Millainen on ikisinkun tulevaisuus? Itselleni on melko varmaa, etten tule koskaan miestä&perhettä saamaan oman seurustelukammoni vuoksi. Ei siis perhettä johon panostaa. Ei ole varaa muuta kuin kerrostaloyksiöön/kaksioon. Olen nainen joten vakituista työpaikkaa on hankala saada vielä pitkään aikaan, pätkätöitä vain tarjolla eikä nekään samassa kaupungissa aina.
Harrastuksia mulla on paljon, mutta nekään ei riitä tuomaan varsinaista merkitystä elämään. Mulla ei ole ketään ketä rakastaisin, paitsi vanhemmat, eikä ketään läheistä ystävää.
Kauanko jaksan tällasta elämää? Aamulla töihin, töistä harrastuksiin ja sieltä kotiin nukkumaan. Viikonloppuisin tapaan kavereita vain, jos joku on lähdössä kultansa kainalosta baariin. Sinkkukavereita ei edes ole, en tunne ketään sinkkua.
Mistä te muut keräätte merkityksen elämäänne? Mulle mikään ei tunnu enää merkitsevän mitään. Treffailu on mun mielestä helvetin tylsää. Miehet on tylsiä. Naiset on tylsiä. Kaverit on erilaisia kuin mä, yhdistäviä tekijöitä ei löydy.
Oikeastaan mikään ei ole elämässä erityisen kunnossa, tosin ei erityisen pilallakaan, jollei puuttuvaa seksielämää lasketa. Monille seksi on elämänsuola. Mä en edes tiedä mitä se on noin kärjistäen. Mitä virkaa tämmösellä on maailmassa, jossa ihmisten luontoon kuuluu pariutuminen ja lisääntyminen? Olen täysin luonnonvastainen olento.
Keskustelua.
Sinkun tulevaisuus
29
2488
Vastaukset
- kokeneempi
vielä.Älä kuitenkaan luovuta vielä,tiedän kokemuksesta,että on tärkeää löytää puoliso ja perustaa perhe.Siitä saa sisältöä elämään.Itse olen kokenut sen puutteen ja en suosittele.Toisen neuvominen näissä asioissa on usein,kuin kääntäisi veistä verisessä haavassa.Kyllä siinä joutuu itse tekemään suurimman työn,jotta löytää ja hväksyy itselleen kumppanin.Sinula vielä elämä edessä.Olisipa minullakin.
- Rakkikoira
mietin usein noita samoja juttuja. Itsekin oon melko varma, etten elämänkumppania tule koskaan löytämään. Sen verran oon kuitenkin rehellinen itselleni, etten usko seurustelun tuovan merkitystä muuten tyhjään elämään.
Mun elämääni tuo sisältöä musiikki, kiinnostavan alan opiskelu ja matkailu. Maailmassa on vielä paljon nähtävää, koettavaa ja opittavaa. :) Ei sillä periaatteessa ole niin väliä, että joutuu olemaan yksin. Olen suht` onnellinen....kait - onnex
Niin minäkin tallustelin sokeana kaikelle yksinkertaiselle hyvälle minkä elämä pitää sisällään . Koska jotenkin jäin vain kelaamaan aina kaikkea sitä mikä puuttuu, ainaista epätyydyttävää skeidaa harmaasta päivästä toiseen. Kunnes tuli kriisi, pää ei kestänyt. Loppu oli lähellä, mutta päätin vielä yrittää silleen tosissaan. Kirjastosta elämän hallintaan/positiivisuuteen ynms. aiheeseen liittyvää kirjallisuutta/nettiä aiheesta. Helvetisti takana harjoituksia, kirjallisuutta ja aikaa. Ja ihme tapahtui, entinen synkistelijä saa nykyisin kuulla muilta kuinka positiivinen ja kiva on ja elämä tuntuu nastalta vaikka takana on kriisejä, rahaa ei ole ja vielä sinkkunakin pyörin. No se opetus on, TEE jotain epätyydyttäville asioille/luonteenpiirteille/huonoille tavoille. Toivoa on...
- Ikisinkku23v
Niin, tiedän ettei mies mun elämääni muuttaisi sinänsä onnellisemmaksi. Mutta kyllä se ihastumisen tunne auttaa piristämään päivää. se, että tuntee jotain, jotain jännittävää.
Teen koko ajan paljon uusia asioita ja yritän löytää niistä iloa päivääni. Mutta vuodesta toiseen yksinäistä elämää viettävänä suoraan sanottuna pelottaa, jatkuuko koko elämä yksin. se että menee ihmismassojen keskelle ei poista yksinäisyyttä, pitäisi tuntea jotain yhteenkuuluvuutta myös. Ihmiset kaikkialla vaan tuntuvat olevan niin kovin erilasia kuin minä olen. En samaistu kehenkään jonka oikeassa elämässä tunnen, onneksi sentään joihinkin netti-ihmisiin.
Kaipaan ihan hitosti niitä aikoja, jolloin olen ollut ihastunut johonkin. Sydän alkaa tykyttää kun sen ihmisen näkee. Jalat alkaa leijailla ilmassa ja tulee iloinen mieli. Vaan ilman tunteita elämä on harmaata. - Neitsykäinen
Ikisinkku23v kirjoitti:
Niin, tiedän ettei mies mun elämääni muuttaisi sinänsä onnellisemmaksi. Mutta kyllä se ihastumisen tunne auttaa piristämään päivää. se, että tuntee jotain, jotain jännittävää.
