Hyvää alkanutta viikkoa taas kaikille. Ajattelin taas nostaa tämän, ettei meidän ryhmä vain unohdu! :)
Mitenkäs viikonloppu meni? Mitä vaaka näyttää?
Mulla vaaka näyttää edelleen sen 82kg. Viikonloppuna tuli syötyä suklaata, karkkia ja grillin ranskalaisia. Ranskalaisia tilatessani ajattelin, että kerranhan sitä vain eletään. :)
Kävin äsken katselemassa halpaa digivaakaa, sellaisen kun haluaisin. 30€ maksoi, en vielä ostanut..ehkä sitten kun vaaka näyttää 80 tai alle :)
Puolen vuoden sessio
35
1696
Vastaukset
- Tiuhti
Viikonloppu meni loistavasti, kun tein töitä viikonlopun niin ei tullut repsahduksia.
Eilen lenkkeilin ja kävin pojan kanssa luistelemassa. Oli hyvää tilaa luistella kun pakkanen oli pelästyttänyt muut luistelijat. Myös tänään illalla vääntäydyin ulos pakkasesta huolimatta(-25 astetta).
Tän aamun punnitus näytti 67,2kg eli miinusta tuli 400g. Hyvä vire on jatkunut aika kivuttomasti.
Eilen oli hirmuinen pizzan himo mut onneks pizzapaikka oli just menny kiinni kun olin sinne menossa. Se oli mun onni.
Mun digivaaka näyttää 200gramman tarkkuudella, että siinä voi vähän itseä huijata. Toki se näyttää ylöspäinkin sitten enemmän. Se on sellainen halvempi versio.
Huomenna on vapaa ja heti aamusta viisaudenhampaan poisto. Toivottavasti se lähtee yhtä kivuttomasti kun edellisetkin. No se tietää sitä ettei voi oikein syödä.
Tsemppiä kaikille! :o) Viime viikko oli kyllä hyvä viikko. Tuli käytyä 4 kertaa salilla ja uimassa. Vaaka näytti kuukauden aikana pudonneiden kilojen määräksi 9kg! Olen erittäin tyytyväinen. Huomenna on salipäivä, ja saan taas uudet lukemat. Tosin kilojen nousua en ihmettelisi, koska viikonloppuna tuli herkuteltua ihan vanhaan malliin... Mutta nyt on taas hyvä tahti päällä, eli säännölliset ruoka-ajat ja paljon kasviksia! Yritin vähän laskea, että jos saisin viikkotahdiksi vähintään -700g niin saavuttaisin tavoitteen kesään mennessä ihan helposti. Tosin voi kyllä teettää töitä, ja toivon, ettei minua kohtaa vakava kyllästyminen tähän projektiin... =)
- Jiiikooo
Viime viikko oli minullakin hyvä viikko, 4x salilla ja muutenkin enimmäkseen tarkkailin mitä suuhuni pistän. Pariin otteeseen tuli syötyä ulkona, mutta ei mitään radikaalin rasvaista, vaan ihan perussettiä ja paljon salaattia.
Kaikesta huolimatta pudotus on "vain" 400g. Kyllä tämä luonnolle ottaa, mutta ei auta kuin jatkaa. Kymmenessä viikossa tuosta kertyy jo neljä kiloa.. :P
Tänään on taas salipäivä, ja koetanpa saada nyt vähän tehokkaammin noita kiloja karisemaan. :) - Micci_67
Selailin tuossa vanhoja ketjuja ja sen tuloksena...
Alkuun ilmottautui 22 laihduttajaa mukaan, tosin muutama ei ollut heti ekasta viikosta mukana. Nyt kumminkin parin viime viikon aikana painonsa on ilmoittanut vain 12 henkilöä. Eli 10 olisi jo kadonnut. Kaikilla ei kyllä ollut ihan kunnollisia nimimerkkejä, joten tunnistaminen on vähän vaikeaa joidenkin kohdalla.
Ajattelin tuossa vähän myöhemmin laskea meidän 12 yhteisen tuloksen viime viikon painojen mukaan.- Hannele
Huomenna eessä proteesikontrolli, jotenka nyt viime päivinä on ollut laihdutus taka-alalla. Siispä palaan asiaan toivottavasti pian hyvien uutisten muodossa. Tsemppiä kaikille!
- Jiiikooo
No nyt alan olla taas tyytyväinen sekä itseeni, että painonpudotukseen.. -500g maanantaista (on siis oletettavaa, että maanantaina minulla oli nestettä kehossa viikonlopun jäljiltä).
Eli alkupaino 2.1. oli 78,5 ja nyt on paino 75,5. Noin. Piti korjata kun huomasin päivämäärävirheen... Eli siis tässä muutokset tammikuun alusta tähän päivään
vatsa 87cm > 79cm > 77cm
lantio 102cm > 99cm
takapuoli 115cm > 110cm > 107,5cm
reisi 66cm > 63cm > 62cm
hauis 35cm > 33,5cm > 31cm
BMI 2.1.2006 30,9
12.1.2006 29
27.1.2006 27,9
7.2.2006 27,5Mihin on mahtanut meidän ryhmäläisiä jäädä, on kutistunut huimasti tämä meidän ryhmä..enemmän kuin omat senttini :) No toivotaan, että ryhmäläiset vielä heräävät ja tulevat takaisin :)
Tänään tein taas normi tunnin lenkkini, lumisateesta ja tuulesta huolimatta. Tekis mieli luovuttaa, kun paino ei meinaa millään tippua, mutta halu olla laihempi kesällä on voimakkaampi, joten minähän en luovuta!
Olen sanonut miehelleni, että hänen pitää viedä minut kesällä jonnekin hienoon paikkaan syömään tms. jos ei kesällä ole häitä tms. johon voisin laittaa sen yhden hameen..joka on tässä painonpudotuksessani viimeinen tavoitteeni.
Noh, viikonloppuna kun kävin isovanhempieni luona niin tuli puheeksi ensi kesä ja he sanoivat, että jos vielä silloin elävät niin heinäkuussa mennään koko suku syömään, koska heillä on 60 vuotishääpäivä. Noh, siinähän se on. Sinne minä sen hameen laitan! Kunhan se vain mahtuu silloin...On siis jotain tavoiteltavaa. Kunnon tsemppi päälle niin eiköhän se onnistu?! :)- Tiuhti
Nyt on hyvä tsemppi päällä. Sain tänään soitettua kuntosalille ja tilattua itselle ja miehelleni ajan henkilökohtaisen ohjelman tekoon. Nyt alkoi kiinteytys ja pömppömahan kutistaminen.
Eilen kävin vähän vaateostoksilla ja oli kiva huomata ett vaatekoko on jo yhdellä pienentynyt.
Täällä mennään luottavaisin mielin kohti kevättä ja kesää! :o)
Aurinkoista loppuviikkoa kaikille! - jättilimppu
Moips! Tulipa tässä kaupassa pyörähdettyä ja ostoskoriin tarttui taas ne vakiokamat. Kyselisin teiltä muilta, että mitkä ovat teidän laihdutuseväänne? Mitä ilman ette voi olla ja mitkä laikkari-tuotteet päätyvät kerta toisensa jälkeen ostoskoriinne? Minulla lista on suurinpiirtein tämmöinen (lähes aina tulee ostettua ja näistä kyllä huomaa, että laihdutan):
rahkaa ja ykkösviiliä
banaania (junioreja)
appelsiinia
omppuja
ananasmurskaa
kaalia ja porkkanaa
tomaattia
ruisleipää
raejuustoa (nykyisin aika harvoin)
pakastekeitot (yl. sose- ja pinaatti-)
funlight mehut
kevyet mehukeitot (ihana minulle täysin uusi löytö!) :)
Nämä ovat tämmöisiä lähes aina ostettavia tuotteita. Joku voisi sanoa, että kun en näitä osta niin en todellakaan ole laihiksella. Ja niin se kai onkin, ostoskorini ovat kuin yö ja päivä riippuen kantajansa elämäntavasta. Listasta toki puuttuu peruselintarvikkeet kuten potatit ja liha, jotka isännän kanssa viikonlopuisin hankitaan, mutta nämähän olivat ne minun ruokani :)kärryihin tulee yleensä ananasta, tomaattia, kurkkua, salaattia, rasvatonta jugurttia, omenoita ja porkkanoita. Siinä ne tais olla..ei ainakaan nyt just tuu mieleen muuta. Ruisleipää, tai leipää yleensäkään, ei kärryihin tule, koska mies ajaa työkseen leipää ja sitä on meillä pakkasessa aina ainakin kolme pussia :)
Mutta siinä oli taas tämä päivä, nyt nukkumaan, että jaksaa aamulla mennä töihin.- Innemon
ovat salaattia, kurkkua, tomaattia, paprikaa, joskus hapankaalia,
rasvaton maito, rasvaton maustamaton jugurtti, raejuusto,
kana, tonnikala, tai muu vähärasvainen liha, joskus kyllä ostan sikanautaakin, syön sitten vain vähempi, ja pakasteista sitten pakastevihanneksia; parsaa, kukkakaalisekoituksia jne.
Eli en osta ollenkaa leipää, riisiä, perunaa, makaroonia enkä juustojakaan...
Tänään muuten alkoi sitten se mun ryhtiliike, taisin jo viime viikollakin hehkuttaa että se alko nyt, mutta aina noi mun viikonloput turmelee kaiken!!!
Mutta nyt se alko, perskeles!!!!!!!!!!!!!!!! - Jiiikooo
Ruokapuoli on vähän kiinni päivästä/viikosta. Jos pariskunnasta toinen laihduttaa ja toinen kerää lihasmassaa, niin ruokaostoksissa täytyy tasapainotella aikalailla. :D Ongelma ratkeaa kuitenkin siinä, kun laittaa ruokaa lautaselle. Meillä syödään kuitenkin paljon (siis jokaisella ruualla noin suunnilleen) proteiinia eri muodoissaan.
Kaupasta kuitenkin nämä perusjutut:
Lihaa tai kanaa (joskus tuoretta kalaa), katkarapuja.
Kalkkunasiivuja (niinkuin leivän päälle)
Paljon kananmunia
Perunoita
Lanttua ja porkkanaa (lisäksi pakastimessa on kaikenmaailman sekavihanneksia - "parsakaali-kukkakaali-porkkana", "herne-maissi-paprika", juuressekoitus jne.)
Rasvatonta maitoa
Rasvatonta A-jugurttia
PALJON raejuustoa (minä syön sitä, missä on rasvaa 2% - koska se on hyvää, ja siinä on ravintoaineet kohdallaan)
Kevyttä aamupalajuustoa (rasvaa 5%)
Täysjyväleipää (sekä ruis- että esim. jyväpaahtista)
Tomaattia, kurkkua, paljon paprikaa
Appelsiineja, omenoita ja päärynöitä, myös klementiinejä
Vichyä litroittain
Ja lisäravinnekaupasta soijaproteiinia.
Tässä on aikalailla se mitä olen viime aikoina syönyt, tosin joskus syön myös "naturel" pähkinöitä. Jos tekee mieli jotain natustettavaa, niin ostan semmoisen pienen karkkiaskin, esim. Halvan salmiakkia - NAM!
- Innemon
kyllä täällä elossa ollaan, mutta nyt on taas ollut niin kauhea MASIS päällä että painokin on varmaan noussut jo 4 kiloa....
