Olen kohta 30 vuotias mies, enkä ole varsinaisesti seurustellut naisen kanssa, olen miehinen, rauhallinen mutta valitettavasti melko rumakin. En lihava mutta naamaltani kaikkea muuta kuin komea.
Olen menestyjä rahallisesti (tulot yli 80.000 euroa vuodessa) mutta sisimmässäni olen epäonnistuja. Mieluummin vaihtaisin rahani todelliseen onnellisuuteen eli rakkauteen. Sitä en saa.
Mikä siis vikana? Ulkonäkö merkkaa ilmeisesti tosi paljon. Pitäisikö tuoda enemmän esille taloudellista menestymistä jne.
Elänkö väärällä vuosituhannella
43
6897
Vastaukset
- vinkkinainen
Tuo parhaita puoliasi esille, pukeudu hyvin ja liiku paikoissa joissa kuvittelisit unelmakumppanisi käyvän.. Kuntosalit yms. Se voi löytyä vaikka kaupan jonossa.
Tsemppiä!
ps. joillekin naisille komean miehen iskeminen on keino pönkittää huonoa itsetuntoa. älä siitä välitä, varmasti löytyy ns. "hyviä naisia" jotka näkevät pintaa syvemmälle.- ..henna..
Ei sille voi mitään, että minulle ainakin myös ulkonäkö merkitsee ja se kemia... Tosin pelkkä hyvä ulkonäkökään ei riitä, vaan pitää löytyä myös itsevarmuutta ja älyä.
- auttaja
..henna.. kirjoitti:
Ei sille voi mitään, että minulle ainakin myös ulkonäkö merkitsee ja se kemia... Tosin pelkkä hyvä ulkonäkökään ei riitä, vaan pitää löytyä myös itsevarmuutta ja älyä.
Minulla on tiedossani hyviä kirurgeja, he tekevät ihmeitä. Rahastahan sinulla ei ole puutetta, käytä sitä.
Kun vielä näytät hyvältä, naisia on niin paljon, että innokaimpia pitää työntää pois. - iitse
..henna.. kirjoitti:
kaunis?
- :iina:
iitse kirjoitti:
kaunis?
16-30 vuotta, erityisesti nuoret naiset arvostavat eniten kumppanissa ulkoisia ominaisuuksia.
poikkeuksia on ja se vahvistaa säännön mutta tällainen tutkimus on tehty. - ..henna..
iitse kirjoitti:
kaunis?
Niin ainakin minulle aina sanotaan...
- hne
..henna.. kirjoitti:
Itseään kauniina pitävät ovat ärsyttäviä ihmisiä, itsekeskeisiä.
- ..henna..
hne kirjoitti:
Itseään kauniina pitävät ovat ärsyttäviä ihmisiä, itsekeskeisiä.
Mulle nyt kuitenkin merkitsee myös se ulkonäkö
- hse
..henna.. kirjoitti:
Mulle nyt kuitenkin merkitsee myös se ulkonäkö
pidä pentu ulkonäkös, odottellaan 10 vuotta, eiköhän se asenne muutu
- ..henna..
hse kirjoitti:
pidä pentu ulkonäkös, odottellaan 10 vuotta, eiköhän se asenne muutu
lähes 50... Mutta katsotaan, ehkä se vielä muuttuu :D
- niin aina
..henna.. kirjoitti:
kun haluavat sänkyyn.
- olisi aika
alkaa ajatella parisuhdeorientoituneesti? Mieti, millaisen kumppanin haluaisit, ja sen jälkeen, mitä omia ominaisuuksiasi nainen jota kumppanina arvostaisit todennäköisesti arvostaisi.
Yleisesti ottaen hyvä hygienia, siistit vaatteet, kohteliaisuus ja toisen huomioonottaminen ovat asioita, joita naiset arvostavat. Samoin terve itsetunto, jolla en tarkoita kukkoilua, vaan sitä, että osoittaa sitä samaa arvostusta itseään kohtaan, jota osoittaa muita ihmisiä kohtaan. Ei enempää eikä vähempää. Rahaa voit korostaa, jos sinusta tuntuu siltä että haluat vierellesi ihmisen, jolle se raha on hyvin merkitsevä asia. Jos et, keskity siistiyteen ja siihen että pukeudut tilanteen mukaan sopivasti ja niin, että itse viihdyt olemuksessasi.
Jos ulkonäössäsi on jotain, mistä et itse pidä, ja sen voi muuttaa, muuta se. Sokoksella ja Stockalla voi varata ajan ilmaiseen tyylineuvontaan (tietysti vaatteet ja kengät maksavat, mutta nämä ihmiset ovat ammattilaisia, ja ne löytävät sinulle oikeat vaatteet kun kuvailet, mitä haluat ja tarvitset; jos joku ei miellytä, sano heti ei, niin pääsette jatkamaan oikeampaan suuntaan). Hyvä parturi osaa ehdottaa sopivan hius- ja partamallin, joka korostaa kasvojasi oikealla tavalla. Huonon ihon voi rahalla hoidattaa pois kosmetologilla/ihotautilääkärin avulla ja aurinkomatkoilla. Hampaat saa puhdistettua hammashygienistillä. Joka vaivaan löytyy joku spesialisti, jos raha ei ole ongelma, flirtti- ja käytöskurssejakin löytyy. Kämppä kannattaa pitää siistinä, mutta sisustamiseen voi jättää "tyttöystävävaraa" (jotta tyttöystävälle voi todeta, että naisen kosketushan se tekisi tästä huushollista täydellisen).
Kukaan ihminen ei ole ulkonäköönsä täysin tyytyväinen, ja siksi realistiset ihmiset etsivät olemuksestaan puolia, joista pitävät ja keskittyvät korostamaan niitä. Ethän säkään huomaa ihmisestä kaikkia piirteitä yhtä aikaa, vaan silmät tai pepun tms. Jos mitään korostettavaa ei tunnu hetimiten löytyvän, hanki hyviä hajusteita (dödö ja partavesi samaa settiä) ja tee ilmapiiristäsi houkutteleva (tässäkin auttavat tavaratalon/kosmetiikkaliikkeen tädit).
Kivoimmat ihmiset, myös vastakkaisen sukupuolen edustajat, löytyvät yleensä sellaisten harrastusten parista, joissa itse viihtyisit, sellaisista rafloista, joissa tunnet olosi kivaksi, sellaisten tuttavien tuttavapiireistä, joiden kanssa on mukava viettää aikaa.
Itse pitää sinne ihmisten pariin uskaltautua ja ehtiä, jotta ihmissuhteille on tilaa ja aikaa kehittyä. Naisiin kannattaa tutustua ihan niin kuin tutustuisit normaaleihinkin ihmisiin :-), ei ne sen kummempia otuksia ole. Tsemppiä kevääseen!- hoplaaR
Aivan mielettömät tulot, kyllä sun kelpaa.
Käytä massia siihen, että näytät hyvältä. - hänellä on
hoplaaR kirjoitti:
Aivan mielettömät tulot, kyllä sun kelpaa.
Käytä massia siihen, että näytät hyvältä.jotain jos saa 80.000 e vuodessa. Itse tienaa noin kymmenes osa sitä 7-8000 v, ja ole hävinnyt mun nainen. Ei kyllä sinä löytyy joku.
- ..............................
Kyllä kautta vuosituhansien on ne heikoimmat ja rumimmat karsiutuneet pois...
- *Kummitus*
Mistä duunista saa Suomessa 80000€/vuosi ja vieläpä jo tuon ikäisenä?
- köyhä opiskelija
että kyseessä on joku lakimies tai pörssimeklari tai jotain siihen suuntaan. Ja takuuvarmasti Helsingissä. Mutta Helsinki sopii aloittajan tarkoituksiin hyvin, koska siellä on myös näitä "gold digger" naisia aika paljon.
- lihctspielhause
Markkoja, oli väärällä vuosituhannella...
- "duunista"
Ne jo mainitut pörssimeklarit, ekonomit (paremmilla paikoilla), erikoislääkärit, IT-johtajat ja -todelliset osaajat, menestyneet myyntitykit, asianajajat, tuomarit (tuntipalkka keskim. 45-50€), mainosalan kovapalkkaisimmat ammattilaiset jne.. ja varmasti monia muita. Sitten on lisäksi paljon menestyviä pienyrittäjiä, jotka suorastaan rypevät rahassa, duuni se on sekin.
- aisantuntija
Putkimiehet, sähkömiehet ja muukin remppa-ala pk-seudulla, jos viitsii vielä tehdä 10-12 h päivässä ja lauantaisin, niin rahaa tulee.
