suhtautumine ajo-opettajiin ja sopimaton meininki asiakkaisiin, eli meihin oppilaisiin. Nainen luulee olevansa maailman keskipiste ja komentelee. Pitäis kai levätä välillä ja rauhoittua. Oppilaat karsastaa sellasta menoo.
Koulussa pitäs olla hyvä viilinki, rento mutta asialinen ote ni saadaan tulostaki.
Mulle riitti kaverin kertomus puistokadun mammasta.
Miksi Keskusautokoulussa ei opettajat viihdy????????
11
2382
Vastaukset
- puistokadun
mammasta??
- oppilasko...
Keskusautokoulussa on vain yksi vanhempi rouvahenkilö...eli omistaja..Hän on se kyseinen puistokadun täti...
Kova on huutamaan ja kirvaamaan. Kannattaisi jakaa oppilaille korvatulpat, ennekuin lähtee ajelulle..
Opettajalla, ja varsinkin joka opettaa autolla ajoa, pitäisi olla ihmismieli tasapainossa ???? - vain
oppilasko... kirjoitti:
Keskusautokoulussa on vain yksi vanhempi rouvahenkilö...eli omistaja..Hän on se kyseinen puistokadun täti...
Kova on huutamaan ja kirvaamaan. Kannattaisi jakaa oppilaille korvatulpat, ennekuin lähtee ajelulle..
Opettajalla, ja varsinkin joka opettaa autolla ajoa, pitäisi olla ihmismieli tasapainossa ????hyviä kokemuksia... Riipuu kai ajajasta ;o)
- tuskantie
ajokorttiin. Edes pomoilla ei ole kuulemma korkeakoulusta saatua pätevyyttä tehtäväänsä, kuten 1993 alkaen on kaikilla (=HAOKK, tai sen kanssa Åbo Academi, Turussa oleva yliopisto) vamistuneilla opattajilla.
Oma käsitykseni on yhä, että kuksalla on päähän lyöty, jos väärinkin uskaltavat opettaa suojatie- ja ryhmittymisjuttuja. Koko ajan ovat hankauksessa katsastustoimiston inssiajajien kanssa. Tää on jo yleistä tietoo. Kertoo aika paljon koulusta.
Autojen ja opettajien jatkuva vaihtuminen, ennen kaikkea inssissä on jo vastoin asiakkaan etuu.
Kartellista en tiedä, mutta olisi hyvä vertailla hintoja Tonion suuntaan. Kaverit kävi siellä. Komentodiktatuuria. Nessu.- vaikenee
muistelen muuten, että joku kyseli niiden yksityisautoilla tapahtuvista ajeluistaan takavuosina. Siitähän pitää maksaa verot ja sellaiset. Lisäksi eivät saa vastaavasti ALV hyvityksiä, jos rehellisesti ilmoittelevat. Tiedäppä.
Mun mielestä nää pitäis selvittää, että tää keskustelu ja epäselvyys päättyis. Jos puhtaat jauhot pussissa, syyttelijät kuriin. Onks hyvä ehdotus? kertokaa kokemuksia koulusta. Muistakin kouluista vertailun vuoksi. Itse en siitä naisesta välittäisi. Perin on ylpeä, mutta m e i d ä n kiskurirahoilla (onko kartellissa mukana???). Kehui kerran, että kuuluu Kemin kermaan ja Lady-Leijoniin ja että on rajut suhteet Pohjolan Sanomiin. Ne ei kirjoita heistä koskaan kielteistä. Lieneeköhän näin. Entä, jos tää väittely ja syyttely menee rikossyyttäjälle. Pakkohan tuomiosta on kertoa.
Opetus oli tutullani sitä, sun tätä. Lady oli rajusti vastakkain inssin kanssa jostakin jutusta, entkä tahdo toistella tässä, miten hän käyttäytyi.
- kätsy
Itse kävin Keskusautokoulussa ajokorttini suorittamassa mutta olin Keminmaan puolella. Meillä oli opettajana Petteri Näätsaari joka oli tosi mukava mutta eipä hänkään nykyään siellä enää ole.
- Hei- -.
Kuulin tästä keskustelusta ja katsoinkin asialliseksi korjata väittämiä!
¤¤¤ Olinpa minäkin mainitun koulun opettajana lyhyen jakson.
Voin vakuuttaa, että koulu ylittää laadullisesti alan keskiarvon.
Jätetään nyt ne pullistelut ja mustaamiset ja hoidetaan vaan kukin ne työt, jotka meille kuuluu.
Kyllä viranomaiset valvovat autokoulujen yleistä tasoa ja ovat erikseen määränneetkin opettajien koulutuksen laadun ja laajuuden mm. HAOKK.
Koulu täyttää varmuudella moninaiset vaatimukset, joten odotellaan nyt kevättä ja jatketaan asialinjalla.
Terveisiä opettajille ja erityisesti entisille oppilailleni! Turvallisia ajokilometrejä itse kullekin! ¤¤¤- Oppilasko ?
Jos olit töissä heillä, miksi vain lyhyen ajan jakson....?
Siellä on opettajan paikka auki tälläkin hetkellä...Jos oli niin kiva työpaikka, eikä uusiksi vaan. - Hei - -.
Sain sopivamman ja rahakkaammankin työtehtävän Helsingistä, eli kotikaupungistani ja pystyin taas siellä jatkamaan mm. kasvatustieteen opintojani.
Kyseessä oli samalla myös sinkkuelämämme loppuminen kihlautumisemme johdosta nuoruuden ystäväni kanssa, joka ei ollut vielä aikaisemmin avioitunut.
Samalla sain mahdollisuuden suoritettaa Hämeenlinnassa (HAMK) keskeytyneet näyttötutkintomestarin opiskeluni loppuun (II-asteen oppilaitoksissa tarvittava pätevyys). - Keminmaa333
Hei - -. kirjoitti:
Sain sopivamman ja rahakkaammankin työtehtävän Helsingistä, eli kotikaupungistani ja pystyin taas siellä jatkamaan mm. kasvatustieteen opintojani.
Kyseessä oli samalla myös sinkkuelämämme loppuminen kihlautumisemme johdosta nuoruuden ystäväni kanssa, joka ei ollut vielä aikaisemmin avioitunut.
Samalla sain mahdollisuuden suoritettaa Hämeenlinnassa (HAMK) keskeytyneet näyttötutkintomestarin opiskeluni loppuun (II-asteen oppilaitoksissa tarvittava pätevyys).missä oletkin, vointeja! Olit mun ope Driving T:llä.
O. N - - - - - o ja teerenpilkut, ei -peli
- Pia
itse käyn juuri tällä hetkellä autokoulua keskusautokoulussa, ja aivan mahtavat tuntemukset tästä paikasta on, ei mitään negatiivistä sanottavaa!
tsemppiä vain pariskunnalle ja opettajille mahtavaa työtä teette!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3732346IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk611816- 1541393
Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten131214Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021181Vastuunkantoa
Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu48925- 90864
- 71822
Ruohonpolttoa Suomussalmella
Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla42786- 28783