miksi miehet haukkuu?

Nimetön

miksi miehet haukkuvat naisia? tuntuu että joillain nykypäivän 20 kymppisillä ei oo mitään tapoja tai kunnioitusta naisia kohtaan tai sitten tosi huono huumorintaju. tiedän mieheiä jotka heittävät "läpällä" (??) et joo, ku sä oot tommonen pelle, tyhmä,vammanen jne...siis esim miespuoliset "kaverini"!!! ja tilanteissa, kun puhutaan vaan, enkä siis oikeasti ole tehnyt yhtään mitään tyhmää tms, noi kommentit tulee millon vaan yhtäkkiä. mua on aina useat miehet sanonu tosi kauniiksi ja ihanaksi ja seksyksi. olen hoikka ja hyvä mallinen tyttö-nainen, joo, joka pukeutuu hyvännäköisesti. ne jotka kehuu on niitä ujompia ja "nössömpiä", mutta ne ei edes yritä tavallaan pokata koska ne on ollu sitä mieltä ettei oo tarpeeks sillä tasolla mitä mä muka haluisin...nää jotka heittää ihme "läppäänsä", haukkumista on semmosia puheliaampia jotka nekin haluis mun kanssa jotain mutta oon tehny vissiin aika selväks ettei mua kiinnosta olla ku kaverina. ja mitä tyhmyyteen tulee, niin sitä en todellakaan ole. ja niin esim ex-poikaystävät on sanonu, et mä oon niitä monessa asiassa fiksumpi. verrattakoon vaikka sillä että olen amk-opiskelija ja nämä mieshaukkuja-kaverit/tutut on työttömiä tai raksaduunareita. mä kuuntelen aika pitkälle äijien ronskia läppää ja naurankin aika paljon niille jutuille kun itekkin naiseksi heitän aika ronskia äijämäistä juttua, mutta raja menee jossain, mä en kestä että mun "läpällä" pitäis kestää et oon vitun tyhmä ja horo, jne.. vaikeaa edes ottaa semmosta enää läppänä, koska kyllä oikeesti jo käy vituttaa tommonen. kyl mä oon siitä sanonut, mut sit taas oon tyhmä kun otan niin vakavasti eikä mul oo huumorintajua. ??? ööh... siis, mikä tämmösiä äijiä vaivaa? miks tollasta, mitä sillä ajaa takaa, tuntee mua kohtaan oikeesti?? vai onkse niinkun et, "rakkaudesta se hevonenkin potkii"? onks nää äijät niin idiootteja ettei tajuu ettei kiinnosta olla enää tekemisissä semmosen kanssa eikä ainakaan saa yhtään kunnioitusta miehenä..tai sillä ei sitten ilmeisesti ole mitään väliä. kyllä soitellaan et lähe bisselle mut sit tulee tommosta epäkohteliasta puhetta päin naamaa..ei ihme, et nää ukot on sinkkuja. miettii vaan mitä suhteessa sais kuulla...

20

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooko

Voi kun olisit kirjoittanut niinkuin koulussa opetetaan. Kamalan tylsää lukea jotain ala-asteelaisen teinikirjoitusta. Missä isot kirjaimet, kappalejaot.... en jaksanut lukea loppuun sepostustasi, niin paljon se tympi. Sori.

• .......

Harmi tosiaan, huomasin saman. Vaikeaa on nykyisin lukea näitä kirjoituksia kun kirjoitetaan solkenaan, eikä välitetä ulkoasusta.

• juulia
        ....... kirjoitti:

Harmi tosiaan, huomasin saman. Vaikeaa on nykyisin lukea näitä kirjoituksia kun kirjoitetaan solkenaan, eikä välitetä ulkoasusta.

mua ainakaan häirinnyt yhtään.hyvin jaksoin lukea!!

• * * * * *

En nyt yritä yhtään puolustella tuollaista käytöstä miehiltä, se on yksinkertaisesti väärin.

Mutta noin yleisemmin, olisikohan tässä ilmiössä kyse siitä, että kun kaikki naiset muuttuvat kiroileviksi ja ryyppääviksi pissiksiksi, jotka vaan haluu panna ja olla "kovia jätkiä", niin miehet eivät osaa enää arvostaa naisia naisina. Minusta tuntuu, että tämä on juuri sitä, mitä te naiset olette jo pidempään kerjänneet.

• Nimetön

ne naiset, jotka haluu olla kovia jätkiä, varmaan sitten enemmänkin näyttävätkin äijämäisiltä. näin naisena ajattelen.. itse en todellakaan ole äijämäinen tai kovaa jätkää vaikka välillä ryyppäänkin tai naureskelen äijien ronskimmille jutuille. paitsi jos niissä jutuissa haukutaan tai vähätellään naisia. ei varmaan miehetkään diggaa siitä jos naisporukalla haukuttais miehiä. miksi sitten ne miehet haluaa olla naisten kanssa, hassua, että jotkut miehet tykkää vammasista, tyhmistä pellehoroista. sori vaan kieliasusta, mutta ei aina jaksa kirjottaa isoja kirjaimia jne vaikka osaisinkin :D luulis että silti saa selvää.
        jotkut miehet on vissiin vaan niin munattomia, että yrittää korostaa miehisyyttään halventamalla naissukupuolta ja tallata maahan. näiden miesten mielestä naiset ei vissiin ansaitse mitään kunnioitusta, mutta ei semmoiset miehetkään sitä saa ja silloin varmaan naisviha vaan kasvaa.. kiltit ja kohteliaat miehet on parhaimpia, ja onneks oma kultani on semmoinen :)

• * * * * *
        Nimetön kirjoitti:

ne naiset, jotka haluu olla kovia jätkiä, varmaan sitten enemmänkin näyttävätkin äijämäisiltä. näin naisena ajattelen.. itse en todellakaan ole äijämäinen tai kovaa jätkää vaikka välillä ryyppäänkin tai naureskelen äijien ronskimmille jutuille. paitsi jos niissä jutuissa haukutaan tai vähätellään naisia. ei varmaan miehetkään diggaa siitä jos naisporukalla haukuttais miehiä. miksi sitten ne miehet haluaa olla naisten kanssa, hassua, että jotkut miehet tykkää vammasista, tyhmistä pellehoroista. sori vaan kieliasusta, mutta ei aina jaksa kirjottaa isoja kirjaimia jne vaikka osaisinkin :D luulis että silti saa selvää.
        jotkut miehet on vissiin vaan niin munattomia, että yrittää korostaa miehisyyttään halventamalla naissukupuolta ja tallata maahan. näiden miesten mielestä naiset ei vissiin ansaitse mitään kunnioitusta, mutta ei semmoiset miehetkään sitä saa ja silloin varmaan naisviha vaan kasvaa.. kiltit ja kohteliaat miehet on parhaimpia, ja onneks oma kultani on semmoinen :)

Pitäydyn kannassani edelleen. Siis ryyppäät ja kiroilet ja varmaan annat seksiäkin ihan ylihelposti. Vaikka sinulla olisi kuinka naiselliset vaatteet, niin jos käyttäydyt "äijästi", niin miksi kukaan kohtelisi sinua herrasmiesmäisesti, arvostaen naisena.

• pahkura

viisaita,ne ei tapa itteensä työllä.
      eikäs miehet mitään hauku,ne röhkii ja örveltää.

• lauri

Muistititko olla paikalla ala-asteella äidinkielentunneilla?

• Nimetön

äidinkieli oli 19 päästätodistuksessa ja amiksessa yleisesti 5 ja nyt amk:ssa ollut. ehkä se on siitä ettei aina jaksa kirjaimellisesti pilkkua viilata, koulun ulkopuolella varmaan voi ottaa rennommin ;)
        hehee, heti täältä löytyy miehiä jotka etsivät heti jotain mistä voi naissukupuolta morkata, säälittävää.

• Nimetön
        Nimetön kirjoitti:

äidinkieli oli 19 päästätodistuksessa ja amiksessa yleisesti 5 ja nyt amk:ssa ollut. ehkä se on siitä ettei aina jaksa kirjaimellisesti pilkkua viilata, koulun ulkopuolella varmaan voi ottaa rennommin ;)
        hehee, heti täältä löytyy miehiä jotka etsivät heti jotain mistä voi naissukupuolta morkata, säälittävää.

...

• pilkunnussija
        Nimetön kirjoitti:

"äidinkieli oli 19 päästätodistuksessa" ???

• ovat..

sun mielestä ihan poikkeuksetta tyhmiä? Hupsankeikkaa vaan sullekin :D Useimmat heistä kyllä osaavat ainakin oikeinkirjoitustaidon, että eivät kaikki sentään ihan toivottomia. Mikä on sinun puolustuksesi?

• Nimetön

ei todellakaan. 2 ex-miestäni oli raksaduunareita. mutta se, että miespuolinen kaveri aina muka huumorilla heittää kun olen niin tyhmä jne, niin luulis ettei oo varaa sanoa mulle, kun ei ole itse päässyt muuhun duuniin ku raksalle eikä koulutukseen . itse yliopistossa opiskelleena... fiksuutta on monenlaista, mutta juopohtava raksasiivoja mieskaverini ei todellakaan osoita fiksuutta itsestään ainakaan haukkumalla minua ja muita naisia . sovinismiako sitten lie hänen asenne. olen myös tavannut siis erittäin fiksuja raksakundeja, että myös tyhmiä yo-opiskelijoita.

• ja..
        Nimetön kirjoitti:

ei todellakaan. 2 ex-miestäni oli raksaduunareita. mutta se, että miespuolinen kaveri aina muka huumorilla heittää kun olen niin tyhmä jne, niin luulis ettei oo varaa sanoa mulle, kun ei ole itse päässyt muuhun duuniin ku raksalle eikä koulutukseen . itse yliopistossa opiskelleena... fiksuutta on monenlaista, mutta juopohtava raksasiivoja mieskaverini ei todellakaan osoita fiksuutta itsestään ainakaan haukkumalla minua ja muita naisia . sovinismiako sitten lie hänen asenne. olen myös tavannut siis erittäin fiksuja raksakundeja, että myös tyhmiä yo-opiskelijoita.

mä olen tavannut jopa fiksuja yliopisto-opiskelijoita, jotka työskentelevät raksalla.. että parempi lienee olla yleistämättä.

Miksi ihmeessä sitäpaitsi seurustelet sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee sua huonosti?

• Nimetön
        ja.. kirjoitti:

mä olen tavannut jopa fiksuja yliopisto-opiskelijoita, jotka työskentelevät raksalla.. että parempi lienee olla yleistämättä.

Miksi ihmeessä sitäpaitsi seurustelet sellaisen miehen kanssa, joka kohtelee sua huonosti?

no herranjestas, luepa uudelleen!! kirjoitin että oma kultani on kiltti ja kohtelias. puhuinkin miespuolisista kavereista/tutuista!!!

• en..
        Nimetön kirjoitti:

no herranjestas, luepa uudelleen!! kirjoitin että oma kultani on kiltti ja kohtelias. puhuinkin miespuolisista kavereista/tutuista!!!

muista ulkoa aloitustasi, enkä jaksa sitä lukea. Edellisessä vastauksessasi luki että "mutta juopohtava raksasiivoja mieskaverini ei todellakaan osoita fiksuutta.." niin tulkitsin sinun puhuvasi miesystävästäsi.

Aloituksesi on kirjoitettu niin yhteen pötköön, että ei sitä jaksa lukea - jos ihan rehellisiä ollaan.

• NevilleR

eli puhuitko nykypäivän 2axkymppisistä vai miehistä?! Eivaan, hyvää yötä, HTH,
      /Nev

• stupido

joo tiiän miltä tuntuu, mut ei se "fiksuus" mistään opinnoista kii ole, kyl sitä voi "tyhmä" olla muutenkin...
      tosin ymmärrän sun pointin ku oon tota itekki kokenu samaa..

• ................

sinäkö fiksu? eipä tuo teksti ainakaan kovin asiapitoiselta vaikuttanut - erittäin sekavaa sepustusta.

joka tapauksessa:
      miksi sitten annat niiden heittää tuollaista läppää? jos se kerran on todella vastenmielistä ja ikävää, vaihda seuraa tai sanoa asiasta. mikä on niin vaikeaa. jos nyt olet kaunis ja fiksu ja muuta vastaavaa, niin uskoisin sinun itsetunnonkin olevan sen verran voimakas, että kyseisille äijille olisi pokkaa sanoa asiasta.

ei mua ainakaan koskaan läpillä satuteta. olen itse selvästi älykäs, kaunis nainen ja tiedän kyllä arvoni niin äijä porukassa kuin yhteiskunnassa.

• Heebo

Tässä linkki siihen:

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000013852416

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      162
      5011
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      20
      3611
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      162
      3419
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      38
      2917
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      107
      2679
    6. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      28
      2058
    7. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1905
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      11
      1789
    9. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      155
      1522
    10. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1502
    Aihe