- köyhä opiskelija
ala nyt äkkiä korostamaan sitä rahantuloa. Et uskokaan, miten rahanahneita naiset ovat. Itse olen sinua joitakin vuosia nuorempi, ja vielä opiskelija, eli toisin sanoen rutiköyhä. Olen myöskin suht ruman näköinen, ja flaksi naisten kanssa ei ole ollut mainittavasti parempaa, vaikka kerran olenkin seurustellut vakavasti.
Yhden asian olen kuitenkin jo huomannut. NAISET TYKKÄÄ RAHASTA. Minulla nimittäin sattuu olemaan huomattavasti hienompi auto, kuin köyhällä opiskelijalla normaalisti. Huomattavasti hienompi, ja (halvalla) lainarahalla hankittu. Sattui vain tuuri, tilaisuus ostaa hieno auto suhteessa sen oikeaan hintaan todella halvalla. Mitäs autostani sitten? Yleensä pyrin pitämään sen salassa. En ajele sillä näyttääkseni kaukaisemmille tutuille, että tällainen minulla on, enkä kerro siitä naisille. Joskus kuitenkin tulee jossain yhteydessä esiin, että minulla tuollainen auto on. Ja silloin naiset ovatkin yhtäkkiä kovin kiinnostuneita: "ai sulla on XX XX, ai vuosimalli XX? Oooohhh..."
Eipä silti, että itseäni kauheasti kiinnostaisi hankkia nainen rahan avulla. Mutta jossei mikään muu auta, niin kyllähän se on ihan ok vaihtoehto sitten. Ja kun palkkasi on 80k vuodessa (!!), niin siitä vaan! Ostat vähän jotain luksusta itsellesi, esim. kello puku auto. Niillä todistat kaikille rahanahneille naisille, että sun kanssasi liikkuessa kyllä pysyy hyvissä vaatteissa ja saa lentää Lontooseen juomaan shampanjaa. Takuuvarmasti saat jotain ahneita naisia perääsi ja nopeasti. - asdasda
Naiset vaistoavat että olet sisäisesti epävarma pikkupoika vaikka oletkin 30-vuotias mies. Käy jossain itsevarmuus-itsetuntokurssilla ja yritä sitten uudelleen. Tuskin sulla psyykkisellä puolella kovin huonosti menee jos noihin kuukausituloihin pystyt.
- köyhä opiskelija
miten selität sen, että usein rupean kiinnostamaan naisia sen jälkeen, kun tulee ilmi, että minulla on hieno auto? Ainakaan omasta mielestäni hieno auto ei paranna itsetuntoani ollenkaan.
- nukkekovain
sanoa sulle jotain.Luulet,että se ainoa asia jota naiset katsoo,on ulkonäkö.No,ensinhän sen ulkomuodon huomaa,mut ei niillä avuilla kauas pötki.Eikä se lompakonkaan paksuus auta yhtään.Kyllä se on enemmänkin luonteesta ja elämän arvoista kiinni.Minulla on mies,jota voisi jopa kutsua rumaksi.Mutta sydän on hällä kultainen ja rehellinen ja luotettava.Ja muutenkin olen huomannut,että ne vähemmän komeat ovat niitä fiksuimpia miehiä.Miehiä joiden kans olis hyvä elää kenen vaan.Minä neuvon sinua olemaan vain oma itsesi ja sellainen itsevarmuus kaunistaa myös sinunkin kasvojasi.Kyllä sitä joskus sellainen nainen sinuakin vastaan tulee joka huomaa ainutlaatuisuutesi.
- voi..
ostaa itselleen hyvän ulkonäön. Vaikka eihän tuosta ihan päätähuimaavasti käteen jää, mutta yksineläjä tuskin kuluttaa niin paljoa, että saisi kaiken tuhlattua? Jollei sitten vielä jetset-elämää ja ilmeisesti sinä et sitä vietä?
Aloituksesi saattoi olla provokin, mutta on tuollaisia ihmisiä ihan oikeastikin olemassa. Työni merkeissä olen tavannut monta yksinäistä miljonääriäkin, jotka olisivat valmiita luopumaan kaikesta omistamastaan, aidon oikean ja vilpittömän onnen ja rakkauden vuoksi.
En tiedä sanoa sinua näkemättä, onko ongelmasi sittenkään ulkonäkösi, epäilen kyllä, että ei ole. Aika harvassa ovat niin rumat ihmiset, että se estäisi kumppanin löytymisen. Useimmin kyse on kuitenkin luonteesta.
