Au paireja Irlannissa?

outi

Eli oisko täällä yhtään au pairia Irlannista? Itse kohta ilm. lähdössä Dubliniin..
Jos on, niin olis kiva tutustua! Muutenkin jos joku tietää Irlannista jotain, niin antaa tulla. Esim. hintataso, yöelämä, miehet.. ;)

6

702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onomaatti

Siis sama hintataso kuin Suomessakin. Ite en ainakaa huomannu juurikaan eroavaisuuksia hinnoissa Irlannissa ollessani.

Sanottiin että ihmisiin ei juurikaan tutustunut jos ei käynyt ulkona. Tottahan se olikin. Kanttispubi on hyvä keino tutustua paremmin ihmisiin. Irkkumiehet eivät ehkä välttämättä ole niitä parhaimman näköisiä, mutta sitäkin charmikkaampia.. Varohan vain että huomamaattasi oletkin päätynyt tyystin jonkun pauloihin. ;)

Paikka missä asustelin, oli pikku kaupunki, jossa oli vain yksi yöklubi, mutta sitäkin enemmän pubeja. Tosin jos Dubliniin kerta olet menossa tarjonta on parempaa. Isäntäperheeni isä esitteli kaikkein parhaimmat menomestat Dublinissa. Kuinka ollakaan Temple bar on turistivoittoista, mutta parhaimmat paikat löytyvät Luas-taajamajunien pysäkeiltä ja niiden tuntumasta.

Irlanti on kaikkinensa aivan upea maa (talojen lämmitys ja vetoisuus on kylläkin aika alkukantaista.. Ainakin siinä kämpässä missä asustelin..) Itse tulin kipeäksi, (kurkkukipu, nuha, tukkoisuus) 3 kertaa puolenvuoden aikana (normaalisti Suomessa korkeintaan kerran vuodessa), Vitamiineja ja flunssan esto varusteet mukaan. Kannatan sateenvarjoa ja kaulahuivia. :)

Kesällä aijon itse suunnata lomailemaan takaisin siihen pikkukaupunkiin moikaamaan tuttuja :D
      Toivottavasti valaisi edes jotenkin. :)
      Onnea matkaan! Turha jäykistellä ja olla tuppisuu siinä maassa.. :)

• *colada

Moi! Mäkin olen viikon sisällä lähdössä Irlantiin. Ois tosi mukava saada sieltä suomalaisia kamuja, joiden kanssa viettää sosiaalista elämää ja nähdä paikkoja (ja miehiä ;) ). Menen pikku kaupunkiin joka on n. 30km Dublinista etelään.

• outi

joo no mulla varmaan vierähtää vielä tovi, jos/kun tulen mut mä laitan tähän mailiosoitteeni. voisit ainakin raportoida paikan päältä millaista on :) kohta kuitenkin pitäis tietää lähdenkö..!
        eli [email protected]. mailaile ihmeessä! outi

• zanga

Moi..Mä oon ollu täällä Dublinin lähellä (Co. Wicklow) syyskuusta lähtien ja kirjoitukses herätti huomion kun sanoit meneväs 30 kilsaa etelään dublinista. Mikä on paikan nimi?Mä itse asustelen noin 50 kilsan päässä Dublinista

• *colada
        zanga kirjoitti:

Moi..Mä oon ollu täällä Dublinin lähellä (Co. Wicklow) syyskuusta lähtien ja kirjoitukses herätti huomion kun sanoit meneväs 30 kilsaa etelään dublinista. Mikä on paikan nimi?Mä itse asustelen noin 50 kilsan päässä Dublinista

Voi siistiä!! Asun kans Co. Wicklowissa, Newcastlessa! Missä päin sä? Voisinko saada sun maili-osotteen niin voitas pitää yhteyttä ja ehkä nähdäkin?

• zanga
        *colada kirjoitti:

Voi siistiä!! Asun kans Co. Wicklowissa, Newcastlessa! Missä päin sä? Voisinko saada sun maili-osotteen niin voitas pitää yhteyttä ja ehkä nähdäkin?

Joo tottakai. Newcastle on itseasiassa aika lähellä tätä paikkaa missä mä asustelen (Wicklow Town), joten voidaan tavata yms. maili on [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      20
      12478
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      9
      11230
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      178
      5141
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      35
      3770
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3584
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      54
      3237
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      109
      2934
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2598
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      56
      2200
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      2005
    Aihe