Ohjeita naisille

Laatumies29

1. Kasvata pitkät hiukset, ne ovat naiselliset. Kynitty, "jännittävä" poikatukka on kaikkea muuta, kuin viehättävä. Pitkät hiukset pesevät lyhyet mennen tullen.

2.Laihduta. Mene alasti peilin eteen ja hypi, nuo hyllyvät osat ovat turhaa ylimääräistä, josta olisi hyvä päästä eroon. Hyväkroppaisena näytät miehestäkin paremmalta.

3. Opiskele, sillä älykkyys on seksikästä. Pyri yliopistoon tai korkeakouluun (amk ei ole korkeakoulu). Jos sinulla ei ole rahkeita akateemiseen ammattiin, hanki jokin muu mielekäs koulutus ja työ.

4. Pukeudu naisellisesti. Käytä korkokenkiä ja hametta, meikkaa, mutta älä tee sotamaalausta. Et voi peittää mulkosilmiäsi tai väkäleukaasi puuterin alle, kyllä ne näkyvät muutenkin. Korosta parhaita puoliasi, mutta kohtuudella.

5. Älä nalkuta ja ole kiinnostunut elämästä yleensäkin. Keskustele ja tutki eri asioita, omaa mielipiteitä! "En tiedä" tai "En osaa" -vastaukset ovat kiellettyjä!

6. Älä kadehdi kauniimpia kanssasisaruksiasi, vaan ota heistä opiksesi. Jos sinulle kelpaavat vain ne miehet, mitkä todellisuudessa olisivat halunneet ystäväsi, olet onneton luuseri. Kukaan ei arvosta naista, joka suostuu olemaan kakkonen.

7. Älä aloita välittömästi kalkatustasi näistä ohjeistani johtuen. Jos oikein mietit tarkkaan, nehän ovat aivan loistavia.

88

11896

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku.nainen

Eli siis mikäli kaikki hyllyvä on ylimääräistä, mitä me teemme rinnoillemme kun Luoja on ne meille suonut? Hankkiudumme eroon?

• Laatumies29

Hyvä! Listasta unohtui huumorintaju.

• on rakkaus

Kun SE oikea tulee kohdalle.
      Hän rakastaa sinua sellaisena kuin olet!!!
      Poikatukassasi ja liikakiloissasi.

• tissitön

ei oo mitään hyllyvää. Laatunainen olen ollut ennenkin, mutta kerrankin joku mieskin huomaa, ettei ylimääräisellä massalla väärässä paikassa tee paljon mitään. :)

Saan myös sanoa vastaavat miehelle, enkä tarvi mitään lupia:

1.Pidä kuontalosi kunnossa, vaikka ei huvittaisikaan. Ja vaikka on sata muuta parempaa syytä ja vaikka sinun mielestäsi sillä ei ole väliä. Pese se joka päivä ja föönää, muista värjätä ja lakata ja laittaa kaunis kampaus, ei se haittaa jos siihen menee tunti päivässä, pääasiahan on että naiset katsovat..

2. Kasvata pituutta ja lihaksia jos niitä ei ole. Ei se mahdotonta ole, kuten ei naistenkaan vartalon muokkaus. Hyväkroppaisena et ole ympäristön pilaaja.

3. Muista pitää suusi kiinni kun tarvitsee. Miehestä saa paljon älykkäämmän kuvan, kun se ei ole koko ajan ohjeistamassa, miten muiden ihmisten tulee elää. Ei ole väliä, minkälainen persoona olet, sinunhan tarvitsee olla vain olevinasi jotenkin parempi kuin muut..

4. Pukeudu aina hyvin. Edellyttää että jätät harrastukset vähemmälle ja olet aina skarppina ulkonäkösi suhteen. Aikaa löytyy jostakin muusta, kuten naisillakin pitäisi sinun mielestäsi löytyä aikaa aina puunata itseään. Voiko mikään olla edes tärkeämpää miehelle kuin hyvä näkö, tuskin kun naisenkin pitää olla miss täydellisyys. Naiset saavat sanoa, minkälaiset kengät sinun pitää laittaa ja mikä housumalli on paras, sinun omilla mielipiteilläsi ei ole merkitystä.

5. Älä arvostele kenenkään tyyliä tai ulkonäköä, älä siis valita, vaan ole itse avoin erilaisille ja erinäköisille ihmisille. En tiedä tarkoittaa en tiedä ja en osaa tarkoittaa en osaa. Opettele ymmärtämään ettei kaikkia kiinnosta teeskennellä muille, ei edes sinulle.

6. Pyydät olemaan kadehtimatta kauniimpia, mutta samalla vaadit, että kaikki samaistuvat heihin. Miehetkin ovat onnettomia luusereita, kaikki haluavat samanlaisen pamelan, ja kukaan ei arvosta pätkääkään miehen korvien väliä.

7. Älä valita näistä ohjeistani. Niin metsä taitaa vastata kuin sinne huudetaan. Jos ottaa päästä, niin voi ottaa sinunkin mielipiteesi.

Laatumies tuntuu jääneen ilman. Toiveajattelua ja päiväunia voi harrastaa ihan omalla ajalla, mutta tosielämään niitä ei kannata sotkea.

• jenna

...loistavaa! :D *taputtaa käsiään ja kovasti*

• Laatumies29

Ihan hyviä neuvoja, vaikkeivat aivan realistisia olleetkaan (toisin kuin minun).

Kai tiesit, että kukaan ei voi kasvattaa pituuttaan, ainoastaan vartaloaan voi muokata? Hyvinleikattujen hiusten laittamiseen ei mene tunti, muutama minuutti riittää.

"Kaikki haluavat samanlaisen pamelan". Ihan vaan tiedoksi, "pamela" ei ole naisihanteeni, eiköhän se ole aika marginaaliryhmän kuolauksen kohde. Ja kuten sanoin: älykkyydellä on merkitystä. Tosin koulutus ei kerro älykkyydestä, mutta antaa se ihmisestä jonkinlaisen kuvan, jos on halua kouluttaa itseään.

"Muista pitää suusi kiinni". Mielipiteetön ihminen on tylsä.

Luehan vinkkini uudestaan ja ajatuksella. Eihän näissä sinun "vinkeissäsi" ole päätä, ei häntää.

ps.laita silikonit?

• Laatumies29

Enhän minä tässä ole ketään iskemässä, ajattelin antaa teille vinkkejä miehen iskemiseen. Eikö tämän palstan nimi ole "Miten mies isketään?"

Kehottaisinkin myös sinua, tissitön ja katkeran oloinen nainen, ottamaan neuvoistani vaarin. Hymyile, älä kalkata!

• tissitön
        Laatumies29 kirjoitti:

Ihan hyviä neuvoja, vaikkeivat aivan realistisia olleetkaan (toisin kuin minun).

Kai tiesit, että kukaan ei voi kasvattaa pituuttaan, ainoastaan vartaloaan voi muokata? Hyvinleikattujen hiusten laittamiseen ei mene tunti, muutama minuutti riittää.

"Kaikki haluavat samanlaisen pamelan". Ihan vaan tiedoksi, "pamela" ei ole naisihanteeni, eiköhän se ole aika marginaaliryhmän kuolauksen kohde. Ja kuten sanoin: älykkyydellä on merkitystä. Tosin koulutus ei kerro älykkyydestä, mutta antaa se ihmisestä jonkinlaisen kuvan, jos on halua kouluttaa itseään.

"Muista pitää suusi kiinni". Mielipiteetön ihminen on tylsä.

Luehan vinkkini uudestaan ja ajatuksella. Eihän näissä sinun "vinkeissäsi" ole päätä, ei häntää.

ps.laita silikonit?

mitäs katkeraa siinä oli? Oliko se sinun alkuperäinen asia katkera sinun mielestäsi? Laitoinhan vain samoja asioita kuin itsekin. Naisilleko passaa sanoa, mutta ei miehille, niinkö?.. Tämä olikin tarkoituksella testi, että mitähän tulee kun laittaa miehelle samat sanat..

Voi mies kasvattaa pituuttaan, jos nainen voi kasvattaa tissejään tai muuttaa vartalon malliaan.
        Eli itsekin tajuat, ettei kaikki ole mahdollista.

Ja jos sinulla on kerrankin ollut pitkät hiukset, niin tiedät kyllä itsekin että niiden laittamiseen menee aikaa. MUTTA, nyt hiukset pitääkin sinun mielestäsi olla hyvin LEIKATUT kun äsken ne piti olla KASVATETUT. Pysyisitkö johdonmukaisena kuitenkin?

Peseppäs pitkät hiukset parilla vaahdotuksella ja huuhtelulla ihan puhtaaksi, laita hoitoaine, anna vaikuttaa, huuhtele ja kuivaa (hiustenkuivain muuten pilaa hiuksen rakennetta ja kuivattaa niitä, ne pitäisi aina kuivattaa ilman kuivainta, puoli tuntia ei riitä mitenkään) sitten kaikki hiuslaadut ei kestä märkänä harjaamista kun hiukset venyy ja katkeaa. Kuivana voi laittaa, ja samalla föönätä tai laittaa kampauksen. Tunti on ihan realistista, joskus menee kauemminkin, ei kyllä näy lopputuloksessa. Siinä välissä voi tehdä muutakin, mutta jos kuontalon aikoo saada kuntoon, niin se siinä menee.
        Tule sitten sanomaan tästä asiasta oma mielipiteesi kun tosiaan tiedät.

Arvostat älykkyyttä, se ei kuitenkaan näy mitenkään kun suurin osa vinkeistä on vain sitä, että naisen pitäisi näyttää hyvältä sun silmissäsi.

Suunsa voi pitää kiinni oikeissa paikoissa. Se ei tarkoita etteikö mielipiteitä olisi, kaikkea idioottimaisuutta ei vain kannata esitellä edes anonyyminä.

Kun luen vinkkisi ajatuksella ei niistä voi olla ajattelematta, että sinua pitää miellyttää ja sinä tahdot vain sanella, miten kenenkin sinun mielestäsi pitäisi olla.

Ihme kyllä olit älynnyt jättää tuosta vielä itsevarman naisen vaatimuksen pois. Kukaan itseäänkunnioittava nainen ei muuta kuin naura noille. On ehkä parempaakin tekemistä kuin miettiä päätä puhki miten voisi olla oikein mielinkielin jollekin miehelle.

Minun vinkkini, joissa ehkä ei ole päätä eikä häntää ovat ihan samoja asioita, kuin mitä sinä kirjoitit ensin. Arvostelukykyä saa olla ja päätään voisi käyttää myös muuhunkin kuin koristeeksi.

Taidan laittaa silikonit heti, kun haluan ne itse, mutta en halua. Ne on kipeät ja pitää uusia viiden vuoden välein, eikä lopputulos vaikuttaisi MINUN elämään mitenkään.

• tissitön
        Laatumies29 kirjoitti:

Enhän minä tässä ole ketään iskemässä, ajattelin antaa teille vinkkejä miehen iskemiseen. Eikö tämän palstan nimi ole "Miten mies isketään?"

Kehottaisinkin myös sinua, tissitön ja katkeran oloinen nainen, ottamaan neuvoistani vaarin. Hymyile, älä kalkata!

Ei silti voi olla hymyilemättä sinun "vinkeillesi". Tuskin niistä mitään apua on. Huvittaa kyllä miesten putkiaivoisuus.

PS. Olen kyllä aika kriittinen ja realistinen jos sille päälle satun, jos vaikutan katkeralta niin ei ole tarkoitus, mielummin vaikuttaisin kitkerältä. :)

• Laatumies29
        tissitön kirjoitti:

mitäs katkeraa siinä oli? Oliko se sinun alkuperäinen asia katkera sinun mielestäsi? Laitoinhan vain samoja asioita kuin itsekin. Naisilleko passaa sanoa, mutta ei miehille, niinkö?.. Tämä olikin tarkoituksella testi, että mitähän tulee kun laittaa miehelle samat sanat..

Voi mies kasvattaa pituuttaan, jos nainen voi kasvattaa tissejään tai muuttaa vartalon malliaan.
        Eli itsekin tajuat, ettei kaikki ole mahdollista.

Ja jos sinulla on kerrankin ollut pitkät hiukset, niin tiedät kyllä itsekin että niiden laittamiseen menee aikaa. MUTTA, nyt hiukset pitääkin sinun mielestäsi olla hyvin LEIKATUT kun äsken ne piti olla KASVATETUT. Pysyisitkö johdonmukaisena kuitenkin?

Peseppäs pitkät hiukset parilla vaahdotuksella ja huuhtelulla ihan puhtaaksi, laita hoitoaine, anna vaikuttaa, huuhtele ja kuivaa (hiustenkuivain muuten pilaa hiuksen rakennetta ja kuivattaa niitä, ne pitäisi aina kuivattaa ilman kuivainta, puoli tuntia ei riitä mitenkään) sitten kaikki hiuslaadut ei kestä märkänä harjaamista kun hiukset venyy ja katkeaa. Kuivana voi laittaa, ja samalla föönätä tai laittaa kampauksen. Tunti on ihan realistista, joskus menee kauemminkin, ei kyllä näy lopputuloksessa. Siinä välissä voi tehdä muutakin, mutta jos kuontalon aikoo saada kuntoon, niin se siinä menee.
        Tule sitten sanomaan tästä asiasta oma mielipiteesi kun tosiaan tiedät.

Arvostat älykkyyttä, se ei kuitenkaan näy mitenkään kun suurin osa vinkeistä on vain sitä, että naisen pitäisi näyttää hyvältä sun silmissäsi.

Suunsa voi pitää kiinni oikeissa paikoissa. Se ei tarkoita etteikö mielipiteitä olisi, kaikkea idioottimaisuutta ei vain kannata esitellä edes anonyyminä.

Kun luen vinkkisi ajatuksella ei niistä voi olla ajattelematta, että sinua pitää miellyttää ja sinä tahdot vain sanella, miten kenenkin sinun mielestäsi pitäisi olla.

Ihme kyllä olit älynnyt jättää tuosta vielä itsevarman naisen vaatimuksen pois. Kukaan itseäänkunnioittava nainen ei muuta kuin naura noille. On ehkä parempaakin tekemistä kuin miettiä päätä puhki miten voisi olla oikein mielinkielin jollekin miehelle.

Minun vinkkini, joissa ehkä ei ole päätä eikä häntää ovat ihan samoja asioita, kuin mitä sinä kirjoitit ensin. Arvostelukykyä saa olla ja päätään voisi käyttää myös muuhunkin kuin koristeeksi.

Taidan laittaa silikonit heti, kun haluan ne itse, mutta en halua. Ne on kipeät ja pitää uusia viiden vuoden välein, eikä lopputulos vaikuttaisi MINUN elämään mitenkään.

No kerrohan, miten sitä pituutta sitten lisätään? Jos olen 185cm, miten lisään itsellenin pituutta vaikka 5cm? Oletpa harvinaisen tyhmä:) Vartaloaan voi muokata urheilun ja ruokavalion avulla, mikä tässä on epäselvää?

Minä puhuin hyvin leikatuista MIESTEN hiuksista, kun kerroit, ettei haittaisi vaikka laittaisi hiuksiaan tunnin. Kommentoin siis sinun älyvapaita vinkkejäsi.

Opiskele jotain, niin saat vähän ryhtiä ja järkevyyttä noille ajatuksillesi tai..kasva aikuiseksi. Ehkä ne tissitkin vielä kasvavat.

• Laatumies29
        tissitön kirjoitti:

Ei silti voi olla hymyilemättä sinun "vinkeillesi". Tuskin niistä mitään apua on. Huvittaa kyllä miesten putkiaivoisuus.

PS. Olen kyllä aika kriittinen ja realistinen jos sille päälle satun, jos vaikutan katkeralta niin ei ole tarkoitus, mielummin vaikuttaisin kitkerältä. :)

Toisin kuin tämä toinen vinkkejäni eteenpäin kehitellyt nainen, sinä et omaa rakentavaa kritiikkiä ollenkaan. Et ole realistinen, vaan auttamattoman katkera. Palaa maan pinnalle?

• tissitön
        Laatumies29 kirjoitti:

No kerrohan, miten sitä pituutta sitten lisätään? Jos olen 185cm, miten lisään itsellenin pituutta vaikka 5cm? Oletpa harvinaisen tyhmä:) Vartaloaan voi muokata urheilun ja ruokavalion avulla, mikä tässä on epäselvää?

Minä puhuin hyvin leikatuista MIESTEN hiuksista, kun kerroit, ettei haittaisi vaikka laittaisi hiuksiaan tunnin. Kommentoin siis sinun älyvapaita vinkkejäsi.

Opiskele jotain, niin saat vähän ryhtiä ja järkevyyttä noille ajatuksillesi tai..kasva aikuiseksi. Ehkä ne tissitkin vielä kasvavat.

Juu ole vain sitä mieltä, minäkin pidän joskus miehiä tyhminä. Samalla lailla ne miehet kasvaa kuin minun kuppikoko. Se on sitten eri asia, pitääko miehen olla parimetriä ja minun kuppikoon DD ..

Voisihan tuosta alkaa saivartelemaan vaikka koko illaksi, mutta ei nyt huvita väitellä sinun kanssa siitä.

Taisin unohtaa ettei miehet ymmärrä vihjeitä minkäänlaisia. Kiitos muistutuksesta vain.

Mutta kertakaikkiaan kiinnostaa vielä se, että miksi sinä vaivaudut laittamaan tänne ulkonäkökeskeistä listaa? Kertooko se kuitenkin jotakin miesten ajatusmaailmasta?

Pitäisi kyllä olla vielä koulutus miesten ajatusmaailman ymmärtämiseen. Vaikka en varmaan pääsisi läpi koskaan. :)

Tyypillinen mies ei voi sietää sitä, että sen tekemää omasta mielestä loistavaa listaa vähän kritisoi. Sen kyllä olen oppinut ja taas tuli pieni kertaus.

Mutta koitetaan kasvatella vielä noita tissejä jos se sinua lohduttaa, ehkä sinäkin vielä kasvat jotenkin. :)

• tissitön
        Laatumies29 kirjoitti:

Toisin kuin tämä toinen vinkkejäni eteenpäin kehitellyt nainen, sinä et omaa rakentavaa kritiikkiä ollenkaan. Et ole realistinen, vaan auttamattoman katkera. Palaa maan pinnalle?

Eri asia tietysti olisi ollut jos olisin laittanut XXL-boobsikoon nimimerkiksi, vai? Enkö mä muka saisi olla tyytyväinen itseeni näin? Sinä et tunne minua joten saat olla kuitenkin mitä mieltä tahansa. Se ei kuitenkaan vaikuta mitään.

Ehkä en osaa rakentavaa kritiikkiä, mutta sinäkään et tajua sarkastista huumoria minun mielestä.
        Voitaisiin tietysti haukkua nyt toisemme kokonaan (kuuluisiko se sinun mielestä asiaan?), ja keksiä kaikenlaisia määrityksiä, jotta muilla olisi hauskaa ja molemmat voisi säilyttää kasvonsa.

Mutta kyllä minä miehistä silti tykkään vaikken niitä aina ymmärräkkään ja vaikka ei ole tissejä.

• Laatumies29
        tissitön kirjoitti:

Juu ole vain sitä mieltä, minäkin pidän joskus miehiä tyhminä. Samalla lailla ne miehet kasvaa kuin minun kuppikoko. Se on sitten eri asia, pitääko miehen olla parimetriä ja minun kuppikoon DD ..

Voisihan tuosta alkaa saivartelemaan vaikka koko illaksi, mutta ei nyt huvita väitellä sinun kanssa siitä.

Taisin unohtaa ettei miehet ymmärrä vihjeitä minkäänlaisia. Kiitos muistutuksesta vain.

Mutta kertakaikkiaan kiinnostaa vielä se, että miksi sinä vaivaudut laittamaan tänne ulkonäkökeskeistä listaa? Kertooko se kuitenkin jotakin miesten ajatusmaailmasta?

Pitäisi kyllä olla vielä koulutus miesten ajatusmaailman ymmärtämiseen. Vaikka en varmaan pääsisi läpi koskaan. :)

Tyypillinen mies ei voi sietää sitä, että sen tekemää omasta mielestä loistavaa listaa vähän kritisoi. Sen kyllä olen oppinut ja taas tuli pieni kertaus.

Mutta koitetaan kasvatella vielä noita tissejä jos se sinua lohduttaa, ehkä sinäkin vielä kasvat jotenkin. :)

Ihan vain tiedoksi tissittömälle, että on olemassa muitakin kokoja, kuin tuo kammottava äärilaita tissittömyys-DD? -kuppi. C-kuppi (ei roikkuvat!) on täydellinen, harvalla sellainen kuitenkaan on. Kommentti tissien kasvattamiseen oli vihje sinun nuorestä iästäsi, jota et tietenkään tajunnut, fiksumpi olisi sen aikoja sitten ymmärtänyt.

Listassani on paljon ulkonäköasiaa, kuin myös muutakin. Ulkonäöllä ON merkitystä miehen iskemisessä, mutta jos suusta tulee samanlaista höpinää, kuin sinulla, kiinnostus lopahtaa seinään. Jos ei ole annettavaa ulkoisesti, eikä myöskään sisäisesti eli järkevää keskustelua, tulisiko sinun tehdä jo jotain asialle? Älä ole tekopyhä!

• Laatumies29
        tissitön kirjoitti:

Eri asia tietysti olisi ollut jos olisin laittanut XXL-boobsikoon nimimerkiksi, vai? Enkö mä muka saisi olla tyytyväinen itseeni näin? Sinä et tunne minua joten saat olla kuitenkin mitä mieltä tahansa. Se ei kuitenkaan vaikuta mitään.

Ehkä en osaa rakentavaa kritiikkiä, mutta sinäkään et tajua sarkastista huumoria minun mielestä.
        Voitaisiin tietysti haukkua nyt toisemme kokonaan (kuuluisiko se sinun mielestä asiaan?), ja keksiä kaikenlaisia määrityksiä, jotta muilla olisi hauskaa ja molemmat voisi säilyttää kasvonsa.

Mutta kyllä minä miehistä silti tykkään vaikken niitä aina ymmärräkkään ja vaikka ei ole tissejä.

Sarkastista huumoria? Tuo oli ensimmäinen huumoripläjäys sinulta, sillä sarkastinen huumori on myös nokkelaa ja älykästä, toisin kuin sinun kirjoittamasi höpötykset. Jos ei ole jakeluun vielä mennyt, nuo minun vinkkini eivät ole huumoria, vaan totisinta totta. Kannattaisiko sinunkin ottaa niistä opiskesi?

