Ystävän päivä 14.2!

Nainen78

Miten teillä vietetään ystävän päivää?

-ravintolassa: romanttisella illallisella
-baarissa: lähdette bilettämään
-makkarissa
-kavereiden kanssa
-yksin?

Mä rakastan kaikkia kissanristiäisiä ja tälläsiä juhlia/juhlapäiviä.. nyt vaan on niin että rakkaani on aika lailla tuon viikon yötyössä ja en näe häntä..paras ystävätärkin lähtee kaupungista.. ei hajuukaan mitä tekis! Vähän harmitta, kyllä kortin nyt kullalle ainakin laitan, mutta siihen se taitaakin jäädä...

Mitäs te muut meinaatte??
Vielä on aikaa suunnitella.

20

1982

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heitit pahan!

Jaa a..Eipä äijä oo mitään puhunut, tuskin muistaakaan ystävänpäivää. =)
      Luultavasti ollaan kotona, ihan normaali ilta tulossa. Taitaa kattoa jääkiekkoa kaverinsa kans, sattui sopivasti tiistaipäiväksi. ;) Meillä ei oo tapana kovinkaan vietää noita päiviä joten tuskin tullaan viettäänkään. Että tällaista meillä..Mutta ei haittaa, en niin piittaakaan..

• ystävän päivää

pirun ärsyttävä teennäinen "juhlapäivä". niinku ystäviä ei voisi muistaa muulloinkin ja milloin vaan???

• tyttöystäväni

Syömään Amrilloon, sen jälkeen kotiin ja sytyttelen kynttilöitä ja lepertelen hänelle kauniita sohvan nurkassa, seurusteltu jo monta vuotta =) Töihin voisin myös lähettää kortin hänelle..

• hyvin

kun ajattelee sitä että jotkut miehet ei välitä **kaakaan naisestaan, vaan antaa vaan olla.

• Suomessa

Vietetäänkö sitä Suomessakin?
      Luulin ihan amerikkalaisten hömpäksi.

• Ellimelli

Toivottavasti ei yhtään mitenkään. Eka ystävänpäivä tämän miehen kanssa, mutta lupaavasti kaupassa eilen kommentoi tämän olevan ihan turha juhla. Eli toivon kovasti, ettei mieheni keksi yhtään mitään erikoista siksi päiväksi enkä kyllä itsekään aio.

Paljon mieluummin spontaaneja välittämisenosoituksia arkeen kun pakolla jonain tiettynä päivänä vuodesta. Ei kiitos.

• ainakin

juhlitaan. On meidän kihlapäivä ja aina on jotenkin romanttisesti se vietetty tai laitettu kotia jotain erikoista herkuttelua... Kumpikin satsaa päivään,vaikka työpäivätkin venyvät vuorojen myötä. Kun lapset nukkuvat, meillä on aikaa. Muuten tuo ystävänpäivä kyllä menee muiden päivien joukossa, mitä nyt lasten kanssa saatetaan tehdä vaikka erityinen herkkupäiväkeikka.

• juhlitaan

oikein kunnolla! aion koristella kodin ruusuilla, ostaa uudet vaattteet ja käydä kampaajalla laittautumassa. mieheni järjestää sitten joka vuosi jonkun yllätyksen ja menemme myös ulos syömään (ravintoloihin missä emme normaalisti käy). ja toki lahjat kuuluu myös asiaan!

• ei ole

rahaa laittaa kotia tai itseä tai ole kumppania, mutta kiva että sulla on asiat kunnossa ja kiva mies.

• aina rahaa tarvita
        ei ole kirjoitti:

rahaa laittaa kotia tai itseä tai ole kumppania, mutta kiva että sulla on asiat kunnossa ja kiva mies.

kotonakin voi laittautua, ja myös kotia voi laittaa ihan ilmaiseksi. se on vaan asenteesta, jaksamisesta ja mielikuvituksesta kiinni. ja jos ei ole kumppania, voi tehdä jotain samanlaista kivaa ihan vain ystävien kesken!

• mitenkään!

Aivan joutava koko keksintö.
      Mua ei vois pätkääkään kiinnostaa tämmöset Suomeen "uitetut" juhlat ja hössötys-kulttuurit.
      Menkää muualle täältä, jos ei perinteinen Suomalainen kulttuuri kelpaa.

Nimim.
      "Suomessa on kaks juhlaa. Joulu ja Juhannus!"

• minä ainakin

olen töissä yöhön asti :( mutta mies antoi jo tänään lahjan ja sanoi että tiistaina tulee uusi :)

Itse ajattelin yllättää miehen jo perjantaina töiden jälkeen.. kun ei muuten tahdo ehtiä minun vuorotöiden takia.

• vaan

niinkuin kaiken muunkin ajan

• homma

mies on töissä silloin.. mutta maanantaian kerkeisi tekeen jotakin.. jos vaikka kokkailisi, hellisi toista, kävisin hakemassa ihanan kortin, ostaisin vaikka suklaasydämiä.. viime vuonna ostin sellasseen I love you tikkarin =)

• tälleen

Mulla on synttärit just ennen ystävänpäivää, tuntuu et ne kaks päivää menee vähän ristiin. Mies hemmottalee synttäreinä oikein kunnolla joten en odota et se mitään erityistä keksis heti sen jälkeen. Niimpä olen ajatellu et ystävänpäivä ois vähän niinkun mun juttu. Jotain pientä herkkua olen sit hommannu, teemana sydämet ja punainen väri. En mitään ihmeellistä. Koska ne synttärit osuu niin lähelle ni jotenkin ystävänpäivä ei tunnu niin juhlittavalta, oispa ees viikko väliä! Kiva päivä kuitenkin.

• minä

vuosi sitten kirjoitettiin avioeropaperit ko. päivänä. Ei se päivä muita kummempi ole.

• täällä..

pari vuotta sitten dumppasin ex miehen 3,5 vuoden suhteen jälken pihalle asunnostamme.. roudasin kassin hänen eteensä ja sanoin että takaisin ei ole tulemista... loppujenlopuksi siitä tuli hyvä ystävän päivä.. vietin sen usean hyvän ystävän kanssa tupareissa =)

• Scarlet.

Tuskinpa tuota tulee hirveästi vietettyä... aamulla täytys jaksaa kuunnella ruotsin ylioppilaskuuntelu ja mies kun on intissä, niin ei sitä varmaan vietetä.. tosin seuraava viikonloppu siitä voi olla aika söpistelyä miehen kaa, kun se on tän viikonlopun kiinni.. :)

• Manfred

Normaali työpäivä, ilta kuluu kurssilla, jonka jälkeen tuskin jaksaa enää mitään...

• elämässämme

se periaate, että suhteessamme ystävän päivä on joka päivä. Emme ole vain yhtenä päivänä vuodessa ystäviä vaan ihan jokaikinen päivä.

Niin että vietämme kaikki päivät monilla eri tavoilla. 14. helmikuuta ei poikkea muista päivistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      129
      3249
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2706
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      83
      2439
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      121
      1299
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1228
    Aihe