italialaiset....

idiootteja??????

italialainen mies ystàvàni ei vaan tunnu ymmàrtàvàn minua!! minà huudan ja raivoan ongelmista, mutta hàn ei vàlità paskan vertaa.. sanoo et ei ne oo ongelmii! onko tààl sit niin erilaiset ongelmat?? tapellaan varmaan joka pàivà.. ei kerro minulle mitààn, ei puhu minun kans asioist (kuten tulevaisuudest tai ylipààtààn mistààn) kaikki asiat tietàà varmaan ekana sen paras kaveri! muitten kaa juttuu riittàà mut ku on mun kaa, sillon kattoo telkkuu, eikà varmasti sano mitàà ellen erikseen utele joka asiaa.. muutenkii kàyttàytyy tod lapsellisesti. millasist asioist teil on ollu riitoja italiaanojen kans? ja ylipààtààn mità sanotte suhteista heidàn kanssaan?

26

3827

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • piikkiin!

Sitä paitsi mitäs kattelet ylipäätänsä moista meininkiä?!
      Ja sinussahan ei ole mitään vikaa?!

• Vanha juoppo

Olin kahvilla miehen kanssa jolla oli mustat kengät. Se osoittautui todelliseksi mulkuksi ja vittumaiseksi idiootiksi joka vain puhuu ikäviä asioita muista ihmisistä ja lopuksi haukkui minut päin naamaa ja vielä virtsasi päälleni. Oli muuten viimeinen kerta kun edes vilkaisen mustakenkäistä miestä.

• kusiko se
        Vanha juoppo kirjoitti:

Olin kahvilla miehen kanssa jolla oli mustat kengät. Se osoittautui todelliseksi mulkuksi ja vittumaiseksi idiootiksi joka vain puhuu ikäviä asioita muista ihmisistä ja lopuksi haukkui minut päin naamaa ja vielä virtsasi päälleni. Oli muuten viimeinen kerta kun edes vilkaisen mustakenkäistä miestä.

ihan oikeesti sun päälles? :O

• ....

italialaiset miehet on kummallisia. Oon deittaillut niiden kanssa ja aika hyvin selvillä niistä. On varmaan ihan normaalejakin, mutta voisin sanoa että italialaiset miehet on ahdistavia...

• on!!

TÄYSIN samaa mieltä!

• pentiltä

se on mikkelistä - ei italiasta

• blablabla

Itse olen seurustellut italiaanoukon kanssa jo 7 vuotta ja meillä menee kyllä ihan mukavasti, olen onnistunut nappaamaan "normaalin." :)

• karmeita kokemuksia
        blablabla kirjoitti:

Itse olen seurustellut italiaanoukon kanssa jo 7 vuotta ja meillä menee kyllä ihan mukavasti, olen onnistunut nappaamaan "normaalin." :)

..omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ystävä seurusteli italialaisen kanssa siellä asuessaan. Valehteli ovelasti ja tapaili muitakin naisia samalla. Kuulemma italialaiseen mielenlaatuun kuuluu myös se, että aina kun näkee kauniin naisen on yritettävä tätä iskeä, muuten ei ole mies.

• ...
        karmeita kokemuksia kirjoitti:

..omakohtaista kokemusta ei ole, mutta ystävä seurusteli italialaisen kanssa siellä asuessaan. Valehteli ovelasti ja tapaili muitakin naisia samalla. Kuulemma italialaiseen mielenlaatuun kuuluu myös se, että aina kun näkee kauniin naisen on yritettävä tätä iskeä, muuten ei ole mies.

Näin se menee, tyttöystävä pitää vähintään olla kotikaupungissa, opiskelukaupungissa, lomanviettopaikassa, naapurikylässä.....etc..
        Ei siinä mitään, mutta nämä ihanat italiaanot luulevat olevan ainoita rakkauksia kaikkien naistensa elämässä ja mikä sen pahempaa jos joku heidän itsetuntoaan kolauttaa! Auch! Italialaiset on hyviä rakastajia, ei todellakaan luotettavia, kaikkensa antavia, hauskoja ja iloisia veikkoja, niin ja ei todellakaan luotettavia....

Mutta onnea vaan niille tytseille, jotka ovat valmiita elämään elämänsä italialaisen miehen rinnalla!:)

Huom! Ei voi yleistää ;)

• myös...
        karmeita kokemuksia kirjoitti:

Ei tarvitse olla edes kaunis - pakko päästä pukille silti! Meillä ukko (italialainen ja nyt jo entinen!) jyysti yhtä vanhaa etelä-amerikkalaista siivoojaa (kävi meillä kotona siivoamassa). Oli vain pakko näyttää, että on MIES!

• enää!

Minua hakkasi ja pieksi täällä suomessa yksi Italialainen, jonka kanssa erehdyin suhteeseen. Kun pistin välit poikki, se ei mennyt tyypille jakeluun vaan jatkoi piinaamista ja häiriköintiä kaikin tavoin mm. puhelimitse, seurailemalla kadulla ja hiippailemalla rappukäutävässä. Poliisiahan siinä sitten lopulta tarvittiin rauhoittamaan tilannetta. Minulla on vieläkin tallennetttuna kännykkään viesti, jossa hän uhkasi tappaa minut. Tämä ukko asuu ja työskentelee edelleen suomessa :(

• nähty on nekin

Kata Kärkkäisellä oli kanssa joku ihme kuumakalle seko Italiaano joka riehu millon missäkin, näin sen useasti kadulla huutamassa ja mesoomassa puhelimeensa. Sillä kaverilla ei kyllä ollut kaikki kohdallaan, mutta niinpä vaan kelpas Katan petiin vaikka ei olut edes minkään näkönen, pikkunen tappi. Et ole ainoa joka on niihin hurahtanut, mulla oli kanssa sellanen mutta onneksi ei ole enää...

• on...
        nähty on nekin kirjoitti:

Kata Kärkkäisellä oli kanssa joku ihme kuumakalle seko Italiaano joka riehu millon missäkin, näin sen useasti kadulla huutamassa ja mesoomassa puhelimeensa. Sillä kaverilla ei kyllä ollut kaikki kohdallaan, mutta niinpä vaan kelpas Katan petiin vaikka ei olut edes minkään näkönen, pikkunen tappi. Et ole ainoa joka on niihin hurahtanut, mulla oli kanssa sellanen mutta onneksi ei ole enää...

Joo...Nykyään tunnen vastenmielisyyttä kaikkea Italiaan liittyvää kohtaan; kieltä, kulttuuria, ihan kaikkea! Varmasti italiassa on ihan mukaviakin ihmisiä, mutta tämä minun "tuttavuus" kyllä onnistui istuttamaan minuun pysyvän inhon Italialaisia kohtaan :-(

• ohioho

nämä suomessa olevat "italialaiset" olla usein kosovosta tai turkista kotoisin.

• ???

No jos et erota turkkilaista ja italialaista toisistansa, niin se on sinun murheesi.

ps. Kosovolaiset ja Turkkilaiset taitavat olla (???) miehiä - eivät kitiseviä isoja vauvoja kuten italialaiset. Minulla tosin kokemusta vain näistä jälkimmäisistä...

• uma
        ??? kirjoitti:

No jos et erota turkkilaista ja italialaista toisistansa, niin se on sinun murheesi.

ps. Kosovolaiset ja Turkkilaiset taitavat olla (???) miehiä - eivät kitiseviä isoja vauvoja kuten italialaiset. Minulla tosin kokemusta vain näistä jälkimmäisistä...

Ne on sellaisia sekundaitalialaisia, jotka usein esittelevät itsensä italialaisiksi. Onhan tähän toki syynsäkin: jos on syntynyt agraariyhteiskunnassa eikä ole minkäänlaiseen koulutukseen ikinä päässyt, voi Italia vaikuttaa melkoisenkin upealta satumaalta. Mutta kukin valitsee parhaimman puolison, mihin kykenee. Toiset saa vain muslimeja ja nainenkin kaunistuu, jos hänen takanaan on vauras valtio tukineen.

• logiikka...
        uma kirjoitti:

Ne on sellaisia sekundaitalialaisia, jotka usein esittelevät itsensä italialaisiksi. Onhan tähän toki syynsäkin: jos on syntynyt agraariyhteiskunnassa eikä ole minkäänlaiseen koulutukseen ikinä päässyt, voi Italia vaikuttaa melkoisenkin upealta satumaalta. Mutta kukin valitsee parhaimman puolison, mihin kykenee. Toiset saa vain muslimeja ja nainenkin kaunistuu, jos hänen takanaan on vauras valtio tukineen.

En ymmärtänyt tuosta selostuksestasi yhtikäs mitään, mutta edelleen totean, että kyllä täytyy aika pölkky olla, jos ei italialaista erota jonkun muun maalaisesta, saati että on suhteessa tai peräti naimisissa, eikä edes tiedä minkä maalainen kumppani on.

En ymmärrä myöskään, miten tällä palstalla kirjoittavien mielestä italialaiset ovat niin helvetin ihmeellisiä, että niitä ei OIKEASTI voi suomessa olla olemassakaan?! En nyt halua mokomia makarooneja puolustella, mutta mahtaa heitäkin ihmetyttää moinen asenne - siis se että pidetään joko kosovolaisena tai turkkilaisena?!

• ..on
        uma kirjoitti:

Kyllä se on totta, että monet esim. albaanit joita italia on täynnä esittävät olevansa italialaisia koska tietävät että menestys on sillä taatumpaa kuin totuus kertomalla. Jos italian kielen taitaa ja ulkonäkö on sinnepäin niin mikäs sen helpompaa kuin huijata niitä jotka eivät italiasta/italialaisista tiedä mitään. Kaikkea ei kannata uskoa..