Mutta huomisesta ois taas tarkotus aloittaa, ja josko pian se liikuntakin. Mua ihan hävettää, kun teillä muilla on niin hienoja tuloksia ja mä en taas saa itteeni niskasta kii, sitten millään... - Jiiikooo
Paino laskee, jippijaijee! :D Tänään taas aamulla kävin vaa'alla, ja siellä odotti alin lukema sitten.. en muista koska (no ehkä joskus edellis vuoden syksyllä onnistuin vichydieetillä pääsemään alle 65kg:n). Tänään siis tasan 65kg! (aloituspaino 1.2.06 oli 78,5kg!) Paino ei enää jumita!
Olen tällä viikolla syönyt viisaammin, toisin sanoen enemmän kuin esim. edellisellä viikolla. Keho tarvitsee riittävästi energiaa, jotta laihtuminen pysyy "vauhdissa", M.O.T. :D"Tänään siis tasan 65kg! (aloituspaino 1.2.06 oli 78,5kg!)"
Oliko tarkoitus laittaa 2.1.06? Jos helmikuussa olet pudottanut viikossa yli kymmenen kiloa niin ohhoh???
Mä huomasin kanssa, että mun viikonlopun isot syömiset oli vaan kiihdyttäny mun painon putoamista. Salilla kävin tietysti polttamassa ylimääräset rasvat pois, ja kyllähän sitä poltettavaa pitää ollakin että jaksaa. Olen myös samaan mieltä, että pitää syödä riittävästi, eikä nälkää tarvitse nähdä. Siitä ei ole varmasti hyötyä. Tulee vaan pahalle tuulelle!- Jiiikooo
Helmi78 kirjoitti:
"Tänään siis tasan 65kg! (aloituspaino 1.2.06 oli 78,5kg!)"
Oliko tarkoitus laittaa 2.1.06? Jos helmikuussa olet pudottanut viikossa yli kymmenen kiloa niin ohhoh???
Mä huomasin kanssa, että mun viikonlopun isot syömiset oli vaan kiihdyttäny mun painon putoamista. Salilla kävin tietysti polttamassa ylimääräset rasvat pois, ja kyllähän sitä poltettavaa pitää ollakin että jaksaa. Olen myös samaan mieltä, että pitää syödä riittävästi, eikä nälkää tarvitse nähdä. Siitä ei ole varmasti hyötyä. Tulee vaan pahalle tuulelle!Tietty tarkoitin että 75kg!!! :D Ei nyt sentään ihan noin isoon pudotukseen pysty.. Hehehee!
- jättilimppu
Pitihän se arvata, että ennen pitkää ratkean ahmimaan namuja. Ette arvaa kuinka hävettää ja nolottaa. :( Söin riisisuklaata, vanukkaita ja tavallista pastaruokaa ison annoksen kera voileipien. Minusta ei taida olla tähän, kun aina ratkean. Ennen teinityttönä sitä piti tosta vaan laikkaria muutaman viikon ja päätöksen teko oli helppoa. Mutta miksi näin vanhempana ei meinaa elämäntapamuutos onnistua niin millään? Tekis mieli antaa itselleen selkäsauna, haukkua itsensä pystyyn ja lukita telkien taa pariksi päiväksi mehupaastolle. Nielaista vaikka se avain.
Mulla on myös erityisesti tänä päivänä ja viime viikonlopun raxin keikan jälkeen ollut erittäin hankala alkaa taas tosissaan tarkkailemaan syömisiä.
Sinuna antaisin tuon ajatuksen olla, että mitä tuli syötyä. Sinä söit paljon tällä kertaa ja mässäsit ihan kunnolla. So what? Nyt vaan oli herkkupäivä ja huomenna taas kevyet ruuat ja tasainen tahti, vai mitä? Älä kiusaa itseäsi noilla ajatuksilla. Olit varmasti herkkujen tarpeessa, mutta älä anna niiden viedä sinua mennessään! Laita huomenna jotain ihanaa ja kevyttä ruokaa, mausta hyvin ja nauti! Tee vaikka täytettyjä paprikoita, laita vain vähän juustoraastetta, mutta käytä paljon muita raaka-aineita, jauhelihaa ja paljon erilaisia kasviksia. Tai sitten laita jotain muuta mikä sinun suussasi maistuu hyvälle. Kyllä sinä vielä onnistut!
Minä olen koittanut pitää sellaista ajatusta mielessäni, että syön aina jonkin kilomäärän saavutettuani niitä herkkuja. Koetan muistuttaa itseäni koko ajan, että ne herkut eivät häviä minnekään, ja että aivan varmasti niitä ennätän vielä syödä. Seuraava tavoitepainoni voisi olla vaikkapa 68kg. Sitten voin taas käydä vaikka siellä raxissa, mikä on mulle jotenkin sellainen tärkeä paikka. Siellä on kavereitten kanssa istuttu monta tuntia ja juteltu mukavia. Ja se kyllä näkyi minun vartalossani...
Älä luovuta! Näitä takapakki päiviä tulee ihan kaikille, et sinä ole yhtään sen huonompi kuin kukaan meistä!- Innemon
Mä taidan olla ihan samassa veneessä kuin säkin! Aloita huomenna puhtaalta pöydältä, kyllä se siitä!!!
Muista että aina joskus voi toki herkutellakin, mutta ei liian usein :-)
Tsemiä!!! - jättilimppu
Heippa! Olen laihtunut kolmisen kiloa parissa viikossa, mutta tekee mieli niin kovasti pyyhkiä pois tuo eilinen ähkypäivä, että aloitanpa tänään kokonaan uuden laikkarin! Eilisessä oli jotain taikaa. Minua paluu syöpöttelyyn vihastutti paljon aluksi, mutta sitten se sai miettimään asioita uudelleen ja uudelleen. Sain kuin ihmeen kaupalla jostain ylimääräistä potkua ja tsemppiä elämänmuutokseen. Liekö ollut syynä myös kultaseni tuki. Vaa'alla en ole syöpöttelyn jälkeen käynyt, kun melkein 106kg oli mulla lähtöpaino ja eka tavoite alle sadan. Mutta kiitos teille ihanat kanssa"kärsijät", kun tuette tämmöistä herkkuperset..:) Kohta päiväunille ja sitten lenkille, illalla saunaan ja sitten vielä tekemään lista huomisen ruokapuolesta. Harrastaako teistä muuten kuinka moni ruokapäiväkirjaa (tai suunnitteletteko syömiset etukäteen)?
jättilimppu kirjoitti:
Heippa! Olen laihtunut kolmisen kiloa parissa viikossa, mutta tekee mieli niin kovasti pyyhkiä pois tuo eilinen ähkypäivä, että aloitanpa tänään kokonaan uuden laikkarin! Eilisessä oli jotain taikaa. Minua paluu syöpöttelyyn vihastutti paljon aluksi, mutta sitten se sai miettimään asioita uudelleen ja uudelleen. Sain kuin ihmeen kaupalla jostain ylimääräistä potkua ja tsemppiä elämänmuutokseen. Liekö ollut syynä myös kultaseni tuki. Vaa'alla en ole syöpöttelyn jälkeen käynyt, kun melkein 106kg oli mulla lähtöpaino ja eka tavoite alle sadan. Mutta kiitos teille ihanat kanssa"kärsijät", kun tuette tämmöistä herkkuperset..:) Kohta päiväunille ja sitten lenkille, illalla saunaan ja sitten vielä tekemään lista huomisen ruokapuolesta. Harrastaako teistä muuten kuinka moni ruokapäiväkirjaa (tai suunnitteletteko syömiset etukäteen)?
Mä oon kirjannu syömiset ylös. Ja alkuaikaan tein jopa kahden viikon pääruokalistat valmiiksi. Oli paljon helpompi käydä kaupassa, kun tiesi mitä tulevina päivinä on ruokana eikä tule ostettua mitä sattuu eikä syötyä mitä sattuu. Mietin terveellisyyttä ja monipuolisuutta kun tein ruokalistaa, eli erilaisia liharuokia vähärasvaisesta lihasta ja kanasta ja kalaa kolme kertaa viikossa. Mun mielestä toi ruokalista on hyvä siinäkin mielessä, että kun tekee kahden viikon ajan jokapäivä jotain erilaista ruokaa, ei kerkeä oikein kyllästyä mihinkään. Nyt on vaan mulla kyllästyttäny ruokalistan tekeminen...Mä oon vähän sellanen että hyvät ideat kyllä tulee käyttöön nopeastikin, mutta kyllästyn niihin kans aika äkkiä... Välipaloja en suunnitellut etukäteen sen kummemmin, enkä aamu- tai iltapaloja. Katsoin vain, että jos oli kovin tukevat tai runsaampirasvaiset pääruuat, niin muut ateriat oli sitten kevyemmät. Yleensä salipäivinä syön vieläkin vähän paremmin.
Sit päivän syömiset listaan muutenkin ylös, on parempi vähän itekin kattoo mitä on tullu syötyä ja kuinka paljon kaloreita.
Alkaa mennä usko, toivo ja melkein jo rakkauskin! Paino on tällä hetkellä n.81,5. Mä en millään saa sitä putoomaan. Suunnittelin sillon melkein kaksi viikkoa sitten, että jos 600g lähtis viikossa niin olisin kesällä ihanteessani...noh, nythän mulla putoo paino 500g/2vko, joten ei tuu mitään! En jaksa. Paska olo.
Ajattelin tänään käydä kirjastossa...jospa löytäisin jonku kirjan josta olis apua...Kun mä ihan oikeesti haluun olla kesällä bikinikunnossa! Jos en oo...niin voi kevät.- kannustaja
500g/2vkoa, sehän on kuitenkin alaspäin. Anna mennä tuota vauhtia alas niin kauan kun menee, kyllä se siitä vielä humspahtaa enemmänkin. Mutta älä vain mene luovuttamaan!!! Toiset sanovat, että jumittaa, mutta sen ei uskota jumittavan omalla kohdalla... Niin se vain näköjään on, että suurimmalla osalla se painonlasku välillää hidastuu, mutta vain luovuttajilla se nousee ja nousee ja nousee.
- Jiiikooo
Hehee, kävin tänään ostamassa uudet farkut! Pois on lököttävät ja "poikamaiset" farkunrotjot, ja ostin kunnolla semmoiset trendifarkut! Nämä on kyllä hienot, ja sääret näyttää ihan uskomattoman hoikilta (ja pitkiltä kun on korkeat korot saappaissa!). Ensimmäiset farkut, joissa on tosi matala vyötärö.. eikä enää jenkkakahvat ahdista (kun niitä ei enää niin kovin paljon ole!), mutta kyllä tämä vähän harjoittelua vaatii, ettei housut nousekaan edes napaan asti!
Vajaan kuukauden päästä lähdetään isännän kanssa Riikaan, ja sieltä on tarkoitus ostaa lisää naisellisia ja trendikkäitä vaatteita (ja koko on silloin.. paljon pienempi!). Ainakin ostan uudet saappaat.
Onko muilla tässä vaiheessa jo himo ostaa uusia ja sopivampia vaatteita??? Jippii! Tänä aamuna..tossa n. 5 minuuttia sitten vaaka näytti 81kg! Se jopa yritti lähemmäs 80kg ku 81...mutta ei sentäs.. :)
Huomenna vaaka voi näyttää taas jo eri lukemia, mutta nyt haluan jo uskaltaa sanoa että kymmenen kiloa on poissa! Eilen ajattelin, että voisin pitää tänään lepopäivän lenkkeilystä...mutta tolla tuloksella no way! Hieno ilma ja kaikkee...jospa se vaaka pian näyttäis sen 80! Hope so!- jättilimppu
Olen vilpittömästi iloinen puolestasi. Muistan itse hyvin, miltä tuntui kun kymmenen kiloa oli veks. Sitä ei kyllä meinannut uskoa. Siitä jos jostain on hyvä jatkaa. Hienoa!!! :)
Minulla itsellänikin on todella hyvä tsemppi päällä. Tein ruutupaperille painokäyrää varten taulukon, johon merkkaan ainakin nyt aluksi jokaikinen aamu painoni! Kävin muuten juuri aamulenkillä, tunti kävelyllä teki ihmeitä psyykkeelle. Tässä on mennyt viikonloppuja niin kovissa pakkasissa, että aamulenkistä on voinut vain haaveilla. Nyt tuo sää suorastaan pakottaa ulos.
Muuten, syöttekö te muut laihduttajat jotain vitamiinilisää (tabletteja?) laikkarin aikana? Mietin, että ei varmaan mene turhaan rahat jos jotain semmosia hankkii. Mutta mitä niistä? Apteekin hylly pursuaa jos monenmoista ja en ole vitamiinipillereitä juurikaan aiemmin syönyt, joten pieni vinkki olis paikallaan. :)
Minä muuten löysin mammadieetin sivuilta hyvän vinkin sokeripaastoon! Ajattelin koittaa tätä kolmen päivän sokeripaastoa. Uutta tässä minulle on se, että edes light-mehuja ei saa juoda. Olen aina ennen juonut niitä monesti päivässä. Ajattelin pysyä kolme päivää myös purkasta erossa, siis kaikesta makeasta. Tässä vielä linkki, jos jotakuta kiinnostaa
http://www.mammadieetti.net/ohjeet/sokeripaasto.htm
Näin täällä, aurinkoista viikkistä laihduttajat ja kovasti tsemppiä! Arki on valintoja täynnä. jättilimppu kirjoitti:
Olen vilpittömästi iloinen puolestasi. Muistan itse hyvin, miltä tuntui kun kymmenen kiloa oli veks. Sitä ei kyllä meinannut uskoa. Siitä jos jostain on hyvä jatkaa. Hienoa!!! :)
Minulla itsellänikin on todella hyvä tsemppi päällä. Tein ruutupaperille painokäyrää varten taulukon, johon merkkaan ainakin nyt aluksi jokaikinen aamu painoni! Kävin muuten juuri aamulenkillä, tunti kävelyllä teki ihmeitä psyykkeelle. Tässä on mennyt viikonloppuja niin kovissa pakkasissa, että aamulenkistä on voinut vain haaveilla. Nyt tuo sää suorastaan pakottaa ulos.
Muuten, syöttekö te muut laihduttajat jotain vitamiinilisää (tabletteja?) laikkarin aikana? Mietin, että ei varmaan mene turhaan rahat jos jotain semmosia hankkii. Mutta mitä niistä? Apteekin hylly pursuaa jos monenmoista ja en ole vitamiinipillereitä juurikaan aiemmin syönyt, joten pieni vinkki olis paikallaan. :)
Minä muuten löysin mammadieetin sivuilta hyvän vinkin sokeripaastoon! Ajattelin koittaa tätä kolmen päivän sokeripaastoa. Uutta tässä minulle on se, että edes light-mehuja ei saa juoda. Olen aina ennen juonut niitä monesti päivässä. Ajattelin pysyä kolme päivää myös purkasta erossa, siis kaikesta makeasta. Tässä vielä linkki, jos jotakuta kiinnostaa
Näin täällä, aurinkoista viikkistä laihduttajat ja kovasti tsemppiä! Arki on valintoja täynnä.Mä oon syöny Multikalkkia, missä on kalsiumin lisäksi C- ja D-vitamiinia ja magnesiumia. Käytän tosi vähän maitotuotteita ja nykyisin vähän juustojakin, en edes joka päivä. Sen takia mun pitää ottaa kalsium purkista...Tosta saa kätevästi vähän muutakin. Aiemmin söin myös Möllerin tuplaa (kalaöljy) mut nykyisin syön kalaa kolmesti viikossa, tai useammin, niin tuo ei niin tärkeä mulle ole.
