Sex Bar chat

Karoliina 26

Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä, jotka ovat tutustuneet toisiinsa Suomi24 Sex Bar -chatissa. Tai siis jos tällaisia pareja nyt edes on! Oletteko tavanneet toisianne? Ovatko jotkut muodostaneet ihan seurustelusuhteenkin?

13

18563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rubiiniritari

      Jotkut ovat menneet jopa naimisiinkin täältä löytyneen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa :)

    • naine28

      Sieltä haetaan aika paljon netti- ja puhelinseksiseuraa! Ja varattuja miehiä, ainakin mulla vaan vastaan tullut. En kyllä siellä kauan jaksanut käydä!

      • MR.KOMEA MIES,TATUOITU

        Niin kerron itsestäni,olen erittäin komea,upeita kuvia tatuointeja 6kpl,trimmattu kroppa,mukava,miellyttävä persoona,kokeilun haluinen,sporttinen savuton,kauris,upea auto ja viihtysä tilava asunto,soitas 046-6111445,et takuulla pety..


    • haetaan

      Seksiseuran hakupaikka. Varattuja ja vapaita. Nettiseksiä, puhelinseksiä, liveseksiä.

      • lauri 10

        kuuma palju 36c,tarjolla 37v ja 38v m nais seuraa vailla teersalossa.


      • eksmies

        Olen puolisen vuotta sitten eronnut keski-ikäinen mies. Nyt kaipaisin jo naisseuraa


    • sexbar (xx)

      Kylläpä teille nyt on salaisuus selvinnyt. Jos palstan nimi on sexitreffit on juuri kuvatut asiat siellä todellisuutta. Siellä hyvin monet varatut miehet hakee sexiä avoimesti ja saavatkin !

      Mutta Te haette sitä (sexiä) sieltä mistä sitä ei juurikaan saa - paitsi nämä muutamat jotkaa kaatuu vuodessa kymmeniä kertoja äijien alle parin viestin ja kuvan jälkeen .

      • alkup.

        Hmm... luepa kysymykseni uudelleen, tai siis jos nyt edes sitä luit.
        Tiedän varsin hyvin, mitä sex bar-chatista haetaan, mutta kysymykseni koskikin tilanteita, joissa jotkut ovat alkaneet seurustella/ tapailla muussakin kuin seksiseuran haku mielessä, vaikka ovat ensin tutustuneet nimenomaan sex barissa?
        Ehkä näitä henkilöitä ei vain ole? ;)

        nimim erääseen tutustunut ja muutamaan otteeseen tavannut...


      • !!!
        alkup. kirjoitti:

        Hmm... luepa kysymykseni uudelleen, tai siis jos nyt edes sitä luit.
        Tiedän varsin hyvin, mitä sex bar-chatista haetaan, mutta kysymykseni koskikin tilanteita, joissa jotkut ovat alkaneet seurustella/ tapailla muussakin kuin seksiseuran haku mielessä, vaikka ovat ensin tutustuneet nimenomaan sex barissa?
        Ehkä näitä henkilöitä ei vain ole? ;)

        nimim erääseen tutustunut ja muutamaan otteeseen tavannut...

        Sex Barissa tavattiin, ja taivalta takana reilu vuosi nyt. Keskustelu ei lähtenyt käyntiin niillä ehdotuksilla, mitä siinä huoneessa yleensä harrastetaan, vaan ihan arkipäiväisistä asioista.


      • alta lipan
        alkup. kirjoitti:

        Hmm... luepa kysymykseni uudelleen, tai siis jos nyt edes sitä luit.
        Tiedän varsin hyvin, mitä sex bar-chatista haetaan, mutta kysymykseni koskikin tilanteita, joissa jotkut ovat alkaneet seurustella/ tapailla muussakin kuin seksiseuran haku mielessä, vaikka ovat ensin tutustuneet nimenomaan sex barissa?
        Ehkä näitä henkilöitä ei vain ole? ;)

        nimim erääseen tutustunut ja muutamaan otteeseen tavannut...

        tuossa on oikein perusesimerkki tästä tasosta. Kun ei saa mieleisiään kommentteja, aletaan haukkumaan muita kirjottajia aivottomiksi imbesilleiksi. Kyllä kuule Sexbar:ssa on verbaalisia ja ajattelevia ihmisiä joka päivä. Ja ihan vaan tiedoksi Sinulle, että siellä puhutaan kyllä "ylelläkin" ihan muutakin kuin sexistä, mutta siitäkin kyllä puhutaan ja ihan suoraan. Ja Sinulle vielä tiedoksi, että varmasti tällä hetkellä jo kymmenet siellä tavanneet asuvat jo yhteistaloutta tai ainakin deittaavat kiinteästi. Jotenkin minun käy Sinua sääliksi, koska Sinusta nyt ei takuuvarmasti ole sinne Sexbar:iin keskustelijaksi, kun siellä kiukuttelijat saa yleisen "halveerauksen" eli hetkessä olisit siellä ilman yhtään viestiä istumassa sivusta seuraajan asemassa !


      • naine28
        alta lipan kirjoitti:

        tuossa on oikein perusesimerkki tästä tasosta. Kun ei saa mieleisiään kommentteja, aletaan haukkumaan muita kirjottajia aivottomiksi imbesilleiksi. Kyllä kuule Sexbar:ssa on verbaalisia ja ajattelevia ihmisiä joka päivä. Ja ihan vaan tiedoksi Sinulle, että siellä puhutaan kyllä "ylelläkin" ihan muutakin kuin sexistä, mutta siitäkin kyllä puhutaan ja ihan suoraan. Ja Sinulle vielä tiedoksi, että varmasti tällä hetkellä jo kymmenet siellä tavanneet asuvat jo yhteistaloutta tai ainakin deittaavat kiinteästi. Jotenkin minun käy Sinua sääliksi, koska Sinusta nyt ei takuuvarmasti ole sinne Sexbar:iin keskustelijaksi, kun siellä kiukuttelijat saa yleisen "halveerauksen" eli hetkessä olisit siellä ilman yhtään viestiä istumassa sivusta seuraajan asemassa !

        Siirtynyt kinkybaariin;)))


      • jj

        mä haluun että mulle laitetaan väkisin vaipat mä rimpuilen vastaan


    • mr.twist

      niin jos on oikein kurvikas,sexiasut,karvotus siisti,tatointeja,kaunotar,lävistyksiä,tyylikäs ja ikä 18-24,voi ottaa mailiin yhteyttä ja olen erittäin komea,tatuointeja,trimmattu vartalo,hyvä takamus,rikas,tanssin laulan,niin mailaa niin otan yhteyttä..T.MARKO TWIST

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe