit jätti lappuja rappuun ja lopulta alko jo huutamaan perään jne. sitten se kuukausien kuluessa hiipui siihen viiteen kertaan päivässä ja siitä vuodessa-parissa tähän nykyiseen 1-3kertaa päivässä.
        eikä sitä munaa tosiaan saa niin paljoa kun haluaisi vaikka kuinka yrittäisi herätellä, kun muna on herkkänä ja punottaa ei siinä mitkään pepun revitykset auta :).
        oivoi kaksi miestä kun olisi, voisi vuorotellen ottaa molemmilta. toinen lepäis katsellen, ja kiihottuisi siitä taas uuteen sessioon :).
        nää on näitä märkiä unia:)

• flammableheart

miehelle kolmatta pyörää, siis nimenomaan naista. Ei innostunut. Sanoi johtuvan siitä että olen bi eikä halua siksi nähdä minua toisen naisen kanssa, siis samaan tapaan kuin ei haluaisi nähdä minua toisen miehen kanssa. Eli ei onnistunut, mutta toisaalta vastaus oli aika suloinen.

Ei kyllä selvinnyt oletko mies vai nainen. Jos olet mies niin vaikea kyllä neuvoa, silloin kai täytyisi olla varovainen ehdotuksen kanssa ja ehdottomasti on oltava varma onko kumppanisi tosiaan koskaan leikkinyt ajatuksella.
      Jos taas olet nainen, niin ei ainakaan kannata liiaksi naissukupuolta kehua, ja jos olet bi, niin kannattaa sekin asia miehen kanssa selvittää.

• hetero

...

hetero kirjoitti:

...

luultavasti naisesikin on hetero, joten unohda koko juttu.

• Melon Market

Kaikki lähtee siitä, että ensin saatte jonkun kiinnostumaan teistä kummastakin tuplahoitona.
      Meanwhile, hedelmät kasvaa..

• miestä ?

Ehdota toista miestä.

• -Isukki-

Kyllä mun mielestä kannattaa käydä kysymässä sitä naapurin schaeferia. On aika neutraali valinta, etenkin jos on leikattu, eikö?

• nnn

Aloita vaikka ihan kysymällä mitä naisesi on ajatuksesta mieltä. Onko koskaan ajatellut sellaista. Siis ihan yleisellä tasolla ensin. Jatka sitten varovasti vastauksen mukaan.

Itselle olisi aika tiukka paikka jos mies haluaisi kolmannen pyörän mukaan, sukupuolesta riippumatta. Kokisin itseni riittämättömäksi. (Ennen kuin kukaan ehtii ruoskimaan niin on varmaan sitten vähän huono itsetunto ja blaablaablaa). Itselle vaan se seksi rakkaani kanssa riittää täysin enkä haluaisi ketään muuta siihen mukaan. Toivottavasti naisesi ei ole samanlainen koska muuten jää fantasia toteuttamatta ja kaikilla paha mieli :(

• kaiken kokenut

Voi olla parempi vain haaveilla kolmen kivasta, jos ei halua pilata hyvää suhdetta. Toki jos suhde on näivettynyt ja tylsä, silloin voi kolmen kivaa kokeilla. Mutta tämän jälkeen kannattaa miettiä mistä löytäis sen oikean, jonka kanssa voi elää oikeasti ilman kolmansia pyöriä, tai sellaisia haaveita. Itse olen kokenut nuo jutut, ja suhde päättyi pian sen jälkeen mihinkäs muuhun kuin pettämiseen. Nykyään elän onnellisessa suhteessa, jossa ei tarvitse haaveilla tuollaisista. Naiseni on niin ihana ja aito, että hän riittää kaikkine herkkuineen minulle.

• *_* *_*

Kumppanisi leikkinyt joskus ajatuksella, mikset sinäkin leikkisi. Kysyt vain ensin haluaako hän toisen miehen kolmanneksi. Miettikää yhdessä minkälaista se voisi olla ja hiljalleen ehdottele kolmatta vaikkakin naista jos sinulla olisi joku jo mielessä. Leikistähän se kaikki lähteen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe