En tiedä kuuluuko asia tänne, mutta kysyn nyt teiltä jotka osaavat asiassa neuvoa edes vähän. Olen ajanut vuoden taksia Tampereella. No ajoin vuoden ja mitäs sattuikaan jouduin pitkälle 5 kuukauden sairaslomalle! Kelan sairaslomassa on 9 päivän karenssi jolloin Kela ei maksa mitään, vaan se kuuluisi työnantajan velvollisuuksiin. Mutta minulleppa isäntä ei maksanut mitään. Ei penniäkään. Ei kuulemma maksele palkkoja sairaslomalta. Mitenkähän minun pitäisi asiassa toimia?
Ottaa vaan kaaliin että jos joutuu palaan saman nihilistin palvelukseen.... Ilmotti että hän ei maksa sairaslomia tulevaisuudessakaan. Ei ole varaa. Ja jos autokin hajoo niin ei tule palkkaa niiltäkään päiviltä! Minulla on uusi asunto ei olis varaa tälläseen! Kertokaa viisaampana näistä oikeuksista!
Taxi työ
sss
1
552
Vastaukset
- autoilu
sivua,siellä oma taksi palsta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614749Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974451- 783934
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963837Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1202877- 352638
- 372552
- 242529
- 382519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232394