vähän ehkä väärällä palstalla mutta...
miksi miehet haukkuvat naisia? tuntuu että joillain nykypäivän 20 kymppisillä ei oo mitään tapoja tai kunnioitusta naisia kohtaan tai sitten tosi huono huumorintaju. tiedän mieheiä jotka heittävät "läpällä" (??) et joo, ku sä oot tommonen pelle, tyhmä,vammanen jne...siis esim miespuoliset "kaverini"!!! ja tilanteissa, kun puhutaan vaan, enkä siis oikeasti ole tehnyt yhtään mitään tyhmää tms, noi kommentit tulee millon vaan yhtäkkiä. mua on aina useat miehet sanonu tosi kauniiksi ja ihanaksi ja seksyksi. olen hoikka ja hyvä mallinen tyttö-nainen, joo, joka pukeutuu hyvännäköisesti. ne jotka kehuu on niitä ujompia ja "nössömpiä", mutta ne ei edes yritä tavallaan pokata koska ne on ollu sitä mieltä ettei oo tarpeeks sillä tasolla mitä mä muka haluisin...nää jotka heittää ihme "läppäänsä", haukkumista on semmosia puheliaampia jotka nekin haluis mun kanssa jotain mutta oon tehny vissiin aika selväks ettei mua kiinnosta olla ku kaverina. ja mitä tyhmyyteen tulee, niin sitä en todellakaan ole. ja niin esim ex-poikaystävät on sanonu, et mä oon niitä monessa asiassa fiksumpi. verrattakoon vaikka sillä että olen amk-opiskelija ja nämä mieshaukkuja-kaverit/tutut on työttömiä tai raksaduunareita. mä kuuntelen aika pitkälle äijien ronskia läppää ja naurankin aika paljon niille jutuille kun itekkin naiseksi heitän aika ronskia äijämäistä juttua, mutta raja menee jossain, mä en kestä että mun "läpällä" pitäis kestää et oon vitun tyhmä ja horo, jne.. vaikeaa edes ottaa semmosta enää läppänä, koska kyllä oikeesti jo käy vituttaa tommonen. kyl mä oon siitä sanonut, mut sit taas oon tyhmä kun otan niin vakavasti eikä mul oo huumorintajua. ??? ööh... siis, mikä tämmösiä äijiä vaivaa? miks tollasta, mitä sillä ajaa takaa, tuntee mua kohtaan oikeesti?? vai onkse niinkun et, "rakkaudesta se hevonenkin potkii"? onks nää äijät niin idiootteja ettei tajuu ettei kiinnosta olla enää tekemisissä semmosen kanssa eikä ainakaan saa yhtään kunnioitusta miehenä..tai sillä ei sitten ilmeisesti ole mitään väliä. kyllä soitellaan et lähe bisselle mut sit tulee tommosta epäkohteliasta puhetta päin naamaa..ei ihme, et nää ukot on sinkkuja. miettii vaan mitä suhteessa sais kuulla...
miksi miehet haukkuu?
11
1570
Vastaukset
- jore
Jäikö äidinkielenkurssi ala-asteella väliin?
- sälli
Taitaa olla kysymys enemmänkin siitä miksi kyseiset ihmiset haukkuvat toisia ihmisiä....
Veikkaisin että samalla tyylillä puhuvat toisilleen/muille miehille.
Kenenkäänhän ei tarvitse jäädä kuuntelemaan mitään mitä ei halua. Itse on tullut sanottua suoraan naisille-jotka itse ovat tulleet juttelemaan baarissa-että olet aika epäkohtelias, ja vaihtanut pöytää.
Sinänsä-kuten omalla kohdallasi huomasit-se kehuminen ei oikein toimi. Ja sitä tekevät juuri ne naisia saamattomat miehet. Tässä osa naisista voi älähtää, mutta vaikka naiset pitävät kohteliaisuuksista, käytännössä ne pitää tulla oikealta/oikeanlaisilta miehiltä. Ja mieluiten oikeaan aikaan.
Itse olen huomannut,että pieni ärsyttäväkäytös mieheltä boostaa todella paljon useimpian naisten kohdalla menestystä. Ehkä siellä takana jossain vaikuttaa naisen luontainen kiinnostus alfa-urokseen, joka ei mielllytä vaan jota miellytetään.
Tiedä sitten..
Me kuitenkin opetamme miten meitä saa/tulee kohdella. - Bertta_80
Ymmärrän sua hyvin Nimetön. Viimeks tapailin miestä, joka kaksien treffien aikana sain haukuttua mun duunin ja vaatteet...voi elämä :) Mitenkähän tosissaan se tarkotti loukata mua, vai yrittikö se näyttää "kovalta kundilta". Olin silloin duunis aika, no myönnetään, nimekkäässä firmassa ja suht mehukkaan kuulosella tittelillä mies totes ku kerron mis oon töissä että "Niin mut eihän sun tarvi edes tehdä siel periaattees juuri mitään." Voi jumatsuikka että jollaki on pokkaa...ei olis tullu mieleenkään parjata tän miehen tai ylipäätään kenenkää työpaikkaa (mies oli paremmas duunis ku mä). Ja mistä sekin muka tiesi millasta mun työ on. Mulle tuli olo, ettenpä taida olla kovin merkittävä ihminen tällä miehelle, kun voi kaikkee tollastaki sanoo pokalla. Mä saatoin tietty ottaa ton pahempana kuin mitä mies tarkotti..ku ajattelen ite silleen että kaikki duunit on tärkeitä ja hyvä jos jaksaa opiskeluiltaan tehdä töitä siinä sivussa.
Tapailtiin vaan pari kertaa ton miehen kanssa, ja nyt kun tapailemisesta on kulunu jonkin aikaa, mulle on tullu mieleen että tää mies taisi haluta antaa mun ymmärtää ettei se oo musta kiinnostunu. Että se halus ehkä jollain tapaa ajaa mut veke sen elämästä. Niin ja pitää sanoo vielä että aika silleen tasasen piikikästä kommenttia siltä tuli mulle noin yleensäkin. Noh, en tiiä muttei hyvältä tuntunu se kuitenkaan. En tajua, että mitä se halus oikeen saada aikaan tolla piikittelyllä.
Nyt myöhemmin mua kaduttaa, kun en lähteny meneen aikasemmin (4 treffit vain), vaikka sanoin mä sille takaisin piikittelyihin samalla mitalla. Mies pisti poikki saman tien kun ei saanu piparia, joten mitään vakavampaa seurustelua se ei ollu vailla loppupeleissä. Mutta mua ihmetettää kans, mitä järkee siinä oli että se haukku mua jatkuvasti. Sen ymmärtäis jos se olis kehunu tai leperrelly kaikenlasta, mutta että haukkua...Sitä en ymmärrä. Jos jotkut miespuoliset näkee mistä tos oli kyse, niin oon kovsati kiitollinen. Oman topicia meinasin tehdä tästä asiastani, mut aloittajan juttu on jo melki samaa asiaa, niin en viittiny aloittaa uutta keskustelua. - Supsu
Tapailin yhtä miestä 3 kk. Ensimmäisten viikkojen jälkeen alkoi haukkuminen ja vähättely. Ukko raivosi ja huusi vaikka mitä, olin syypää politiikkaan ja hänen huonoon ammatinvalintaansa, en ymmärtänyt mitään jne. Harmitti, hänen tietonsa olivat lähes joka asiasta 15-20 vuoden takaa... Kun oikaisein vääriä ja vanhoja tietojaan, taas huudettiin. En ollut kelvollinen missään. Suhde loppui, kun hän sitten kerran sai vähän isomman raivarin minun luonani. Itki vielä myöhemmin perääni!