• ollakin....
        ..on kirjoitti:

Kyllä se on totta, että monet esim. albaanit joita italia on täynnä esittävät olevansa italialaisia koska tietävät että menestys on sillä taatumpaa kuin totuus kertomalla. Jos italian kielen taitaa ja ulkonäkö on sinnepäin niin mikäs sen helpompaa kuin huijata niitä jotka eivät italiasta/italialaisista tiedä mitään. Kaikkea ei kannata uskoa..

No jos nyt sitten vain keskusteltaisiin niistä OIKEISTA italialaisista ja jätettäisiin nämä albaanit sun muut väliin tällä kertaa; niitä varten voi vaikka perustaa oman viestiketjun, jooko? Uskoisin nimittäin, että kaikki, jotka ovat pitemmässä suhteessa tai peräti aviossa ollut, tai on edelleen - tietää kyllä minkä maalaisen kanssa on huushollinsa jakanut.

• outoja!
        ..on kirjoitti:

No en minäkään italiasta hirveästi tiedä (sen verran kai kun muutkin suomalaiset), mutta ei tullut mieleenkikään, kuvitella että yliopistolla samassa enkunryhmässä oleva italialainen ei ehkä olekaan italialainen!? Kylläpä olen ollut hölmö ja sinisilmäinen...Voi elämän kevät!

• ...........
        outoja! kirjoitti:

No en minäkään italiasta hirveästi tiedä (sen verran kai kun muutkin suomalaiset), mutta ei tullut mieleenkikään, kuvitella että yliopistolla samassa enkunryhmässä oleva italialainen ei ehkä olekaan italialainen!? Kylläpä olen ollut hölmö ja sinisilmäinen...Voi elämän kevät!

No mun ex-italialainen kihlattu oli taatusti italiaano. Asuin hänen luonaan Italaissa pariinkin otteeseen yhteensä 3 v. Italiassa naiset sanoivat aina miehistä siellä että italialainen mies on uskoton perusluonteeltaan. Minun mies oli ehkä, en ole varma, uskollinen mutta itsekäs ja hemmoteltu mammanpoika. Huomionkipeä ja näyttämishaluinen pikkupoika. Hänellä piti olla aina uusi auto ja iso asunto, juhlia riitti ja mukavaahan se sellanen elämä oli aikansa mutta lopussa sain tarpeekseni siitä pinnallisesta elämästä ja tulis Suomeen. Tapasin sitten minun ihanan ulkomaalaisen mieheni muualla, enkä todellakaan vaihtas tätä ihanaa elämää ja aviomiestäni mihinkään, vaikka taloudellisesti se ei niin leveetä ole mitä oli tämän italialaisen sulhaseni kanssa. Hän meni myös tahollaan naimisiin oman maan tytön kanssa ja erosi myöhemmin parin vuoden päästä. Mutta sen kuva sain näistä italiaanoista että eivät he mitään hyviä miehiä ole, avioerot lisääntyy huimaa vauhtia siinä maassa ja uskottomuus on aika tavallinen ongelma parisuhteissa.

• tavannut
        uma kirjoitti:

En ole tavannut yhtään kosovolaista, joka olisi sanonut itseänsä italialaiseksi. Kaikki tuntemani ovat heti kertoneet olevansa Kosovon albaani, mistähän tämmöinen italiaano väite on tullut joillekin päähän.

• niin että
        tavannut kirjoitti:

En ole tavannut yhtään kosovolaista, joka olisi sanonut itseänsä italialaiseksi. Kaikki tuntemani ovat heti kertoneet olevansa Kosovon albaani, mistähän tämmöinen italiaano väite on tullut joillekin päähän.

Kosovon albaanit eivät teeskentele mitään muuta olevansa, mutta Albaniasta kotoisin olevilla on jotenkin halu peitellä kotimaatansa.

• Turgut Özturk the Turkish G...

Eikö italiaanot olekaan kuumia rakastajia ja mahtavia aviomiehiä? Tekstisi perusteella olisin luullut miesystävääsi suomalaiseksi kun se ei puhu mitään...

• Elena

Kummitädin sisko on Espanjalaisen miehen kanssa naimisissa. Noilla Latinoilla on ihan erilainen kulttuuri tuol Italiassa, ku täällä. Joten en usko että Italialaiset olis idiootteja,kuulema tuolla Italiassa, äidit ja kaverit on miehille kaikki kaikessa. Joten ymmärrettävää sinänsä.

• sposina

Ei saa yleistaa, hyvia miehia loytyy kaikkialta...Italialainen kihlattuni on suloisin, kohteliain ja kunnioittavin ihminen, jonka olen koskaan tavannut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      11
      12436
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11203
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      177
      5122
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      33
      3740
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3564
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      50
      3159
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2894
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2488
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      53
      2185
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1985
    Aihe