Tehdään pikku gallup ja katotaan miten paljon tulee inhoajia,vastatkaa vain että minä,muuta ei tarvi.
Hyysärit älkööt vaivautuko.
Kuka inhoaa Muslmeja
9
707
Vastaukset
- Espoolainen.
ihmisiä!
- JaPaljon
Yäk.
- manselainen
eipä heitä voi kehuakaan.
- inhoan ja halveksin
varsinkin sitä Islam-palstan Goharia, joka ei voi vastata kysymykseen, jonka asiallisesti esitin.
Vastauksena vain viestin poisto. Siis sananvapauden rajoittamista.
HALVEKSITTAVAA SAKKIA! minä nyt izeäni inhoa...
- härski
miten 20-30 vuotta vanhoilla muslimeilla on aikaa mellakoida päivästä toiseen ? Eikö ole töitä vai mitä ? Länsimaat rahtaavat tonnikaupalla ruokaa yms. näille laiskoille köyhille.
- inhoaaa
5 prossaa suomalaisista inhoaa musseja
- mikään syy
ole inhota,uskonto meinaan.
Mutta kyllä kääntävät itse muut itseään vastaan
ylireagoimalla tiettyihin asioihin.
Valitettavasti(tai onneksi)he ovat ainoita jotka räjäyttelevät satunnaisia siviilejä kostoretkillään ja muut hyväksyvät ja ihailevat.
Jos minä tai joku muu Suomalainen turvautuisi
väkivaltaan samoilla perusteilla,olisihan hurja
paikka tämäkin kolkka.
Kyllä se loukkaa jos joku haukkuu uskontoani tai
polttaisi Suomen lipun-en silti menisi räjäyttämään hänen perhettään tai maanmiehiään sen vuoksi-sitä kutsutaan sivistyneeksi käytökseksi ja noihin "pikkutekoihin" on olemassa rangaistukset.
Usko on mennyt muslimeihin,lapset kärsivät monin paikoin ja kun "länsimainen" menee auttamaan,
heitä kidnapataan ja tapetaan.
Vastaus,en inhoa,säälin lähinnä. - viesti!!!
Poistakaa heti kaikki viestit joissa puhutaan pahaa muslimeista. Muslimit ovat Suomessa erityisasemassa ja jopa tasavallan presidentin suojeluksessa, näillä viesteillä saatte vielä KRP:n ja SUPO:n peräänne!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 343148
- 971654
- 1361545
Mira Luoti ja Julkkisselviytyjät 2017 - Ketä kuumottaa juuri nyt?
HS: Tässä ohjelmassa Mira Luoti kertoi kokeneensa seksuaalista väkivaltaa "PMMP-yhtyeen Mira Luoti kertoo Ylen uudessa421385- 911260
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo261139- 561045
MESTARI SIVALTAA JÄLLEEN
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011436243.html Suomen ainoa Mestari lausuu tosiasiat Sannasta , Tuomiojasta ja hil231989Julkisuuden henkilön päiväin päätös
Sitä vaan, että kyllä nyt kaikki tietävät kuka oli Eemeli Peltola (kansanedustaja, joka päätti päivänsä eduskuntatalossa270971Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall125970