En haluaisi sekaantua, mutta mies on sika. Vaimo/Ystäväni ei tiedä mitään, mutta itse sattumalta tiedän.Jos käräytän ukon miten sen tekisin....
ystäväni mies pettää
15
2984
Vastaukset
- että silti
joudut itsekin "syntipukiksi", ja menetät molempien ystävyyden, sekä petetyn että pettäjän.
Näin käynyt. - kertoisin
vaikka varmaan ystäväsi tuntee sen jälkeen vihaa myös sinua kohtaan mutta ajan päästä hän tulee sinua kiittämään siitä että kerroit ja pitää sinua tosiystävänä.
- on ystävyys
Toivoisin, että ne ihmiset joita nimitän ystäviksi ovat nimun puolellani. Eivätkä salaisuuksien ylläpitäjiä, mutta joku voi ajatella eri tavallakin. Tieto lisää tuskaa.
- Ystävä
Olen sopinut ystäväni kanssa et jos näemme tai kuulemme toistemme miesten tekevän jotain jonka voi pettämiseksi tulkita aloitamme kertomisen "kannattais kattoo vähä miehes perään". Toinen voipi sitten kysellä jos tahtoo tietää lisää. Sopimus tehtiin kun juteltiin kerran kertomisen vaikeudesta.
- Tilanteessa
Kannattaa kertoa. Muuten homma sairastuttaa koko perheen. Muu perhe ei tiedä mitään ja paha olo alkaa vellomaan. Koska todellista syytä ei tiedetä. niin siihen ei voi puuttua.
Jos toinen vanhemmista on läsnä vain ulkopuoliseen, niin paljon on perheestä pois mikä siihen kuuluu.
Ihminen voi valita vieraan suhteen tai rohkea valitsee terapian.
- -----------------
Yritä saattaa asia ystäväsi tietoon puolivahingopssa, onko mahdollista? Viestintuojat nimittäin useasti ammutaan :-)
- Yks petetty
Kerro ystävällesi se, minkä varmuudella tiedät. Kerro, mitä olet varmuudella nähnyt ja jätä johtopäätöksien teko ystävällesi. Varaudu siihen, että ystäväsi ei välttämättä usko sinua. Jos ystäväsi hylkää sinut kertomasi takia, ystävyytenne on uhattuna. Toisaalta jos et kerro, et ehkä voi itse jatkaa aidosti ystävyyttänne.
- annika
kerro se kaverille ......se on hyvää kaveri teki
- Tietysti kerrot
Todillinen ystävä joko kertoo suoraan tai nimettömällä kirjeellä...aika, paikka ja henkilö olisi hyvä tietää...
Kunnon ystävä ei varasta toiselta elämää, vaan vapauttaa hänet petoksen uhrina olemisen...ilmoittaisithan auto varkaudesta joka on pientä tähän verrattuna!
Itse HALUAISIN tietää!!!!! - spk
eivät kertoneet vaikka tiesivät ja ovat juuri siksi ex-ystäviä. Olisi ainakin minua auttanut jos olisivat kertoneet - olisi säästynyt 4 hyvää nyt hukkaan heitettyä vuotta.
- irmeli
Minä ainakin haluaisin tietää, enkä elää valheessa. Kuinka loukkaavaa, että muut tietävät mutta vaimo saattaa luulla, että kaikki on ok.
- ...äläkä mieti!
Sitä parempi mitä pikemmiten!
- lady
sanoisin sille miehelle, että tiedän hänen toisesta suhteestaan. Kehoitan häntä lopettamaan ja mikäli ei lopeta kerrot, että kerrot asiasta hänen vaimolleen. Eikähän tepsi.
- Delete
Pitäähän sitä saada tietää millaisen tyypin kanssa (luulee) olevansa. Kerro siis ihmeessä, tuskin ukko siitä paranee...
- toisten yksityis asiaan
..voi tapahtua jotain vakavaakin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1534948Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa193575Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1603381Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss382877Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu982621Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie212026Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181873Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky101665Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1521486Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo111482