Jätät vaaleita jauhoja sisältävät leivät, leivokset ja makaroonit pois sekä sokerit niin jo alkaa tapahtua. Ainoa lisäravinne jota suosittelen on kreatiini.
Tässä tälläinen yksinkertainen ohje jota olen noudattanut vuosia niin ei keräänny rasvaa sekä puhtia riittää treenaukseen niin että tuloksissa alkaa jotain tapahtua.
Toimiva ruokailu on yksinkertaista
4
411
Vastaukset
- PunttiSika
Tuossa on kyllä totuuden siemen. Asiat pitäisi pyrkiä pitämään mahdollisimman yksinkertaisina.
Jostain syystä olen laittanut merkille, että ne hifimiehet, jotka tekee kaikki viimesen päälle kirjojen mukaan, on jostain syystä keskimääräisesti kehityksessä hieman jäljessä sellaisia jotka tekee asiat yksinkertaisesti.
En tiedä mikä tuohon voisi olla syynä. Kavereiden kanssa on ollut tuosta joskus juttuakin, ja syyksi on arvioitu sitä, että kun tekee asiat itse yksinkertaisesti, niin oppii paremmin tunnistamaan itselle sopivat metodit ja ratkaisut. Kun taas joku nielee kaiken hifitiedon mitä syötetään, ei koskaan kykene muodostamaan itselleen sellaista yksinkertaista kokonaiskuvaa omasta itsestään ja toimivista asioista.
Asia nyt vaan on niin, että yksinkertaiset ratkaisut toimivat.- SikaHaba
Jauhojen syöminen karkaa helposti käsistä ja normaali ruoka tahtoo helposti jäädä vähemmälle. Kuitenkin kiinteä proteiinilähde on hitaasti imeytyvää ja sitä kautta antikatabolista. Juuri antikatabolisuus lisää paremmin lihaksia kuin nopeasti imeytyvä ja sitä kautta anabolinen nestemäinen proteiini. Tämä koskee myös kaseiinia, joka on vain suhteellisesti ottaen hidasta verrattuna heraan. Ruoka sisältää myös lukemattoman määrän erilaisia hivenaineita, joita ei pillereillä voi korvata.
Puhun tässä kokemuksesta, sillä olen itsekin joskus ollut jauhokoukussa. Nykyisin otan vain pienen palkkarin, jonka jälkeen syön pian kiinteää ruokaa. Tulokset ovatkin kääntyneet kummasti nousuun.
- pesukarhu
Noita ei tule pahemmin edes syötyä. Vaaleat leivät, hyi paitsi täysjyvää tulee syötyä. Sokeria jonkin verran kyllä mausteena ja kerran viikossa karkin kokiksen muodossa katsokaas kun mulla on lauantaina karkkipäivä. Leivokset on kaikella tavalla etovia!! lisäravinteita kyllä suosin kuten heraprode ja kreatiini, mut joku raja noissa ravinteissakin. Olen ajatellut siirtyä käyttämään vaan palkkaria.
- herkkupeffa
saako suklaata syödä? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2723372Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211853Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.281527- 841401
- 1371048
- 811004
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.65884Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61707Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51686