Kukaan tissitön EI voi olla tyytyväinen, se on selvää:)

• tissitön
        Laatumies29 kirjoitti:

Ihan vain tiedoksi tissittömälle, että on olemassa muitakin kokoja, kuin tuo kammottava äärilaita tissittömyys-DD? -kuppi. C-kuppi (ei roikkuvat!) on täydellinen, harvalla sellainen kuitenkaan on. Kommentti tissien kasvattamiseen oli vihje sinun nuorestä iästäsi, jota et tietenkään tajunnut, fiksumpi olisi sen aikoja sitten ymmärtänyt.

Listassani on paljon ulkonäköasiaa, kuin myös muutakin. Ulkonäöllä ON merkitystä miehen iskemisessä, mutta jos suusta tulee samanlaista höpinää, kuin sinulla, kiinnostus lopahtaa seinään. Jos ei ole annettavaa ulkoisesti, eikä myöskään sisäisesti eli järkevää keskustelua, tulisiko sinun tehdä jo jotain asialle? Älä ole tekopyhä!

Voi mikä maansuru.. Vedätkö sinä lipun puoleen tankoon loppupäiväksi? Älä sentään ettei kilit jäädy. :)

Nyt alkaa tulla jo jonkinlaista ajatustakin sulta, järkevää keskusteluakin pitää näköjään vähän kaivella että sitä saa aikaiseksi, mutta eihän tuo ihan toivotonta sulla ole. Toivottavasti sut nyt kuitenkin tulee iskemään joku ihana nainen. Kerro sitten miten se hoiteli sen tilanteen ja oliko se noudattanut sun ulkokultaisia neuvoja.

Asialle varmaan pitäisi tehdä paljonkin. Siitä ollaan samaa mieltä.

• Laatumies29
        tissitön kirjoitti:

Voi mikä maansuru.. Vedätkö sinä lipun puoleen tankoon loppupäiväksi? Älä sentään ettei kilit jäädy. :)

Nyt alkaa tulla jo jonkinlaista ajatustakin sulta, järkevää keskusteluakin pitää näköjään vähän kaivella että sitä saa aikaiseksi, mutta eihän tuo ihan toivotonta sulla ole. Toivottavasti sut nyt kuitenkin tulee iskemään joku ihana nainen. Kerro sitten miten se hoiteli sen tilanteen ja oliko se noudattanut sun ulkokultaisia neuvoja.

Minä en edelleenkään etsi naista, sellainen ihanuus on ollut jo vuosia. Nämä olivat edelleenkin mieheniskuvinkkejä. Onko sinulla jokin ongelma, kun et millään asioita omaksu?

• tissittömälle
        tissitön kirjoitti:

hehe..ei sun kommentit nyt oikeen iske, laatumies puhuu asiaa, et voi kiistää:)

t.kaunis, joka allekirjoittaa laatumiehen vinkit

• tissitön
        Laatumies29 kirjoitti:

Sarkastista huumoria? Tuo oli ensimmäinen huumoripläjäys sinulta, sillä sarkastinen huumori on myös nokkelaa ja älykästä, toisin kuin sinun kirjoittamasi höpötykset. Jos ei ole jakeluun vielä mennyt, nuo minun vinkkini eivät ole huumoria, vaan totisinta totta. Kannattaisiko sinunkin ottaa niistä opiskesi?

no teoriassa ei voi eikä saakaan olla tyytyväinen. Ja minäkin muistan säännöllisin väliajoin olla valittamassa kuppikoosta jollekin kanalaumalle, ja huokailla toisten tissittömien kanssa että kun olis kilo pari rasvaa vielä siinä lisää.. :) Oih..

Mutta kerrompas sulle salaisuuden, älä levitä tätä muille, kun tää on vähän nolo:
        Ei se tosiasiassa vaikuta yhtään mihinkään, ainakaan tähän mennessä. Ei niillä vielä ole mitään kovin erikoista käyttöä keksitty. Hyvä vaan ettei pompi ja hylly urheillessa. Eikä veny tai rupsahda.

Ehkä en osaa ottaa kovin vakavasti sinun totisia neuvoja. Voisiko joku testata niitä ja kertoa miten käy?

• tissitön
        tissittömälle kirjoitti:

en mä kuvittele kilpailevani täällä jostakin, kaikeksi viimeisenä kuppikoolla on sunkaan turha pröystäillä.

Joopajoo ihan sama, vaikka minä olisin maailman rumin ja sinä kaunein ja vaikka sulla olisi sata miestä ja laatumiés puhuisi lämpimikseen.

Ei siitä pääse mihinkään että kaikkia ei tarvi miellyttää ja se on vielä mukavampaa kuin olisi maailman upeimmat boobsit.. :)

• Laatumies29
        tissitön kirjoitti:

no teoriassa ei voi eikä saakaan olla tyytyväinen. Ja minäkin muistan säännöllisin väliajoin olla valittamassa kuppikoosta jollekin kanalaumalle, ja huokailla toisten tissittömien kanssa että kun olis kilo pari rasvaa vielä siinä lisää.. :) Oih..

Mutta kerrompas sulle salaisuuden, älä levitä tätä muille, kun tää on vähän nolo:
        Ei se tosiasiassa vaikuta yhtään mihinkään, ainakaan tähän mennessä. Ei niillä vielä ole mitään kovin erikoista käyttöä keksitty. Hyvä vaan ettei pompi ja hylly urheillessa. Eikä veny tai rupsahda.

Ehkä en osaa ottaa kovin vakavasti sinun totisia neuvoja. Voisiko joku testata niitä ja kertoa miten käy?

Voivoi..Tottakai sinä haluaisit omistaa upeat tissit, tissittömänä et ole tyytyväinen, kukaan ei muuta uskoisi. Eri asia on, valitatko niistä alituisesti vai oletko katkerana tyytynyt kohtaloosi. Sinun kanalaumoistasi en tiedä, enkä totisesti halua tietääkään, koska ajatusmaailmat ovat varmasti samansuuntaiset, kuin omasi.

Kannattaisi joskus pysähtyä ja ottaa jotain vakavasti, eikä vain heittää tissitöntä, ankeaa wanna be -sarkastista "huumoria". Mutta, ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu :(

• tissitön
        Laatumies29 kirjoitti:

Voivoi..Tottakai sinä haluaisit omistaa upeat tissit, tissittömänä et ole tyytyväinen, kukaan ei muuta uskoisi. Eri asia on, valitatko niistä alituisesti vai oletko katkerana tyytynyt kohtaloosi. Sinun kanalaumoistasi en tiedä, enkä totisesti halua tietääkään, koska ajatusmaailmat ovat varmasti samansuuntaiset, kuin omasi.

Kannattaisi joskus pysähtyä ja ottaa jotain vakavasti, eikä vain heittää tissitöntä, ankeaa wanna be -sarkastista "huumoria". Mutta, ei voi kauhalla ottaa, jos on lusikalla annettu :(

eipäs nyt suututa siitä ettei kaikki halua isoja tissejä, miehet niistä eniten tykkää. Mitä minä niillä tekisin, voishan niitä tietysti näytellä milloin missäkin karjamarkkinoilla maksua vastaan, ja vedättää kuolaavaa laumaa perässään ,mutta noin ihan oikeasti, mitä MINÄ niillä tekisin.. Miksihän miehillä ei ole niitä, kun ne niitä niin haluaa kovasti? ;)

Mut on ne sentään kauhan kokoiset vaikka pienet onkin. Lusikkatissit oli kakstoistavuotiaana.

• ettei...
        jenna kirjoitti:

...loistavaa! :D *taputtaa käsiään ja kovasti*

luulenpa ettei "jennalla" pitäisi olla asiaan mitään sanomista!

• edelliselle kirjoittajalle!!

HIENOA! TÄSSÄ MEILLÄ UUSI NAISAKTIVISTI JOKA TIETÄÄ MISTÄ PUHUU JA PUHUU PELKKÄÄ ASIAA!!

• tunnistaa
        tissittömälle kirjoitti:

varmasti. Kukaan nainen ei kommentoi tuollaista.

• ..........
        Laatumies29 kirjoitti:

Tämä laatumies haluaa vain riidellä ja provoilla tai sitten hän on mielisairas. Ei hän ole vain putkiaivo, vaan kyse on vakavammasta häiriöstä.

• kun olet niin
        Laatumies29 kirjoitti:

varma, että tissitön ei voi olla onnellinen. Rinnat ja peniksen koko eivät ole verrattavissa keskenään. Et sanoisi tuollaista kommenttia ellet itse kärsisi ongelmista oman ulkonäkösi kanssa. Sinulla on varmasti pieni penis.

Ihminen, kun voi olla täysin onnellinen ihan minkälaisena tahansa, kunhan ei ole pieni penis. On paljon miehiä, jotka ihannoivat juuri pieniä rintoja. Ne ovat kauniit ja terhakat myös keski-iässä. Samaa ei voi sanoa suuririntaisista.

Mene peniksen suurennusleikkaukseen, niin elämä paranee.

• mutta...
        Laatumies29 kirjoitti:

Naisetkin käyttää korkokenkiä kasvattaakseen pituutta,miksei sitten miehetkin. Paksupohjaset kengät vaan jalkaan niinkuin cruisen tompalla.
        Mutta jäit kuule laatumies kakkoseksi. Tissitön on selvästi sua älykkäänpi, ja osaaa ironian että tunnustahan vaan tappios.

• Naisen ajatuksia

Näin naisena hieman kehittelisin noita sun vinkkejäsi eteenpäin.

1. On olemassa muitakin hiusmalleja kuin kynitty poikatukka ja pitkä tukka. Ajattelisin että tärkeintä on että leikkaus sopii ja hiukset ovat siistit ja hyvin laitetut (ei tarkoita että pitäisi tälläytyä tuntikausia). Itselläni on aika pitkät hiukset tosin eikä ole miehiltä valituksia kuulunut. ;)

2. Itselläni on 10-15kg ylimääräistä eikä se ole koskaan ketään miestä haitannut! Tärkeintä on että osaat kantaa kilosi, ts. hyvä ryhti ja pää pystyssä iloinen ja varma ilme kasvoilla on paljon parempi kuin täydellinen kroppa ja laahustat menemään nenä maassa eteenpäin. Jokainen näyttää parhaimmalta silloin kun itsestä tuntuu hyvältä.

3. Yliopistoon pääseminen ei tarkoita että olisi erityisen älykäs sillä yliopistoon pääseminen ei nyt niin vaikeaa ole... Itselläni tosin on akateeminen tutkinto ja toinen meneillään työn ohella. Mutta tunnen monta jolla ei ole akateemista tutkintoa eivätkä varmasti ole vähemmän älykkäitä!

4. En käytä korkokenkiä koskaan ja hameita äärettömän harvoin, samoin meikkaan todella harvoin. Myös luonnollinen look on monen mieleen. Kunhan sinulla on look jossa itse tunnet olosi hyväksi, se näkyy ulospäin ja kiinnostaa muitakin!

5. Samaa mieltä!

6. Tästäkin samaa mieltä, kumppanin valinnassa ei koskaan pidä "tyytyä" vain johonkin kenet sattuu sillä hetkellä saamaan.

7. Jep.

Ja lisäisin vielä että lähes identtisesti nämä ohjeet pätevät myös miehiin.

• Laatumies29

Asiallisesti olet kehittänyt vinkkejä eteenpäin, mutta ei kannata liikaa venyttää, ettei alkuperäinen tarkoitus kärsi.

Kuten sanoin jo, akateeminen koulutus ei kerro älykkyydestä, turhaan täällä sitä toistelet.

Täysin meikkaamaton nainen ei ole hyvä, sillä ripsiväri, huulikiilto ja pieni puuterointi eivät tee pahaa kenellekään. Jotta kukaan kalkattaja ei tähän tarttuisi, selvennettäköön vielä: saunassa ja yöllä ei tarvitse olla meikattu.

• onko ripsiväri jo ostettu?
        Laatumies29 kirjoitti:

Asiallisesti olet kehittänyt vinkkejä eteenpäin, mutta ei kannata liikaa venyttää, ettei alkuperäinen tarkoitus kärsi.

Kuten sanoin jo, akateeminen koulutus ei kerro älykkyydestä, turhaan täällä sitä toistelet.

Täysin meikkaamaton nainen ei ole hyvä, sillä ripsiväri, huulikiilto ja pieni puuterointi eivät tee pahaa kenellekään. Jotta kukaan kalkattaja ei tähän tarttuisi, selvennettäköön vielä: saunassa ja yöllä ei tarvitse olla meikattu.

Ai että saunassa ja yöllä ei tarvitse olla meikkiä. Oih, sähän oot harvinaisen ihana mies! Muiden miesten kanssa mulla on ollut vähän ongelmiakin, kun meikit ei meinaa saunassa pysyä hyvin naamassa, on pitänyt vähän väliä käydä meikkiä korjailemassa. Ja oot tyynyliinojen puhtauttakin ajatellut, hieno juttu!

Tasa-arvon nimissä sinä tietysti myös meikkaat ja näet sen saman vaivan ja käytät saman ajan, mikä naiselta menee meikkaukseen ja meikin pesemiseen pois. Sillä eihän meikitöntä miestä kestä katsella kuin HÄMÄRÄSSÄ saunassa ja yöllä JOLLOIN TOISTA EI NÄE.

• Ihmetyskummitus
        onko ripsiväri jo ostettu? kirjoitti:

Ai että saunassa ja yöllä ei tarvitse olla meikkiä. Oih, sähän oot harvinaisen ihana mies! Muiden miesten kanssa mulla on ollut vähän ongelmiakin, kun meikit ei meinaa saunassa pysyä hyvin naamassa, on pitänyt vähän väliä käydä meikkiä korjailemassa. Ja oot tyynyliinojen puhtauttakin ajatellut, hieno juttu!

Tasa-arvon nimissä sinä tietysti myös meikkaat ja näet sen saman vaivan ja käytät saman ajan, mikä naiselta menee meikkaukseen ja meikin pesemiseen pois. Sillä eihän meikitöntä miestä kestä katsella kuin HÄMÄRÄSSÄ saunassa ja yöllä JOLLOIN TOISTA EI NÄE.

Toi on just jännä juttu toi meikittömyyden salliminen naiselle saunassa ja yöllä.;) Mullakin kun on just ollut toooosi hirveeeesti miesten kanssa aina ongelmia just tossa asiassa, kun ne niin diggailis, että mä käyttäisin meikkaamiseen vieläkin enemmän aikaa, kuin nyt jo teen.;D

Uuh, mikä MAHTISONNI sä Laatumies29 takuulla oot!!!

• tyttö

suurimmaksi osaksi, tai jokaisen pitää soveltaa omaan tilanteeseen. Tosihan esim on että monesti miehet pitävät pitkistä hiuksista. Mutta miten nainen voisi hienosti yrittää miestä, jos on tästä kiinnostunut?

• Laatumies29

Laatunaisen ei tarvitse yrittää ja pinnistellä, riittää, kun on oma itsensä. Kuten yhdessä vinkissä jo sanoinkin, tyrkyttävät naiset ovat lähinnä säälittäviä ja kelpaavat vain panopuuksi, jos siihenkään. Noita kaikille jakavia siiderintissuttelijoita on liikaakin.

• tyttö
        Laatumies29 kirjoitti:

Laatunaisen ei tarvitse yrittää ja pinnistellä, riittää, kun on oma itsensä. Kuten yhdessä vinkissä jo sanoinkin, tyrkyttävät naiset ovat lähinnä säälittäviä ja kelpaavat vain panopuuksi, jos siihenkään. Noita kaikille jakavia siiderintissuttelijoita on liikaakin.

tietenkin sellaista, että jos kiinnostuu miehestä, niin kuinka tehdä tuttavuutta. No, aivan sama. Itselläni vaan sellainen tapaus. Mies tavallaan kyl ite teki ensiaskeleen tutustumiseen...

• Muikku.

Unohdit sen tärkeimmän eli 8:nnen. Eli Ole oma itsesi. Arvosta itseäsi. Muista hyvä itsetunto. Älä kuuntele mitään paskaa, erityisesti mitään pinnallisten, ylimielisten kusipäittein laatimia listoja siitä millainen naisen pitää olla, koska miehen voi aina vaihtaa parempaan....

• Kikka

Nuo vinkit, mitä luettelit on SUN ihanteita. Et voi kyllä noita yleistää. Mä tiedän useamman kerran saurustelleena, että ihanteita on monenlaisia. Esim. eräs mun ex tykkäs pyöreemmistä tytöistä, mä oli sen makuun liiankin laiha, vaikka ihan normaali ja hoikka oon. Sitten mun nykyinen tykkää pitkistä hiuksista MUTTA sporttisesta tyylistä, eli ei mistään hempeistä hamosista. Tyhmiä tuollaset vinkit siitä, ettei ne päde kuin marginaaliryhmään. Esim. itse mä tykkään lihaksikkaasta, pitkästä miehestä, mielellään tummat ja pitkähköt hiukset. Tykkään rennon sporttisesta tyylistä, en mistään partaveden tuoksuisista geelipäisistä pukupelleistä, kun taas mun yksi kaveri ei voi vastustaa sellaisia miehiä. Eli jos itse omaisit vähän järkeä päässäsi, olisit lisännyt listaasi, että nuo ominaisuudet on SUN ihanteita.

• LAATUNAINEN

Aijaa..täytyy kyllä sanoa että elät täysin jossain elokuvamaailmassa.Koitappa ite kävellä 20 asteen pakkasessa korkokengät ja hame päällä.Ja se kampaus-onkohan kukaan koskaan keksinyt päähinettä jota voi pitää sillai ettei ihana kampaus mee pilalle sen alla ja että se myös kävis talven pakkasiin.Mitä sit silikooniin tulee...sehän on muovia.Ite en missään nimessä lykkäis sellasta sisääni.Olet kattellut liikaa P....O leffoja kun naisihanteesi on juuri tuota sorttia.Osta itelles barbie nukke.Se hymyilee aina auliisti.Pitkät hiukset hulmuten se kävelee korkokengillä lumihangessa minihame vilkkuen ja silikoonit pomppien topin alla ja takuulla on juuri niinkuin haluat:on hiljaa eikä nalkuta, hymyilee vain ja ihailee itseänsä peilistä päivät pitkät kun mikään ei hylly.

Voithan sä kasvattaa itteäs kahdellakin tapaa:
      1. mene "sen"pidennysleikkaukseen
      2. AIKUISTU

• Laatumies29

..sillä laatunainen taitaa yhdyssanat. Olisit käynyt edes lukion loppuun? Katkeraa kalkatusta..Onko teitä vielä lisää? :)

Ja en tarvitse nukkea, ihana nainen kulkenut rinnallani jo kauan:) Missä sinun ihana miehesi?

Hymyileminen ei tarkoita sitä, että aivottomana on suu korvissa joka tilanteessa, ota nyt järki käyttöön? Täällä ei ole aina 20 asteen pakkasia, jos yhtään on hoksottimia, ymmärsi pukeutumisvinkin naisellisuuden korostamisena. Tukkijätkä.

Ainii, "se" on riittävän kokoinen. Toiseen en edes viitsi vastata:)

• olen
        Laatumies29 kirjoitti:

..sillä laatunainen taitaa yhdyssanat. Olisit käynyt edes lukion loppuun? Katkeraa kalkatusta..Onko teitä vielä lisää? :)

Ja en tarvitse nukkea, ihana nainen kulkenut rinnallani jo kauan:) Missä sinun ihana miehesi?

Hymyileminen ei tarkoita sitä, että aivottomana on suu korvissa joka tilanteessa, ota nyt järki käyttöön? Täällä ei ole aina 20 asteen pakkasia, jos yhtään on hoksottimia, ymmärsi pukeutumisvinkin naisellisuuden korostamisena. Tukkijätkä.

juuri näin...eihän äijä tajua mitään.rautalangasta pitää tehä kuvio,eiks o tuttua naiset.eihän tosiaankaan aina ole 20 astetta pakkasta,joskus jopa 30 toisinaan vain 5.
        ootsä tyhmä?
        suomen oloissa korkkareilla ja hameella köpöttely ulkotiloissa rajoittuu 3-4 kuukauteen..mutta sä haluaisit sitä näemmä ympäri vuoden..sitä voi nähdä vaikka usassa,muuta sinne.
        enkä todellakaan ole tukkijätkä..
        1. mulla on pitkät hiukset
        2.ei mulla hylly kuin oikeat paikat=jos naisella ei hylly mikään on se silloin kova lankku,mun mies ei ainakaan sellasesta välitä
        3.käytän hametta ja myös korkeita kenkiä,paitsi talvella->käytännön syistä
        4.olen hyvin koulutettu ja hyvässä työssä -eli käytän aivojani ajatteluun,en alapäätä kuten miehet yleensä
        5.nauran kun naurattaa ja itken kun itkettää-ei tarvitse kestohymyä naamalle miellyttääkseni ketään
        6.kiloja on mitä on ,kenenkään takia ei tarvitse painoaan pudottaa tai lisätä->oikeasti monikaan mies ei välitä luurangoista,päinvastoin
        7.itsetunto on koholla ihan muiden kuin ulkonäköasioiden vuoksi->se lähtee korvien välistä

millanenhan se sun ns.naisystävä on?
        ai niin sehän on kuin suoraan barbie hyllyltä..SUN MUOKKAAMA..voi naispoloista kun ei saa olla oma itsensä vaan on joutunut sovinistisen äijän käppänän tehdasvalmisteeksi.

• Laatumies29
        olen kirjoitti:

juuri näin...eihän äijä tajua mitään.rautalangasta pitää tehä kuvio,eiks o tuttua naiset.eihän tosiaankaan aina ole 20 astetta pakkasta,joskus jopa 30 toisinaan vain 5.
        ootsä tyhmä?
        suomen oloissa korkkareilla ja hameella köpöttely ulkotiloissa rajoittuu 3-4 kuukauteen..mutta sä haluaisit sitä näemmä ympäri vuoden..sitä voi nähdä vaikka usassa,muuta sinne.
        enkä todellakaan ole tukkijätkä..
        1. mulla on pitkät hiukset
        2.ei mulla hylly kuin oikeat paikat=jos naisella ei hylly mikään on se silloin kova lankku,mun mies ei ainakaan sellasesta välitä
        3.käytän hametta ja myös korkeita kenkiä,paitsi talvella->käytännön syistä
        4.olen hyvin koulutettu ja hyvässä työssä -eli käytän aivojani ajatteluun,en alapäätä kuten miehet yleensä
        5.nauran kun naurattaa ja itken kun itkettää-ei tarvitse kestohymyä naamalle miellyttääkseni ketään
        6.kiloja on mitä on ,kenenkään takia ei tarvitse painoaan pudottaa tai lisätä->oikeasti monikaan mies ei välitä luurangoista,päinvastoin
        7.itsetunto on koholla ihan muiden kuin ulkonäköasioiden vuoksi->se lähtee korvien välistä

millanenhan se sun ns.naisystävä on?
        ai niin sehän on kuin suoraan barbie hyllyltä..SUN MUOKKAAMA..voi naispoloista kun ei saa olla oma itsensä vaan on joutunut sovinistisen äijän käppänän tehdasvalmisteeksi.

Hyh, miten typerää kalkatusta..Olenko sanonut pitäväni luurangoista? Peräänkuulutan naisellisuutta, en läskikasoja tai kolisevia luita. Jos olet niin hyvin koulutettu, mikset ymmärrä lukemaasi? Onko tänne pesinyt poikkeusellisen ymmärtämättömiä kanoja?

Minä en ole tuhlannut koskaan aikaani naisten muokkaamiseen, koska on olemassa jo ns.valmiiksi täydellisiä pakkauksia. Omani on juuri sellainen, BRUNETTE, fiksu, ei tyhmä barbie.

• NO JOO
        Laatumies29 kirjoitti:

Hyh, miten typerää kalkatusta..Olenko sanonut pitäväni luurangoista? Peräänkuulutan naisellisuutta, en läskikasoja tai kolisevia luita. Jos olet niin hyvin koulutettu, mikset ymmärrä lukemaasi? Onko tänne pesinyt poikkeusellisen ymmärtämättömiä kanoja?

Minä en ole tuhlannut koskaan aikaani naisten muokkaamiseen, koska on olemassa jo ns.valmiiksi täydellisiä pakkauksia. Omani on juuri sellainen, BRUNETTE, fiksu, ei tyhmä barbie.

kuules nyt mäntti

TÄYDELLISTÄ IHMISTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.MITÄ TOHON SUN NIMIMERKKIIN TULEE SAATIKA JUTUIHIS,SÄ ET TODELLAKAAN OLE LAATUMIES.MÄ EN IKINÄ OLIS TOLLASEN KANA-AIVON KANSSA,JONKA ELÄMÄ PYÖRII OMAN NAVAN YMPÄRILLÄ JA VAIN ULKOMUODON VARASSA.

OLETKOS KUULLUT SANONTAA :MONI KAKKU PÄÄLTÄ KAUNIS

ONNEKSI MUN EI TARVI ELÄÄ TUOLLAISEN SOVINISTISIAN KANSSA JA ETTÄ KUITENKIN MAAILMASSA ON NIITÄ FIKSUJA SEKÄ AITOJA AIKUISIA MIEHIÄ PALJON...SUN ENSIMMÄISEN VIESTIN PERUSTEELLA SAI JO PALJON HAJUA SIITÄ KUINKA TYHMÄ OLET..JA KUN ALOIT AVATA SUUTAS ENEMMÄN NIIN SIELTÄHÄN SE VARMISTUI

TYHMÄ KUIN SAAPAS.EI TOSIELÄMÄSTÄ TIETOAKAAN JA TAKUU VARMALLA RUMA YKSINÄINEN RUPISAMMAKKO JOKA VAIN UNISSAAN ON NAISEN SEURASSA.HYI!!!!!

• Laatumies29
        NO JOO kirjoitti:

kuules nyt mäntti

TÄYDELLISTÄ IHMISTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.MITÄ TOHON SUN NIMIMERKKIIN TULEE SAATIKA JUTUIHIS,SÄ ET TODELLAKAAN OLE LAATUMIES.MÄ EN IKINÄ OLIS TOLLASEN KANA-AIVON KANSSA,JONKA ELÄMÄ PYÖRII OMAN NAVAN YMPÄRILLÄ JA VAIN ULKOMUODON VARASSA.

ONNEKSI MUN EI TARVI ELÄÄ TUOLLAISEN SOVINISTISIAN KANSSA JA ETTÄ KUITENKIN MAAILMASSA ON NIITÄ FIKSUJA SEKÄ AITOJA AIKUISIA MIEHIÄ PALJON...SUN ENSIMMÄISEN VIESTIN PERUSTEELLA SAI JO PALJON HAJUA SIITÄ KUINKA TYHMÄ OLET..JA KUN ALOIT AVATA SUUTAS ENEMMÄN NIIN SIELTÄHÄN SE VARMISTUI

TYHMÄ KUIN SAAPAS.EI TOSIELÄMÄSTÄ TIETOAKAAN JA TAKUU VARMALLA RUMA YKSINÄINEN RUPISAMMAKKO JOKA VAIN UNISSAAN ON NAISEN SEURASSA.HYI!!!!!

Ota se käpslokki seuraavalla kerralla pois?
        Sinullekin terotan: lue kirjoitukseni tarkemmin, kyse on muistakin kuin ulkonäköasioista. '
        "Moni kakku päältä kaunis", kuten vinkeistänikin huomaa, kauneudella ei pitkälle pötki, pitää omata mielipiteitä, koulutusta ja keskustelutaitoa. Mikä ongelma sinulla on, ettet ymmärrä selvää suomea? Vinkkejä oli seitsemän, erittäin selkeitä myös vajaaälyisille.

• Laatumies29
        NO JOO kirjoitti:

kuules nyt mäntti

Seitsemästä vinkistäni yli puolet eli nro 3,5,6,ja 7 käsittelevät muuta, kuin ulkonäköä. Onnetonhan sinä olet.

• OPASTUS SULLE
        Laatumies29 kirjoitti:

Seitsemästä vinkistäni yli puolet eli nro 3,5,6,ja 7 käsittelevät muuta, kuin ulkonäköä. Onnetonhan sinä olet.

Tässä sulle vinkkejä kuinka nainen isketään!!!!

1.miehellä pitää olla viimeistä lookia oleva kuontalo,mieluiten värjätty tai raidoitettu.jenkkisiilit,rasvaraimot tai kaljut älköön vaivautuko.ne ei todellakaan sytytä.

2.aja parta.sänkilook ei tehoa,näyttää ihan pöhöttyneeltä.parasta olisi kuitenkin jos kävisit kosmetologilla karvanpoisto hoidossa,näin saadaan hyvännäkönen iho,josta ei mustat uuno turhapuro-pilkut hyöki päälle.

3.pese naamasi.ei huvita tehdä tuttavuutta miehen kanssa,jonka naama muistuttaa salami pizaa.

4.käy suihkussa joka päivä ja mieluiten kahdesti.hielle haiseva "tosimies" on karmeinta mitä voi olla.käytä myös REILUSTI partavettä,sillä hajusi/tuoksusi on käyntikorttisi.

5.käy punttisalilla treenamassa.kilon punnuksilla näpertely ei tee kropastasi kiinnostavaa.onko karmeampaa näkyä kuin mies,jolla on pullonkaula hartiat,kädet kuin siimat ja rintalihaksisto on kääntynyt sisäänpäin.huom!KOVALLA treenillä saa ison ja upean vartalon.

6.ole muodikas.käytä vain viimeisimpää trendiä olevia vaatteita ja heitä jo kaapista pois ne kasari kammotukset,jossa housujen vyötärö on lähinnä kainalossa.collegehousut tai muut verkkarit kuuluu urheilun pariin,eikä elokuviin tai kauppareissuille.jätä ne ruutupaidat metsurinhommiin kesämökille.äläkä missään nimessä käytä tennissukkia,varsinkaan valkoisia.

7.älä röyhtäile tai päästele kaasuja ulos naisseurassa.se on viimeinen naula arkkuusi.

8.kun keskustelet naisen kanssa,katso häntä silmiin eikä tisseihin.mikäli jälkimmäistä harrastat,ilmaiset sillä hyvin selvästi mistä olet kiinnostunut.

9.AVAA SUUSI VAIN JA AINOASTAAN KUN SYÖT TAI JUOT.sillä varmistat sen ettet päästä sieltä mitään mitä kukaan ei halua kuulla.

• "läskikasa"
        Laatumies29 kirjoitti:

mikäköhän siinä sitten on, että näin läskikasana kiinostan äärettömästi oppineita miehiä, sehän on kaiken a ja o, että mies kunnioittaa kaikenlaisia ihmisiä sellaisena kuin ovat, sinä korostat äärettömästi näköhermojasi.

läskikasa kiinnostaa myös komeita miehiä, läskikasa ei koskaan juokse miesten perässä vaan miehet juoksevat minun perässä ja vain siksi, että heitä kiinnostaa se mikä todellisuudessa olen ei se miltä voisin näyttää jonkun "Ulkonäkörajoitteisen silmissä"

Läskikasa saa hyvin usein kehuja miehiltä, että on luonnonkaunis ja aina aurinkoinen. Läskikasa ei pukeudu miellyttääkseen ketään miestä vain itsensä vuoksi itseään laittaa aivan itsekkyyttään ja sen itsekkyyden vuoksi miehetkin välillä jopa taistelevatkin pääsystä seuraan. Mulkkaa siis vain ulkonäkörajoitteinen niitä hiukan yliopistossa käyneitä naisia, niin, että silmäs tipahtaa päästäs, niin me muut listaasi kuulumattomat nautiskellaan elämästä täysin ja ehdottomasti myös "suurin" rinnoin, ei huvita kalkattaa, mutta olet vain niin otollinen kohde sellaiselle, kuin kaksipuolinen tarranauha tahi magneetti...

Kun menet seuraavan kerran sinne yliopistolle pistäytymään, niin pliis kokeile jotakin käytöskurssia ei ihmisten arvostaminen niin vaikeeta ole. Käyttäydyt, kuin pahimmat kalkattavat naiset konsanaan, ne jotka tälläytyy miellyttääkseen miestä ja huokailevat, niin ylen "oppineina" kuntosalilla, että tarvitsis saada tuota vatsaa hiukan soukemmalle... Minkä ihmeen takia kaltaisesi miehet tekevät naisista niin onnettomia ulkonäkönsä suhteen. On aivan eri asia, kuin ihminen tekee itsensä vuoksi asioita, kuin se, että sinun listassasi jotain lukee.

Ja teidätkö ressukka senkin ihmeen jos ei lasketa mukaan näitä kaltaisiasi naisia jotka peilailevat huonoa itsetuntoaan korjaten peilin edessä aamut illat miellyttääkseen sinua, niin Fiksut naiset eivät katsele ulkonäköään puunaavia miehiä, heille ulkonäkö on toissijainen asia miehessä, riittää aivan muunlaiset ominaisuudet, kyllä me naiset hiukkasen autetaan jos mies ei aina niin fiksusti osaa pukeutua ja fiksata itseään, riittää, että hän ei "nalkuta" kaiken aikaa...voisitko sää pukeutua, miksi sää näytät nii tiskirätiltä vaik olis justiinsa ylitöiden jälkeen sulle safkat tehny kuumassa keittiössä etees.. voi kauheeta sun allit roikkuu, nyt kyl jätät syämättä senkin läskikasa... pistä ny lenkille se minihame päälles ettenmää saa sua taas hävetä silmät päästäni... senkin kananaivo...

Ystävä hyvä ihmiset eivät ole tyhmiä, ne jotka sinusta vaikuttavat tyhmiltä ovat kenties omaksuneet asenteen, että ihminen saa ja pitääkin olla virheitä täynnä se on elämän suola ja nautinto. Täydellisyyteen pyrkivät ihmiset elävät hyvin pienessä tilassa, täydellisyyteen taipuvaiset ihmiset alistavat läheisiään, ei siinä on samanlaisia kuin sinä naisiakin, et hyvä, että olet vakka kantesi löytänyt. Mutta varma voit olla myös siitä, että meitä "vähemmän täydellisiä" on enemmistö, suuri osa heistäkin jotka sinun mittapuusi täyttäisi ovat erittäin fiksuja jopa sinuakin fiksumpia, että osaavat muotoilla lauseensa (koulut on käyty) siten, ettei se tuota pahaa mieltä toisille osapuolille.

Voihan olla, että näin jutussasi jotain ihan hyvääkin, enkä ole hernettä vetänyt nenääni ongelmasi johdosta, mutta opettele nyt hyvä mies valitsemaan sanasi se on koulusivistyksistä ihan ykkösjuttuja opetetaan jo ihan ala-asteella ja esikoulussa.

Toivon, että en näe sua huutamassa kadulla sormeaan osoitellen: heiii tuolla menee vammanen...kattokaa... siinä erittäin hienosti leikatussa polkkatukassasi... kasvata käytöstäsi tukan sijasta... ja opettele tuomaan itseäsi asiallisemmin esille, kyllä siitä jutusta jotain hyvääkin löytyi jos suurennuslasilla kaivaa...pidennysleikkaukseen poju mars mars

• oli asiaa
        OPASTUS SULLE kirjoitti:

Tässä sulle vinkkejä kuinka nainen isketään!!!!

1.miehellä pitää olla viimeistä lookia oleva kuontalo,mieluiten värjätty tai raidoitettu.jenkkisiilit,rasvaraimot tai kaljut älköön vaivautuko.ne ei todellakaan sytytä.

2.aja parta.sänkilook ei tehoa,näyttää ihan pöhöttyneeltä.parasta olisi kuitenkin jos kävisit kosmetologilla karvanpoisto hoidossa,näin saadaan hyvännäkönen iho,josta ei mustat uuno turhapuro-pilkut hyöki päälle.

3.pese naamasi.ei huvita tehdä tuttavuutta miehen kanssa,jonka naama muistuttaa salami pizaa.

4.käy suihkussa joka päivä ja mieluiten kahdesti.hielle haiseva "tosimies" on karmeinta mitä voi olla.käytä myös REILUSTI partavettä,sillä hajusi/tuoksusi on käyntikorttisi.

5.käy punttisalilla treenamassa.kilon punnuksilla näpertely ei tee kropastasi kiinnostavaa.onko karmeampaa näkyä kuin mies,jolla on pullonkaula hartiat,kädet kuin siimat ja rintalihaksisto on kääntynyt sisäänpäin.huom!KOVALLA treenillä saa ison ja upean vartalon.

6.ole muodikas.käytä vain viimeisimpää trendiä olevia vaatteita ja heitä jo kaapista pois ne kasari kammotukset,jossa housujen vyötärö on lähinnä kainalossa.collegehousut tai muut verkkarit kuuluu urheilun pariin,eikä elokuviin tai kauppareissuille.jätä ne ruutupaidat metsurinhommiin kesämökille.äläkä missään nimessä käytä tennissukkia,varsinkaan valkoisia.

7.älä röyhtäile tai päästele kaasuja ulos naisseurassa.se on viimeinen naula arkkuusi.

8.kun keskustelet naisen kanssa,katso häntä silmiin eikä tisseihin.mikäli jälkimmäistä harrastat,ilmaiset sillä hyvin selvästi mistä olet kiinnostunut.

9.AVAA SUUSI VAIN JA AINOASTAAN KUN SYÖT TAI JUOT.sillä varmistat sen ettet päästä sieltä mitään mitä kukaan ei halua kuulla.

juuri näin .olen samaa mieltä.noita uuno turhapuroja näkee ihan liian paljon.

• Selvä juttu
        Laatumies29 kirjoitti:

Sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta. Tässä tapauksessa viesteistä.

• tämän tyypin

eräältä toiselta palstalta kirjoitusasun ja mielipiteiden perusteella (voin olla väärässäkin, mutta epäilen, etten ole). Nimim. tissitön sanoi osuvan sanan - "putkiaivoisuus". Eli ei todellakaan pidä paikkaansa tuollainen lista, joten ei huolta naiset :D
      Kyseinen kirjoittaja elää pilvilinnoissa, kuten on nähty. Tulee mieleen tuosta listasta 50-luvun jenkkileffat, jossa kaikki ovat energisiä, iloisia, kohteliaita ja hymyilevät koko ajan (niin ja laulavat aina välillä ryhmässä). Tiedoksi, että ei oikea elämä ollut silloinkaan sellaista...

• Laatumies29

Nyt kyllä kiinnostaa, keneksi minua luulet:) Kuka on yhtä terävä, kuin minä? En nimittäin ole muille palstoille koskaan kirjoittanut. Mutta, uskon, että apuani ja vinkkejäni tarvitaan myös muissa asioissa.

Nuo "tissittömän" kommentit olivat sen verran kehnoja, onnettomia ja katkeruuden sävyttämiä, ettei niille painoarvoa juuri voi antaa.

50-luvun jenkkileffat eivät ole mun juttuni, mutta sen tiedän, että monet naiset näyttivät silloin NAISILTA.

• näitä on ollut
        Laatumies29 kirjoitti:

Nyt kyllä kiinnostaa, keneksi minua luulet:) Kuka on yhtä terävä, kuin minä? En nimittäin ole muille palstoille koskaan kirjoittanut. Mutta, uskon, että apuani ja vinkkejäni tarvitaan myös muissa asioissa.

Nuo "tissittömän" kommentit olivat sen verran kehnoja, onnettomia ja katkeruuden sävyttämiä, ettei niille painoarvoa juuri voi antaa.

50-luvun jenkkileffat eivät ole mun juttuni, mutta sen tiedän, että monet naiset näyttivät silloin NAISILTA.

Alkuperäinen kirjoittaja on selkeästi narsisti. Luulee itsestään vähän liikoja.

Ihmisellä on paha ongelma, jos ei pysty arvostamaan monenlaisia ihmisiä. Kaikkia ihmisiä ei ole tarkoitus laittaa samaan muottiin ja he ovat silti yhtä arvokkaita kuin muutkin.

• Homomies29

*panee laatumiestä perseeseen ja heittää mällit sen naamalle* Kiitos ruma homoseni!

• näköjään..

Kuules miesasiamies, TommyG, taktiikkamies ja laatumies, miksi ikinä haluatkin itseäsi kutsua.. Kerrohan, mitä sä ihan OIKEASTI saat tästä kirjottelusta? Oletko sä tosiaan NIIN naistenvihaaja, että kulutat kaiken aikas näillä palstoilla, ainoana päämääränäs tuottaa niin paljon pahaa mieltä naisille, kuin vaan pystyt? Mikä sut on katkeroittanut noin pahasti?

Turha väittää, ettet olisi tuo yksi ja sama tyyppi kaikkien noiden nimimerkkien takana. Tiedän, että se olet sinä. Spammasit aikanaan niitä muitakin juttuja tuolla äidit&isät osiossa.. ei tarvinne vääntää rautalangasta?

Avaudu ihan rauhassa, mutta kerro - mitä sä tästä saat? Jaksaako sua tosiaan huvittaa päivästä toiseen saman paskan jauhaminen?

• Laatumies29

Ohhoh, oletpas sinä vainoharhainen? Mikä TommyG? Taktiikkamies? Heh, sehän olisi oiva nimi, mutta pidän enemmän tästä Laatumies29:sta, kiitos vaan ehdotuksesta:)

Olenko tuottanut pahaa mieltä? Se ei suinkaan ollut tarkoitukseni, vaan jakaa vinkkejä miehen kiinnostuksen herättämiseksi. Mitä pahaa siinä on? Kaikkihan tietävät, että panostamalla itseensä, hyvinvointiinsa ja ulkonäköönsä myös toiset pitävät sinua viehättävämpänä. Ihan turha sinun on rutista olemattomia:)

Enhän minä naisia vihaa, vaan rakastan. Erityisesti omaa rakastani, kumpa kaikki löytäisivät onnen, sinäkin! :)

• täällä
        Laatumies29 kirjoitti:

Ohhoh, oletpas sinä vainoharhainen? Mikä TommyG? Taktiikkamies? Heh, sehän olisi oiva nimi, mutta pidän enemmän tästä Laatumies29:sta, kiitos vaan ehdotuksesta:)

Olenko tuottanut pahaa mieltä? Se ei suinkaan ollut tarkoitukseni, vaan jakaa vinkkejä miehen kiinnostuksen herättämiseksi. Mitä pahaa siinä on? Kaikkihan tietävät, että panostamalla itseensä, hyvinvointiinsa ja ulkonäköönsä myös toiset pitävät sinua viehättävämpänä. Ihan turha sinun on rutista olemattomia:)

Enhän minä naisia vihaa, vaan rakastan. Erityisesti omaa rakastani, kumpa kaikki löytäisivät onnen, sinäkin! :)

nimimerkki Komea mies kirjoitteli samantyylisiä viestejä tänne. Naista ei tosin ollut hänellekään, eikä ihme.

• Kuka vaan kirjoittanut
        täällä kirjoitti:

nimimerkki Komea mies kirjoitteli samantyylisiä viestejä tänne. Naista ei tosin ollut hänellekään, eikä ihme.

No haloo..on totta, että joku varmasti kirjoittelee useilla nimimerkeillä, mutta eivät suinkaan kaikki. Ei kaikkia viestiketjua tule tulkita yhden ihmisen tekosiksi, eikö se ole jo aika outoa..:)

Mielestäni nuo laatumiehen kirjoittamat vinkit ovat asiallisia, ihmettelen, että monet naiset niistä hermostuivat. Tosin muutama nainen hoksasi, että hyviä vinkkejähän ne.

• Malla

En ymmärrä miksi niin kauhea taistelu tuli. Suurimmaksi osaksi olen 'samaa mieltä' tai miten sen nyt sanoisi. Eivät minua loukanneet ja kai sitten olen kovin 'ymmärtäväinen' tai mitä lie, mutta tottahan nuo taitavat olla ja tiedän monia jotka voivat ottaa noista opiksi ja hyödyksi. Ja se että mies kertoo oman näkökantansa asioihin auttaa kyllä. Mitään lukio-yliopisto-koulutusta ei minulla ole ja silti koin ymmärtäväni lukemani ja kun lukemansa vielä osaa ottaa ns. oikealla asenteella. Monet maailman sodista ja riidoista jäisi kun osattaisi ymmärtää myös toisia ihmisiä. Oma napa lähinnä asenne-toimii kun on yksikseen. Jos mättää niin mätä takaisin!! Ei asiat riitelemällä parane.

• Laatumies29

No onhan täällä fiksujakin naisia, kuten sinä Malla. Tosiaan, kamala kalkatusarmeija aloitti kaakatuksensa, mutta sehän oli odotettavissakin:)

• marianna
        Laatumies29 kirjoitti:

No onhan täällä fiksujakin naisia, kuten sinä Malla. Tosiaan, kamala kalkatusarmeija aloitti kaakatuksensa, mutta sehän oli odotettavissakin:)

Heh:D. Fiksu=samaa mieltä "Laatumiehen" kanssa. Sainpa hyvät naurut.

Oliko äitisi muuten erityisen kova "kalkattamaan", kun sinulle on ilmeisesti jäänyt suuri trauma tuosta kalkatuksesta?

Fiksun miehen määritelmään ei mielestäni kuulu se, että torjuu kaikki eriävät mielipiteet toteamalla, että "tuo nyt taas on sitä kalkatusta". Se kertoo huonosta itsetunnosta.

• Ihmetyskummitus
        marianna kirjoitti:

Heh:D. Fiksu=samaa mieltä "Laatumiehen" kanssa. Sainpa hyvät naurut.

Oliko äitisi muuten erityisen kova "kalkattamaan", kun sinulle on ilmeisesti jäänyt suuri trauma tuosta kalkatuksesta?