Teen koko ajan paljon uusia asioita ja yritän löytää niistä iloa päivääni. Mutta vuodesta toiseen yksinäistä elämää viettävänä suoraan sanottuna pelottaa, jatkuuko koko elämä yksin. se että menee ihmismassojen keskelle ei poista yksinäisyyttä, pitäisi tuntea jotain yhteenkuuluvuutta myös. Ihmiset kaikkialla vaan tuntuvat olevan niin kovin erilasia kuin minä olen. En samaistu kehenkään jonka oikeassa elämässä tunnen, onneksi sentään joihinkin netti-ihmisiin.
Kaipaan ihan hitosti niitä aikoja, jolloin olen ollut ihastunut johonkin. Sydän alkaa tykyttää kun sen ihmisen näkee. Jalat alkaa leijailla ilmassa ja tulee iloinen mieli. Vaan ilman tunteita elämä on harmaata.Heips,
Joku on joskus sanonut, että mitä enemmän ajattelee, ettei tapaa ketään, sitä kauemmas se hetki siirtyy.
Kieltämättä joskus tulee ajateltua, ettei tapaa ketään mielenkiintoisita, nyt olen yrittänyt muuttaa ajattelutapaa...jonkin verran myös onnistunut. Pitäisi osata elää tässä hetkessä ja nauttia siitä.
Se ihastumisen tunne on ihana... - Singled out
Ikisinkku23v kirjoitti:
Kaipaan ihan hitosti niitä aikoja, jolloin olen ollut ihastunut johonkin. Sydän alkaa tykyttää kun sen ihmisen näkee. Jalat alkaa leijailla ilmassa ja tulee iloinen mieli. Vaan ilman tunteita elämä on harmaata....jotkut ihmiset elää täysin samanlaisessa tilanteessa.
Itse kylläkin oon miespuoleinen, mutta sinkkuuteen liittyvä tuska ei yleensä katso sukupuolta.
Itsekin oon ollut jo vuosia sinkku, ja varsinkin syntymäpäivän vietto pisti jälleen ajatteleen, että kauankohan tätä vielä jatkuu? Tosin realistina ajattelee sitä, ettei se seurustelu nyt pahemmin maailmaa muuttaisi, mutta ihastuminen olisi kyllä pitkästä aikaa ihan kivaa ;).
Vaikka elämässä tapahtuisikin jatkuvasti, esim. harrastusten muodossa, ja olisi päivät täynnä toimintaa, niin harvemmin tuollainen toiminta tunnetasolla mitään suurempia järistyksiä aiheuttaa. Itse asiassa, tuo 'järisyttävien' tunteiden puuttuminen pistää jo miettimään, että kyynistyykö tässä sitten vaan ajan myötä, saavuttaen sitten pisteen, jossa ei osaa iloita mistään. Noh, niin pessimisti ei onneksi vielä ole, että tuohon uskoisi.
Mutta asteittaista kyynistymistä vastaan on vaikea taistella, vaikka kaikki asiat pintatasolla elämässä kunnossa olisivatkin. Yleensä pessimististen ajatusten tuominen julki kaveripiirissäkin herättää vain vastakaikua "koita nyt nauttia pienistä asioista elämässä". Ja yllätys yllätys, keitäs nämä neuvojat ovatkaan - kaikki seurustelevia ihmisiä. Mielessäni ajattelen vaan, että voittajan on helppo hymyillä. Suurin osa noista ihmisistä on seurustellut pieniä katkoja lukuunottamatta koko ajan teini-iästä lähtien, joten he tuskin edes muistavat enää, millaista sinkkuna eläminen tunnetasolla on, varsinkin kun ympäristö lataa vuosi vuodelta lisää odotuksia "jokos sä olet löytänyt jonkun?" -puheilla. Eniten ärsyttää vielä noiden ihmisten saarnat siitä, että mee sinne ja sinne, sieltä sä löydät jonkun. Ne on aina tarjoamassa jotain mallia sille, mistä parin löytää, ihan kuin se tapahtuisi automaattisesti ja saman kaavan mukaan kaikilla. Pahimmassa tapauksessa näihin paikkoihin meneminen tuottaa vaan lisää tuskaa, jos tapaa taas (kuten yleensä) vain ihmisiä, jotka ajattelee eritavalla, ja sitten taas ajattelee, että eikö niitä samalla tavalla ajattelevia ihmisiä ole ollenkaan...
Ihmismassojen keskellä oleminen ei myöskään tuota onnea, päinvastoin. "Parempi yksin kuin huonossa seurassa" pitää usein paikkansa. Ongelmana on tietty se, että vaikka tarjolla olisikin vain huonoa seuraa, niin kuka jaksaa olla vain itsekseen loputtomiin? Sitten vaan taas raahautuu, esim. yökerhoon, vain todetakseen, että ei tunne kuuluvansa sinne.
Jopas tuli kevennettyä sydäntä :). Tämäkin varmaan jo osoittaa, ettei samanhenkisiä ihmisiä löydy lähipiiristä, kun joutuu avautuun nettiyleisölle ;). Noh toivottavasti joku samaa tuskaa tunteva saa tästä nyt lohdutusta, että maailmassa on muitakin samojen ongelmien kanssa painivia.
Kunpa kevät nyt tois edes jonkinlaista ihastusta eteen, jotta voisi tuntea edes hetken verran omistavansa sydämen muussakin kuin fyysisessä mielessä...:] - Ikisinkku23v
Singled out kirjoitti:
...jotkut ihmiset elää täysin samanlaisessa tilanteessa.
Itse kylläkin oon miespuoleinen, mutta sinkkuuteen liittyvä tuska ei yleensä katso sukupuolta.
Itsekin oon ollut jo vuosia sinkku, ja varsinkin syntymäpäivän vietto pisti jälleen ajatteleen, että kauankohan tätä vielä jatkuu? Tosin realistina ajattelee sitä, ettei se seurustelu nyt pahemmin maailmaa muuttaisi, mutta ihastuminen olisi kyllä pitkästä aikaa ihan kivaa ;).
Vaikka elämässä tapahtuisikin jatkuvasti, esim. harrastusten muodossa, ja olisi päivät täynnä toimintaa, niin harvemmin tuollainen toiminta tunnetasolla mitään suurempia järistyksiä aiheuttaa. Itse asiassa, tuo 'järisyttävien' tunteiden puuttuminen pistää jo miettimään, että kyynistyykö tässä sitten vaan ajan myötä, saavuttaen sitten pisteen, jossa ei osaa iloita mistään. Noh, niin pessimisti ei onneksi vielä ole, että tuohon uskoisi.
Mutta asteittaista kyynistymistä vastaan on vaikea taistella, vaikka kaikki asiat pintatasolla elämässä kunnossa olisivatkin. Yleensä pessimististen ajatusten tuominen julki kaveripiirissäkin herättää vain vastakaikua "koita nyt nauttia pienistä asioista elämässä". Ja yllätys yllätys, keitäs nämä neuvojat ovatkaan - kaikki seurustelevia ihmisiä. Mielessäni ajattelen vaan, että voittajan on helppo hymyillä. Suurin osa noista ihmisistä on seurustellut pieniä katkoja lukuunottamatta koko ajan teini-iästä lähtien, joten he tuskin edes muistavat enää, millaista sinkkuna eläminen tunnetasolla on, varsinkin kun ympäristö lataa vuosi vuodelta lisää odotuksia "jokos sä olet löytänyt jonkun?" -puheilla. Eniten ärsyttää vielä noiden ihmisten saarnat siitä, että mee sinne ja sinne, sieltä sä löydät jonkun. Ne on aina tarjoamassa jotain mallia sille, mistä parin löytää, ihan kuin se tapahtuisi automaattisesti ja saman kaavan mukaan kaikilla. Pahimmassa tapauksessa näihin paikkoihin meneminen tuottaa vaan lisää tuskaa, jos tapaa taas (kuten yleensä) vain ihmisiä, jotka ajattelee eritavalla, ja sitten taas ajattelee, että eikö niitä samalla tavalla ajattelevia ihmisiä ole ollenkaan...
Ihmismassojen keskellä oleminen ei myöskään tuota onnea, päinvastoin. "Parempi yksin kuin huonossa seurassa" pitää usein paikkansa. Ongelmana on tietty se, että vaikka tarjolla olisikin vain huonoa seuraa, niin kuka jaksaa olla vain itsekseen loputtomiin? Sitten vaan taas raahautuu, esim. yökerhoon, vain todetakseen, että ei tunne kuuluvansa sinne.
Jopas tuli kevennettyä sydäntä :). Tämäkin varmaan jo osoittaa, ettei samanhenkisiä ihmisiä löydy lähipiiristä, kun joutuu avautuun nettiyleisölle ;). Noh toivottavasti joku samaa tuskaa tunteva saa tästä nyt lohdutusta, että maailmassa on muitakin samojen ongelmien kanssa painivia.
Kunpa kevät nyt tois edes jonkinlaista ihastusta eteen, jotta voisi tuntea edes hetken verran omistavansa sydämen muussakin kuin fyysisessä mielessä...:]Piristävää lukea postisi: on tääl maailmassa taas yksi, joka ajattelee monista asioista samoin kuin mä. Ja jonka elämäntilanne on samankaltainen kuin omani.
Usein lukee posteja, joissa joku 17v on ollut jopa jo kuukauden sinkkuna tms. Itse taas käy jo 24:ttä vuotta pitkällä eikä mitään seurustelukokemuksia. Ihminen, joka usein ja helposti ihastuu ja päästää melkein kenet tahansa lähelleen, löytää helposti poikakaverin ja uuden heti erottuaan. Meille "ikisinkuille" sen ensimmäisenkin löytäminen on niin vaikeeta.
Ihmiset ei tunnu ymmärtävän kuinka suuri merkitys on sillä, jos tuntee itsensä ihanaksi ja rakastetuksi edes joskus sillon tällön. Yhenillanjutut ei mulle tällasta tuo, joten en voi niillä lohduttautua. Ei voi kuin haaveilla että saisi joskus käydä rakastamansa ihmisen kainaloon nukkumaan...halailla ja vaan olla lähekkäin. Haave vain...
Ja seksi ei ole elämän pääasia mutta kuinka moni teistä on ollut vuosikausia harrastamatta seksiä edes satunnaisesti aikuisella iällä? Veikkaan ettei moni. Moni ei pysty edes kuvittelemaan itselleen sitä tilannetta. Kun näin kauan on ilman, ei sitä osaa enää oikealla tavalla edes kaivata. Usein kaverit kysyy et kuinka mä pystyn oleen naimatta esim. kuukauden (hei haloo, 23v naimatta), niiden mielestä sillon ois jo ihan pakko naida, melkein ketä vaan. Itse en vaan tollasta tunnetta tunne. Jos koen jotain halua, niin se kohdistuu lähinnä johonkin ihastukseeni eikä sitä tarvetta voisi kukaan muu tyydyttää. Ymmärtääkö kukaan edes mitä ajan takaa? - Kyo-kun
Ikisinkku23v kirjoitti:
Piristävää lukea postisi: on tääl maailmassa taas yksi, joka ajattelee monista asioista samoin kuin mä. Ja jonka elämäntilanne on samankaltainen kuin omani.
Usein lukee posteja, joissa joku 17v on ollut jopa jo kuukauden sinkkuna tms. Itse taas käy jo 24:ttä vuotta pitkällä eikä mitään seurustelukokemuksia. Ihminen, joka usein ja helposti ihastuu ja päästää melkein kenet tahansa lähelleen, löytää helposti poikakaverin ja uuden heti erottuaan. Meille "ikisinkuille" sen ensimmäisenkin löytäminen on niin vaikeeta.
Ihmiset ei tunnu ymmärtävän kuinka suuri merkitys on sillä, jos tuntee itsensä ihanaksi ja rakastetuksi edes joskus sillon tällön. Yhenillanjutut ei mulle tällasta tuo, joten en voi niillä lohduttautua. Ei voi kuin haaveilla että saisi joskus käydä rakastamansa ihmisen kainaloon nukkumaan...halailla ja vaan olla lähekkäin. Haave vain...
Ja seksi ei ole elämän pääasia mutta kuinka moni teistä on ollut vuosikausia harrastamatta seksiä edes satunnaisesti aikuisella iällä? Veikkaan ettei moni. Moni ei pysty edes kuvittelemaan itselleen sitä tilannetta. Kun näin kauan on ilman, ei sitä osaa enää oikealla tavalla edes kaivata. Usein kaverit kysyy et kuinka mä pystyn oleen naimatta esim. kuukauden (hei haloo, 23v naimatta), niiden mielestä sillon ois jo ihan pakko naida, melkein ketä vaan. Itse en vaan tollasta tunnetta tunne. Jos koen jotain halua, niin se kohdistuu lähinnä johonkin ihastukseeni eikä sitä tarvetta voisi kukaan muu tyydyttää. Ymmärtääkö kukaan edes mitä ajan takaa?että 23 v. nainen ei ole koskaan seurustellut. Mutta hittolainen, kai sitäkin tapahtuu. :/ Siitä olen kylläkin katkera, että vaikka kuinka sinkku olisi, niin seksin saaminen on naisille aina mielettömän paljon helpompaa kuin miehille; ulkonäöstä riippumatta.
26. vuosi ilman ainuttakaan seurustelua menossa... - absint
Singled out kirjoitti:
...jotkut ihmiset elää täysin samanlaisessa tilanteessa.
Kunpa kevät nyt tois edes jonkinlaista ihastusta eteen, jotta voisi tuntea edes hetken verran omistavansa sydämen muussakin kuin fyysisessä mielessä...:]Hienoa tekstiä, aivan kuin omaa ajatusten virtaani. Olen myös huomannut tämän "asteittaisen kyynistymisen" nyt jonkin aikaa yksin asuttuani. "Mee sinne...", "ootko kokeillu netistä...", kaikki on kuultu, kokeiltu ja yhtä monta kertaa petytty.
Jos jossain käyn, en kuitenkaan mitään löydä. Jos en käy, en ainakaan löydä. Molempi pahempi. - Ikisinkku23v
Kyo-kun kirjoitti:
että 23 v. nainen ei ole koskaan seurustellut. Mutta hittolainen, kai sitäkin tapahtuu. :/ Siitä olen kylläkin katkera, että vaikka kuinka sinkku olisi, niin seksin saaminen on naisille aina mielettömän paljon helpompaa kuin miehille; ulkonäöstä riippumatta.
26. vuosi ilman ainuttakaan seurustelua menossa...Joo, totta on etten koskaan ole millään lailla seurustellut, en edes teininä. Olin ruma ja nössö nuorena ja vanhempana huomasin olevani ulkona markkinoilta.
En vain koskaan ole saanut sitä miestä jonka olisin tahtonut enkä nykyään enää edes ketään halua. Ei ole mitään tunteita ketään miestä kohtaan. Suuteleminenkin on yök.
Niin, naisille seksin saanti on helppoa. mutta ketä kiinnostaa joku kännisekoilu? En tunne yhtään naista joka saisi mielihyvää jostain säälittävän hepun kanssa jyystämisestä.
Ei ne naisetkaan saa seksiä sellaselta mieheltä helposti, kenet ne haluaa. Jollekin epätoivoselle nörtille voi aina antaa, mutta ei siinä ole mitään kiihkoa eikä erotiikkaa.
Miehet ei vain tajua, ettei naiselle seksi tunnu miltään jos se on sitä että muna sisään ja ulos. - Kyo-kun
Ikisinkku23v kirjoitti:
Joo, totta on etten koskaan ole millään lailla seurustellut, en edes teininä. Olin ruma ja nössö nuorena ja vanhempana huomasin olevani ulkona markkinoilta.
En vain koskaan ole saanut sitä miestä jonka olisin tahtonut enkä nykyään enää edes ketään halua. Ei ole mitään tunteita ketään miestä kohtaan. Suuteleminenkin on yök.
Niin, naisille seksin saanti on helppoa. mutta ketä kiinnostaa joku kännisekoilu? En tunne yhtään naista joka saisi mielihyvää jostain säälittävän hepun kanssa jyystämisestä.
Ei ne naisetkaan saa seksiä sellaselta mieheltä helposti, kenet ne haluaa. Jollekin epätoivoselle nörtille voi aina antaa, mutta ei siinä ole mitään kiihkoa eikä erotiikkaa.
Miehet ei vain tajua, ettei naiselle seksi tunnu miltään jos se on sitä että muna sisään ja ulos.Kyllä se seksi ihan kivaa on joskus ihan vain seksin vuoksi. Turha sitä on kenenkään mennä kieltämään. Jos ei muuten, niin on se vaihtelua masturbointiin...
Mutta nuoruudentarinasi on kyllä yhtäläinen omani kanssa. Tunteita tosin itselläni riittää vieläkin silloin harvoin kun johonkuhun mielenkiintoiseen törmää. Eikä suuteleminen ole koskaan ollut yök. O.o - Ikisinkku23v
Kyo-kun kirjoitti:
Kyllä se seksi ihan kivaa on joskus ihan vain seksin vuoksi. Turha sitä on kenenkään mennä kieltämään. Jos ei muuten, niin on se vaihtelua masturbointiin...
Mutta nuoruudentarinasi on kyllä yhtäläinen omani kanssa. Tunteita tosin itselläni riittää vieläkin silloin harvoin kun johonkuhun mielenkiintoiseen törmää. Eikä suuteleminen ole koskaan ollut yök. O.oEi tommonen seksi pelkän seksin takia tunnu miltään. Ei sitten miltään. Täysin turhaa puuhaa enkä ainakaan itse saa mitään pienintäkään nautintoa siitä. Naisilla se on ehkä eriasia, miehille tuntuu riittävän että saa vehkeensä johonkin reikään tökättyä.
Joten aivan turhaa olla nainen vaikka helposti seksiä saisikin, yhtä kuivaa hommaa ku hampaiden pesu. sen sijaan jos hommassa on tunnetta mukana, pelkkä sylissä istuminen on HOT. - SinkkuYH
Kyo-kun kirjoitti:
että 23 v. nainen ei ole koskaan seurustellut. Mutta hittolainen, kai sitäkin tapahtuu. :/ Siitä olen kylläkin katkera, että vaikka kuinka sinkku olisi, niin seksin saaminen on naisille aina mielettömän paljon helpompaa kuin miehille; ulkonäöstä riippumatta.
26. vuosi ilman ainuttakaan seurustelua menossa...Kyllä se varmasti nykypäivänä on vaikea uskoa, että yli kakskymppinen ei ole koskaan seurustellut. Moni varmaan aattelee, että sellainen ihminen on kummajainen tms. Mutta onko sitä järkeä vaan seurustelun vuoksi seurustella jonkun kanssa, jollei itse koe sen kummempaa intressiä toista kohtaan...
Itse olin lähes 24v, kun ensimmäisen kerran seurustelin ja neitsyyteni menetin...Nyt olen 27v ja 7 kk:n vanhan pojan yksinhuoltaja, että ei se aina niin onnea oo se kumppanin löytyminenkään. Vaikka yhdessä lasta haluttiin, niin tosipaikan tullen mies ei sitten halunnutkaan vakiintua ja sitoutua meihin. Loppujen lopuksi elämän suunta voi kääntyä nurin niskoin nopeastikin, että älkää vaipuko epätoivoon, joskus voi olla vain hyväksi olla olematta suhteessa. Itse en kadu silti lapsen saantia yhtään, se on parasta mitä mulle elämäni aikana on tapahtunut, vaikka kivahan se ois elämänsä jonkun "aikuisenkin" kanssa jakaa.
Yritä tässä sitten etsiä sitä uutta suurta rakkautta pelkäämättä taas pettymystä, ehkä joku mies vielä joskus munkin sydämen uudelleen valloittaa :o) - ööö
Ikisinkku23v kirjoitti:
Piristävää lukea postisi: on tääl maailmassa taas yksi, joka ajattelee monista asioista samoin kuin mä. Ja jonka elämäntilanne on samankaltainen kuin omani.
Ja seksi ei ole elämän pääasia mutta kuinka moni teistä on ollut vuosikausia harrastamatta seksiä edes satunnaisesti aikuisella iällä? Veikkaan ettei moni. Moni ei pysty edes kuvittelemaan itselleen sitä tilannetta. Kun näin kauan on ilman, ei sitä osaa enää oikealla tavalla edes kaivata. Usein kaverit kysyy et kuinka mä pystyn oleen naimatta esim. kuukauden (hei haloo, 23v naimatta), niiden mielestä sillon ois jo ihan pakko naida, melkein ketä vaan. Itse en vaan tollasta tunnetta tunne. Jos koen jotain halua, niin se kohdistuu lähinnä johonkin ihastukseeni eikä sitä tarvetta voisi kukaan muu tyydyttää. Ymmärtääkö kukaan edes mitä ajan takaa?Ihan samat tuntemukset. Neitsyt, kerran kunnollisilla treffeillä käynyt sinkku.
En kaipaa seksiä ollenkaan, en tiedä millaista on ja eipä ainaskaan tällä hetkellä kiinnosta. 21 vuotta ikää kertynyt ja yksinäinen olen.
Jos vain olisi todellakin joku jonka kanssa jakaa ajatuksiaan ja tunteitaan (vaikka kenties, noo enpä tiiä oonko kovinkaan perussuomalainen nainen, en tunteistani tykkää niin puhua). Todellakin ärsyttävät sellaiset jotka itkevät kun on ollut kuukauden pari tai vain viikon sinkkuna. Varmaan olisivat ihan maassa jos joutuisivat olla vuosia yksikseen. Ja sitten sitä sanotaan, että ihan oma syysi on kun olet yksin, no en mene väittämään, että ei olisi, mutta eipä ketään minua ole ulos pyytänyt.
Paska puhetta, mutta luulen, että miehet eivät kiinnitä minuun huomiota koska olen alle 155 cm pitkä ja näytän nuorelta (viime kesänä luultiin 15-vuotiaaksi). No toki otin sen osaksi kohteliaisuutena, mutta kävi se hiukan masentamaankin. Teinipojat ei ulkonäköni (siis en ole kaunis) takia minuun katso ja vanhemmat/samaa ikäluokkaa olevat ei siksi koska eivät uskalla/huomaa. Säälittävää, ei ei ei minua saa sääliä. heh. Toivotaan, että itse kukin löytää oman onnensa.:) - ööö
Ikisinkku23v kirjoitti:
Ei tommonen seksi pelkän seksin takia tunnu miltään. Ei sitten miltään. Täysin turhaa puuhaa enkä ainakaan itse saa mitään pienintäkään nautintoa siitä. Naisilla se on ehkä eriasia, miehille tuntuu riittävän että saa vehkeensä johonkin reikään tökättyä.
Joten aivan turhaa olla nainen vaikka helposti seksiä saisikin, yhtä kuivaa hommaa ku hampaiden pesu. sen sijaan jos hommassa on tunnetta mukana, pelkkä sylissä istuminen on HOT.Samaa mieltä, bakteerien vaihtoa. hyi yi, ties missä toisen suu ollut/ties mitä toisen suussa on ollut.
Ja sanottakoon vielä, että voi kurjuus niitä jotka eivät voi elää ilman seksiä.
Ja jessus sentään, mikäköhän on maailman parhain ehkäisymuoto?, ja sitten itketään kun tullaan teininä raskaaksi. Voi saatanan saatana kun osaa olla tyhmiä ihmisiä.
Voi kumpa eläisi 1800-luvulla tai jopa 1700. heh. -50-lukukin kelpaisi. Siveellisyys kunniaan. Liikaa seksiä kaikkialla nykyään. Mikä tekee sarjasta hyvän?; seksiä, naisia ja rahaa. Tai jotain sinne päin: Las Vegas sarjan slogani. - ööö
SinkkuYH kirjoitti:
Kyllä se varmasti nykypäivänä on vaikea uskoa, että yli kakskymppinen ei ole koskaan seurustellut. Moni varmaan aattelee, että sellainen ihminen on kummajainen tms. Mutta onko sitä järkeä vaan seurustelun vuoksi seurustella jonkun kanssa, jollei itse koe sen kummempaa intressiä toista kohtaan...
Itse olin lähes 24v, kun ensimmäisen kerran seurustelin ja neitsyyteni menetin...Nyt olen 27v ja 7 kk:n vanhan pojan yksinhuoltaja, että ei se aina niin onnea oo se kumppanin löytyminenkään. Vaikka yhdessä lasta haluttiin, niin tosipaikan tullen mies ei sitten halunnutkaan vakiintua ja sitoutua meihin. Loppujen lopuksi elämän suunta voi kääntyä nurin niskoin nopeastikin, että älkää vaipuko epätoivoon, joskus voi olla vain hyväksi olla olematta suhteessa. Itse en kadu silti lapsen saantia yhtään, se on parasta mitä mulle elämäni aikana on tapahtunut, vaikka kivahan se ois elämänsä jonkun "aikuisenkin" kanssa jakaa.
Yritä tässä sitten etsiä sitä uutta suurta rakkautta pelkäämättä taas pettymystä, ehkä joku mies vielä joskus munkin sydämen uudelleen valloittaa :o)Sentään sinulla oli sitä onnea hetken ja sait sen ihanimman asian mitä ihminen voi elämänsä aikana saada: LAPSEN.
Lapsen minäkin jonakin päivänä haluaisin. Tuntea sen tunteen minkä saa äidiksi tullessa. Kaikkea hyvää sinulle ja pojallesi.:) - olen...
Kyo-kun kirjoitti:
26. vuosi ilman ainuttakaan seurustelua menossa...26-vuotias nainen enkä ole seurustellut, enkä ole ollut rumakaan, vähän sosiaalifobinen vain.
- Ikisinkku23v
ööö kirjoitti:
Samaa mieltä, bakteerien vaihtoa. hyi yi, ties missä toisen suu ollut/ties mitä toisen suussa on ollut.
Ja sanottakoon vielä, että voi kurjuus niitä jotka eivät voi elää ilman seksiä.
Ja jessus sentään, mikäköhän on maailman parhain ehkäisymuoto?, ja sitten itketään kun tullaan teininä raskaaksi. Voi saatanan saatana kun osaa olla tyhmiä ihmisiä.
Voi kumpa eläisi 1800-luvulla tai jopa 1700. heh. -50-lukukin kelpaisi. Siveellisyys kunniaan. Liikaa seksiä kaikkialla nykyään. Mikä tekee sarjasta hyvän?; seksiä, naisia ja rahaa. Tai jotain sinne päin: Las Vegas sarjan slogani.Siis mua yököttää nyt ajatus lääppimisestä, mutta eräs mies suuteli niin että oikeasti jalat lähti alta. Sen miehen olisin halunnut mutta sille olin pelkkä pelinappula. Muiden suuteleminen ei tuo kiksejä.
- SinkkuYH
ööö kirjoitti:
Sentään sinulla oli sitä onnea hetken ja sait sen ihanimman asian mitä ihminen voi elämänsä aikana saada: LAPSEN.
Lapsen minäkin jonakin päivänä haluaisin. Tuntea sen tunteen minkä saa äidiksi tullessa. Kaikkea hyvää sinulle ja pojallesi.:)Ei varmasti ole olemassa ihanampaa tunnetta, kun synnyttää lapsen ja saa sen ensimmäistä kertaa rinnoilleen. Se fiilis oli jotakin niin fantastista ja edelleen olen onneni kukkoloilla. Nyt minulla on edes yksi ihminen, joka aivan aidosti rakastaa ja välittää minusta. (Onhan tietysti sukulaiset, unohtamatta heitä!!!) Kuinka pojan silmät loistavat ja hymy tulee kasvoille hänen katsoessaan minua ja jos hetkeen ei näe niin jo tulee ikävä ja huutelee äitiä. Lapsen isä jää tästä kaikesta paitsi aivan omasta halustaan, en voi muuta kuin ihmetellä hänen käytöstään. Olen siitä onnellisessa asemassa, että olen saanut aivan ihanan söpön ja kiltin lapsen, on helppoa nauttia äitiydestä.
Toivon sinulle, ööö, myös kaikkea hyvää elämässä, toivottavasti kun jaksat odottaa niin vielä löydät hyvän, arvoisesi miehen ja koet äitiyden ihanuuden. - ööö
SinkkuYH kirjoitti:
Ei varmasti ole olemassa ihanampaa tunnetta, kun synnyttää lapsen ja saa sen ensimmäistä kertaa rinnoilleen. Se fiilis oli jotakin niin fantastista ja edelleen olen onneni kukkoloilla. Nyt minulla on edes yksi ihminen, joka aivan aidosti rakastaa ja välittää minusta. (Onhan tietysti sukulaiset, unohtamatta heitä!!!) Kuinka pojan silmät loistavat ja hymy tulee kasvoille hänen katsoessaan minua ja jos hetkeen ei näe niin jo tulee ikävä ja huutelee äitiä. Lapsen isä jää tästä kaikesta paitsi aivan omasta halustaan, en voi muuta kuin ihmetellä hänen käytöstään. Olen siitä onnellisessa asemassa, että olen saanut aivan ihanan söpön ja kiltin lapsen, on helppoa nauttia äitiydestä.
Toivon sinulle, ööö, myös kaikkea hyvää elämässä, toivottavasti kun jaksat odottaa niin vielä löydät hyvän, arvoisesi miehen ja koet äitiyden ihanuuden.Kiitos:)
- pieni vihjailu vaan
Ikisinkku23v kirjoitti:
Joo, totta on etten koskaan ole millään lailla seurustellut, en edes teininä. Olin ruma ja nössö nuorena ja vanhempana huomasin olevani ulkona markkinoilta.
Miehet ei vain tajua, ettei naiselle seksi tunnu miltään jos se on sitä että muna sisään ja ulos.munat jää aina ulkopuolella, "puikko" mene sisään. :) No joo no joo. Alka nyt vain yritä olla rohkeampi ja alkaa yritä edes kysyä joku ihastus kohde ulos ja jos ei muuta luo kaverisuus, se voin usein viedä etenpäin. Lupaatko?
- Ikisinkku23v
pieni vihjailu vaan kirjoitti:
munat jää aina ulkopuolella, "puikko" mene sisään. :) No joo no joo. Alka nyt vain yritä olla rohkeampi ja alkaa yritä edes kysyä joku ihastus kohde ulos ja jos ei muuta luo kaverisuus, se voin usein viedä etenpäin. Lupaatko?
Pyytäisin kyllä ihastuksen kohteeni kahville tai ulos tms mutta kun ei ole olemassa ketään johon olisin ihastunut. Ei ole ketään, jonka haluaisin edes kahville pyytää. SE tässä on ongelma, kun en edes näe missään ketään kiinnostavia miehiä.
Vaikka Brad Pitt tai Colin Farrel tai joku muu julkkismies tulis tänne, niin en haluis niitäkään pyytää kahville. - ei sinä voi
Ikisinkku23v kirjoitti:
Pyytäisin kyllä ihastuksen kohteeni kahville tai ulos tms mutta kun ei ole olemassa ketään johon olisin ihastunut. Ei ole ketään, jonka haluaisin edes kahville pyytää. SE tässä on ongelma, kun en edes näe missään ketään kiinnostavia miehiä.
