veet kylmävahaliuskat kasvoille

sddsaf

Toimiiko veet kylmävahaliuskat kasvoille ja bikinirajoille ylähuulen ihokarvoihin? millaisina kasvavat takaisin, eivät kai näkyvämpinä? Onko kellään kokemuksia?

6

5666

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..kasvoihin

Mulla toimi kasvoihin; ylähuuli ja posket putsaantu hyvin, mutta ei sitten tasan toiminut sääriin, kainaloihin tai muuallekkaan kroppaan. takaisin nuo karvat ei ole vielä alkaneet pahemmin kasvaa, joten vielä näyttää hyvältä :)

• Janni

Kasvavatko karvat Veetin jälkeen entistä pidempinä ja tuuheampina (ts. tuleeko karva-alueita lisää)?? Minä käytän Venus-hommelia ja siinä on tuo ongelma...

• pinseteillä, epiloiden
        Janni kirjoitti:

Kasvavatko karvat Veetin jälkeen entistä pidempinä ja tuuheampina (ts. tuleeko karva-alueita lisää)?? Minä käytän Venus-hommelia ja siinä on tuo ongelma...

surkastuttaa karvaa ja tuhoaa karvatuppea. Karvat lopettavat kasvuaan, muuttuvat ohueksi ja vaaleaksi. Ei kuitenkaan kokonaan lopeta kasvuaan.

• prinsessa

No mulla toimii myös säärin todella hyvin. Pitää vaan hakea ja opetella oikea repäisytekniikka. Puolitan ne liuskat, jolloin siistin pienemmän alueen kerralla. Olen todennut sen hyväksi menetelmäksi. Ja repäisy pitää tehdä reippaasti ihoa myötäillen, kuten ohjeessakin jo sanotaan.

Enää ei tarvii "ajella" joka päivä sääriä. Ja karva, joka kasvaa ei ole piikikästä vaan aika huomaamatonta. Ihanan helpotuksen ovat nuo kylmävahaliuskat tuoneet mun elämään!! =)

• sape

Joskus ehkä 15v sit koitin vahaliuskoja sääriin, ja silloin ainakaan eivät toimineet. Nyt olen käyttänyt sääriin purkissa olevaa weetin vahaa, ja ainakin se irrottaa karvat. En täysin tyytyväinen ole siihen, koska osa karvoista katkeaa, ja iho tuntuu piikikkäältä sen jälkeen, vaikkakin tuntuisi että piikikkäältä tuntuu vaikkei karvoja katkeaisikaan. Nimittäin katkenneita on kuitenkin aika vähän, kun ei kovin usein tarvitse käsittelyä uusia. Öö... miltähän tuokin nyt kuulostaa...
      Mutta karvan takaisinkasvamisesta ainakin sen verran, että juurineen nyppäisy heikentää tosiaan karvan kasvua, ajan kanssa, ei heti, mutta siinä voikin käydä niin, että karvaa kasvaa aivan samalla lailla, mutta ne ovat vaan niin paljon heikommat, etteivät enää tulekaan läpi ihosta, jolloin ihon alla olevia karvoja onkin aika paljon, ja jos niitä alkaa nyppiä, niin sittenpä onkin iho kivan näköistä, kun on rupia siellä täällä.
      Onko joku koittanut kosmetologilla pysyvää karvanpoistoa? Menetelmiähän on jo useampia. Mitä kokemuksia/hinta/ym?

• tunnontarkka

Luin ohjeista, että nämä vahaliuskat, joita tavallisessa marketissa on myynnissä, eivät sovellu kasvoille. Onko merkki eri vai oletteko olleet välittämättä varoituksista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1288
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe