Rekkanaisen ongelmia...

Delena

Missä ihmeessä kaikki kunnolliset, tavalliset miehet luuraavat, ja miten heidät saa kiinnostumaan, jos löytää? Minusta tuntuvat innostuvan vain ns. sosiaalitapaukset, epätoivoiset tai muuten vain toivottomat tapaukset... Kun itse ihastun, tiedän jo melkeinpä heti joutuvani pettymään (taas kerran). Viimeistään ammatti pelottaa miehet pois.

Ja minulla on ongelmana myös se, että mielelläni tutustun mieheen kaverina ja ystävänä ensin, ja sitten jos kemiat synkkaavat, lähden hakemaan lähempää tuttavuutta. Onko taktiikkani väärä? En pysty ihastumaan tuntemattomiin, ja sokkotreffit olisivat minulle kauhistus.

Miehet haluavat jostain syystä olla vain ystäviä kanssani... Joudunko aina olemaan se "hyvä jätkä" muiden joukossa? Ammatista johtuen en voi esittää avutonta pikkunaista, enkä sellaiseen ryhtyisikään.

Mistä ihmeestä löydän kunnollisen miehen, jolla riittäisi itsetuntoa rekkanaisen kumppaniksi?

13

3653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä ainakaan

käytä hameita ja korkkareita. Leikkaa vaikka millin siili, siittä lähdetään.

• kysymykseesi

Joo, taktiikkasi on totaalisen väärä. Jos haluat kaverin, sellaisen saat. Jos haluat miehen (joka on luonnollisesti myös ystävä), sellaisen saat. On vain valittava heti aluksi. Ainakin jos nainen sanoo minulle, että olkaamme kavereita, näin toimitaan (siis mikäli se molemmille on ok). Kaverit ovat kuitenkin seksuaalisuuden ulkopuolella, eli on todella vaikeaa yht'äkkiä muuttaa asennoitumista kaveriinsa. En tietenkään sano, että saman tien jonkun tavattuasi pehkuihin vaan ja "humpsis pumpsis", mutta esim. kosketus, pari mukavaa sanaa tai suudelma illan päätteeksi osoittaa, että nainen on kiinnostunut muullakin tavoin kuin "vain" kaverina.

Näinhän kirjoititkin: haluat miehestä kaverin ja sitten "Miehet haluavat jostain syystä olla vain ystäviä kanssani". Sinähän saat sitä mitä haluat.

• Delena

Pitää siis vaan muuttaa omaa suhtautumistaan flirtin suuntaan... On vain niin vaikeaa kun miehillä tuntuu olevan suhteeni jompi kumpi kahdesta tavoitteesta: joko kaveruus tai sit heti sänkyyn. Ja minä tarvitsen muutakin (kuten nyt tunteita) kuin miehen syttyäkseni niihin puuhiin... Sitten haukutaan pihtariksi tai lesboksi. Siinäkin on yksi syy miksi olen ensin halunnut tutustua...

• Hmm
        Delena kirjoitti:

Pitää siis vaan muuttaa omaa suhtautumistaan flirtin suuntaan... On vain niin vaikeaa kun miehillä tuntuu olevan suhteeni jompi kumpi kahdesta tavoitteesta: joko kaveruus tai sit heti sänkyyn. Ja minä tarvitsen muutakin (kuten nyt tunteita) kuin miehen syttyäkseni niihin puuhiin... Sitten haukutaan pihtariksi tai lesboksi. Siinäkin on yksi syy miksi olen ensin halunnut tutustua...

Itse asiassa hämmästyttää, no, "kylmyytesi". Jos minä tapaan jonkun naisen, olen heti, että "VAU VAU VAU !". Jos sellaista reaktiota ei tule, tapaamani nainen ei ole sellainen, johon haluaisin tutustua (naisena). Eikö Sinuun syty mitään intohimoa kun tapaat jonkun miehen ? Entä näyttäisitkö tuon kiinnostuksen jollakin tavalla ? Miten mies voisi tietää kiinnostuksesi, ellet sitä osoita. Ainakin minä osoitan kaikin tavoin, että haluan naisen (tarkoittaen myös henkisesti) - siis jos minusta siltä tuntuu. Eikä sinne sänkyyn niin kova kiire ole. Voithan aina hyvänen aika sentään sanoa, että Sinusta sänkypuuhat eivät tunnu vielä ajankohtaisilta.

• Delena
        Hmm kirjoitti:

Itse asiassa hämmästyttää, no, "kylmyytesi". Jos minä tapaan jonkun naisen, olen heti, että "VAU VAU VAU !". Jos sellaista reaktiota ei tule, tapaamani nainen ei ole sellainen, johon haluaisin tutustua (naisena). Eikö Sinuun syty mitään intohimoa kun tapaat jonkun miehen ? Entä näyttäisitkö tuon kiinnostuksen jollakin tavalla ? Miten mies voisi tietää kiinnostuksesi, ellet sitä osoita. Ainakin minä osoitan kaikin tavoin, että haluan naisen (tarkoittaen myös henkisesti) - siis jos minusta siltä tuntuu. Eikä sinne sänkyyn niin kova kiire ole. Voithan aina hyvänen aika sentään sanoa, että Sinusta sänkypuuhat eivät tunnu vielä ajankohtaisilta.

Kyllä minä voin kiinnostua jostakusta heti ensitapaamisella, ei se siitä ole kiinni... Ja olen kyllä normaalisti pilke silmäkulmassa ja flirttikin luonnistuu (kai). Minut on vain torjuttu niin lukemattoman monta kertaa jo, että uskallus ilmaista kiinnostus on kyllä kateissa... En vain uskalla enää toivoa, että kiinnostus olisi molemminpuolista... =(

• syttyvät
        Hmm kirjoitti:

eri tahtiin. Ei kaikilla leimahda heti vaan tarvitsevat aikaa tutustuakseen ja syttyäkseen. Meitä on niin monenlaisia.

Ei kannata yrittää olla muuta kuin on. Kaveruudestakin voi seurata rakkaus. Toisilla se menee niin.

• totta_
        syttyvät kirjoitti:

eri tahtiin. Ei kaikilla leimahda heti vaan tarvitsevat aikaa tutustuakseen ja syttyäkseen. Meitä on niin monenlaisia.

Ei kannata yrittää olla muuta kuin on. Kaveruudestakin voi seurata rakkaus. Toisilla se menee niin.

Hyviä pointteja, mutta intän silti.

Onko miehen ja naisen välinen kaveruus todellakin noin mahdoton, että aina on olemassa taka-ajatus (kenties vain jommalla kummalla), että tästä voi seurata jotain muutakin. Olen joskus joutunut sanomaan naiselle "ei", kun hän on ehdottanut, että olisimme "vain" kavereita, koska en kuitenkaan olisi pystynyt olemaan ajattelematta häntä myös eroottisessa mielessä. Mielestäni se ei olisi ollut vilpitöntä kaveruutta. Eri asia on sitten jos joku sanoisi, että "katsellaan, mitä tästä tulee". Mikään kiire ei ole, mutta tällöin molemmat olisivat tietoisia, mitä kenties voi seurata.

Suhtautumiseni kavereihini on aina samanlaista riippumatta esim. sukupuolesta - he ovat kavereita, ei potentiaalisia kumppaneita. Entä Sinulla ?

• jos

tökkää vahongossa sormella ja toinen alkaa suutelemaan ja hiplaamaan.

• liittyy edelliseen
        jos kirjoitti:

tökkää vahongossa sormella ja toinen alkaa suutelemaan ja hiplaamaan.

En käsittääkseni väittänyt fyysisyyden olevan ensimmäinen kommunikointimenetelmä. Enkä itsekään halua tuntemattomien lähentelyä. Mutta hei, jos puhelen jonkun kiinnostavan naisen kanssa, hänessä on varmasti myös paljon ulkoisia piirteitä, joista pidän. Tällaisesta voin sanoa hänelle jossakin vaiheessa, että "olet viehättävä" (toki voin kommentoida myös hänen henkisestä viehättävyydestään) ja kenties jos hän vastaa samaan tyyliin, voin vaikka kevyesti hipaista häntä, että "ootpa kyllä suloinen". Itse asiassa tunnen olevani liiankin arka lähestymään tällaisella tasolla naisia kun tosiaan ajattelen, ahdistuuko nainen moisesta "lähentelystä". Lähestyn siis vain jos olen suorastaan varma, että se on haluttua. Yritän tässäkin vaan rohkaista naisia näyttämään, että "joo uskallat tulla vähän lähemmäs" eli "olet kiinnostava" [enkä sitten taaskaan tarkoittanut (pelkästään) fyysisesti lähemmäs, jos tämä selvennys joka paikkaan tarvitaan].

• Jepulis...

Työskentelen myös miesten kanssa, hieman samalla alalla ja täytyy sanoa, että miehiä kyllä "pyörii kintuissa", mutta miten erottaa pienen kiinnostuksen ja flirtin toisistaan. En nyt sanois, että "omat miehet" kiinnostaisi, mutta kun siellä pyörii näitä "vieraitakin miehiä" :))

• tulossa tänne

kalakukkokaupungin suuntaan, jos on niin katsastetaan?
      Nimim. rekkakortti mutta ei rekkamies.

• rehe.

Kyllä se ammatti ja sun ulkonäkö on suurimmat vaikuttajat.

• vato retro

Pukeudu ja käyttäydy kuin hieno nainen, vaikka olisitkin rekan ratissa. Ei siis kuin avuton pikkunainen, vaan kuin fiksu ja omillaan toimeen tuleva nainen.

Butchlesbot eivät juuri vetoa heteromiehiin, ja liiallinen kaveeraus houkuttelee ei-toivottuja perskärpäsiä.

Ketjusta on poistettu 27 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe