Sex Bar chat

Karoliina 26

Haluaisin kuulla kokemuksia niiltä, jotka ovat tutustuneet toisiinsa Suomi24 Sex Bar -chatissa. Tai siis jos tällaisia pareja nyt edes on! Oletteko tavanneet toisianne? Ovatko jotkut muodostaneet ihan seurustelusuhteenkin?

13

18563

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rubiiniritari

      Jotkut ovat menneet jopa naimisiinkin täältä löytyneen vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa :)

    • naine28

      Sieltä haetaan aika paljon netti- ja puhelinseksiseuraa! Ja varattuja miehiä, ainakin mulla vaan vastaan tullut. En kyllä siellä kauan jaksanut käydä!

      • MR.KOMEA MIES,TATUOITU

        Niin kerron itsestäni,olen erittäin komea,upeita kuvia tatuointeja 6kpl,trimmattu kroppa,mukava,miellyttävä persoona,kokeilun haluinen,sporttinen savuton,kauris,upea auto ja viihtysä tilava asunto,soitas 046-6111445,et takuulla pety..


    • haetaan

      Seksiseuran hakupaikka. Varattuja ja vapaita. Nettiseksiä, puhelinseksiä, liveseksiä.

      • lauri 10

        kuuma palju 36c,tarjolla 37v ja 38v m nais seuraa vailla teersalossa.


      • eksmies

        Olen puolisen vuotta sitten eronnut keski-ikäinen mies. Nyt kaipaisin jo naisseuraa


    • sexbar (xx)

      Kylläpä teille nyt on salaisuus selvinnyt. Jos palstan nimi on sexitreffit on juuri kuvatut asiat siellä todellisuutta. Siellä hyvin monet varatut miehet hakee sexiä avoimesti ja saavatkin !

      Mutta Te haette sitä (sexiä) sieltä mistä sitä ei juurikaan saa - paitsi nämä muutamat jotkaa kaatuu vuodessa kymmeniä kertoja äijien alle parin viestin ja kuvan jälkeen .

      • alkup.

        Hmm... luepa kysymykseni uudelleen, tai siis jos nyt edes sitä luit.
        Tiedän varsin hyvin, mitä sex bar-chatista haetaan, mutta kysymykseni koskikin tilanteita, joissa jotkut ovat alkaneet seurustella/ tapailla muussakin kuin seksiseuran haku mielessä, vaikka ovat ensin tutustuneet nimenomaan sex barissa?
        Ehkä näitä henkilöitä ei vain ole? ;)

        nimim erääseen tutustunut ja muutamaan otteeseen tavannut...


      • !!!
        alkup. kirjoitti:

        Hmm... luepa kysymykseni uudelleen, tai siis jos nyt edes sitä luit.
        Tiedän varsin hyvin, mitä sex bar-chatista haetaan, mutta kysymykseni koskikin tilanteita, joissa jotkut ovat alkaneet seurustella/ tapailla muussakin kuin seksiseuran haku mielessä, vaikka ovat ensin tutustuneet nimenomaan sex barissa?
        Ehkä näitä henkilöitä ei vain ole? ;)

        nimim erääseen tutustunut ja muutamaan otteeseen tavannut...

        Sex Barissa tavattiin, ja taivalta takana reilu vuosi nyt. Keskustelu ei lähtenyt käyntiin niillä ehdotuksilla, mitä siinä huoneessa yleensä harrastetaan, vaan ihan arkipäiväisistä asioista.


      • alta lipan
        alkup. kirjoitti:

        Hmm... luepa kysymykseni uudelleen, tai siis jos nyt edes sitä luit.
        Tiedän varsin hyvin, mitä sex bar-chatista haetaan, mutta kysymykseni koskikin tilanteita, joissa jotkut ovat alkaneet seurustella/ tapailla muussakin kuin seksiseuran haku mielessä, vaikka ovat ensin tutustuneet nimenomaan sex barissa?
        Ehkä näitä henkilöitä ei vain ole? ;)

        nimim erääseen tutustunut ja muutamaan otteeseen tavannut...

        tuossa on oikein perusesimerkki tästä tasosta. Kun ei saa mieleisiään kommentteja, aletaan haukkumaan muita kirjottajia aivottomiksi imbesilleiksi. Kyllä kuule Sexbar:ssa on verbaalisia ja ajattelevia ihmisiä joka päivä. Ja ihan vaan tiedoksi Sinulle, että siellä puhutaan kyllä "ylelläkin" ihan muutakin kuin sexistä, mutta siitäkin kyllä puhutaan ja ihan suoraan. Ja Sinulle vielä tiedoksi, että varmasti tällä hetkellä jo kymmenet siellä tavanneet asuvat jo yhteistaloutta tai ainakin deittaavat kiinteästi. Jotenkin minun käy Sinua sääliksi, koska Sinusta nyt ei takuuvarmasti ole sinne Sexbar:iin keskustelijaksi, kun siellä kiukuttelijat saa yleisen "halveerauksen" eli hetkessä olisit siellä ilman yhtään viestiä istumassa sivusta seuraajan asemassa !


      • naine28
        alta lipan kirjoitti:

        tuossa on oikein perusesimerkki tästä tasosta. Kun ei saa mieleisiään kommentteja, aletaan haukkumaan muita kirjottajia aivottomiksi imbesilleiksi. Kyllä kuule Sexbar:ssa on verbaalisia ja ajattelevia ihmisiä joka päivä. Ja ihan vaan tiedoksi Sinulle, että siellä puhutaan kyllä "ylelläkin" ihan muutakin kuin sexistä, mutta siitäkin kyllä puhutaan ja ihan suoraan. Ja Sinulle vielä tiedoksi, että varmasti tällä hetkellä jo kymmenet siellä tavanneet asuvat jo yhteistaloutta tai ainakin deittaavat kiinteästi. Jotenkin minun käy Sinua sääliksi, koska Sinusta nyt ei takuuvarmasti ole sinne Sexbar:iin keskustelijaksi, kun siellä kiukuttelijat saa yleisen "halveerauksen" eli hetkessä olisit siellä ilman yhtään viestiä istumassa sivusta seuraajan asemassa !

        Siirtynyt kinkybaariin;)))


      • jj

        mä haluun että mulle laitetaan väkisin vaipat mä rimpuilen vastaan


    • mr.twist

      niin jos on oikein kurvikas,sexiasut,karvotus siisti,tatointeja,kaunotar,lävistyksiä,tyylikäs ja ikä 18-24,voi ottaa mailiin yhteyttä ja olen erittäin komea,tatuointeja,trimmattu vartalo,hyvä takamus,rikas,tanssin laulan,niin mailaa niin otan yhteyttä..T.MARKO TWIST

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe