Miehen naiskavereista.

Riku-78

Törmäsin kiinnostavaan sattumukseen ja ajattelin että teiltä naisilta saisi asiallista valaistusta asiaan.

Mies on seurustellut yli puolivuotta naisensa kanssa ja hänellä on muutama ex jotka ovat jääneet kavereiksi eron jälkeen. Tämähän on aina luottamusjuttu, MUTTA: eräs näistä kaverinaisista on kovasti halunnut tavata miehen uuden seurustelukumppanin ja tuonut esiin mahdollisuuden käydä vaikka kahvilla yhdessä ja tutustua sitäkautta, mutta jostain syystä välttelee aina kaikkia mahdollisia tilanteita joissa voisi tuo kohtaaminen oikeasti tapahtua.

Esimerkki 1) mies on kaupungilla ja tapaa kaverinaisen joka jää jututtamaan kadulla ja kertomaan kuulumisia. Mies on menossa tapaamaan tyttöystäväänsä läheiseen kahvilaan ja pyytää kaverinaista sinne mukaan. Kaverinaisella on yhtäkkiä kiire bussiin tms. Kohtaamista ei tapahdu.

Esimerkki 2) mies ja kaverinainen tapaavat kadulla kun molemmat ovat iltalenkillä. Matka jatkuu kohti miehen tyttöystävän asuntoa mihin mies on menossa käymään. Vähän ennen tyttöystävän taloa, mies kertoo että kohta muuten tulee se talo missä tyttöystävä asuu ja pyytää kaverinaista myös tervehtimään tyttöystävää samalla. Kaverinaisella on yhtäkkiä kiire kioskille, kauppaan tai ihan mihin tahansa muualle. Kohtaamista ei tapahdu.

Esimerkki 3) Kaverinainen soittaa miehelle että sopisiko että hän tulisi käymään tuossa 4 maissa... Mies sanoo että tule vaan, tyttöystäväkin on tulossa käymään joten juodaan yhdessä kahvit. Tyttöystävä saapuu 3 jälkeen, mies kertoo että kaverinainenkin on tulossa piipahtamaan. Kaverinaista ei kuitenkaan näy koko iltana, ei soita eikä ilmoita ettei pääsekään tulemaan. Mutta soittaa seuraavana aamuna ja aloittaa puhelun "ootko yksin vai onko siellä joku?" Mitään ns.tärkeää asiaa hänellä ei kuitenkaan ole, eikä edes pahoittele että jätti tulematta edellispäivänä käymään.

Mua kummastuttaa tässä se että miksi tuo kaverinainen toistuvasti ilmaisee miehelle haluavansa tutustua tähän tyttöystävään, mutta kuitenkin vesittää kaikki mahdollisuudet?

Kaverinainen tiettävästi seurustelee mutta ei koskaan puhu poikaystävästään tai muutenkaan tuo häntä mihinkään kaupungille, eikä mies ole koskaan nähnyt ko. poikaystävästä. On kuullut vaan puheita kaverinaiseltaan.

Eli voisko joku kertoa onkohan tässä jotain outoa, vai onko toi ihan normaalia?

11

1591

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outo on

Ihan selvästi haluaa muka olla kaveri, todellisuudessa ei halua. Haluaa, että mies ajattelisi tämän olevan avoin, mutta ei ole. Haluaa miehen ja kokee tyttöystävän uhaksi.
      Ei ole oikea kaveri eikä pysty koskaan tulemaankaan kohtaamiseen, missä on tämä toinen nainen, koska kaverilla on muuta mielessä kuin kaveruus.

• ----------------

joo se kaveri nainen yrittää pelata omaan pussin tuossa asiassa, ei kannata olla yhteyksissä mikäli toiminta on tuollaista, nimim, kokemusta on...

• selviö

Näin äkkiseltään maallikon silmin sanoisin, että tämä kaverinainen ilmeisesti haluaisi olla muutakin kuin kaveri. Eli antaa ymmärtää, että on 'vain kaveri' ja kiinnostunut tapaamaan myös tyttöystävän, mutta oikeasti hengailee vain hemmon kaverina, kun on tähän niin ihastunut.

Ei kait kukaan halua nähdä ihastuksensa tyttöystävää ja miten nämä kujertelevat keskenään.

Myös se, ettei ole esitellyt omaa poikaystäväänsä on omituista. Viittaisi siihen, ettei halua tehdä poikaystävästään suurta numeroa.

Kaverinainen haluaa omia tämän miespuolisen kaverinsa itselleen - ei halua siihen tyttö- eikä poikaystäviä mukaan.

Mielestäni ihan selvä tapaus.

• n23n

No selvästi: nainen haluaa vaikuttaa "hyvältä jätkältä", jotta sinä edelleen ihailisit häntä. Mutta kun ei ole hyvä jätkä, vaan mustasukkainen.

• näin on näreet

Oikeasti tuo nainen ei hae pelkkää kaveruutta. eikä ole olemassa mielestäni vastakkaisen sukupuolen kanssa kaverisuhteita missä ei olisi seksuaalista väritystä.

• Riku-78

Tuota ollaan kaverin kanssa vähän funtsittu että pakkohan tässä on olla jotain häikkää. Kyllähän se näin miehen järjellä aateltuna menee niin että jos kerran sanoo että haluaa tavata ja tutustua niin sitten myös tekee niin eikä keksi mitään tekosyitä tai tee ohareita.

Mutta kiitti asiallisista viesteistä teille kaikille.

• littleunforgiven

tiedän, ettei sellainen ystävyyssuhde ole mahdollinen tms, mies ja nainen siis.
        minun poikaystävälläni on monia naisystäviä, kuten hän sanoo.silti on ennen sanonut, ettei sellainen kaverisuhde ole mahdollinen.
        en tajua enää mitään. hän oli kaupungilla, erään naisystävänsä kanssa, ja soitti vielä minulle sen kertoakseen!
        nyt äskettäin soitti menevänsä uudestaankin tämän kanssa kaupungille kun tämä häntä pyysi, koska viimeksi heillä oli liian vähän aikaa kun naisen täytyi lähteä jo yhdeksältä.
        JO YHDEKSÄLTÄ SAATANA?!
        he siis olivat kahdeksan ja puoli tuntia yhdessä kaupungilla.
        auttakaa, miehet ja naiset. minä en ymmärrä enää mistään mitään.

• Veivikö
        littleunforgiven kirjoitti:

tiedän, ettei sellainen ystävyyssuhde ole mahdollinen tms, mies ja nainen siis.
        minun poikaystävälläni on monia naisystäviä, kuten hän sanoo.silti on ennen sanonut, ettei sellainen kaverisuhde ole mahdollinen.
        en tajua enää mitään. hän oli kaupungilla, erään naisystävänsä kanssa, ja soitti vielä minulle sen kertoakseen!
        nyt äskettäin soitti menevänsä uudestaankin tämän kanssa kaupungille kun tämä häntä pyysi, koska viimeksi heillä oli liian vähän aikaa kun naisen täytyi lähteä jo yhdeksältä.
        JO YHDEKSÄLTÄ SAATANA?!
        he siis olivat kahdeksan ja puoli tuntia yhdessä kaupungilla.
        auttakaa, miehet ja naiset. minä en ymmärrä enää mistään mitään.

Ressu, mulla ihan sama tilanne. Tiedossa on että en usko että miehen ja naisen välillä voi olla mitään paltonista ystävyyttä jos seksiä on aiemmin harrastettu ja sitten erottu.

Oma poikaystäväni vilistää heti eksänsä kanssa kävelylle ja kaupunkiin ja tupakalle jos itse en ehdi tai jaksa joka päivä näkemään. Ts. haluan vähän aikaa itselleni ja tavata omiakin ystäviäni.

V*uttaa... ja vaikka asiasta on riidelty sen viistoista kertaa niin se eksän viehätys ei lopu, ja selitys on että "ei mulla oo muitakaan kavereita".

Voi säälittävää jos ei aikusella miehellä oo kun 1 kpl kavereita ja sekin entinen pano.

• piiperoinen28

haluaa olla ainoostaan tämän miehen kanssa, muttei mielellään näe koko "ärsyttävää tyttöystävää". Eli siis haluaa muutakin kuin kaveruutta, eikä koskaan treffaa tyttökaveria just sen takia. Toivoo, että äijä huomais asian HÄNEN kannaltaan. Mies kuitenkin tu rehdisti esille oman seurustelunsa ja on mitä ilmeisimmin tyytyväinen omaan suhteeseensa. Tää nainen ("kaveri"-) ei kuitenkaan asiaa purematta niele.

• Sherlock H.

Nainen ei halua aiheuttaa mitään mustasukkaisuusdraamoja sinun tai hänen omassa suhteessaan.

Miksi edes toisit ex-tyttökaverin moikkaamaan uutta? Pahaa verta vain syntyy. Luultavasti on kohteliaisuuttaan sanonut, että "no mikäs siinä" mutta ei halua nähdä em. syistä.

• Sherlocki taas

Jos hän olisi kiinnostunut sinusta hän haluaisi nähdä minkänäköinen nykyisesi on ja tutustua kilpailijaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      26
      11481
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      58
      4066
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      120
      3261
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      169
      2557
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      108
      2306
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      206
      1865
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      319
      1152
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      67
      953
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      917
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe