kahden miehen välissä

sikkesum

exä lähti, ei nyt kovin kauan sitten. lähti näyttävästi ja erittäin ikävästi huudellen, eikä aikonut enää ikinä tulla takaisin. hyvä ettei vielä löynyt lähteissään. monta vuotta takana ja vielä useampia eroja. minä päätin, että tämä on viimeinen kerta. puhevälitkin meni.

tuli uusi juttu, kyseessä vanha tuttu. minä ehdin ihastua. ajattelin, että jos nyt onnistuisi vihdoin tässä ihmissuhdeviidakossa.

ja sitten laukkasi exä takaisin. minä maailman mahtavin mimmi, eikä meidän suhteessa mitään vikaa tai ongelmia. minä mietin, että mistähän suhteesta se puhuu, ei ainakaan siitä meidän entisestä. hän ei tiedä, että ehdin jo uuden aloittaa, enkä kerro.

nyt on kaikki sekaisin. minä itken yksin suihkussa, enkä puhu kummankaan kanssa, en voi edes päin katsoa. sydän jäätyi, en tiedä yhtään mitä tunnen. katsoako taaksepäin vai eteenpäin? miten minä saan tunteet itsestäni ulos? miehet ihmeissään, minä vielä enemmän. jätänkö molemmat? onko kukaan saanut oikeasti apua pariterapiassa? vai yksinkö sinne terapiaan pitäisi mennä itseänsä etsimään?

aluksi oli hengissäpysymistaistelu erosta, nyt kaikki maailman syyllisyys harteilla. teen niin tai näin, johonkin sattuu, minuunkin aivan varmasti.

4

1403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • galeina

Ole yksin hetken aikaa, ilman kumpaakaan. Mainitsit sanan terapia. Hyvä idea. suosittelen. Tilanteessasi ehkä vain sinulle yksin. Tutustu tämänhetkiseen itseesi, ajatuksiisi, tunteisiisi. Et kai edes tiedä kummamko miehen kanssa pariterapiaan menisit?? No toi meni jo ironian puolelle, anteeksi. Ei kuitenkaan ilkeillen. Mutta sinä ole se, josta sinun pitää nyt pitää huolta.

• Keskustelu jonkin hyvän kuuntelijan kanssa auttaa. Hyvä kuuntelija erottaa kummanko perään sinä itse olet, kuulosta hullulta mutta sinä et tiedosta asiaa itse.

Ajattele mukavia hetkiä exsäsi kanssa, ja epämieluisia hetkiä, kumpia on enemmän ja nimenomaan viimeisen puolenvuoden aikana. Miksi tilanne nyt muuttuisi, paremmaksi tai huonommaksi.
      Tota noin, ei sinulla vaikuttaisi olevan mitään velvollisuuksia exääsi kohtaan enää.. Tunteita???

Kerro ja juttele jonkun kanssa... joka on hyvä kuuntelia ja järkevä.

• yksi,,,

olisi ottaa kumpaankin etäisyyttä ja miettiä kannattaako kummankaan kanssa kun olet jo toista pettänyt ja toista tavallaan eli yksi ainoa keino olla olematta kummankaan kanssa jonkin aikaa. Aika parantaa haavat:)

• kirjoititko musta?

tevetuloa kerhoon, upotaanko samassa venessä, tapaamatta kumpaakaan miestä?

Mulle kävi samalla tavalla, luulin ,että liitto on lopullisesti ohi, samanlainen lähtö exällä, huuteli ettei ikinä enää missään elämässä.
        No sitten tutustuin uuteen ihmiseen ja aloin tapailla sitä, niin eikös exä ota yhteyttä, että hän haluaisi sopia asiat.
        Mutta mutta mutta.
        En mä oikein tiedä onko mulla enää tunteita sitä miestä kohtaan, jotenkin se uusi suhde vie mennessään.
        Itken minäkin täällä kun en tiedä mitä tehdä ja kumman matkaan lähteä. Mutta sen tiedän ,että jos exä ei muutu, meidän tie ei jatku yhdessä vaan erillään. Silloin voin hyvällä mieleää katsoa, mitä maailmalla on mulle tarjota. Ja jotenkin se aurinko on paistanut paljon kirkkaammin nyt kuin ennen. Asia jonka sanoi mulle ennustajakin, vaikka en siihen silloin mitään painoa laittanutkaan.
        Ei ole mikään herkullinen tilanne. Mitäs jos pidettäis molemmat? Niinhän ne ukotkin tekee. Vois käydä vuoroin vieraissa. Eiks olis houkutteleva ajatus, voisin tehdä niin, jos se vaan käytännössä olis mahdollista...
        Koita sä setviä sun ajatukset, mä yritän omani, mutta onko teillä syytä miksi palata yhteen?
        Ja mietin itse sitä palaako ne lämpimä tunteet, mulla niitä ei ole exää kohtaan nyt ollenkaan?
        On vaan mukavaa kun se lähtee pois täältä ja pääsen soittamaan sille 'nyxälle' ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      56
      4536
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      87
      4237
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3698
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3627
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      115
      2655
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2468
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2362
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2349
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2339
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2214
    Aihe