Onko joku kokeillut Maybellinen dream matte moussea?
Onko se kestävää? Kannattaako siitä maksaa?
Maybelline dream matte mousse?
11
2289
Vastaukset
- kuivattavaa.
Ikäkysymys... Olen 45v ja mulle se oli liian kuivaa.
- testeriIH
Itse en tykännyt kun ei ollut minulle tarpeeksi peittävää. Puuterimainen koostumus saattaa myös kuivattaa. Ei hyvä.
- jude
minulle se on täydellinen :)
- sanoisin
että kannattaa maksaa kunhan on omalle iholle sopiva väri niissä tuotteissa. Olen itse tykännyt ihan hyvin ja kestääkin ihan keskinkertaisesti.
- ellen
Maybellinen Dream Matte Mousse sisältää erittäin paljon silikonia, joka tukkii ihohuokoset =(
- Biothermia
vastaava tuote, mutta ei kauheesti peittävyttä -tasoittaa kyllä ihon väriä. Uskoisin, että kestää paljon kauemmin kuin Maybelline. Mulla ollut käytössä jo useamman kuukauden. Hinta oli n. 30
- raiski2
Biothermia kirjoitti:
vastaava tuote, mutta ei kauheesti peittävyttä -tasoittaa kyllä ihon väriä. Uskoisin, että kestää paljon kauemmin kuin Maybelline. Mulla ollut käytössä jo useamman kuukauden. Hinta oli n. 30
Hyvä tuote, mutta siinä on tosiaan niin jumalaton määrä silikonia että kauaa en voi käyttää kun alkaa jo pukkaamaan näppylöitä
- <3<3<3
Minulla se on ollu käytössä noin kaks vuotta ja täytyy sanoa, että paras meikkivoide, mitä oon kokeillu =)
Mulla se ainakin toimii loistavasti, ihoni on normaali, niin kai se siitäki johtuu, et se sopii sitten. - minävaan12345
mäki aattelin ostaa sen mut jos se tuottaa vaa lisää finnei ja näppyleit ni ehk mietin jotai toista ku mullaha niitä piisaa jo ennestäänki .
- peittääkö
Peittääkö tämä voide tummat silmänaluset hyvin? Minulla on luonnostaan tummat silmänaluset ja ne näkyvät ikävästi.
- asddsa3
Ihan jees peittävähän tuo on, mutta tuppaa kulumaan omilta kasvoilta _erittäin_ nopeasti pois ilman primeria alla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi735002Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1174717- 804203
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1064158Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33318Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223124- 352838
- 282787
- 402773
- 372762