Munasuojat uimahousuissa

sepat

Kuinkahan yleistä on että miehet pitävät uimahousuissa munasuojaa.

Toivottavasti suojaa käyttävät kertoisivat miksi pitävät munasuojaa uikkareissa kun menevät uimahalliin.

23

3588

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiipiö

      Olen kerran käyttänyt munasuojaa. Alaselästäni otettiin silloin röntgenkuvaa...

      Mutta että altaassa... En ymmärrä. Olisiko joidenkin bakteerikammoisten ihmisten juttuja? Tiedättehän, ne sellaiset tyypit, jotka eivät tartu ovenkahvaan ilman suojahanskoja?

      • niin on

        aika hyvä pitää munasuojia ;)


    • Pekka Y

      Altaassa on ruuhkaa ja tungosta, munasuojat suojaavat munat toisten tahottomilta potkuilta.

    • seisokki2

      Munasuoja estää sen että ei näy vaikka seisois... kun on hyvännäkösiä naisia

    • noloa ?

      Itse olen myös harkinnut käyttää alasuojaa/munasuojaa uidessa.

      Olen käyttänyt sellaisia lahkeellisia jammer uikkareita jotka ovat todella hyvät uidessa, mutta ... ne ovat sinisen väriset ja melko ohutta materiaalia joten ne eivät jätä kauheasti mitään arvailujen varaan käyttäjän miehisen varustuksen mitoista : /

      Usein huomaan naisten hieman vilkuilevan alapäätäni pieni virne kasvoillaan ja on muutamia kertoja ihan huomautettukin "katkaravusta" : (

      Itsellä on vain noin 4cm levossa, mutta minkäs sille voi, sillä on vain pärjättävä.

      • pulikoi

        Mikä on hyvä munasuoja uimahousuihin?

        Suositelkaa jotain käytössä mukavaa eli hankaamatonta mallia.


      • katkaeapu saa näkyä

        Ootko katsonu minkä kokoisia muilla miehillä on, onko muka paljon isompia?


    • munarit

      Munasuojaa käytetään munie suojaamiseks. Ihme kyssäri

    • schwimm

      Onko se ihan sallittua pitää munareita uimahallissa?

    • Bruce Lee

      Itse käytän uidessa kypärää. Se suojaa muiden tahattomilta ja tahallisilta potkuilta.

    • suojaton

      Niin saakohan munasuojii edes käyttää uimahallissa kun kalsareitakaan ei saa? Munareissahan on aina vähintään valunutta kiimalimaa, ellei joskus jopa yllättäen tullutta spermaakin sisäpuolella. Liukenee uimaveteen. Vähä arveluttavaa.

      • hyh vaan

        Ei sais musta.


    • kettokaa se

      Tietääkö kukaan mikä on luvallinen muoto noissa munasuojissa? Uimahallissa ei näy siitä mitään kylttiä jos olis munas. kuva ja ruksi päällä.

    • öpöpöpöl

      Menen tänään uimaan. Uskallanko laittaa munarit?

    • kuin kala vedessä

      Onko teille huomautettu käytöstä?

    • simmare

      On, viime kesänä maauimalassa, ei ämmä osannu perustella kieltoo mitenkään jiten jatkoin vaan.

      • homo ville

        käytkö lahden maa uimalassa?


    • homo ville

      no tietenkin et kyrpä näyttäs isommalta ukm ja nuoret kiimaset kundit käyttää..ja hyvältä näyttää.aiakyleistä et jääkiekkoilija käyttää vapaa aikanakin kyrpä suojaa....

      • .....o.....

        Mutta paljastuuhan se sit kun suihkussa riisuu simmarit!


    • ennusko

      Missä uimahallissa se on muka kiellettyä?

    • uimarijalmari

      Miks saa munasuojia käyttää mut ei shortseja?

    • onni3

      Mistä saa erityisesti uimahousuihin tarkoitettuja munareita?

    • 622018

      Nosto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe