naisen itsetyydydys

yksinhuoltaja

aihe on ehkä liiankin arka,mutta todellinen .osa naisista tyydyttää itse itsensä vaikka seurustelukumppani on nukkumassa vieressä.asiaa jälkeen päin tiedustellessa ,nainen kieltää kaiken"tehnyt unissaan" . miten suhtaantua , mies kuitenkin haluaisi rakastella hieman useammin?ja tämä oli toistunut vuosien ajan. mielestäni tämä ei ole pettämistä;vaan asian kieltäminen seurustelukumppanilta on outoa:::.kokemus tästä on omaltakodalta---kommentteja , kiitos!

9

2787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkä pelkää käyttää

Omin käsin hommailu on ihanaa, voittaa aina surkean ja taidottoman ukonrötjäkeen kanssa koheltamisen... Hih.

• yksinhuoltaja

mutta miksi kieltää se?

• sit..

selitys vain minun kohdallani, sinun naisestasi en osaa sanoa.. Koko pitkän suhteen ajan olen harrastanut itsetyydytystä, välillä harvemmin, välillä useammin.. ihan riippuen siitä, miten seksi menee. Toisinaan haluan vain orgasmin, ihan niinkuin miehetkin, ilman sitä seksiin liittyvää "vaivaa". En juurikaan kerro kumppanilleni tästä harrastuksestani, koska en haluaisi joutua kertomaan, mitä ajattelen tyydytyksen aikana, mistä fantasioin. Se on liian henkilökohtaista.

Sit on vielä semonen juttu, mitä moni mies, eikä nainenkaan tiedä. Jos harrastaa seksiä, on siis yhdynnässä, mutta orgasmi jää saamatta, se saattaa aiheuttaa naisille vatsakipuja. Tarkemmonottaen alavatsakipuja, jotka ilmenevät myöhemmin, usein jopa vasta seuraavana päivänä. Kivut muistuttavat vähän kuukautiskipuja.

Kipu johtuu siitä, että kohtu on itseasiassa suuri lihas, joka supistelee yhdynnässä, kun orgasmi jää saamatta, lihas jää tavallaan kramppiin ja saattaa tulla kipeäksi.

Orgasmilla on niin paljon positiivisia vaikutuksia mielialaan, terveyteen ym. niin olisit tyytyväinen, että naisesi tyydyttää itseään. Se ei ole ihan tuulesta temmattu juttu, että nainen on kärttyinen, kun on seksinpuutteessa.

Orgasmi päivässä pitää lääkärin loitolla ;)

• noin

siis monesti meikäläinenkin käyttää sitä hommaa ihan vaan rentoutukseen, esim. aamulla kun ukko on lähtenyt tosi aikaisin töihin ja itse siinä tietty herännyt ja aikaa olisi vielä nukkuakkin, niin jos ei uni muuten tule niin pikku orkut siinä itsekseen ja jo vain uni maistuu uudelleen. Varmaan perustuu siihen kun siinä aamulla rupeaa jo miettimään kaikkia päivän asioita ja muita juttuja, niin touhuilun jälkeen pää on mukavasti tyhjä ja helpommin nukahtaa uudelleen. Käytän kyllä miehenkin kanssa, jos ei ole onnistunut varsinaisessa puuhassa ja tuntuisi että vielä jotain jäi paitsi, helpompaa niin kuin että mies rupeaisi siinä romplaamaan pöpperöissään, saa toki mielellään hieman auttaa ja sen tekeekin.

• nojaa

En oikein tosta asian kieltämisestä osaa sanoa mitään, ehkä tyttösi pelkää pahoittavansa mielesi tai ei muuten vaan kehtaa tunnustaa.

Mitä taas itsetyydytykseen ja rakasteluun tulee, minulle ne ainakin ovat kaksi ihan eri asiaa ja toisistaan täysin riippumattomia. Vaikka harrastaisin mieheni kanssa seksiä joka päivä, voi mun silti tehdä mieli ihan omaakin kättä, enkä toisaalta välttämättä tyydytä itseäni yhtää herkemmin silloin, kun miehenkään kanssa ei seksielämä ole aktiivisimmillaan.

Ei kannata ottaa tuota itseensä, surkuttele vaan naista jos ei pysty asiasta avoimesti puhumaan. Pettämisestä tossa nyt ei ainakaan ole kysymys.

• puutetta kärsinyt

Mun piti aikanaan tyydyttää itseäni salaa, koska poikaystäväni ei jotenkin voinut hyväksyä sitä, että hommailin itsekseni. Mun oli kuitenkin "pakko" tehdä niin, koska olin kovassa puutteessa :( Kun asuu toisen kanssa, ja on rakastunut, niin tekisi mieli seksiä, mutta kun toinen ei halua, niin täytyy edes itse itseään tyydyttää. Yleensä mulla ei ollu siihen muuta tilaisuutta (eli en ollut yksin kotona juuri koskaan), kuin peiton alla salaa. Tilannen on toki aivan eri kuin alkuperäisen kirjoittajan... jossa mieskin siis olisi halunnut seksiä. Ehkä nainen ei halunnut pahoittaa miehen mieltä myöntämällä että seksi yksin on kivempaa kuin miehen kanssa ?? Itselleni se oli korvike puutteeseen.

• juulia

sulla outoja ämmiä..

• yksinhuoltaja

samaa mieltä:)

• tarvitsmus
        yksinhuoltaja kirjoitti:

samaa mieltä:)

olike tycke olike smak.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      2
      9088
    2. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      2
      5335
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      172
      5054
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      26
      3659
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      179
      3480
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      42
      2997
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2729
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      34
      2096
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      12
      1974
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1915
    Aihe