Vaikka Brad Pitt tai Colin Farrel tai joku muu julkkismies tulis tänne, niin en haluis niitäkään pyytää kahville.ihastuu pakollisesti. Sitten kun se tapahtuu, sitten sinä toimit. Usko pois, se tule tapahtua ennen kuin uskot. Joku päivä sinä tulen olla ihastunut korviin myöteen, ja silloin sua pitäis olla rohkea. :)
- fjrj
Siis haetko seurustelukumppania myös naisista? Aika erikoista josset niin suuresta joukosta löydä oikeaa ihmistä kun tapaa sekä miehiä että naisia.
- Ikisinkku23v
Siis en tapaile naisia, en ole lesbo, enkä varsinaisesti bi-kään.
Miten niin olisi enemmän potentiaalisia kumppaneita jos olisi bi? Kaikki naiset ei välttmätättä tykkää katsos toisesta naisesta. Eikä kaikki miehetkään välttämättä halua, että oma muija on bi. Ei biseksuaalilla ole valittavanaan kuin muita biseksuaaleja lähinnä.
Olipa sulta typerä kommentti! - fjrj
Ikisinkku23v kirjoitti:
Siis en tapaile naisia, en ole lesbo, enkä varsinaisesti bi-kään.
Miten niin olisi enemmän potentiaalisia kumppaneita jos olisi bi? Kaikki naiset ei välttmätättä tykkää katsos toisesta naisesta. Eikä kaikki miehetkään välttämättä halua, että oma muija on bi. Ei biseksuaalilla ole valittavanaan kuin muita biseksuaaleja lähinnä.
Olipa sulta typerä kommentti!Pakko nyt kysyä tarkennusta, kun sanoit ettet "varsinaisesti ole bi". Mitä tarkoitat sillä? Sitä joko on hetero, homo, lesbo tai bi tai sitten ei...
- Ikisinkku23v
fjrj kirjoitti:
Pakko nyt kysyä tarkennusta, kun sanoit ettet "varsinaisesti ole bi". Mitä tarkoitat sillä? Sitä joko on hetero, homo, lesbo tai bi tai sitten ei...
Tarkoitin, että voisin ehkä harkita seksin kokeilemista naisen kanssa, mutta en ole koskaan kenestäkään naisesta haaveillut. Eli en osaa kuvitella elämää naisen kanssa. Onko se sitten bi, jos ehkä voisi jotain seksiä tms kokeilla naisen kanssa? Moni nainen kokeilisi mutta ei kuitenkaan ihastu naisiin. En minä tiedä mikä on virallinen määritelmä.
Heteroksi itseni luokittelen, koska aina olen miehen halunnut jos ylipäänsä ketään. Mutta kuka tietää kuka sydämeni joskus vie??? - fjrj
Ikisinkku23v kirjoitti:
Tarkoitin, että voisin ehkä harkita seksin kokeilemista naisen kanssa, mutta en ole koskaan kenestäkään naisesta haaveillut. Eli en osaa kuvitella elämää naisen kanssa. Onko se sitten bi, jos ehkä voisi jotain seksiä tms kokeilla naisen kanssa? Moni nainen kokeilisi mutta ei kuitenkaan ihastu naisiin. En minä tiedä mikä on virallinen määritelmä.
Heteroksi itseni luokittelen, koska aina olen miehen halunnut jos ylipäänsä ketään. Mutta kuka tietää kuka sydämeni joskus vie???... silloin lähes täysin hetero. Juttu menee loogisesti: jos haaveilee samasta sukupuolesta, ei ole täysin hetero, vaan esim. 80 %-hetero.
- ahkera mehiläinen
Vanha sananlasku sanoo *ahkera mehiläinen ei ehdi murehtimaan*.Itseäni en voi kyllä ahkeraksi sanoa,olen paremminkin flegmaattinen.Teen asiat mieluusti huolella alusta loppuun.Asiat voi tehdä ihan rauhassa ilman hosumista.Aloitin vähän asian vierestä,en oikein tiennyt mistä alkaisin.Ei ole syytä epätoivoon sulla,ei ole mullakaan minkäänlaista seurustelua ollut ja olen vielä elossa.Maailma on laaja ,kyllä sieltä löytyy mielenkiinnon kohteita.Hyvä fyysinen kunto parantaa myös henkistä puolta.Et missään nimessä ole luonnonoikku.Luonto on aina äärimmäisen tarkoituksenmukainen ja sinähän olet osa luontoa.Eivät ihmiset ole tylsiä.Sherlock Holmes sanoi Watsonille samaa.;Jos voisimme nostaa pois talojen katot ja nähdä tavallisten ihmisten elämään näkisimme loputtomasti ovelaa juonittelua ja uskomattomia tekoja ja rikoksia;.Oli vähän pessimistinen näkemys mutta perusajatus hyvä.Me ollaan sankareita kaikki---.Tavallinen ihminen harmaassa arjessaan on yhtä suuri sankari kuin kuka tahansa.Sorry, tykkään lyhyistä lauseista.En oikein löytänyt tekstistäsi kohtaa johon tarttua.Hyvää jatkoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478