Auttakaa hyvät ihmiset!!!...

Toivoton

Minulla on sellainen ongelma:minulla on poikaystävä ja olen seurustellut hänen kanssaan yli vuoden, mutta molemmat tiedämme,että tästä suhteesta ei tule mitään.Kyllä rakastamme toisiamme tosi paljon,mutta meillä on toinen syy.Mies halua olla minun kanssani,kunnes "Jotain tapahtuu". Hän ei tiedä,mitä se jotain on,mutta hän ei ole valmis luopumaan minusta.En minäkään ole valmis,mutta olen varma,että olemme samassa tilanteessa esim.vuoden päästä.Meidän molempien mielestä tämä on ajan hukkausta,mutta emme pysty lopettamaan suhdetta.Vaikka tiedän,että on vaikea ja että syyllisyydentunnekin tulee haluan,että tämä loppuu ja se olisi hyvä molemmille( ei kuitenkaan alussa) Minä olen yrittänyt laittaa välejä poikki,mutta olen aina tullut takaisin.Tämä on niin vaikea minulle.Tiedän,että täällä on älykkäitä ihmisiä ja toivon kauheasti,että autatte minua.Haluan,että se loppuu.Auttakaa.

Kiitoksia paljon etukäteen!

4

875

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elämän opiskelija

Kannattaa ottaa hiukan välimatkaa!Jos ette asu yhdessä,niin sopikaa että tapaatte vaikka viikonloppuisin tai vaikka kahden viikon välein!
      Joskus on parempi pitää paussi vaikka kk. ja
      katsoa asiaa uudelleen.Toisinsanoen ei yhteyden
      pitoa tänä aikana!Aika näyttää tarvitsetteko
      toisianne!Jos ei synkkaa on turha jäädä roikkumaan.
      Pöytä on hyvä myös joskus puhdistaa eli jos on
      jotakin asioita suhteessa jotka kaivelevat ja
      ei ole pystynyt anteeksi antamaan niin erillään
      olo on hyvä lääke.Aika antaa anteeksi jos pidät
      toisesta!Itse olen kokenut monenlaista!
      Esim.Edellisessä suhteessa 5 vuotta kumppanini
      ilmoitti ,että hän muuttaa pois yhteisestä kodista!Sanoin hänelle ,että sinä saat tehdä
      niinkuin parhaaksi katsot!Näin tapahtui!
      Meillä ei ollut riitaa ja ero oli kipeä!
      Hän sanoi myöhemmin ,että ei olisi lähtenyt jos
      olisin lähtöpäivänä pyytänyt!Hän oli kuitenkin
      aiemmin uhannut tehdä niin,mutta sain hänet jäämään!Lähtöpäivänä sanoin hänelle :En kahlitse sinua saat mennä jos itse niin haluat"Koska
      rakkaus ei kahlitse"Mutta muista joku rakastaa
      sinua"."Ovi on auki yöllä ja päivällä milloin vain
      tulet".Tapasimme ystävinä silloin tällöin ja toivoin hänen palaavan.Hän löysi rinnalleen toisen
      jonka kanssa meni myöhemmin naimisiin.Heillä on
      kaksi lasta.1,5 v.elin yksin ja tapasin nykyisen
      puolisoni.Meillä on ihana 6v.tyttö ja olemme
      muutenkin onnellisia.Pahalla en ex.ää muistele
      päinvastoin toivon ,että hänkin on onnellinen.
      Ps.Elämä antaa,elämä ottaa

• Toivoton

Kiitos kauheasti!Ja on ihana kuulla,että sinulla menee hyvin noiden vuosien jälkeen.

Minä tiesin kyllä,että täällä on sellaisia ihmisiä,jotka voivat auttaa minua,mutta en osaanut laittaa mitään.Muuten meillä ei ole luottamus tai muuta ongelma,mutta meillä on jotain este.Se,joka tekee asiasta vaikea on se,että rakastan häntä tosi paljon ja samoin hän.Sinun vastauksesi oli tosi hyvä ja yritän tehdä sitä, mutta tiedän,että se tule olemaan tosi vaikea. Kiitos vielä kerran!

• Jiutz

sano sille että haluat erota.. ja erotkaa.. jos ja kun palaatte takaisin hetken päästä on suhteenne paljon paremmassa kunnossa.

minä seurustelin tässä hiukan aikaa sitten yhden tytön kanssa ja täytyy sanoa suoraan, että pidin häntä täysin itsestäänselvänä ja varmaan vaikutin siltä kuin ottaisin kenet tahansa hänen tilalleen keneen vain törmäisin. ehkä jopa ajattelin jotain sen suuntaista. hän jätti minut sitten lopulta ja nyt oikeasti tiedän rakastavani häntä.. ei hän ehkä minua ota takaisin, mutta jos ottaa niin olen miljardi prosenttisen varma etten ikinä enää ole yhtä kylmä idiootti..

• Friiduli

Toi sun tekstis oli het kun mun elämästä. Mulla on aivan samanlainen tilanne paitsi että ollaan oltu kohta neljä vuotta yhdessä, joten tää menee tosi vaikeaks. Mies on tosi luotettava, ja joskus aivan ihana, mutta se jokin puuttuu ja oon pettänytkin muutaman kerran. Mies ei arvosta mua ollenkaan, ja tuntuu hänkin oottavan jotain. Oon sille kuin joku unilelu, lievitys yksin oloon. Ja samanlaisena minä tunnen hänet. Teemme kaiken tottumuksesta....emme rakkaudesta tms. :(:(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      152
      4934
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3575
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3381
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2861
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      98
      2611
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1645
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      151
      1485
    9. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1482
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1277
    Aihe