Kesään on aikaa vielä pari kuukautta. Olen 170 cm/ 57kg nainen ja nyt on viimeiset hetket tehdä jotain ennen kesää.. Kuten useimmilla, myös minun ongelmani on perse ja reidet. Nyt ajattelin ostaa salikortin ja mennä BODAAMAAN! Eli siis kiinteyttämään lantiota ja hankkimaan 6-packin.
Oiskos hyviä vinkkejä? En oo itse käynyt paljoa salilla, mutta tiedän tavoitteen olevan realistinen koska suht hoikka olen jo nyt.
Kysymys kuuluukin: millaisia sarjoja? Painot riippuu siitä paljonko kuuluisi jaksaa. En oo ihan selvillä siitä: raskailla vähemmän vai kevyemmillä enemmän? Keskityn alakroppaan, joten kyse on lähinnä vatsalihaksista, ulkoreisistä, sisäreisistä ja takareisistä. Onko prässi suositeltavaa?
Saisko apuva?
5
452
Vastaukset
- m18v
Kannattaa treenata koko kroppaa eikä pelkästään alakroppaa. Miltä luulet että se näyttää kun yläkroppa on höllyvä ja alakroppa kiinteä :) Eikä oo pelkkä ulkonäkö seikka. Käy tuolta kattomaan mieleisiä treeniliikkeitä.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=35889- kesäkaunokki
Ehkä niin, mutta mun yläkropasta en ainakaan laihtua halua, kun oon niin pienikokoinen rakenteeltani. Rintoja kyllä löytyy, mutta en haluais taas pienentää niitä. ;) Selkiä toki teen säännöllisesti.
Pakko kai ois keksiä jotain ylhäällekin, mutta ikävä kyllä rasva on pakkautunut kaikki alas. Taljaa oon yrittänyt, mutta jotain teen siinä väärin! En oo ehkä keksinyt mitään kivaa yläkropalle. Isoja käsivarsia en halua, mutta selälle vois tehdä jotain.. Mulla on selässä skolioosi (eli yksi nikama liikaa, ei tosin näy), joten oon aina hiukan varonut sitä.
Asialliset kommentit on jees! Kiitos sulle! - Elämä lyhyt, Rytkönen pitkä!
kesäkaunokki kirjoitti:
Ehkä niin, mutta mun yläkropasta en ainakaan laihtua halua, kun oon niin pienikokoinen rakenteeltani. Rintoja kyllä löytyy, mutta en haluais taas pienentää niitä. ;) Selkiä toki teen säännöllisesti.
Pakko kai ois keksiä jotain ylhäällekin, mutta ikävä kyllä rasva on pakkautunut kaikki alas. Taljaa oon yrittänyt, mutta jotain teen siinä väärin! En oo ehkä keksinyt mitään kivaa yläkropalle. Isoja käsivarsia en halua, mutta selälle vois tehdä jotain.. Mulla on selässä skolioosi (eli yksi nikama liikaa, ei tosin näy), joten oon aina hiukan varonut sitä.
Asialliset kommentit on jees! Kiitos sulle!Vaikka kuinka rassaisit pelkkiä reisiä niin se rasva ei pala pelkästään niiden päältä... se palaa tasaisesti koko kropasta. Se lihasten kehittyminen taas on eri asia. Tosin ei salitreeni järin sitä rasvaa poltakkaan.
- pesukarhu
Elämä lyhyt, Rytkönen pitkä! kirjoitti:
Vaikka kuinka rassaisit pelkkiä reisiä niin se rasva ei pala pelkästään niiden päältä... se palaa tasaisesti koko kropasta. Se lihasten kehittyminen taas on eri asia. Tosin ei salitreeni järin sitä rasvaa poltakkaan.
Sali treenissä on sellainen kiva plussa että harjoittelun jälkeen keho polttaa edelleen rasvaa mitä se ei tee aerobisen treenin jälkeen, mutta toki aerobinen on muuten parempi tapa rasvan vähentämiseen.
- hiksa
Kun hankit kuntosali kortin katso sellainen paikka missä on asiansa osaavaa henkilökuntaa. He kyllä sitten opastavat mitä pitää tehdä. Ja homma toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458