On se nykyään kummaa. Olin ollut jo koko viikon ylitöissä kello 7:00 - 18-21 saakka joka päivä viikon ajan. Sitten seuraavalla viikolla en enää jaksanut koska piti asioitakin hoitaa ja sanoin "ei tänään" sanottiin "huomenna ei tarvii tulla" ONKO niin että pitää olla aina kuin partiopoika ja omistautnut työlle kokonaan? enää ei vapaa aikaaa saa olla vaan sekin riistetään yksinkertaisella keinolla - potku uhkailulla
en jäänyt ylitöihin - potkut!=(
11
2292
Vastaukset
- vaikuttaa
lopulta myös palkkatyötä tekeviin... meinaan tuo työttömien ajaminen ahtaalle.... on meinaan paljon halukkaita työttömiä tekemään pitkää päivää, jos nyt työssäkäyvät eivät jaksa hyppiä työnantajan tahtiin.
Lisäksi useat työttömät ovat valmiita tekemään ylimääräistä palkatonta työtä, koska haluavat saada edes kuukausipalkan. - jarkko
Ei muuta, kun luottamusmiehelle puhumaan. Jos ei ole niin, soitto liittoon.
- Einomies Porkkakoski
kuuluu Loimaanliittoon, sieltä sen lainopillisen neuvonnan kanssa on hyvä huudella ;)
- persnetto
"Lisäksi useat työttömät ovat valmiita tekemään ylimääräistä palkatonta työtä, koska haluavat saada edes kuukausipalkan."
Mites palkattomasta työstä voi saada kuukausipalkan? - luepa uudelleen
persnetto kirjoitti:
"Lisäksi useat työttömät ovat valmiita tekemään ylimääräistä palkatonta työtä, koska haluavat saada edes kuukausipalkan."
Mites palkattomasta työstä voi saada kuukausipalkan?Ylimääräinen työ = tarkoittaa tässä tapauksessa YLITYÖTÄ
normaalitunneista saat tottakai normaalin kuukausipalkan, ylimääräinen palkaton työ on ylityötä jota varsinkin toimihenkilöt joutuvat joskus sietämään, toisin kuin me duunarit !
terveisin duunari,
220 ylityötuntia
47220 e vuositienesti - joo...
luepa uudelleen kirjoitti:
Ylimääräinen työ = tarkoittaa tässä tapauksessa YLITYÖTÄ
normaalitunneista saat tottakai normaalin kuukausipalkan, ylimääräinen palkaton työ on ylityötä jota varsinkin toimihenkilöt joutuvat joskus sietämään, toisin kuin me duunarit !
terveisin duunari,
220 ylityötuntia
47220 e vuositienestija sitten heräsit ja lähdit kaljalle ...
- Ei missään liitossa
se SAK:n räsynukke hoitaa homman, kai sä muistit sitä äänestää.
- ...
Vaikuttaa laittomalta irtisanomiselta, jos kyseessä on normaali työsuhde. Eikun luottamusmiehen ja liiton lakimiehen juttusille.
Ylitöiden teettämisellä on muuten olemassa rajat, joita työsuojeluviranomaisetkin seuraavat. Vuodessa saa teettää yhteensä vain tietyn määrän tunteja. Jos ylitöitä on jatkuvalla syötöllä, työnantaja toimii väärin. - Nyt lyöt rahoiksi !
Sinut on irtisanottu laittomasti. Ylitöiden tekeminen on suostumuksenvaraista ja niistä kieltäytyminen ei ole peruste irtisanomiselle.
Yhteys liittoon välittömästi, lyöt vielä rahoiksi laittoman irtisanomisen vuoksi, työnantaja joutuu maksamaan sinulle parhaimmillaan 24 kuukauden palkat. - blondi-72hki
ihme;/ Laitontahan tuo on! En tiedä riippuuko esimiehestä vai alasta kuinka toimitaan sillä esim.minua pomo pyysi jäämään töihin hänen sijaiseksi kun hän itse reissussa eka mietin mutta seuraavana päivänä kieltäydyin sillä olisin päässyt vasta puolilta öin veke ja sanoin että joku toinen kerta kyllä mut nyt en jaksa kun jo muutenkin olen 8 rankkaa tuntia töissä ja pomo vain siihen että ok ja etsi toisen joka jäi ne työt tekemään eli ei puhettakaan potkuista tai varoituksesta tms. -työpäivän pituudeksi olisi tullut tänään 14t-
- kokenut saman
koko ajan ihmisiä laitettiin pois putkeen ja muuten..ja toiset sai painaa ylitöitä.Ite tein vuoden ja sit en jaksannu..sain lähtee sit talosta olin määräaikanen 3 vuotta ja risat..oli helppo potkasta..tosin en tiä varsinaista syytä oliko se tuo..mutta luulen.Ylitöitä tein viikollakin..ja viikonloppuna lauant.ja sunn.16 tuntia..05-22..ja lapsi kotona.Eihän se voi olla elämää..kotityöt kärsi kun ei jaksannu ko levätä.. ja taas töihin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1562095Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3091786- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois801241Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671160
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972