Joopa joo =(((

Joo tässä taas kirjoitellaan, on paha olla..vaimo jätti, on jo uusi mies kuvioissa..sen tiedä että jos seuraavan kerran nainen tulee sanomaan että "haluaa aikaa ja tilaa ajatuksilleen..jos muutettaisiin erilleen vähäksi aikaa.." on sillä aivan takuu varmasti uusi "hemmo" kierroksessa..itsekkin yritin heti uutta suhdetta..olin ihastunut..viikko meni..ei mitään tunnetta..nyt on pakko olla yksin ja käydä surutyö läpi..vasta nyt kun reilu kuukausi ollaan asuttu erillämme on päähän viimeinkin tunkeutunut uusi ajatus: ei mitään toivetta, se oli siinä 17 vuotta, hukkaan.. masennus on kova..onneksi on hyviä ystäviä jotka auttavat ja tukevat, tässä henkilökohtaisessa helvetissä..jos tässä mitään oppii on se että naiset eivät halua miettiä mitään vaan hurvittelevat jo uuden ihastuksen kanssa..se on vaan keino päästä pälkähästä ja katsella josko uusi liaani todella pitää..

9

1616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

Aivan varmasti molemmissa sukupuolissa näitä löytyy. Kohdallasi tuntuu vain siltä että ne on ne naiset...

• Juk44

Välillä potkii elämä aika lujasti päähän. Mutta nämä asiat on sellaisia että niitä ei kannata juosta pakoon vaan käydä läpi ja jatkaa eteenpäin.

Ja p....t tuskin lohduttaa tuossa vaiheessa, mutta jos olen minä selvinnyt niin selviät sinäkin. Tiedän että sitä on aivan romuna ja palasina tuossa vaiheessa. Osa paloista on totaalisesti hukassa. Mutta voimia mies, älä anna periksi.

Kevät on tulossa ja sen jälkeen on tulossa kesä, sitä odottaen voimia ja jaksamista, pidä nokka pinnalla

• Kirsikka60

Kertokaa minulle hyvät miehet, miten kannattaisi hoitaa avioero? Kun nyt useampikin valittaa sitä, että vaimo lähti ja on jo uusi mies kierroksessa...

Minä olen yrittänyt erota jo jonkin aikaa, mutta EN halua sitä tehdä toisen miehen takia, vaan monien eri syiden vuoksi, mitkä ovat kasautuneet vuosien varrella. Jostakin syystä mies ei vaan sitä suostu ymmärtämään - luulee että minulla on jonkinlainen tilapäinen mielenhäiriö!
      Myönnetään, että nyt kun olin jo päätökseni tehnyt, olen tutustunut erääseen mieheen... Hän ei kuitenkaan ole millään tavalla osallinen taikka syyllinen eroajatuksiini.
      Nyt vaan näyttää sille, että ainut tapa millä saan mieheni uskomaan, että todellakin haluan eron on se, että sanon syyksi toisen miehen! Sitä en kuienkaan haluaisi, koska en tiedä, onko tämä uusi tuttavuus sellainen, jonka kanssa haluan elää loppuelämäni - vaikkakin viihdymme yhdessä. Jo käytännön syistä yhteiselämä hänen kanssaan on ainakin tällä hetkellä mahdotonta, koska asumme eri paikkakunnilla. Miksi minun pitäisi sotkea hänet tähän asiaan?
      Onko miesten helpompi käsitellä yksin jäämistään, jos sen voi laittaa jonkun toisen miehen syyksi???

• Mies.

Sinulla on todelliset syyt erota, mutta mies ei usko?

Se on niin yksinkertaista, että kerrot ne syyt, uskoopa miehesi tai ei, niin tee se, mihin syyt mielestäsi johtaa. Pelkuruutta on vääntää asia toiseksi, mitä se oikeasti on ja ottaa toinen mies mukaan kaikkeen, sillä silloin tämä toinen mies saa miehesi tuntemuksia niskoilleen ihan syyttä. Miksi vedät jonkun kolmannen syyttömän eroprosessiinne?

Teet itsellesi ja uudelle tuttavuudellesi karhunpalveluksen vetämällä hänet eron syyksi, jos hän ei oikeasti sitä ole.

• Niin en varmasti itsekkään ollut helpoimmasta päästä, ja jokaisessa kattilassa on myös kansi.. mutta ihmetyttää naisten kiire ampua heti uuteen mieheen kiinni..ettei vaan jäisi yksin..vaimokin lässyttää että "lapset ovat minulle no1" no eipä siltä vaikuta, yritin sanoa että ollaan edes niinkauan yhdessä että lapsilla saataisiin murrosikä ohi..mutta ei..mikään ei tehoa..päätös on tehty.. ja tästä yksin jäämisestä, mitä ihmeen väliä sillä on onko siinä toinen ukko vai vaikkapa vihreä marssilanen, naiset vaan ovat rakennetut niin että rohkeus ei riitä lähteä ennenkuin uusi "ymmärtäjä" on kehissä.. ja näitä ymmärtäjiä pimpsan perässä on kapakat täynnä..tule tänne voi minä ymmärrän sinua..jätä se sika..minä taasen olen oikein luotettava mutta en halua kertoa miksi minä olen eronnut..ymmärrät kai että se oli exvaimon vika..välillä tuntuu että eikö naisilla ole oikeasti sielua..mikään ei satu, mikään ei tunnu.. noh ehkä tämä on taas katkeran miehen valitusta.

• Eronnut nainen......
        reiluhemmo kirjoitti:

Niin en varmasti itsekkään ollut helpoimmasta päästä, ja jokaisessa kattilassa on myös kansi.. mutta ihmetyttää naisten kiire ampua heti uuteen mieheen kiinni..ettei vaan jäisi yksin..vaimokin lässyttää että "lapset ovat minulle no1" no eipä siltä vaikuta, yritin sanoa että ollaan edes niinkauan yhdessä että lapsilla saataisiin murrosikä ohi..mutta ei..mikään ei tehoa..päätös on tehty.. ja tästä yksin jäämisestä, mitä ihmeen väliä sillä on onko siinä toinen ukko vai vaikkapa vihreä marssilanen, naiset vaan ovat rakennetut niin että rohkeus ei riitä lähteä ennenkuin uusi "ymmärtäjä" on kehissä.. ja näitä ymmärtäjiä pimpsan perässä on kapakat täynnä..tule tänne voi minä ymmärrän sinua..jätä se sika..minä taasen olen oikein luotettava mutta en halua kertoa miksi minä olen eronnut..ymmärrät kai että se oli exvaimon vika..välillä tuntuu että eikö naisilla ole oikeasti sielua..mikään ei satu, mikään ei tunnu.. noh ehkä tämä on taas katkeran miehen valitusta.

Hei!
        Nyt kyllä yleistät...
        Itse eronnut, asunut yksin 3 kk ja edes pientä ajatusta ei ole tullut päähän että etsisin "lohduttajaa".
        Tosi pahalta tuntuu, mutta pyrin elämään päivän kerrallaan. Kiitollisena illalla, että pysyin kasassa koko päivän...Ehkä tämä tuska helpottaa joskus.
        Toivotan sulle paljon voimia ja jaksamisia, usko tai älä, mutta tiedän miltä sinusta tuntuu!

• Eronnut nainen...... kirjoitti:

Hei!
        Nyt kyllä yleistät...
        Itse eronnut, asunut yksin 3 kk ja edes pientä ajatusta ei ole tullut päähän että etsisin "lohduttajaa".
        Tosi pahalta tuntuu, mutta pyrin elämään päivän kerrallaan. Kiitollisena illalla, että pysyin kasassa koko päivän...Ehkä tämä tuska helpottaa joskus.
        Toivotan sulle paljon voimia ja jaksamisia, usko tai älä, mutta tiedän miltä sinusta tuntuu!

joo taidanpa yleistää, katkeruus on vaan kova ei mahda mitään.. kaikkein vaikeinta on varmasti se että kuitenkin rakastan naisen kanssa olemista..kaikkein helpointa olisi jos voisi olla jonkinmoinen munkki jossain pirun "retriitissä" mutta naiset ovat kuitenkin minusta ihania..joka tapauksessa..
        voimia sinullekkin..kyllä tämä tästä..

• Eronnut nainen...
        reiluhemmo kirjoitti:

joo taidanpa yleistää, katkeruus on vaan kova ei mahda mitään.. kaikkein vaikeinta on varmasti se että kuitenkin rakastan naisen kanssa olemista..kaikkein helpointa olisi jos voisi olla jonkinmoinen munkki jossain pirun "retriitissä" mutta naiset ovat kuitenkin minusta ihania..joka tapauksessa..
        voimia sinullekkin..kyllä tämä tästä..

Tiedän tunteen!
        Itse suunnitellu lähteväni nunnaluostariin, mutta totesin että ehkä sittenkin parempi olla kotona ja perustaa tänne kilpaileva "laitos"! Tervetuloa hiljentymään ja tylsistymään... ;)
        Tsemppiä!!! Kyllä me tästä selvitään, usko pois!!!

• hupakko

on helpompi löytää lohduttaja.
      Oma ero sen näytti. Asumuseroa kului vain viikko niin jo oli miehellä lohduttaja joka hoiti pyykit ja kaikki...
      Itselle ei tullut mieleenkään hommata ketään yritin vain saada arjen lastenkanssa sujumaan. Toinen ei yhtään ylimääräistä aikaa niiden kanssa viettänyt ja kun tuli niitä katsomaan aina haki joko jonkun tavaran tai tinkasi enemmän vapaata jotta saisi omaa aikaa???
      Mitä ne lapset sitten olivat, vierasta aikaa vai?
      Kyllä ne miehetkin osaa.
      Oikeasti se kai on kysymys luonteesta eikä sukupuolesta.
      Kuukausi on lyhyt aika ja usko pois arki se tulee x uuteen suhteeseenkin ja oletko sitten tarpeeksi vahva että et ota takaisin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      97
      4598
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      49
      3152
    3. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      85
      2899
    4. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      79
      1667
    5. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      41
      1460
    6. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      102
      1244
    7. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      15
      997
    8. Miksi syyllistät minua siitä etten pysty vastaamaan tunteisiin?

En minä sille mitään mahda. Tuntuu pahalta. En pysty enää keskittymään mihinkään enkä nauttimaan mistään, kun tämä tilan
      Ikävä
      40
      901
    9. Miehen taloudellinen tilanne ja

halu tarjota suojaa kaikin tavoin on usein perheen selkäranka. Siksi naisen ei ikinä pitäisi jättää huomiotta miehen rah
      Ikävä
      25
      890
    10. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      184
      874
    Aihe