ex-painajainen

tipi

Mieheni juoksi vuosia ex-sien luona kahvilla, lähetteli sähköpostia ja tekstiviestejä.

Yhden luonna hän on juossut 10 vuoden ajan. Hän säilyttää heidän lahjojaan ja kuviaa meidän asunnossa, uuden yöpöydänlaatikossa.

Törmään ex-siin joka päivä kun asun pienessä kaupungissa ja tulee paha mieli kun eräs heistä kyselee meidän asioista kokoajan ja lähettelee miehelleni terveisiä. Kyseinen nainen on ollut ongelma suhteessamme kokoajan. Hän tuli työpaikalleni ja kertoi kuinka hyviä ystäviä he ovat mieheni kanssa ja kuinka paljon pitää miehestäni.

Nainen ilkeilee minulle ja vihjailee asioista minulle kokoajan. Yritän olla välittämättä tiedän että jos näyttäisin naisella että hänen käytös häiritsee niin hän kiusaisi vielä enemmän. Kun puhun asiasta miehelleni niin hän ei usko sitä että nainen voisi olla ilkeä, minä olen vain mustasukkainen.

Minä olen ollut mieheni kanssa 2-vuotta ja tämä nainen on ollut mieheni elämässä "ystävänä"12- vuotta. Minusta tuntuu että olen aina kakkonen mieheni elämässä ja nämä naiset ovat miehelleni tärkeämpiä kuin minä. Pelkään että mieheni pitään yhteyttä näihin naisiin vielä selkäni takana ja puhuu meidän asioista heille, mielestäni parisuhdeasiat ovat henkilökohtaisia eikä niitä pidä puida ex-sien kanssa. Olenhan minä mustasukkainen mutta kuka ei olisi onhan heillä pitkä "ystävyys" takana, ja sen naisen omistava käytös pelottaa minua. Siis mitä minun pitäisi tehdä!!

3

1273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Immuburg

Äijäs leikkii jotain auervaaraa, jätä se pässi ja etsi joku jolle riität.

• ellinoora

Minunkin mieheni käy kahveilla exänsä kanssa ja haluaa muutenkin olla ystävä. Minä en tuohon ystävyyssuhteeseen mahdu mukaan, mieheni ei sitä halua. Vaikka mieheni vakuuttaa ettei heidän välillään ole mitään muuta kuin ystävyyttä, en kuitenkaan jotenkin pohjimmiltani pysty siitä vakuuttumaan.

Heti jos mies on jossain tavoittamattomissa (ei vastaa puhelimeen tms) muutaman tunnin ajan, mietin missähän se mahtaa olla, varmaan siellä exällä, ei vaan kerro mulle kun arvaa mun loukkaantuvan. On rasittavaa kun jatkuvasti mielessä vilahtaa "mitä jos" ja tulee sellainen mustasukkaisuuden viilto sydämeen. Minkäs teet, jos toinen pettää tai jättää, ei siihen mustasukkaisuudet tai omistaminen auta.

Jotenkin vain toivoisi että mies ymmärtäisi sen, että minä olen exää tärkeämpi (vai olenko?) ja että ei saa salailla minkäänlaisia yhteydenpitoja. En ainakaan voi uskoa että yhteydenpito olisi jotenkin loppunut sen myötä kun tunnustin viikkoja sitten olevani mustasukkainen tästä exästä. Nyt vain mies ei enää kerro niistä.

Kiukuttaa. En edes pysty olemaan oikein onnellinen, kun märehdin näitä juttuja ja epäilen - vaikkakin sitten epäilisin ihan syyttä. Aiheesta meillä ei voida enää oikein kotona keskustella, kun mies jotenkin kiukustuu.

• tee jotain !

Jos miehelläsi on puhtaat jauhot pussissa eikä ole mitään salattavaa sinulta exiensä suhteen niin pyydä päästä mukaan kahville joskus ku exä ja miehesi tapaavat ? tai pyydä exä teile joskus ? jos jompi kumpi kieltäytyy tai keksii verukkeita niin tiedät silloin itsekin mitä heillä on silloin meneillään. Ei kannata olla liian sinisilmäinen. Ja jos miehesi tietää, että kärsit tilanteesta ja että se loukkaa sinua eikä kuitenkaan lopeta tapaamisia tai ole niiden suhteen avoin ja ota sinua mukaan niin ei hän sinua tunnu kauhean paljon silloin arvostavan lopulta, kun pitää toisen naisen tapaamista sinua tärkeämpänä. Kysy mieheltäsi suoraa n miten on ja miltä sinusta tuntuu ja mitä ajattelet asioista. Älä alistu loukkaavaan kohteluun hyvä nainen!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4526
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      86
      4215
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3678
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3607
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      114
      2637
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2458
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2342
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2339
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2319
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2204
    Aihe