Minut jätettiin muutama viikko sitten.. olen itkenyt, en pysty nukkumaan, en syömään olen ollut poissa töistä ja usein tuntuu että kuolisin. Minusta ei ole koskaan tuntunut tältä, ei vaikka on minut jätetty ennenkin, pitempien ja vakavampien suhteidenkin jälkeen paljon ilkeämmillä tavoilla.
Syy miksi olen niin onneton lienee se, etten voi syyttää tästä ketään muuta kuin itseäni. Minä en ollut hetkeäkään uskollinen, etsin kokoajan jotain parempaa, häpesin suhdettamme enkä esitellyt tyttöäni kellekään, olin pitkiä aikoja näkemättä.. kävin hänen luonaan lähinnä harrastamassa seksiä ja nukkumassa. Emme tehneet juuri mitään muuta yhdessä.. jos kävimme ulkonakin olin aina jonkun muun seurassa.
Eilen juttelimme kahvilla. Tyttö on löytänyt uuden miehen, oikean suhteen eikä mitään tällaista hyväksikäyttöä. Kysyin onko koskaan ikävä, ei kuulemma. Minulla on niin ikävä ja paska olo kuin voi ikinä kellään olla, tyttö on hukannut vuoden elämästään tällaisen idiootin kanssa ja silti minä pystyn surkuttelemaan vain itseäni ja hukattua rakkauttani.
Vaikka kaikki on jo ohi en silti pysty sanomaan mitään, toivottavasti sillä ei olisi enää väliäkään.
Vuosi idioottina
4
1240
Vastaukset
- ateneumi
että luulenpa,ettei hän ollut se oikea sinulle,koska käyttäydyit noin häntä kohtaan.Ole onnellinen hänen puolestaan ja ota itse askel eteenpäin tästä viisastuneena.Suosittelen,että kun sellainen uusi ihastus tulee vastaasi,tapailet häntä vain jos tunnet jotain suurempaa,silloin ei mene hyväksikäytöksi.
- Samanlainen
Kuulostaa ihan mun kaverin jutulta. Ainut vain, että sitä poikaa ei ole jätetty aikaisemmin vaikka olisi varmaan pitänyt! Mutta yli vuoden hän on pelleillyt tyttönsä kanssa ja pitänyt sivussa entistään jne. Kuulemma on rikki.
- *smile*
Kysyin tällaista:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000014000753
Eli periaatteessa ystävälläni on hyvin samanlainen tilanne. Miten voisin tukea?- jiutz
minusta ainakin kaikki tuntuu hyvältä mitä ihmiset minulle puhuvat. kyllä aiheestakin voi puhua vähän, mutta parempi höpistä vaan niitä näitä.. no yksi minun kaveri sanoi minulle ettei minun pidä taistelutta luopua tytöstäni, että se on ehkä vääränlaista tukemista.. hän nyt ei paljon tietysti tiennyt taustoja, kukapa niitä oikeasti kovin hyvin tietäisikään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53412Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu782392Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91243Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41158