Kun jonkun ämmän profiilissa esim "159cm m-xl itseeni todella tyytyväinen", on kyseessä alle 159cm ja vähintään 20 kiloa ylipainoinen läskiperse. Ja rumakin vielä. Ja lisäksi haukkuu miehia erinäisistä syistä koska tietää itse olevansa ruma ja vastenmielinen.
Ämmien profiileista
9
1703
Vastaukset
- nyt tietoinen
Kiitos tästä tiedosta tärkeästä tiedosta, jota kukaan muu tuskin itse huomee...Nyt olet avannut meidän silmämme todellisuudelle.
- psykologi
Joku ajattelija on joskus sanonut, että kun kouluttamaton analysoi tai tietämätön "tietää", syntyy pahaa jälkeä. Mutta kaipa tärkeintä onkin, että tyhmät voivat purkaa vi...nsa itsestään ulos. Tuskin kyllä'kään olo helpottuu...
- epilogi
psykologi kirjoitti:
Joku ajattelija on joskus sanonut, että kun kouluttamaton analysoi tai tietämätön "tietää", syntyy pahaa jälkeä. Mutta kaipa tärkeintä onkin, että tyhmät voivat purkaa vi...nsa itsestään ulos. Tuskin kyllä'kään olo helpottuu...
korkeasti koulutettu analysoi
- se..
sua rassaa, jos se nainen on itseensä tyytyväinen? Sehän se ongelma sinulle ilmeisesti on.
Tuota en oikein tajua miehissä.. Pitäisikö naisten, joiden ulkonäkö ei miellytä kriittisimpien silmää, inhota ja halveksua itseään sen vuoksi? Pitäisikö sellaisten naisten pysyä kotona, vetää verhot kiinni ja kieltäytyä elämästä, ettei kaltaisesi satu vaan rasittumaan heidän olemassaolonsa vuoksi?
Toki tiedän, että kirjoituksesi oli pelkkä provo, mutta jokin sinut saa kirjoittamaan tuollaista. Onko se siis pätemisentarve ja -halu, jota koitat tyydyttää muiden huonommuutta osoittamalla, toivoen sillätapaa näyttäväsi itse paremmalta muiden silmissä? Vai ihanko oikeasti sinua häiritsee, että joku lyhyt ja ylipainoinen nainen voi olla sinut itsensä ja ulkonäkösä kanssa, jopa tyytyväinen itseensä?- Ihmetyskummitus
..varmaan "N-Type" tooosi ihq tyyppi.
Minä ihan suorastaan juovuin valovoimaisesta kirjallisesta ilmaisustasi...:D Muista lähettää ala-asteesi aidinkielen opettajalle iso kukkapuska ja vaikkapa liittää kukkien oheen vielä kopio tuosta mainiosta kirjoituksestasi! Opettajasi on varmasti ylpeä sinusta!
- purkaa
täällä kaikki oman elämänsä turhautumat? Olen minäkin turhautunut ja panettaa niin vietävästi, mutta ei se ole kenenkään syy!
- =)))
sellaselta 158 senttiseltä 20 kiloa ylipainoiselta itseensä tyytyväiseltä naiselta. Muutenhan ei olisi noin katkera. ;)
M-koko on muuten keskikoko, ei mikään lihavuuden luokitelma, tiedoksi vaan. ;) - jami44v
saanut pakit naiselta joka pitää omasta kehostaan koostaan huolimatta? Katsoitko peiliin ja säikähdit koska et tunnu olevan itseesi tyytyväinen ollenkaan?!?? Oon nähnyt tytön josta kirjoitit ja se mimmi on ok tyyppi ja todella tyytyväinen itseensä! Saitko siltä pakit kun noin vihaisena kirjoittelet? Sain pakit muuten itekin en silti haukkumaan ala vaan pidämme edelleen yhteyttä ja ystävyys säilyi.
- tiedät kuka...
mutta älä kiusaa muita vaikka sut jätinkin;/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?2012488Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä911250Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1795147Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353780Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963594Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss543257Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092944Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132638Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie572207Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy192015