HEi!!
olen ollut kohta sinkku jo n.3v ja se rupeaa jo olla aika tylsää elämää...APUA!!
en halua olla koko elämää aivan yksin!ja monelle kaverille olen sanonut et Jumala on luonut sen jonnenkin sen oikean naisen...mutta jotenkin alan olla aika epätoivoinen tuohon sanaan..
en kaipaa mitään sääliä enkä halua ruikuttaa että minulla menee huonosti!no ei ihan niinkään ole, olen saanut viettää elämää kavereitten kanssa ja hauskaa on ollut!
mutta kaipaan sitä ihmistä jota voisi halata ihan syyttä...kun joutunut jo kavereille valehtelemaan miksi niitä halaan aina...heh (vitsi)
luin täältä jutun et sinkku miehet on sikoja niin ei se nyt ihan niinkään paikkaansa pidä.
itse en luokittele itseäni siihen kastiin ja monet miehet ovat varmaan siitä samaa mieltä.
itse olen työelämässä ja kaikki kunnossa.itse olisin jo valmis vaikka perustaa perhettä.mutta se nainen puuttuu!!
et auttakaan minua hädässä naiset!
Hei naiset!!!
4
961
Vastaukset
- eLLu
voi voi...miksihän kukaan ei ole sinusta kiinnostuntu tai on toki mutta ei juuri sellainen kuin haluaisit..onko näin? tarviisit SEN NAISEN..!! tarkoitat varmaan että SE NAINEN olisi sinun rakas,hunaja pupu,oma kulta.! Kiinitä huomiota artikulointiin... =)
- hoitsu[N]
Jotenkin mulle on tullut mielikuva, että jotkut sinkut loppujen lopuksi pitävät sinkkuudestaan kynsin hampain kiinni. Jos alkaa tehdä tuttavuutta jonkun kanssa, ja näyttää siltä, että pitäisi tavata, alkaa pako, pupu menee pöksyyn, vaikka oikeasti ei olisi muuta menetettävää kuin sinkkuutensa. Väkisin ei voi keltään mitään vaatia, ei edes tapaamista, saati enempää.
Ihan samalla tavalla, epätoivo valtaisi mielen, jos sille antaisi tilaa: en minäkään halua loppuikääni elää yksin,hyvälle miehelle olisi tässä hyvä nainen. Uskoani en halua menettää,ehkä me jo kuljemme kohti toisiamme.- Hoitsu(m)
niinpä niin!!heti kun aukaisee salaisen arkun niin heti ruvetaan lyömään lyttyyn...no ei se mitään!
en mä pelkää sitoutumista,jos sitä nyt tarkoitit!enkä usko et minulla pupu menis pöksyyn jos pitäs nähdä..kait sitä rupeaa pelkäämään itseään kun rupeaa miettimään et olenko minkä näköinen ja mitä kannattaa sanoa ja mitä ei...itse pidän itseäni sosiaalisena ihmisenä ja teenhän töitäkin ihmisten parissa.
itsekkin uskon et olisin naiselle se hyvä mies!kunhan joskus pääsin sitä näyttämään!
ps. pistänpä silmäni auki ja katson et tuletko vastaan..
- maire55
olitsitkohan minkä ikäinen ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi494143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal663803- 703328
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963230Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no942227- 352138
- 241999
- 361989
- 381969
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231874