Toivottavasti et lähde sille tielle, että yrittäisit tehdä naisiin vaikutuksen tuloillasi, sillä tavalla karsit viimeistään mahdollisuutesi aitoon onneen. Jos tiellesi sattuisi tulemaan minunkaltainen nainen, joka ei piittaa tuon taivaallista miehen varallisuudesta tai ulkokuoresta, karkottaisit hänet samantien ja menettäisit kenties sen ainoan tilaisuutesi onneen. Uskon, että minunlaisia naisia on kyllä enemmänkin ja varmaan moni heistäkin kokee elävänsä väärällä vuosituhannella, minut mukaanlukien. Mutta aika on tämä ja realiteetit nämä, joten sen mukaan on elettävä.
Toivon sinulle onnea ja toivon, ettet ala muuttamaan itseäsi, ainakaan pinnalliseen suuntaan. Haluathan kuitenkin itsellesi naisen, joka rakastaa sinua itsenäsi, eikä ulkoisten seikkojen vuoksi? Paksun lompakon pitäisi antaa itsevarmuutta, anna sen näkyä - itsevarmuuden siis ;) - -M-
...hyvyys ja kauneus merkitsee ainakin minulle paljon enemmän kuin taloudellinen menestyminen. Jos mies on luonteeltaan lempeä ja hyvä niin se on tärkeintä! T:Kohta 30-vuotias nainen
- yksityisyrittäjä
Ihastuin erääseen naiseen viime kesänä. Aloin senjälkeen tietoisesti tai tiedostamatta muuttamaan ulkonäköäni. Kävin silmälaserissa, plastiikkakirurgilla, laihdutin 15 kiloa ja hankin tyylikkäitä vaatteita. Pieni vinkki, jos ei osaa itse valita tyylikkäitä vaatteita niin kannattaa kysyä myyjiltä. He ovat todella ammattitaitoista väkeä. Värjäsin hiukseni ja käytän kaikenmaailman kosmetiikkaa... Jopa kasvonaamiota sillointällöin. En kuitenkaan ole saanut vielä ihastustani vaikka kovasti piiritän häntä kauniilla lahjoilla ym. Mutta muuten naisten kanssa on käynyt tosi hyvä flaksi sen jälkeen kun tein muodonmuutokseni. Tienaan itse n. 70000 euroa vuodessa mutten koe olevani mitenkään varakas. Verot vie paljon ja teen myös kamalasti töitä. Suosittelen sinulle myös muodonmuutosta vaikka jonkun alan ammattilaisen avustuksella ja sitten myös panostamista käytöstapoihin. Kyllä se siitä sitten alkaa onnistumaan.
- Jape
Kyllä se aika tietoista on jos kirurgilla käy. Minkäs leikkauksen teetit plastiikkakirurgilla?
- kävin
Jape kirjoitti:
Kyllä se aika tietoista on jos kirurgilla käy. Minkäs leikkauksen teetit plastiikkakirurgilla?
siksi että poistatin luomia ja yhden arven nenästä. tulevaisuudessa varmasti parantelen pikkuhiljaa ikääntymisen tuomia muutoksia.
- ,,,
Mikä ulkonäössäsi on muuten vialla omasta mielestäsi?
Monet paljon ansaitsevat miehet ovat hyvin röyhkeitä ja julmia luonteeltaan ja siksi itse ainakin vältän heitä. Joskus tietenkin voi olla muuten hyvin ansaitseva, eikä ole tarvinnut pyrkiä työelämässä eteenpäin kyynärpäätaktiikalla.
Ajatteletko, että elät väärällä vuosituhannella, kun naista ei nykyaikana voi enää ostaa, kun naiset ansaitsevat itsekin? Vai mitä tuo väärä vuosituhat merkitsee? - Jape
Itse olen samanlaisessa asemassa kuin sinä eli olen 31-v, tulot miltei samat. Vaikka suomalaiset naiset joskus kiinnostuvatkin minusta en kuitenkaan usko että elämäni suuri rakkaus tulisi olemaan suomalainen.
Koska en ole palkkatyössä olen pystynyt matkustelemaan paljon. Olen ollut paikoissa missä kuka tahansa ulkomaalainen mies pystyisi helposti löytämään itsellensä vaimon (vrt. suomalaiset naiset ja turkkilaiset miehet). Ehdotankin että ottaisit vähän lomaa ja lähtisit maailmanympärimatkalle.
Niille joille kiinnostaa tietää miten olen päässyt tähän taloudelliseen tilanteeseen voin kertoa että menestykseni salaisuus on pikkasen onnea ja rohkeutta, sijoituslaina pankista ja n. 500 sijoitus- ja talouskirjaa.- Arska
Ihan mielenkiinnosta....
millaisia ovat nämä sijoituslainat? Miten niitä saa, millä perustein ja minkä kokoisia?
Ja sitten kirjaosasto.. mitä voisit suositella? Tuskin nuo kaikki 500 kirjaa ovat tarjonneet kovinkaan paljon vaan siellä on ehkä 10 jotka todella merkitsevät?
Millaisilla alkusijoituksilla lähdit liikenteeseen? - Jape
Arska kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta....
millaisia ovat nämä sijoituslainat? Miten niitä saa, millä perustein ja minkä kokoisia?
Ja sitten kirjaosasto.. mitä voisit suositella? Tuskin nuo kaikki 500 kirjaa ovat tarjonneet kovinkaan paljon vaan siellä on ehkä 10 jotka todella merkitsevät?
Millaisilla alkusijoituksilla lähdit liikenteeseen?Sijoituslainan idea on se että osakesalkku on sen vakuutena ja korot saa sitten vähentää tuotoista. Kannattaa vaan mennä pankkiin kyselemään tarkempia ehtoja. Nykyisin varmasti saa 50-100t lainaa alle 5% korolla jos omaa kohtuuhyvän työpaikan (>2t/kk).
Kirjoista kannattaa aina ensin lukea tekijän taustatiedot. Ideaalinen kirjoittaja on menestyksekäs rahastonhoitaja/sijoittaja jolla on MBA tai vastaava koulutus ivy-yliopistosta. Aloittelijan on vaikeata erottaa kusettajat (ja niitä on monta!) mutta hälytyskellojen pitäisi soida jos tekijällä on koulutus ei-kaupalliselta alalta ja hän ei kerro sijoitushistoriansa yksityiskohtia. Tekninen Analyysi kirjat kelpaavat hyvin vessapaperiksi. Sijoitusfoorumien "gurujen" mielipiteet ovat myös samaa luokkaa. Varsinkin Kauppalehden foorumi on täynnä pellejä.
Itselläni oli muutama 10t mk kun joskus teininä aloitin. Jos tietää mitä tekee niin sanoisin että 200-300t euron omalla pääomalla pystyy elättämään itsensä.
- nainen 36v.
Ei kaikki naiset tykkää sellasista "kauniista miehistä", kyllä miehen pitääkin olla vähän kirveellä veistetyn näköinen. ;) Sinuna unohtaisin neuvot plastiikkakirurgiasta ja yrittäisit vaan löytää naisen omana itsenäsi.
- lii
Ole rohkeasti oma itsesi..miehen täytyykin näyttää mieheltä...pidä ittes siistinä ja kohtuukuteissa ja liiku siellä missä liikkuu muitakin...
- PieniVianne
Olet rauhallinen ja miehinen nuorimies, etkä ole ylipainoinen. Kerrot ongelmasi olevan kasvoissasi:
koet kasvosi rumaksi.
En voi tietää, mikä kasvoissasi on sinulle ongelma. Siksi nyt otan vaan esimerkkejä, jotka
eivät ehkä täsmää kohdallesi, mutta oli sinun kasvoissasi, mikä ongelma tahansa (sinun itsesi mielestä), niin funtsi mitä mietin.
Jos sinulla esimerkiksi on mielestäsi tavallista isompi tai pienempi nenä, tai vinot silmät, aknen jättämä huono iho tms.
Niin ehkä voisit kompensoida tätä piirrettäsi toisella tapaa, joka antaisi sinulle itsevarmuutta.
Ja, se itsevarmuutesi sitten taas tekee sinua entistä miehekkäämmäksi - ja sitä eivät naiset
voi olla huomaamatta :)
Voisitko ajatella muutta hiustyylisi ja pukeutumistyylisi? Olet miehinen mies, ja todennäköisesti siis kropaltasi ihan heteronaisia vetävä mies ;) Korosta niitä puoliasi muuttamalla hiustyylisi ja pukeutumsityylisi.
Samoin voisit löytää kavoillesi miehille tehtyjä kosmetiikkatuotteita, jotka virkistävät ihoa ja joilla voi tehdä pieniä ihmeitä muutenkin kasvoille.
Opettele käyttämään tuoksuaineita oikein: monet miehet käyttävät tuoksuaineita liikaa, ts.
he "haisevat" deodorantilta tai partavedeltä kymmenen metrin päähän, ja se ei tunnu kenestäkään
mukavalta: se ei vedä naisia - päinvastoin: ajattelevimmat naiset funtisivat, että miehellä on
ongelmia hienerityksen kanssa, kun käyttää tuoksuaineita liikaa ;) (Useat naisetkin käyttävät tuoksuaineita aivan väärin, ja "lemuavat" hajuvedeltä kymmenen metrin päähän - ja se on aika sietämätöntä kaikille ;)
Opettele käyttämään tuoksuaineita oikein: ei liikaa, vaan sillä tavoin, että kehostasi lähtee ihan pieni, vaimean hento tuoksu - kun nainen sen havaitsee, hän tulee sinua lähemmäksi, haistaakseen sen paremmin ;)
Mutta, jos tuoksuainetta on liikaa, naiset menevät sinusta kauemmaksi - ja sehän ei ole tarkoitus ;)
Kompensoi kasvo-ongelmasi muuttamalla pukeutumistyylisi, ja hiustyylisi.
Sinulla on hyvät tulot, joten voit panostaa siihen.
Miehille myös on alan ammattilaisia, jotka opastavat näissä asioissa, ja sinulla on rahaa konsultoida näitä ammattilaisia.
Ja, televisiossa, Sillä silmällä -ohjelmassa gayt antavat miehille näihin asioihin hyviä vinkkejä, joita kannattaa miesten omalle kohdallen miettiä :)
Et sinä ole sisimmässäsi epäonnistuja, kuten kirjoitat. Johan jo ulkonainen elämäsi, taloudellinen menestymisesi,
sen näyttää! Hanki itsevarmuutta :) Se sama itsevarmuus, joka työasioissasi on sinulle luonnollista,
sinun täytyy saada siirrettyä myös itseesi suhtautumiseesi.
Se sisäinen onnistuja on sinussa, kunhan vaan
löydät sille tien, keinot ja kanavat antaa elää sinussa vapaasti.
Kyllä sinä kohtaat sen oikean naisen vielä - älä huoli :)
Onnea matkallesi :) - Kokemusta on
Koitappas kolminkertaistaa, tai ainakin tuplata tulosi. Tulet huomaamaan, että ulkonäkö merkkaa aina vähemmän ja vähemmän - lopulta ei ollenkaan. Esimerkkinä esim. tämä F1-keisari Bernie, oliko se nyt Eglestone, tai joku semmonen ja hänen mallivaimonsa.
- Jape
Hahahaa katoin netistä, ukkeli on 160cm ja vaimona on 185cm entinen malli
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/29426.stm - nainen vainen
Jape kirjoitti:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/29426.stmihan mies toi ecclestone
- virve
Jape kirjoitti:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/29426.stmTuo oli selvästi elämäänsä kyllästyneen ja katkeroituneen vanhanpojan kateellista naurua.
- Jape
virve kirjoitti:
Tuo oli selvästi elämäänsä kyllästyneen ja katkeroituneen vanhanpojan kateellista naurua.
Niin juu, mistäs sinä järjen jättiläinen oot tollaista päätellyt?
- näin on
Jape kirjoitti:
Niin juu, mistäs sinä järjen jättiläinen oot tollaista päätellyt?
sinulla kateus paistaa siinä että arvostelet hyväosaisten pariskuntien pituuseroja nyt ainakin.Sitäpaitsi otat hyvin herkästi käyttöön v-tyylin kun et muuta voi.
- Jape
näin on kirjoitti:
sinulla kateus paistaa siinä että arvostelet hyväosaisten pariskuntien pituuseroja nyt ainakin.Sitäpaitsi otat hyvin herkästi käyttöön v-tyylin kun et muuta voi.
En minä mitään niitten pituuseroa mitenkään arvostellut, kunhan vaan pidin tota kirahvi-kääpiö yhdistelmää huvittavana. Ei minulla ole mitään syytä olla kateellinen, kyllä se munkin vaimo teki mallintyötä nuorempana ja on paremman näköinen (Costa Ricasta kotoisin). Rikkaampihan tuo ukkeli tosin on. Itse olen vasta miljonäärikerhossa. Taidanpa kuitenkin olla onnekkaampi kun sattumoisin en ole 160cm rusinanaamainen kääpiö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511203Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa333740Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092894Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132488Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191985