- Innemon
jättilimppu kirjoitti:
Näin täällä, aurinkoista viikkistä laihduttajat ja kovasti tsemppiä! Arki on valintoja täynnä.Mä syön joka päivä 3 x monivitamiinia, mutta sehän kuuluu herbaajien ruokavalioon.
Lisäksi syön pari kapselia kalaöljyä päivässä ja yhden pii- kalkkitabletin.
Sitten syön kromitabuja pari päivässä, makeanhimooni. Sehän nyt ei varsinaisesti taida olla vitamiini?!?
Mutta mielestäni kyllä vitamiinien syönti kannattaa, ehdottomasti! - Innemon
Todella hieno saavutus! Onnitteluni :-)
Voi kumpa itelläkin ois toi joskus eessä, miinus kymppi....haaveilee vaan... - Jiiikooo
Mahtava saavutus! Onnittelut!
Itselläni -10kg tulee eteen ehkä joskus toukokuussa, hyvällä tuurilla jo huhtikuussa. Nyt on -4kg noin puolessa toista kuukaudessa. Tänään oli taas miinusta jopa 400g (eiliseen!), joten aika haipakkaa mennään juuri nyt. Mikä on kiva. :D Minunkin puolestani onnittelut eräänlaisen merkkipaalun saavuttamisesta! Mulla on vielä kilo tuohon kymppiin... =) Samaa rataa jatketaan, eikös niin?
Aamusti vaaka näytti jo 80! Mutta enpä vielä taida tota uskoa..Katotaan huomenna uudestaan..kerron sitten taas :)
Mulla tullu painoa lisää! Tosi ärsyttävää jojottamista!! Perjantaina oli paino jo 73,1kg ja nyt vaaka näytti taas 74,3kg! Ei helkkari... Taas on sellanen mukava fiilis takaraivossa jyskyttämässä, että antaapa kaiken olla, ja tekis mieli lähteä ostamaan kaikkia niitä herkkuja mistä olen kieltäytynyt näinkin kauan. Lisäks olen todennäköisesti reväyttänyt oikean jalan takareiden, ja liikkuminen on äärimmäisen hankalaa. Koskee koko ajan. Päähänkin koskee... Eli toisin sanoen, todella huono päivä mulla tänään. En voinut salilla oikein kunnolla treenata, uintikin oli vaikeeta. Sain tikistettyä hampaat irvessä puoli kilsaa, ja sit oli luovutettava, kun kipu kävi jo aivan ylivoimaiseksi. En tiiä, lepohan tässä kai auttas, mutta ompa hyvä nyt nousevilla kiloilla alkaa lepäilemään!! Grrrrrrr!!!
- Jiiikooo
Puhalla vähän ja rentoudu! Ei maailma tähän lopu, ja meidän projektihan on vasta alussa! Mikä parasta, huomenna on maanantai, ja uuden (paremman) viikon alku.
Muutoin olen sitä mieltä, että jos jalka on kipeä, pidä ihmeessä lepoa niinkauan kun se vaatii. Jos et parantele sitä riittävästi, niin se vaivaa vielä ensi kuussakin! Vahdit vaan hieman tarkemmin syömistä sen ajan kun saat vähemmän liikuntaa.
Minäkin söin tänään itsetehtyä pizzaa (yritys oli tehdä kevyintä mahdollista - mutta milloinkas pizza olisi hirmu kevyttä..), ja kävin ostamassa Tosi Hyvää Jäätelöä, jota on tehnyt mieli jo pitkään. Aion syödä sitä illalla Olympialaisia katsoessa (tosin vain pikkupikkunokareen!).
Mutta kuten sanottu, huomenna on uusi päivä ja uusi viikko ja uudet laihdutuskújeet! :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt862074Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1391980Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236943171697Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2791666Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1881310Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451187- 2131119
- 1041108
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös3061069Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm2281013