Fiksun miehen määritelmään ei mielestäni kuulu se, että torjuu kaikki eriävät mielipiteet toteamalla, että "tuo nyt taas on sitä kalkatusta". Se kertoo huonosta itsetunnosta.

..samaa mieltä. Aina kun lukee jonkun sellaisen ihmisen juttuja täälLä, jolla on tosi matala kritiikin sietokyky, tulee SE tunne: "something stinks"...:D

Kuten jo aiemminkin sanoin tähän: kaikki, mikä kiiltää EI ole kultaa.;) Mä en ymmärrä, että missä toi kaveri on "laadukkuuttaan" kehittäny, kun jutut on niin kertakaikkisen e-p-ä-t-o-d-e-l-l-i-s-i-a. Ei varmaan ainakaan ihmisten seurassa...:DDD

• hohoh
        Laatumies29 kirjoitti:

ONNEKSI EI TARVITSE OLLA MIEHEN KANSSA JOKA MÄÄRÄÄ MILLAINEN PITÄÄ OLLA.

SUN EUKKOS JOUTUU NÄKÖJÄÄN ELÄMÄÄN SUN HAAVEITTES VARJOLLA

-SÄ VALITSET VAATTEET JA KENGÄT
        -HIUSTEN MALLIN JA PITUUDEN PÄÄTÄT SÄ
        -RUOKAVALIO TAITAA OLLA SUURENNUSLASIN ALLA,ETTEI
        PÄÄSE KERTYMÄÄN KILOAKAAN LISÄÄ
        -PAKOTAT HÄNET POMPPIMAAN PEILIN EDESSÄ ALASTI,JOTTA VOIT TARKKAILLA HYLLYMISTÄ
        -KOULUTUSKIN PITÄÄ OLLA SINUN MIELEEN,ONHAN SE HÄPEÄLLISTÄ OPISKELLA VAIKKA LEIPURIKSI,JONKA LEIPOMAA LEIPÄÄ KYLLÄ KELPAA MARKETISTA OSTAA
        -SUUTAKIN SAA AVATA VAIN KUN LUPA ANNETAAN,EIHÄN SE SOVI ETTÄ NAISELLAKIN ON MIELIPITEITÄ

TÄLLÄSELLE ON MYÖS NIMI:EDUSTUSVAIMO

SIIHEN HIUSTENVÄRIIN VIELÄ.IHMISEN AIVOTOIMINTA EI RIIPU HIUSTEN VÄRISTÄ.TYHMIÄ BRUNETTEJA TUNNEN ENEMMÄN KUIN TYHMIÄ BLONDEJA.JA JOS HERRA EI SATU TIETÄMÄÄN..BRUNETTE ON EHKÄ SAANUT VÄRINSÄ PURKISTA SAMOIN BLONDI.

• Ihmetyskummitus

..koko viestiketjua, eli pari seur. kommettia tulevat siis vaan Laatumies29:n ekaan viestiin.

En ota sinänsä laajalti kantaa siihen, ovatko sun Laatumies29 ohjeesi sinänsä hyviä, huonoja, vai mitä lie. Jotkut sun jutskistas kuitenkin tökki pahasti... Mun makuuni sä Laatumies29 ainakin olisit aivan liian rajoittunut ihminen: voi elämä esim. tuota ohjeidesi kohtaa 5.! Musta olis aivan kamalaa seurustella sellasen ihmisen kanssa, jolle ei saa esim.ilmaista tietämättömyyttään. Voin vain kuvitella, kuinka syvällisiä ja hedelmällisiä keskusteluita sä Laatumies29 käytkään mahdollisen "hanisi" kanssa, uuh.;D Onks sulla muutes paljonkin kokemusta parisuhteista, noin niinkun muutoinkin, kuin sen kokemuksen kautta, jota voi imeä itseensä telkkarin Superperfectpeople- illuusiomaailmasta?

Valitettavasti Laatumies29 täällä maan elävien joukossa elämä on aika kovaa, oikeasti. Voin vakuuttaa tämän sinulle.:) Naiset nalkuttavat, eikä niillä esim. aina satu olemaan mieleistäsi hiusten pituutta, mutta voitko kuvitella: silti monet miehet elävät ihan onnellisissa parisuhteissa heidän kanssaan! Eikös vain olekin mukavaa.:)

Näiden tiiviissä parisuhteissa elävien laatumiesten ei (kuten ei myöskään sinkku-laatumiesten) myöskään täällä maan elävien joukossa koskaan tarvitse laatia naisille erityisen pilkkua n*ssivia ohjeita miesten miellyttämiseen, koska he tietävät naisten hallitsevan nämä jutut aivan hyvin itsekin. Eikös vain olekin mukavaa.:) Miksipä laatumies käyttäisi aikaansa niinkin turhan asian tekemiseen, kuin seikkaperäisten ohjeiden laatimiseen NAISILLE siitä, kuinka nämä voisivat paremmin miestä miellyttää, kun naiset joka tapauksessa lähestyvät häntä muutenkin? ;) Tämän saman faktan tietävät myös useat laatunaiset, koska sama tilanne tapahtuu heillekin ja laatumiehet lähestyvät vastaavalla tavalla heitä. Eikös olekin mukavaa?:)

On niin totta, että kaikki mikä kimaltaa ei ole kultaa.:DDD

• Ihmetyskummitus

Laatumies29:lle vielä: sääli, että sivistystä ja sydämellisyyttä et voi ostaa kaupasta. Nimittäin sulle.:/

• M@ria

Aika asiallista. Olen hyvin pitkälle samaa mieltä, mut amk on kyllä korkeakoulu.. Vaikkakin alempi sellainen.. Niin se vain on, älykkyys myös miehillä on seksikästä...

• puhuu asiaa.

älä välitä jos sinut tästä hyvästä ristiinnaulitaan, totuudentorvella harvoin on ystäviä, mutta ne harvat ovat sitten sitäkin parempia.

• elämmehän itseämme, emme mi...

Suomennetaan vielä nuo Laatumiehen sovinistiset vinkit:

1. Kasvata pitkät hiukset, jos haluat pitkät hiukset. Pääasia, että viihdyt hiustyylissäsi.

2. Laihduta, jos liikalihavuus alkaa olla terveysriski ja tunnet olosi laihempana paremmaksi.

3. Opiskele itsesi vuoksi, saavuttaaksesi omat päämääräsi.

4. Pukeudu vaatteisiin, joista pidät. Pukeudu järkevästi, sään mukaan, jottet turhaan hanki itsellesi flunssaa. Meikkaa jos haluat, älä meikkaa, jos et halua. Pääasia, että tunnet olevasi oma itsesi.

5. Tämä vitosvinkki oli LÄHES asiallinen, tosin se ei koske vain naisia.

• ...

"Mene alasti peilin eteen ja hypi, nuo hyllyvät osat ovat turhaa ylimääräistä, josta olisi hyvä päästä eroon." LOL:D

• idiootteja sitä onkin...

Ainoa ihminen, ketä todella säälin tässä viestiketjussa on tämän alkuperäisen äijäkirjoittajan naisystävä. On vissiin miesvalinta pettänyt ja pahasti.

Ja äijä tietenkin kehuu niitä, jotka ovat hänen kanssaan samaa mieltä ja haukkuu kalkattajiksi ja tyhmiksi niitä, jotka ovat eri mieltä. Loistavaa. Siinäpä on oiva lähtökohta järkevälle keskustelulle.

No, jatkapa ohjeittesi kertaamista sille onnettomalle, joka on sinut huolinut. Teillä keskustelut varmaan ovat todella syvällisiä tyyliin 'mä olen tätä mieltä äläkä ala kalkattamaan', 'oikein kultsi, sä oot oikeassa'. Ja eikun meikkiä lisää, kun saunasta tulette. Eihän sitä eukkoa kestä katsella muuten.

• täysin samaa

juuri näin olen samaa mieltä

• Laatua piisaa

"1. Kasvata pitkät hiukset, ne ovat naiselliset. Kynitty, "jännittävä" poikatukka on kaikkea muuta, kuin viehättävä. Pitkät hiukset pesevät lyhyet mennen tullen."

Myös miehille sopivat pitkät hiukset. Hyvinhoidetut, pitkät hiukset paljastavat paljon terveydestä ja yleiskunnosta.

"2.Laihduta. Mene alasti peilin eteen ja hypi, nuo hyllyvät osat ovat turhaa ylimääräistä, josta olisi hyvä päästä eroon. Hyväkroppaisena näytät miehestäkin paremmalta."

Järkevä, terve ihminen pitää itsensä normaalipainoisena riippumatta siitä viehättääkö se vastakkaista sukupuolta vai ei. Riittävästi aerobista ja punttiharjoittelua yhdistettynä terveeseen ruokavalioon niin ei varmasti lölly kenenkään paikat.

"3. Opiskele, sillä älykkyys on seksikästä. Pyri yliopistoon tai korkeakouluun (amk ei ole korkeakoulu). Jos sinulla ei ole rahkeita akateemiseen ammattiin, hanki jokin muu mielekäs koulutus ja työ."

Järkevä ihminen hankkii mielekkään koulutuksen alalta, jolla työllisyysmahdollisuudet ovat hyvät. Itsellä on akateeminen koulutus, mutta olisin voinut hyvin lukea muunkin työllistävän tutkinnon. Ja en ole humanisti, vaan valmistunut tekniseltä alalta.

"4. Pukeudu naisellisesti. Käytä korkokenkiä ja hametta, meikkaa, mutta älä tee sotamaalausta. Et voi peittää mulkosilmiäsi tai väkäleukaasi puuterin alle, kyllä ne näkyvät muutenkin. Korosta parhaita puoliasi, mutta kohtuudella."

Samaa mieltä. Sukupuolesta ja onnistuneista piirteistään kannattaa olla ylpeä. Näillä paukkupakkasilla tosin korkkarit ja hameet ovat kaapissa.

"5. Älä nalkuta ja ole kiinnostunut elämästä yleensäkin. Keskustele ja tutki eri asioita, omaa mielipiteitä! "En tiedä" tai "En osaa" -vastaukset ovat kiellettyjä!"

Nalkutukseen ja riitelyyn auttaa se, että löytää sopivan leppoisan kumppanin. Ei tee mieli nalkuttaa, kun mies on fiksu, ei uusavuton ja osaa viedä roskat mennessään ulos jos pussi on täysi.

Keskustelu vaatii aina kaksi osapuolta.

"6. Älä kadehdi kauniimpia kanssasisaruksiasi, vaan ota heistä opiksesi. Jos sinulle kelpaavat vain ne miehet, mitkä todellisuudessa olisivat halunneet ystäväsi, olet onneton luuseri. Kukaan ei arvosta naista, joka suostuu olemaan kakkonen."

Samaa mieltä. Pukeutumis- ja tyylivinkit auttavat näyttämään paremmalta eikä kukaan järkevä ihminen suostu olemaan roikkuja.

"7. Älä aloita välittömästi kalkatustasi näistä ohjeistani johtuen. Jos oikein mietit tarkkaan, nehän ovat aivan loistavia."

Mielestäni etsit sopuisaa, kaunista, naisellista ja älykästä naista eikä siinä ole mitään pahaa. Meitä on monta. :=)

• Bianca

1. Itsekin pidän enemmän pitkästä tukasta. On paljon naisellisempi, sillä olisi ällöttävä ajatus että minulla olisi yhtä pitkä tai jopa lyhyempi tukka kuin miehellä... En ikinä ole tuntenut mitään vetoa pitkätukkaisiin miehiin.

2. Normaalipainoisuus on hyvästä sekä naisille että miehille. Itse olen tyytyväinen normaalipainoisena, enkä tavoittele missin mittoja. En myöskään välitä miehistä, jotka ovat ulkonäkökeskeisiä, esimerkiksi miettivät joka kaloria jonka suuhunsa pistävät, meikkaavat tai tietävät liikaa kosmetiikkatuotteista. Ei minun mielestäni kovin miehekästä tuijotella itseään peilistä joka sekunti, se on naisten puuhaa.

3. Se että pyrkii kouluttautumaan hyvin kertoo kunnianhimosta, joka on minun mitta-asteikollani todella tärkeää. Lisäksi on tärkeää että mies ymmärtää millaista koulua käyn tai olen käynyt, eikä vähättele minun "hukkaan menneitä kuutta-seitsemää vuotta yliopistossa".
      Älykkääksi en kuitenkaan kutsuisi yliopiston käynyttä, pikemminkin siis kunnianhimoiseksi. Älykkyys on kuitenkin omasta päästä ja oma-aloitteisesta kiinnotuksesta kiinni, eikä opintoviikoista/-pisteistä.

4. Pukeudun naisellisesti, meikkaan ja laitan hiukseni. Se on mielestäni itsestäänselvyys jos pyrkii tehtäviin tai toimii tehtävässä, jossa ollaan edustavia tai toimitaan muiden ihmisten parissa jatkuvasti. Toisaalta miehet eivät saa pukeutua liian hienosti (paitsi toki työtehtävissä), sillä en todellakaan ole kiinnostunut akkamaisista miehistä, jotka valitsevat vaatteitaan joka aamu tuntikausia. Siis yök.

5. Naiset nalkuttavat minunkin mielestäni aivan liikaa joka asiasta. Minä ainakin olen ottanut sen asenteen elämästä, ettei murjottamalla pitkälle pötkitä. Hymyä huuleen! :) Ja nämä "joo-joo" "aivan-sama"-tyypit joutaa minunkin mielestäni keskustelemaan itsekseen.

6. Parempi olla yksin, kun tyytyä siihen ihmiseen jonka vain saa. Luonnotonta on että kaksi henkilöitä, jotka ovat olleet vuosikausia ystäviä, päätyvät yhteen kun eivät ole ketään muutakaan saaneet. Etsivä löytää :)

7. Ei noissa "ohjeissa" kyllä mitään yllättävää ollut. Tuollaisia naisia on paljonkin - suurinosa ehkä vaan varattuja :)

• N35

Tässä olisi liki täydellinen tapaus.

Niin miksi nainen ei saa "nalkuttaa" eli olla avoin
      ja ilmaista mitä haluaa yhteiselämältä? Miehet vaan ovat niin herkkiä ja luulevat naisen eriäviä mielipiteitä nalkutukseksi.

• Laatumies29

Enpä olisi kuuna päivänä uskonut, että tällainen kalkatusryöppy olisi vastassa:) Vinkit ovat hyvin asiallisia, seison niiden takana tiukasti edelleen. Kaikki poikatukkaiset, lökäpöksyihin, tennareihin ja liian pieneen paitaan pukeutuneet meikittömät, ottaisitte opiksenne:)

Oikein antoisaa viikonlopun alkua kaikille!

• 1983

On se vaan kumma kun ei pysty asiallisia vinkkejä antamaan ja viellä aiheelle omistetussa keskustelussa. Mutta miestä saa arvostella, kurmuuttaa ja lyödä kuin vierasta sikaa.Itse kannatan tasa-arvoa mutta tuo vallalla oleva telaketjufeminismi on kyllä ihan sitä itteään...

• LAATUNAISELTA

Luepas tuo SELI ja OPASTUS SULLE-viesti
        siinä KAIKILLE MIEHILLE ohjeita naisen iskuun,MYÖS SULLE!!!!!!!!!!!!!!!

• E.f.E

on ainoa ja oikea ohje
      miellyttää miestä,
      muuta helvetin highway -ohjeistusta ei ole!

• kumma heppu

Kun luin laatumies29:n jutun miehen iskemisestä, niin piti kyllä myöntää että hän puhui ihan asiaa. Asian ymmärrettävyyden vuoksi hän kertoi asian mahdollisimman lyhyesti ja ytimekkäästi ja tähänkös jotkut naiset reagoivat. Halusivat ymmärtää laatumies29:n asialliset neuvot just päinvastoin kuin oli tarkoitus. Eipä voi mitään... Ainakin on ohjeet annettu, joihin minäkin yhdyn. Itsellänikin fiksu nainen totta kai.

• AMK on korkeakoulu

miksi väität ettei AMK ole korkeakoulu?

• olette..

Amk ei ole korkeakoulu, vaan entisistä opistoista leivottu oppilaitos. Korkeakouluja ovat yliopistot ja esim. tkk, amk:t painivat omassa sarjassaan.

• Rotuneito

Olen joka kohdasta samaa mieltä kanssasi, ja jokaisen kohdan olenkin jo toteuttanut luonnonkauneuteni ja -lahjakkuuteni avulla. Ei ihme että miehiä pyörii ympärillä liikaakin. Ihmettelen miksi niin monilla naisilla ei ole hajuakaan siitä mikä on miesten mielestä viehättävää. En silti elä vain miehiä varten, olisin todella tyytyväinen itseeni vaikka miehet eivät olisikaan jatkuvasti jahtaamassa.

• Laatunainen22

1. Älä kasvata hiuksiasi liian pitkiksi etteivät näyttäisi epäsiistiltä. Älä myöskään aja kaljuksi. Hiukset ovat parhaimmillaan sopivan lyhyinä, hieman lalitettuna. (Ei liian laitettuna ettei näytä homolta).

2. Kasvata lihasta. Liian moni suomalainen mies on hintelä (ja lyhyt) verrattuna esim. jenkkeihin. No eihän sille mitään voi jos on pätkä. Tai olen kyllä kuullut että ulkomailla tehdään pidennysleikkauksia mutta en suosittele sellaisia kyllä edes Laatumiehelle. Ei itseään ainakaan leikkauksella tarvitse jonkun toisen takia muuttaa.

3. Opiskele, mutta älä liian kauan. Miehen täytyy elättää perhe. Mielellään hyväpalkkainen työ. Älä ole laiska.

4. Pukeudu siististi. Mielellään aika trendikkäästi. (Huom! varo näyttämästä liian naiselliselta ja itseään täynnäolevalta) Miehekkyys on valttia.

5. Ole keskustelukykyinen ja avoin. Miehen pitää osata keskustella ja olla kiinnostunut ja kiinnostava. Älä ole imelä tai tungetteleva. Älä myöskään ole naiselle määräilevä tai itserakas. Kunnioita naista. Ota selvää mitä se kunnioitus tarkoittaa. (Kukaan ei arvosta miestä joka ei osaa kunnioittaa naista!)

6. Älä karehdi lihaksikkaita, tummahiuksisia ja ruskeasilmäisiä kanssaveljiäsi ja pakonomaisesti ajattele että he vievät naiset käsistäsi. Älä ole liian mustasukkainen. Älä kosta omaa mustasukkaisuuttasi millään tavalla naiselle.

7. Älä aloita heti naisten haukkumista liian vaativiksi näiden ohjeiden jälkeen. Ota opiksi.

• Ukkeli 23

Siinä oli hyviä ohjeita, joita itsekin yritän noudattaa.

• ei muuten tarvittis tulla t...

Siinähän se tulikin jo :D Laatumies29 on nörtti kun viihtyy noin innokkaana poikana koneen ääressä. Mene vaikka pihalle tuulettumaan. Ehkä sitten naisiakin tulis. Et taida olla naimisis vaik oot jo vanha ukkeli? Ei naiset tykkää tuollasista naisellisista voih voih miehistä jotka sanoo miltä naisen pitää näyttää jne.. Homotkin on miehiä suhun verrattuna.

• ;))))

Jaksoin lukea vain muutaman tänne kirjoitetun viestin ja valitettavasti naiset, jotka ovat kirjoittaneet, eivät ymmärtäneet pointtiasi. Olet oikeassa, nuo kriteerisi naisellisesta naisesta ovat varsin hyvin valikoituja.

Olen parisuhteessa elänyt jo pitkään ja olen kyllä huomannut, että mieheni todella pitää siitä, että minulla on pitkät hiukset...olen kouluttautunut...ja pukeudun naisellisesti - myös alusvaatteeni ovat naisellisia. Lisäksi mieheni pitää siitä, että olen aktiivinen liikunnan lisäksi myös seksuaalisesti eli haluan myös häntä. Yhdessä hoidamme kotia ja yhteisiä lapsia ja käymme harrastuksissa, mutta vietämme myös yhteistä aikaa ihan kahdestaan.

• Parasta laatua :)

Olen ylipainoinen, meikistä ja muodista en erityisemmin piittaa, olen vailla pitkää tukkaa enkä muutenkaan ole lähellä kuvailemaasi ulkonäköihannetta. En ole tyhmä ja opiskelen yliopistossa (joskaan se ei kerro aidosta älykkyydestä). Olen hyväntuulinen, iloinen ja itsetunto on kohdallaan.
        Mitä haluan sanoa : en halua miellyttää kaikkia miehiä. Laatumies29 tuntui suuntaavan vinkit naiselle, joka haluaa suuren miesjoukon huomion ja ihailun. Minulle riittää että minulla on oma kulta, joka palvoo minua tällaisena kuin olen. En haluakaan hurmata muita, olen onnellinen näin. Ja jokaiselle on olemassa se oikea mies tai nainen, jolle sitä on täydellinen juuri omana itsenään.

• Meems

Minä oikeasti luulin ensin että toi viesti oli vitsi, sen verran hymyilytti :) Mut ehkä enemmän hymyilytti kun tajusin että kirjoittaja oli tosissaan! Kertoo todella paljon sinusta kun vähän väliä toistelet kuinka naiset nalkuttaa vastaamalla viestiisi. Itselläni on ihana kulta ja molemmat voidaan ilmaista mielipiteemme avoimesti toisillemme. Jos olemme erimieltä niin siitä saa hyvät väittelyt aikaiseksi :) Minä en todellakaan arvosta miestä joka on aina samaa mieltä asioista kanssani, tai minä en voisi olla eri mieltä asioista ilman että syytetään heti nalkuttajaksi! Lapsellista.

Sen vielä lisään että minä en ole ns. missin mitoissa; ylipainoa n.10kg, enkä korkeasti koulutettu, mielestäni elämän tuoma kokemus tuo paljon fiksuutta ja kypsyyttä esiin ihmisessä. Jokainenhan osaa lukea kirjoja mutta teoria ja käytäntö on aina eri asia. Olen myös kaunis niin ulkoa kuin sisältä, ja komea, hyvin treenattu, fiksu miesystäväni arvostaa ja rakastaa minua juuri tällaisena kuin olen. Oma asenne ratkaisee loppujen lopuksi aika paljon, noilla sinun "ohjeillasi" ei ole merkitystä.

• eukko

Vaikka nainen olenkin.

• miehille sama juttu!

Samat kriteerit sitten miehillekin!!eiköhän tuo mene vähän yli..Naisten pitäisi olla täydellisiä ja miehet saavat olla tavallisia pieniä vikoja omaavia tyyppejä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12518
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      11
      11271
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      183
      5164
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      37
      3803
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      197
      3614
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      56
      3307
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2964
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      16
      2823
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      94
      2295
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2025
    Aihe