Joskus mies laukeaa liian aikaisin, se tiedetään.
Mutta mitä teet jos naisella tulee liian aikaisin eikä voi heti jatkaa touhuja.
Tokaisetko kiukkuisena:
-"no ei mun olis tehnykkään mieli".
Vai odotatko hetken ja aloitatte alusta.
Vai pusketko menemään niinkun mitään ei olis ikinä tapahtunutkaan?
"Nyt sylttää"
17
1390
Vastaukset
- dayum
tietää, että miksi ei voi jatkaa jos nainen tulee ensin? Tarkoititko esileikkiä vai aktia :)
- siks..
kun se sattuu, jos vaan jatkaa jyystämistä samantien. Kyllä siinä joku tauko on pakko pitää ja jos naises ei ole taukoja tarvinnu, niin taatusti ovat feikanneet.
Mä saattaisin aiheuttaa vaikka mustan silmän, jos joku yrittäis jatkaa samantien heti ku olen saanut orkun @_o - flammableheart
siks.. kirjoitti:
kun se sattuu, jos vaan jatkaa jyystämistä samantien. Kyllä siinä joku tauko on pakko pitää ja jos naises ei ole taukoja tarvinnu, niin taatusti ovat feikanneet.
Mä saattaisin aiheuttaa vaikka mustan silmän, jos joku yrittäis jatkaa samantien heti ku olen saanut orkun @_oAijaa, itselläni en ikinä tällaista ole huomannutkaan. Kyllä mä ainakin tultuani pystyn jatkamaan heti, ja jos yhdynnässä tulen niin ei sitä tarvitse lopettaa. Aikamoisia eroja siis naisten orgasmeissa.
- naiselta
Jos tulee kunnon orkku niin paikat on arat jonkun aikaa sen jälkeen, varsinki klitoris orkusta. Mitä isompi orkku sen pitempi tauko.
- vai..
flammableheart kirjoitti:
Aijaa, itselläni en ikinä tällaista ole huomannutkaan. Kyllä mä ainakin tultuani pystyn jatkamaan heti, ja jos yhdynnässä tulen niin ei sitä tarvitse lopettaa. Aikamoisia eroja siis naisten orgasmeissa.
etkö sinäkään ole oikeasti nainen? Tai sit et ole saanut oikeaa orkkua. En kyllä suostu uskomaan, että joku pystyisi jatkamaan samantien. Taidatte tyttöset vaan ylläpitää miestenne harhakuvia ja -käsityksiä rakastajankyvyistään ;D
- dayum
vai.. kirjoitti:
etkö sinäkään ole oikeasti nainen? Tai sit et ole saanut oikeaa orkkua. En kyllä suostu uskomaan, että joku pystyisi jatkamaan samantien. Taidatte tyttöset vaan ylläpitää miestenne harhakuvia ja -käsityksiä rakastajankyvyistään ;D
kun et tunnusta, että on mahdollisesti olemassa erilaisia naisia :)
Kyllähän sen nyt ymmärtää, että jos vaikka suusekstailee, niin siinä sitten odottelee (eli tekee muuta kätevää) orkun jälkeen, ja sitten vasta jatkaa. Eli antaa tilanteen tasaantua. Vai mitenkäs neiti tykkää...?? ;)
Mutta juu, naiset on erilaisia. Aivan kuten miehetkin. - Ukkomies
vai.. kirjoitti:
YKSIKÄÄN kanssani olleista naisista ei KOSKAAN ole törmännyt tällaiseen ongelmaan. Kaikki suhteet ovat olleet pitempikestoisia, että kokemuksia on useammastakin aktista. Naisia on ollut muutama, ei kovin montaa.
Mutta yksikään heistä ei ole ollut todellakaan sellainen, että orkun saaminen olisi pakottanut keskeyttämään aktin. Pikemminkin niinpäin, että orkun jälkeen vasta alkaa paikat kunnolla kostumaan.
En kiistä etteikö jotkut naiset olisi sellaisia kuin sinä, mutta väite että kaikki naiset ovat, on kyllä puutaheinää. - Paskanpuhuja(ko)
Ukkomies kirjoitti:
YKSIKÄÄN kanssani olleista naisista ei KOSKAAN ole törmännyt tällaiseen ongelmaan. Kaikki suhteet ovat olleet pitempikestoisia, että kokemuksia on useammastakin aktista. Naisia on ollut muutama, ei kovin montaa.
Mutta yksikään heistä ei ole ollut todellakaan sellainen, että orkun saaminen olisi pakottanut keskeyttämään aktin. Pikemminkin niinpäin, että orkun jälkeen vasta alkaa paikat kunnolla kostumaan.
En kiistä etteikö jotkut naiset olisi sellaisia kuin sinä, mutta väite että kaikki naiset ovat, on kyllä puutaheinää.kun en ole muiden naisten kanssa ollut, enkä kovasti kysellyt heidän orgasmeistaan. Huomasitko leikkisän sävyn viestissäni? Ei tarvitse kiihtyä, eikä edes kannata ottaa näiden palstojen juttuja niin vakavasti.. Chill out man...;)
- mimmi
vai.. kirjoitti:
puhu vaan omasta puolestas. Naisten anatomiat saattavat erota toisistaan aikalailla, joten tuntemukset ovat yksilöllisiä. Mulla ei ole mitään vaikeutta jatkaa orgasmin jälkeen, kunhan klitoris jätetään vähäksi aikaa rauhaan.
- mua...
siks.. kirjoitti:
Mä saattaisin aiheuttaa vaikka mustan silmän, jos joku yrittäis jatkaa samantien heti ku olen saanut orkun @_o...ainakaan satu jatkaa suoraan. Eipäs yleistetä!
- flammableheart
vai.. kirjoitti:
Kyllä minä ihan oikeasti olen nainen, ja olen ollut nainen koko elämäni:)
Kannattaisi ehkä uskoa että maailmassa on erilaisia ihmisiä kuin sinä, eikä kaikilla ole samoja ongelmia. Jotkut naiset eivät pysty tulemaan yhdynnässä, jotkut taas ei pysty ilman yhdyntää. Jotkut taas tulevat vain, jos jalat on yhdessä. Orkuissa ja naisissa ihan todella ON eroja. Mikä siinä on niin kummallista? Asenteenvaihdos tähän asiaan olisi siis paikallaan.
Sitäpaitsi, jos haluaisin pitää yllä mieheni harhakuvia hänen rakastajankyvyistään, niin mitä se hyödyttäisi että asiasta tänne kirjoittelisin?:)Ei hän näitä kuitenkaan lue. vai.. kirjoitti:
miettinyt ihan samaa:kuinkahan moni (varsinkaan nuorempi) nainen on edes koskaan eläissään saanut ihan oikeaa oikeaa orgasmia.Varsinkin seksipalstaa lueskellessa vähän ihmetyttää jutut joissa tytöt tilittää saavansa helposti ja useita orgasmeja yhdynnän / seksin aikana ja ilman mitään pausseja yms.Mä oon vasta nykyisen jutskan kans oppinu (kantapään kautta,aluks mun pää rutistettiin reisien väliin tai vaan napattiin hiuksista / kädestä kiinni) et en enää edes koske pimppaan vähään aikaa sen jälkeen kun oon nuollu / sormeillu orkun.Ja yhdynnänkin aikana jos ei meinaa tajuta tai malttaa ite pitää paussia / lopettaa vähäks aikaa niin sit se kyllä sanotaan suoraan ja kohtuu tomerastikkin jopa :-)
Mene ja tiedä,joko jotku ei tiiä miltä orgasmi tuntuu tai sit niitä todella on aika moneen lähtöön.
- katarzyna
Miten niin ei voi jatkaa touhuja heti sen jälkeen kun nainen on saanut orgasmin? Onhan siinä tietty paikat vähän herkkinä "sen" jälkeen, mutta eihän sen aktia pitäisi haitata..? Ihannetilanne tietty on se, että molemmat saavat yhtä aikaa, mutta harvemmin niin käy.
Esim. suuseksissä tietty kannattaa nuoleminen lopettaa ehti O:n jälkeen, mutta tavallisessa lähetyssaarmnaajassa saatu orgasmi ei menoa "haittaa". :)- siis..
olet oikeasti mies, kun tuollaista sontaa kirjoitat :(
siis.. kirjoitti:
olet oikeasti mies, kun tuollaista sontaa kirjoitat :(
Harvinaisuus olet. Harvalla naiselle orgasmi aiheuttaa sellaisen krampin vatsanpohjalihaksiin, että se käytännössä estää jatkamisen (sille on jonkin lääketieteellinen termikin, mutta ei pysty muistaan).
Omalle kohdalleni on kerran sattunut....- se..
Richartti kirjoitti:
Harvinaisuus olet. Harvalla naiselle orgasmi aiheuttaa sellaisen krampin vatsanpohjalihaksiin, että se käytännössä estää jatkamisen (sille on jonkin lääketieteellinen termikin, mutta ei pysty muistaan).
Omalle kohdalleni on kerran sattunut....mitään vatsanpohjakramppeja aiheuta, vaan emättimessä niin voimakkaita supisteluja, että ei sinne ihan heiveröinen setä vehjettään pystyisikään laittamaan. Paikat minulla ovat orgasmin jäljiltä niin herkät, että jos koskeekaan vähään aikaan alapäähän, niin minä menen kyllä kaksinkerroin, koska se on sama, kuin tujauttaisit sinne suurjännitekaapelilla..
Hmm.. olenkohan todellaki ihan outo? Viimeisin mies, jonka kanssa seurustelin, oli kyllä sitä mieltä, että olen ihana ja että on kiva kun näkee, että nainenkin nauttii. Jaa-a liekö sitten vaan "lohdutteli" minua, kun olinkin mielestään outo :D - gitta
se.. kirjoitti:
mitään vatsanpohjakramppeja aiheuta, vaan emättimessä niin voimakkaita supisteluja, että ei sinne ihan heiveröinen setä vehjettään pystyisikään laittamaan. Paikat minulla ovat orgasmin jäljiltä niin herkät, että jos koskeekaan vähään aikaan alapäähän, niin minä menen kyllä kaksinkerroin, koska se on sama, kuin tujauttaisit sinne suurjännitekaapelilla..
Hmm.. olenkohan todellaki ihan outo? Viimeisin mies, jonka kanssa seurustelin, oli kyllä sitä mieltä, että olen ihana ja että on kiva kun näkee, että nainenkin nauttii. Jaa-a liekö sitten vaan "lohdutteli" minua, kun olinkin mielestään outo :D...mulla on sellasiakin orkkuja ollut monta kertaa, että hipaisukin tuntuu kauhialta sen jälkeen! Suurimmaks osaks kyllä silloin ku on suuseksin kautta saatu, jos yhdynnässä niin sitten voi hommaa jatkaakin ja saada niitä lisää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022286- 1041704
- 881415
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741228Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834