Laskuvarjohyppy

??!!??

Hei!
Onko kenelläkään vinkkejä, mihin kannattaa ottaa yhteyttä, jos haluaa kokeilla laskuvarjohyppyä?? Jos ei oo aikasemmin Suomessa hypännyt eikä muutenkaan ole paljoa kokemusta? En asu pääkaupunkiseudulla, joten Keski-Suomen alueelta tai rannikolta vinkkejä, jos jollein on..?? Mihin voi ottaa yhteyttä? Hintoja? Mitä vaaditaan?

8

14100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laskuvarjokerhoon

      Osoitteesta : http://www.ilmailuliitto.fi/index.php?mid=247 löytyy Suomen laskuvarjokerhot.

      Sieltä lähimpään vain yhteydenotto ja kyllä pitäisi selvitä hyppymahdollisuudet.
      Itse hyppään Jyväskylän kerhossa.

      Itse pääsee hyppäämään reilun viikon kurssin jälkeen. Kurssi maksaa n. 400 euroa. Tandemhypyt Suomessa maksavat yleensä n. 200E.

    • täältä

      www.satlu.fi

    • JLK

      Jyväskylän laskuvarjokerho järjestää alkeiskurssin infon 4.4.2006 klo 18.00 Jyväskylän pääkirjastolla!

      Kurssille voi ilmoittautua k.o. tilaisuudessa, tai www.jyvaskylanlaskuvarjokerho.fi -sivuilla olevien yhteystietojen kautta.

      Laskuvarjohyppely vaatii normaalin ajokorttiterveyden, ja hinta alkeiskurssille (sis 2 hyppyä) on 400€. Hypyt maksavat oppilasaikana n. 20€/hyppy.

      Tervetuloa uuteen harrastukseen!

    • jasmineee

      www.laskuvarjokerho.fi!!! siellä kerrotaan kaikki kaikesta. tandemhyppy maksaa 290euroo ja jos haluat mennä kursille niin se maksaa lähes tonnin. Sinun pitää olla vähintään 15v. Mutta lue netti sivusta enemmän.

      • Jilla

        Kannattaa tosiaankin tutustua eri sivustoihin ja vertailla hintoja, sillä hyppäämään pääsee monilla eri hinnoilla. Jos olet opiskelija, pääset hyppäämään oulussa 250 eurolla, joka sisältää yhden hypyn ja kurssin materiaaleineen, sen jälkeen yks hyppy pn 17 euroa...siis, jos on opiskelijana oulun yliopistossa. Myös ryhmäalennuksia on mahdollista saada. Hypyn hinta riippuu myös hyppykorkeudesta...


    • 2013

      Huomatkaa viestien olevan vuosilta 2006-2008. Google jostain syystä ohjasi tänne...

      • hytgrew

        Niin, ja koko keskustelu ei näkynyt enää Extreme-palstalla muuten kuin arkistosta kaivamalla, ennen kuin sinä "nostit sen pintaan". Nyt se näkyy taas kaikille, jotka uusia keskusteluja katsovat.


      • hytgrew
        hytgrew kirjoitti:

        Niin, ja koko keskustelu ei näkynyt enää Extreme-palstalla muuten kuin arkistosta kaivamalla, ennen kuin sinä "nostit sen pintaan". Nyt se näkyy taas kaikille, jotka uusia keskusteluja katsovat.

        Ja mainittakoon vielä, että kaikki keskustelussa mainitut kerhot ovat vielä olemassa ja linkitkin ovat oikein Jyväskylän kerhoa lukuunottamatta. Eli tietokin tässä keskustelussa on vanhuudestaan huolimatta enimmäkseen kuranttia.

        Jyväskylä: skydivejkl.fi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1870
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1272
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      989
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      695
    Aihe