Jälkikäteen ajattelen, että ukko olisi pitänyt heivata heti kun ekat oireet ilmenivät. Kaverilla oli ilmeisen huono itsetunto ja tosi paljon muita psyykkisiä ongelmia. Minä en olisi pystynyt miestä auttamaan. Mistäpä noista tietää.. Huumori on ihan eri juttu, olen myös napakka piikittämään takaisin :). Ison miehen agressiivisuuden edessä pieni nainen kyllä viisaasti hiljenee.
Lopuksi täytyy sanoa, että kouluttautuneena naisena olen törmännyt miesten vähättelyyn ja ilkeilyyn tosi usein. Luonnolle niitä ottaa, kun kokevat olevansa huonompia ja tyhmempiä. Anna takaisin vaan, ja opettele päästämään ukkojen vähättelyt sinne "poistetut"- kansioon. Muista tyhjentää aika ajoin, vaikka reippaalla lenkillä.- Ihmetyskummitus
..arvokonservatiivinen veto nyt meikäläiseltä tää, mut jotenkin tähänkin tekis taas mieli heittää tuo lasten kasvattamiseen liittyvä pointti.
Mä uskon, että jotkut about 20- 30 v. miehet ovat huonokäytöksisiä naisia ( ja toisia miehiä, ja vanhuksia ja vammaisia etc.,etc...) kohtaan pääosin siitä syystä, että ne on vaan kasvatettu huonosti kotonaan aikanakaan.:( Mitenkäs sitä nyt osaisi huomioida esim. vastakkaista sukupuolta, jos ei muusta kuin naisten huorittelusta ja alistamisesta taustansa puolesta tiedä...Joillakin nuorilla kundeilla voi oikeasti olla eväät "vähän" vähissä naisten kanssa, ja sääliksihän niitä lähinnä käy.
Valtaosa nuorista miehistä on kyllä musta kivasti käyttäytyviä, eikä noista törkyturvistakaan onneks yleensä naisen kauaa tarvitse kärsiä, kunhan vaan osoittaa niille paikkansa, eli että "sun tuolis ei ole täällä".;D
Oikeassa olette te jotkut muut kirjoittajat siinä, että huonosta itsetunnostahan tollaset miehet kärsivät, jotka eivät kykene kunnioittamaan ihmistä ns. ihmisenä ja myös sukupuolensa vuoksi. Joillekin miehille esim. naisen menestyminen työelämässä voi todellakin olla niin kova pala, että sen takia sitten pitää yrittää alentaa naisen arvoa, myös tämän omissa silmissä.
Musta nuo huonot käytöstavat/itsetunto-ongelmia omaavat miehet tavallaan luovuttavat aika tärkeän osan mieheyttään pois haukkumalla ja alentamalla naisia... Jos mies nimittäin alkaa kohdella naista samoin kriteerein, kuin hän kohtelee esim. kavereitaan Patea ja Sepeä ( = esim. "tunti turpaan" ja huoraksi nimittelyä), ei hän juurikaan enää voi olettaa saavansa naiselta osakseen naisellista empatiaa, kannustusta ja tukea.:/ Surullista tuo tietysti sikäli, että juuri tuota naisellista empatiaa kai monet käytösprobleemista kärsivät eniten olis vailla.
Kannattaa ihan reteesti vaan heivata ne aikuiset törkyturvat elämästään niin suurelta osin, kuin se on mahdollista. Niiden äipylin aika meni jo, ja se epäonnistui tehtävissään.;)
- pilailija
Mikäpä sen hauskempaa, kuin pilailu naisen kustannuksella. Tarkoituksena ei ole kuitenkaan loukata naista. Pilailun oikein onnistuessa molemmilla on hauskaa ja naiselta tulee piikkejä takaisin, joihin voi vastata.
- hieman yli
Miehiltä nimittäin puuttuu se rajan tunteminen. Läpänheitto alkaa jostain pienestä, "sä oletkin tollanen nutturapäinen sosiaalitantta" ja päätyy tyyliin "sä oletkin tollanen vitun läski huora ja sulleko mahtuu xxxxl:n paita, älä huijaa hahahaha", niin mennään vähän yli. Olen ollut tollasessa huumoritilanteessa (vitsin pointti oli se että olen oikeasti todella poikamaisen luikku). Miehet ei vaan tajua, että itselleni laihuus esim. on akilleen kantapää. Tietty tilanteessa yritän parhaani mukaan olla mukana, ettei turhaan tule lisä kommenttia.
Niin, et miehet turhaan edes yritätte heittää huonoa läppäänne naisille, kun ei se meitä oikeasti naurata. Just kuten joku sano niin Sepeä ja Repeä se naurattaa, mutta ei naisia useinkaan.
- sellaset
tykkäävät haukkua,ehkä purkaavat itteensä johonki,mut on niiski aiva täysiä kateellisia paskoja,jotka tykkää nöyryyttää,on niitä naisiski t:timantti
- sunkaan
kirjoitus nyt kovin fiksulta vaikuta!
- tuota noin
et kyllä itsekään miltään älynjättiläiseltä kuulosta. Jos nämä jätkät yhtään kunnioittaisivat sua (mikä puolestaan riippuu siitä millainen olet), eivät kohtelisi sua tuolla tavalla.
Ja jos olet heittäytynyt "ronskien juttujen" viljelijäksi, niin saamasi pitää eli tottakai saat sitä takaisinkin.
Sitä paitsi mikähän mitta tämä "amk-opiskelija" oikein on, mitä tulee älykkyyteen?! Siinä oppilaitoksessa on kuule tyttönen niin monta linjaa (kuten yliopistossakin) jolle pääsee kuka tahansa idiootti. Ja tämä on totuus. - urosgerbiili
20-v. kolleilla ei kyllä useinkaan liiku korvien välissä juuri mitään! Paitsi ehkä reisille roiskiminen. Henkisesti heille sopisi paremmin 14-15 v. tytöt.
Jos olet tehnyt jollekin selväksi, että ei kiinnosta ja kettuilua tulee siitä suunnasta niin se on katkeran ihmisen kosto, jonka voi helposti naamioida leikiksi."SE OLI VAIN LEIKKIÄ", "ÄLÄ OLE NOIN HUUMORINTAJUTON" yms. sanotaan vasta sitten kun huomataan, että ihminen on varmasti onnistuttu loukkaamaan.
Tällä samalla periaatteella harjoitetaan esim. työpaikkakiusaamista! Leikin varjolla.
Toinen asia on kyllä se, että itsevarmat tyypit vetoaa naisiin/tyttöihin (ei tietenkään kaikkiin) ja jotkut sitten yrittävät apinoida näitä, mutteivat osaa. Usein nämä tyypit ovat myös iskuvaiheessa myös hieman tylyjä/töykeitä. Eivät kuitenkaan kuvailemassasi mittasuhteissa. Näiden kiinnostus tosin tahtoo suuntautua piparin jälkeen kahville.
Tuo alistaminen sopii kyllä myös huonommuuden tunteeseen ja oman arvon nostamiseen.
Jos naurat jollekkin jutulle, niin kyllä usein yritetään kertoa vielä parempi juttu, jotta nauraisit vielä enemmän...
Ei kuitenkaan kertomallasi tavalla.
Tosta bisselle soittelusta voisi päätellä, että jotakin kiinnostusta aika varmasti on. En vaan osaa sanoa, että mitä.
Yksi tuntemani ihmisryhmä pyrkii juottamaan naiset känniin, jotta kassit saataisiin tyhjennettyä. Jos juotto onnistuu, niin kyllä ne kassitkin tyhjenevät! Bissellä on hyvä aloittaa!
Voihan taustalla olla aitoakin kiinnostusta, mutta mitä sillä tekee kun jäbät on repästy Fjodor Dostojevskin romaanista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1224760Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa43384Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1263190Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss262627Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu732343Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91384Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171255Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41128