Mikä on kun tyttöystäväni rupeaa yhtäkkiä hiljaiseksi ja tuntuu suuttuvan aivan mitättömistä asioista. Olemme olleet kaksi vuotta yhdessä ja kohta vuoden kihloissa.. Seksi on nykyään aika harvinaista (minä olen vonkaaja-osapuoli), joskus on ihan kivaa. Jotenkin välillä tuntuu, että ei ole mitään puhuttavaa. Tai siis, että häntä eivät minun asiani kiinnosta.. Mikä hänellä voi olla?
Kihlatun hiljaisuus
10
1802
Vastaukset
- mollamaija
paitsi että minä hiljenin ja seksiä ei huvittanut harrastaa..syy siihen oli että petin häntä..en uskaltanut enkä pystynyt olemaan enää hänen lähellään enkä osannut jutella mitään kun tuntui niin pahalta!!lopulta kerroin avomiehelleni ja hän antoi anteeksi..kysy häneltä varoen asiasta.
- nainen.....
siitä se hiljaisuus johtuu
- jeukki
Pettää sinua-erotkaa
- minja.star
ei sun tyttöystävä sua välttämättä petä, vaikka varmaan sekin on yks mahdollisuus. sinuna en kuitenkaan alkaisi syyttämään pettämisestä, ennenkuin tiedät että asia tosiaan on niin.
katsis varmaan puhua sen kanssa ja kysyä että onks sillä joku hätänä vai miks se käyttäytyy niinku käyttäytyy. voi myös olla, että tyttöystävä hautoo eroa, mutta ei osaa/uskalla pukea ajatuksia sanoiksi. eipä tuohon muuttuneeseen käytökseen aina sen suurempaa dramatiikkaa tarvita. ehkä te ette vaan hänen mielestään olekaan luodut toisillenne.
No nää oli mun ajatuksia ja kokemuksia. Toivottavasti syy selviää. - "äitee"
tyttöystävääsi jotenkin. Joko käytöksellä/puhumalla/mielipiteillä... hän odottaa sinulta jotain mitä ei saa. Keskustelkaa.
- erja
Samaa mieltä edellisen kanssa. Meillä minä vaikenen, mutta ei minulla ketään muuta miestä ole. Mies on alkanut ärsyttämään mua, teki jotain tai oli tekemättä.
- M47
Heitä pihalle, naisesi on kypsymätön parisuhteeseen! Kuvaus oli kuin mun nuoruuden ex-vaimostani ja parisuhteestamme: suuttui pienestä, meni puhumattomaksi, oli estoinen, ei pitänyt seksistä. Asioista ei keskusteltu vaan ongelmat lakaistiin maton alle. Ero siitä tuli, muutaman vuoden jälkeen.
Suhteenne ennuste on huono, sorry vain! Annan kokemuksesta kaksi neuvoa: 1. ÄLÄ mene naimisiin 2. ÄLÄ tee lapsia. Helpompi nimittäin laittaa peli poikki alussa kuin muutaman vuoden yhdessäolon jälkeen jos mukana on vielä lapsia. Anna naisen kasvaa itsekseen ja olla jonkun muun koulutettavana. Alempana on kuvailtu suhteita missä nainen nalkuttaa ja mies vain myöntyy, teidän suhteenne tulevaisuus näyttää hyvin todennäköisesti kulkevan ajan myötä siihen suuntaan.
Tavallisesti olen optimisti mutta nyt olen realisti: hommaat kämpän, otat pari kaveria muuttoavuksi ja kamat jakoon.
Niin nopeasti kuin voit, ansaitset itsellesi paremman naisen joka OIKEASTI välittää sinusta. Nykyinen naisesi ei välitä!
Naisesi yrittää siinä vaiheessa pyytää sinua takaisin mutta siihen ÄLÄ missään tapauksessa sorru; kunnioita itseäsi sen verran, mies!
M47 - tietäisitkin
Todennäköisesti teidän suhteenne on tullut pisteeseen, jossa kaikki jännittävä on ohi ja tyttöystäväsi rakastaa sinua lähinnä kaverina. Hän saattaa hautoa päässään eroa muttei uskalla vielä tehdä ratkaisua. Ota asia puheeksi ja ehdota taukoa, koska näet ettei homma toimi. Sano miltä sinusta tuntuu mutta anna toisen mennä jos sikseen tulee. Älä katkeroidu.
Seksin määrään asiat eivät välttämättä suoraan liity sillä vakiinnuttuaan useimpia naisia kiinnostaa seksi huomattavasti harvemmin kuin miehiä.
Jos ilmenee että hän pettää sinua, on toimittava määrätietoisesti. Arvioi ansaitseeko hän toista mahdollisuutta, ja näytä hänelle ettei sinua pidetä pellenä. - mato
Edellisessä suhteessa minusta tuli hieman hiljainen, enkä halunnut enää oikein seksiäkään kun alkoi koko suhde tympästä. Olin silloin 17 ja ex 22. Minä siis pohjimmiltani halusin erota, mutta silti en jotenki osannu lähteä suhteesta. Tiesin että se satuttaa häntä (minä ajattelen liikaa toisten tunteita..) ja mulla ei ollu paljo muutakaan elämää. Ja kun kihloissaki oltiin, mietin, mitä muut ajattelee kun eroan.
Sitä jatkui kuukausia, välillä meni paremmin, välillä huonommin. Lopulta tulin täyteen ja erosin. Se oli oikea päätös.
Kysele varovaisesti missä mättää. Ei välttämättä kyse ole eroaikeista tai pettämisestä, voihan sillä olla mielenpäällä jotain ihan muuta, mistä se ei uskalla kertoa. Keskustelkaa. - häneltä suoraan
mikä mättää? Yritä välttää syyllistämistä ja kerro miltä hänen hiljaisuutensa susta tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1112436Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511193Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775122Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa323734Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503159Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092884Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132468Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191975