Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä, jotka ovat tutustuneet toisiinsa Suomi24 Sex Bar -chatissa. Tai siis jos tällaisia pareja nyt edes on! Oletteko tavanneet toisianne? Ovatko jotkut muodostaneet ihan seurustelusuhteenkin?
Sex Bar chat
13
18338
Vastaukset
- Rubiiniritari
Jotkut ovat menneet jopa naimisiinkin täältä löytyneen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa :)
- naine28
Sieltä haetaan aika paljon netti- ja puhelinseksiseuraa! Ja varattuja miehiä, ainakin mulla vaan vastaan tullut. En kyllä siellä kauan jaksanut käydä!
- MR.KOMEA MIES,TATUOITU
Niin kerron itsestäni,olen erittäin komea,upeita kuvia tatuointeja 6kpl,trimmattu kroppa,mukava,miellyttävä persoona,kokeilun haluinen,sporttinen savuton,kauris,upea auto ja viihtysä tilava asunto,soitas 046-6111445,et takuulla pety..
- haetaan
Seksiseuran hakupaikka. Varattuja ja vapaita. Nettiseksiä, puhelinseksiä, liveseksiä.
- lauri 10
kuuma palju 36c,tarjolla 37v ja 38v m nais seuraa vailla teersalossa.
- eksmies
Olen puolisen vuotta sitten eronnut keski-ikäinen mies. Nyt kaipaisin jo naisseuraa
- sexbar (xx)
Kylläpä teille nyt on salaisuus selvinnyt. Jos palstan nimi on sexitreffit on juuri kuvatut asiat siellä todellisuutta. Siellä hyvin monet varatut miehet hakee sexiä avoimesti ja saavatkin !
Mutta Te haette sitä (sexiä) sieltä mistä sitä ei juurikaan saa - paitsi nämä muutamat jotkaa kaatuu vuodessa kymmeniä kertoja äijien alle parin viestin ja kuvan jälkeen .- alkup.
Hmm... luepa kysymykseni uudelleen, tai siis jos nyt edes sitä luit.
Tiedän varsin hyvin, mitä sex bar-chatista haetaan, mutta kysymykseni koskikin tilanteita, joissa jotkut ovat alkaneet seurustella/ tapailla muussakin kuin seksiseuran haku mielessä, vaikka ovat ensin tutustuneet nimenomaan sex barissa?
Ehkä näitä henkilöitä ei vain ole? ;)
nimim erääseen tutustunut ja muutamaan otteeseen tavannut... - !!!
alkup. kirjoitti:
Tiedän varsin hyvin, mitä sex bar-chatista haetaan, mutta kysymykseni koskikin tilanteita, joissa jotkut ovat alkaneet seurustella/ tapailla muussakin kuin seksiseuran haku mielessä, vaikka ovat ensin tutustuneet nimenomaan sex barissa?
nimim erääseen tutustunut ja muutamaan otteeseen tavannut...Sex Barissa tavattiin, ja taivalta takana reilu vuosi nyt. Keskustelu ei lähtenyt käyntiin niillä ehdotuksilla, mitä siinä huoneessa yleensä harrastetaan, vaan ihan arkipäiväisistä asioista.
- alta lipan
alkup. kirjoitti:
nimim erääseen tutustunut ja muutamaan otteeseen tavannut...tuossa on oikein perusesimerkki tästä tasosta. Kun ei saa mieleisiään kommentteja, aletaan haukkumaan muita kirjottajia aivottomiksi imbesilleiksi. Kyllä kuule Sexbar:ssa on verbaalisia ja ajattelevia ihmisiä joka päivä. Ja ihan vaan tiedoksi Sinulle, että siellä puhutaan kyllä "ylelläkin" ihan muutakin kuin sexistä, mutta siitäkin kyllä puhutaan ja ihan suoraan. Ja Sinulle vielä tiedoksi, että varmasti tällä hetkellä jo kymmenet siellä tavanneet asuvat jo yhteistaloutta tai ainakin deittaavat kiinteästi. Jotenkin minun käy Sinua sääliksi, koska Sinusta nyt ei takuuvarmasti ole sinne Sexbar:iin keskustelijaksi, kun siellä kiukuttelijat saa yleisen "halveerauksen" eli hetkessä olisit siellä ilman yhtään viestiä istumassa sivusta seuraajan asemassa !
- naine28
alta lipan kirjoitti:
tuossa on oikein perusesimerkki tästä tasosta. Kun ei saa mieleisiään kommentteja, aletaan haukkumaan muita kirjottajia aivottomiksi imbesilleiksi. Kyllä kuule Sexbar:ssa on verbaalisia ja ajattelevia ihmisiä joka päivä. Ja ihan vaan tiedoksi Sinulle, että siellä puhutaan kyllä "ylelläkin" ihan muutakin kuin sexistä, mutta siitäkin kyllä puhutaan ja ihan suoraan. Ja Sinulle vielä tiedoksi, että varmasti tällä hetkellä jo kymmenet siellä tavanneet asuvat jo yhteistaloutta tai ainakin deittaavat kiinteästi. Jotenkin minun käy Sinua sääliksi, koska Sinusta nyt ei takuuvarmasti ole sinne Sexbar:iin keskustelijaksi, kun siellä kiukuttelijat saa yleisen "halveerauksen" eli hetkessä olisit siellä ilman yhtään viestiä istumassa sivusta seuraajan asemassa !
Siirtynyt kinkybaariin;)))
- jj
mä haluun että mulle laitetaan väkisin vaipat mä rimpuilen vastaan
- mr.twist
niin jos on oikein kurvikas,sexiasut,karvotus siisti,tatointeja,kaunotar,lävistyksiä,tyylikäs ja ikä 18-24,voi ottaa mailiin yhteyttä ja olen erittäin komea,tatuointeja,trimmattu vartalo,hyvä takamus,rikas,tanssin laulan,niin mailaa niin otan yhteyttä..T.MARKO TWIST
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2124692- 1882616
- 671542
Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?961220- 1261154
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91142Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1071140- 711091
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1391072- 109999