Miksi mies väittää rakastavansa, mutta ei halua tehdä tyttöystävänsä kanssa mitään yhdessä? Ei ole aikaa kuulemma vaikka en ole ikinä kuullut sen sanovan kavereille tai työnantajalle ettei ole aikaa kun pyytävät jonnekin tai ylitöihin. Ei ole rahaa kuulemma vaikka kaikki viimeisin tekniikka kyllä löytää rahoituksen.Erota se ei halua mutta minä kuihdun yksinäisyyteen.
Yksin yhdessä
19
1832
Vastaukset
- samoin
Ei kai meillä ole sama mies, kun kuulostaa niin tutulta. Mikähän miehesi mahtaa olla horoskoopiltaan?
- Karoliina
Härkä. Kiva kun on kohtalotovereita sentään
- hiph
Karoliina kirjoitti:
Härkä. Kiva kun on kohtalotovereita sentään
..härkä se on sekin mies, joka mua on pyörittäny; "tehdään, tehdään sitä ja tätä" aikaa vaan ei häneltä löydy niihin...
- samoin
hiph kirjoitti:
..härkä se on sekin mies, joka mua on pyörittäny; "tehdään, tehdään sitä ja tätä" aikaa vaan ei häneltä löydy niihin...
No varmaan on sama mies! Kun munkin ukko on Härkä. Tuo muuten on tyypillistä Härkämiehen käytöstä.
- heiska
Kylläpäs nyt kuulostaa todella tutulta! Mun äijältä löytyy AINA aikaa jos joku muu häntä pyytää johonki, mut mun kans hän viettää korkeintaa yöt...
Tunnen itteni välis todella yksinäiseks...- hiph
...alkaa miettimään, että onko em. suhteet kestäneet kauankin, vai onko ns. tapailuasteella vielä...?
Mulle käy noin aina, jos mies ei ole seurusteluun valmis vaan "haluaa vain tapailla/nähdä" ja sitäkin vaan silloin kun sillä on aikaa. Mä en saa ehdottaa mitään, tai tulee kovasti tekemistä. silti niin tykkää tykkää,haluaa nähdä edelleen, tehdä yhdessä etc.... *huah* mitää ei kuitenkana tapahdu yhdessä :O - Karoliina
hiph kirjoitti:
...alkaa miettimään, että onko em. suhteet kestäneet kauankin, vai onko ns. tapailuasteella vielä...?
Mulle käy noin aina, jos mies ei ole seurusteluun valmis vaan "haluaa vain tapailla/nähdä" ja sitäkin vaan silloin kun sillä on aikaa. Mä en saa ehdottaa mitään, tai tulee kovasti tekemistä. silti niin tykkää tykkää,haluaa nähdä edelleen, tehdä yhdessä etc.... *huah* mitää ei kuitenkana tapahdu yhdessä :OMe ainakin asutaan jo yhdessä
- hiph
Karoliina kirjoitti:
Me ainakin asutaan jo yhdessä
...ja mä kun luulin, että ko. miesten käytös kuuluu vaan "tapailu/näkemisvaiheeseen", enpä ole kyllä vähään aikaan kunnolla seurustullakaan ...
- Manfred
Mitä pitäisi sinun mielestäsi tehdä yhdessä, jos se kerran vie liiaksi joko aikaa tai rahaa?
Onko se "yhteinen" tekeminen myös miehen mielestä yhteistä, eikä vain sinun juttusi?- Karoliina
Kahvilassa käymistä viimeksi ehdotin ja sekin oli liikaa.Ei lähtenyt.
- hiph
Karoliina kirjoitti:
Kahvilassa käymistä viimeksi ehdotin ja sekin oli liikaa.Ei lähtenyt.
..että kahvilassa käynti liikaa... kuullostaapa oudolta. Voisin kuvitella sitä, että mies on niin "varma" itsestään, että tietää että vaikkette mitään yhdessä tekisikään niin sinä olet hänen joka tapauksessa. Vähän kuin se kun sanotaan "mies haluaa saalistaa" ja kun on saaliinsa saanut kiinni ei enää kannata tehdä mitään.
Mulla mies itse kertoili, kuinka mentäisiin luistelemaan, leffaan, keilaamaan etc... Ja kun kysyin, että milloinkas olis aikaa tehdä jotain niin ei sitten olekkaan, kun on päivät niiiin täynnä! Kun kysyin,vieläkö ylipäänsä haluaa mua nähdä niin vastaus on että joo ja tottakai :O
- Johnnie83
yksinkertaisesti siksi että voi.
Miehesi tietää hyvin ettet sinä katoa mihinkään vaikka hän ei tee yhtään mitään kanssasi, ja mitä enemmän siitä jankutat hänelle sitä selvempää se on.
Seuraavan kerran kun haluat tehdä jotain hänen kanssaan ja hän sanoo ettei ehdi niin ilmoita hänelle ohimennen että menet sitten naapurin Jaakon(tai jonkun toisen miesystäväsi kanssa) tekemään sitä. Ja mene myös, älä vaan sano et meet. Sitten kun palaat kerro miten ihanaa oli.
Parin tällaisen kerran jälkeen niin miehesi mustasukkaisuus varmasti herää, ja hän tulee mielellään sun kanssa tekemään vaikka mitä.
Miehet ovat mukavuudenhaluisia ja ei tee yhtään mitään jos ei ole pakko.- Karoliina
Kiitos vinkistä.Pitää kokeilla.
- hiph
Karoliina kirjoitti:
Johnnien neuvo on aikas hyvä :) Kantsii kokeilla
- viisi vuotta yhdessä
hiph kirjoitti:
Johnnien neuvo on aikas hyvä :) Kantsii kokeilla
minullakin oli tälläinen poikaystävä, suhteen lopussa alkoi käyttäytymään noin, ja säästi muka rahaa ettei voitu tehdä mitään, mutta osteli kaikenlaista. eipä olla yhdessä enää.
- dayum
Karoliina kirjoitti:
on kovin äkkipikainen, niin hän käy veistelemässä nenään tätä naapurin Jaakkoa tai jotain muuta miespuolista ystävääsi. Tai muuttuu entistä etäisemmäksi. Että toimi tällä varauksella, sinähän sen miehesi luonteen tunnet :)
- weg.
Jos hän ei pistä juttua poikki, niin sitten sinä teet sen. Ja pysykin päätöksessäsi!
- ihmettelen yhtä aisaa..
Ihmettelen eli,miten voit yleensä sitten nussia tollasen tyypin kaa??? jos suhde on tommonen???
- poikamies
sää sille vaa varma pano.
voit olla hänen mielestä kaunis ja mukava, mutta siltikki vaan pano.
sanoo rakastavansa sen takia, että pysyisit panona tai sit se ei vaa tiedä tosirakkaudesta mitää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1705041Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa243649Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1713457Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss412971Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082719Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie302086Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky121934Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191915Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1571554Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo121515