+35 naisen kosteusvoide ???

Vinkkejä ???

Laivalle lähdössä ja pitäis ostaa kunnon kosteusvoide, iho on alkanut veltostumaan ja ensimmäiset rypyt on ilmestynyt , vinkkejä toivotaan KIITOS !

6

1002

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuluttaja 33v

Olen itse päässyt rypyistäni eroon mary kayn ihonhoito sarjalla. Suosittelen kovasti nainen parhaimmassa iässä 33v

• avon lady

Avonilta löytyy hyviä tuotteita mukavaan hintaan. Voit jopa saada tuotteisiin 25% alennuksen. Kysele lisää jos kiinnostuit!

• Private

Saako noita tuotteita muualta kuin jälleenmyyjiltä? Kävin mary kayn sivuilla ja lähin edustaja on parin sadan kilsan päässä...

• sitten

olette minulla on ystävä joka on Mary Kay konsultti. Voin neuvoa teitä lähimpään ihonhoitokonsulttiin kaikki eivät ole rekisteröity Mary kayn sivuille joten ne eivät ehkä olekkaan niin kaukana

• iholle

J o s laivalle olet lähdössä niin tuskin sieltä saat kumpaakaan, et Mary Kayta etkä Avonia!

Laivalta kyllä kannattaa ostaa kosteusvoiteita sillä hinnat OVAT edullisemmat kuin maissa, vaikka välillä joku jaksaa väittää vastaan. Itse olen myös kosmetologi ja intohimoni ovat kaikki ihonhoitoon liittyvä tuotteet ja niiden tehokkuus. Tutkin tarkkaan INCI-listat(takaosassa mainittu mistä voide valmistettu) enkä osta mitään pelkän nimen vuoksi. Mutta laivalla on myös tarjouksia ja on tylsää suositella jotain, kun toinen yhtä hyvä voi olla supertarjouksessa siellä. Kysy myyjältä jos mahdollista, ellei niin muutaman mainitakseni Lancome, Dior ja Helene Rubinstain ovat varmoja valintoja. Niissäkin on eri vaihtoehtoja juuri iän ja ihotyopin mukaa, joten jos mahdollista niin kysy apua - varmasti saat.

Itse olen vannoutunut Avonin käyttäjä, tuotteet ovat ilman "väliporrashintaa", jonka vuoksi ovat erittäin edullisia. Avonilla on omat tehtaat, tutkimuslaboratoriot jne., ja on usein ollut alan uranuurtaja eli löytänyt mm. AHA-hapot ensimmäisten kolmen valmistajan joukosta. On monessa kosmetiikkateollisuuden edelläkävijä, onhan ikääkin reilut sata vuotta. Luen paljon VOGUE- ym. lehtiä, ja siellä Avonin menestyksekkääästä toiminnasta ja tuotteista on paljon kerrottu.
      Mutta - laivalla ilman Taxfreeta minäkin suostun ostamaan muuta kosmetiikka :).

• äly kallis

Systeri osti joskus ja sano et kallis, mut ei ihmeitä tehnyt eli halvemmallakin saa varmasti saman tasoisia tuotteita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      152
      4934
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      19
      3575
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      160
      3381
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2861
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      98
      2611
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1863
    7. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      10
      1645
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      151
      1485
    9. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1482
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      11
      1277
    Aihe