niin ihmeellistä, että yli ei pääse vaikkaa aikaa on kulunu vaikka kuinka? Yleensä pääsen suhteista helpolla yli. Mutta tästä en ja se ei ole edes ollut mikään varsinainen suhde vaan yksittäisiä tapaamisia.
Mikä siinä yhdessä ihmisessä voi olla
14
4972
Vastaukset
- niin IHANA
tavataanko taas yksittäin / kaksittain ??? Vai mitä meinasit elämälläs muuta tehdä? ; )
- janoinen
?????????
- että,
janoinen kirjoitti:
?????????
yksittäisiä tapaamisia ( = yksittäin ). Jos me tavataan, niin meitä on kaksi. Yksin ei voi tavata, mutta kaksin ( = kaksittain ) voi.
Oli vähän tyhmä, sori. *menee pöydän alle häpeämään, eikä kirjoita enää koskaan mitään tänne* :( - janoinen
että, kirjoitti:
yksittäisiä tapaamisia ( = yksittäin ). Jos me tavataan, niin meitä on kaksi. Yksin ei voi tavata, mutta kaksin ( = kaksittain ) voi.
Oli vähän tyhmä, sori. *menee pöydän alle häpeämään, eikä kirjoita enää koskaan mitään tänne* :(tosin olen hieman masentunut
- mutta
janoinen kirjoitti:
tosin olen hieman masentunut
pöytäni alla on vielä tilaa.
Kun aikamme ahtaasti istutaan, niin ihanalta tuntuu tulla pois pöydän alta.
( Tulin ihan hetkeksi pois tämän kirjoittamaan vain sinun takiasi.)
Masennus katoaa, kun minut ihanaisen kohtaat, eikö? : ) - janoinen
mutta kirjoitti:
pöytäni alla on vielä tilaa.
Kun aikamme ahtaasti istutaan, niin ihanalta tuntuu tulla pois pöydän alta.
( Tulin ihan hetkeksi pois tämän kirjoittamaan vain sinun takiasi.)
Masennus katoaa, kun minut ihanaisen kohtaat, eikö? : )koska hän eihalua minua
- suoraan sanonut
janoinen kirjoitti:
koska hän eihalua minua
niin ? Vai onko kyseessä niin tavallinen ja väärinkäsityksiä aiheuttava mutu?
Jos reilusti kysyy, niin minä ainakin rehellisesti vastaan. : ) - janoinen
suoraan sanonut kirjoitti:
niin ? Vai onko kyseessä niin tavallinen ja väärinkäsityksiä aiheuttava mutu?
Jos reilusti kysyy, niin minä ainakin rehellisesti vastaan. : )sanonut etten saa häntä
- valitettavasti
janoinen kirjoitti:
sanonut etten saa häntä
ole hän, koska en ole niin sanonut kenellekään.
Rutistus ja hali sinulle kuitenkin.
Toivottavasti saat janosi sammutettua toisella tavalla. :o) - angel_19
janoinen kirjoitti:
koska hän eihalua minua
no ehkei sua janottaiskaan jos kyseinen janon aiheuttaja alkais haluamaan ;) Ei pahalla mut miehillä on aika usein pakonomainen tarve saada jotain sellasta mikä tuntuu mahdottomalta. Sitten jos se mahdoton muuttuu mahdolliseksi, eli alkaa saamaan vastakaikua tunteisiinsa niin janokin loppuu.
- K....
Rakastuminen on tuoksujen kemiaa. En itsekkään uskonut, ennen kuin kolahti.
MRS Kr - Kolahtanut
Sen kun tietäis, mikä saa ihastumaan suin päin.
Eikä osaa edes sanoa, mihin toisessa ihastui. En minäkään uskonut koskaan käyvän minulle järkevälle aikuiselle näin, mutta niin vai vei eräs täysin jalat alta. Ja nyt on ajatukset olleet jo pitkään sekaisin. - vanhat sanonnat:
poissa silmistä, poissa mielestä ja aika auttaa unohtamaan ym, eivät ainakaan tässä tilanteessa pidä paikkaansa.
- tuttua on,
meilläkään ei varsinaisesti suhde,mut eka tapaamisesta jo useampi vuosi aikaa!ehkäpä siksi sitä ei pääse ees unohtamaan,kun pakostakin joskus nähdään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää362161Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642002Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363871663Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73895
- 27889