Kävin eilen kahvilla luokkakaverini (pojan) kanssa. Kyseessä ei ollut treffit, olemme tunteneet toisemme päiväkodista asti ja olleet luokkakavereita koko kouluhistorian ajan. Välillämme ei ole koskaan ollut mitään.
Poikaystäväni pääsi töistä ja soitti minulle, kysyi missä olen. Sanoin suoraan että olen kahvilla ja sanoin myös suoraan, että olen kahvilla vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa. Sanoin sen suoraan siksi, koska minusta siinä ei ollut mitään pahaa. Puhuimme paskaa ja joimme yhdet kahvit.
Poikaystäväni suuttui tästä. Hän piti minua pettäjänä ja paljasti saman tien, että on jo pitkään lukenut päiväkirjaani. Hän jätti minut - miksi? Koska minulla ei saisi olla poikia ystävänä.
Puolitoista vuotta hukkaan mustasukkaisuuden takia. En ole pettänyt häntä koskaan, se ei ole edes käynyt mielessäni. Minulla ei koskaan saanut olla edes miehiä tuttuina, toisin kuin hänellä tyttöjä. En ole ollut mustasukkainen silloin, kun hän on ollut baarissa tyttöjen kanssa, en ole ollut mustasukkainen silloin kun olen ollut töissä ja hän on ryypännyt minun tyttökavereideni kanssa.
En ole palaamassa suhteeseen. Silti minua mietityttää, että mikä pistää hänet olemaan tuollainen.
Jätetyksi turhan takia?
4
1028
Vastaukset
- santra
hyödykseen.Poikaystäväsi on tainnut haluta suhteesta eroon jo jonkin aikaa ja näin sai siihen hyvän syyn,sinun niskoillesi.Anna olla vaan,kasvamaanhan tuo joutaakin menemään.
- sanoa
miksi jätti. Kuulostaa että hänellä olisi huono itsetunto ja sitä myötä sairaalloinen mustasukkaisuus? En usko että käytti tilannetta hyväkseen.
- jätetään..
hommaan naispuoleisia kavereita joiden kanssa käyt kahvilla.. huomion hakeminen muilta miehiltä ei ole oikein poikaystävääsi kohtaan.. pettämisen raja kulkee yleensä mahdollisuuden rakentamisessa.. miehellähän ei naisen suhteen ole koskaan puhtaat jauhot pussissa ja jokainen heteromies tietää tämän.
- ...
Olen osittain samaa mieltä. Enkä itsekään kauhean helposti hyväksy mieheni naispuoleisia UUSIA ystäviä. Johtuu osittain varmaan siitä, koska hän ei itse hyväksy minulta oikeastaan minkäänlaista kanssakäymistä vastakkaista sukupuolta olevien kanssa... Pidättäydyn siis kauempana. Ja tottahan se on: mahdollisuus tulee lähemmäksi. Ja jos on heikko ihminen sortumaan houkutuksille, niin...
Mutta jos kyse on lapsuuden ystävästä, tosiaan jo päiväkotikavereista, jonka ihminen on tuntenut lähes koko ikänsä, siis paljon pitempään kuin oman kumppaninsa. Kaikkea toiselta ei voi vaatia. Seuraavaksi tulee varmaan, että serkkuja ei saa tavata, ja sisarusten luo ei saa lähteä vkoloppukylään tai jotain vastaavaa.
En voi ymmärtää mikä syynä tuollaiseen käytökseen. Lohduttaudu sillä, että melko epäkypsä persoona ja tosiaan joutaakin kasvamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254813Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113479Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1363272Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282716Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu842453Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181813Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91434Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1211309Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41248